Poštovani roditelji i dragi učenici,
Svaki drugi tjedan imamo online nastavu - ovdje ćete naći aktivnosti i upute, a svaki petak ću po učenicima poslati zadatke koje će rješavati kod kuće onaj tjedan kada imamo online nastavu. Većinom će to biti ponavljanje onoga što smo učili tjedan kada smo bili u školi.
Za sve nejasnoće stojim na raspolaganju, a uvijek me možete i nazvati.
Lijep pozdrav od učiteljice Nine!
Glazbena i likovna kreativnost - poslušajte božićne pjesme na https://www.youtube.com/watch?v=6TRuOiQaACA&t=391s
U prilogu preuzmite upute za izradu maske Djeda Božićnjaka.
Zabavite se!
Vidimo se u ponedjeljak!
Učenik NL - zaokruži broj 2, od plastelina napravite broj 2.
Učenice GH i VP - ponovite brojanje do 10.
U prilogu preuzmite upute za izradu snjegovića, odaberite mu odjeću, izrežite i zalijepite.
Uključite učenike u izradu božićnih kolačića.
U prilogu imate jedan jednostavan primjer recepta i izrade.
Zaokruzi broj 2 NL.docx
Izrada bozicnih kolacica.docx
Brojevi GH.pdf
Izradi snjegovica.pdf
Pročitajte slikopjesmu. Učenici neka pokazuju i imenuju slike.
Ponovite brojeve i računanje (učenik MN).
Učenice GH i VP - uzmite bojice ili neke druge predmete i brojite do 10.
Uživajte u izradi vruće čokolade. Uključite obitelj.
Slikopjesma procitaj.docx
Broj 2 NL.pptx
Izracunaj niz do 10 MN2.docx
Vruca cokolada.pdf
Dragi roditelji i učenici,
u prilogu preuzmite zadatke.
Za učenika NL prezentaciju s brojem 2.
Upute su u zadacima.
Uživajte u aktivnostima s loptom, uključite cijelu obitelj!
Aktivnosti s lopticama.docx
Broj 2 NL.pptx
Izracunaj niz do 10 MN.docx
Oboji Bozic.docx
TZK - napravite vježbe iz sljedećeg videa - https://www.youtube.com/watch?v=_FkW2Kjbt_Y&t=482s
Iz bilježnice ponovite čitanje svih naziva ispod slika.
Poslušajte pjesmu "Jedno ljeto za nas" - https://www.youtube.com/watch?v=CFTKjIWpTu0
Uživajte u ljetnim praznicima!
Pozdrav svima,
učiteljica Nina!
TZK - danas napravite vježbe iz sljedećeg videa: https://www.youtube.com/watch?v=8M9gsu3lYHc
Preuzmite zadatak iz priloga i slijedite upute - izradite šarene ribe.
VJ - Poslušaj pjesmu " Odlučio sam slijediti Krista koja se nalazi na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=okpMSK4nZAA
Prolistaj bilježnicu i pronađi: anđele, Mariju , crkvu...
Kakvo je vrijeme tijekom ljeta? Je li vruće ili hladno? Nosimo li kratke ili duge rukave?
Što je ljetna odjeća?
U prilogu preuzmite zadatak i upute.
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA - vježbe za jačanje i istezanje mišića ramena, https://www.youtube.com/watch?. Vježbe izvodimo u sjedećem položaju ili na strunjači, mekanoj podlozi. Svaku vježbu izvodimo samostalno ili uz pomoć (aktivno ili pasivno) i zadržimo u određenom položaju najmanje 20 sekundi.
Dragi učenici, stigao je i zadnji tjedan ove nastavne godine!
Zadaci su sljedeći:
Iz bilježnice ponovite tekst o ljetu! Koje godišnje doba dolazi, kakvo je vrijeme u ljeti, kako provodimo ljeta, što jedemo?
Zatim izradite sladoled pomoću kolaža. Preuzmite upute u prilogu.
U izradu možete uključiti i braću/sestre.
Iz bilježnice ponovite prijevozna sredstva - po čemu se vozi auto, avion, brod, bicikl, vlak, motor..?
Ponovite i i globalno čitanje - nazive prijevoznih sredstava.
Osmislite igru dućana. Nacrtajte na papiru "novac", izrežite, uzmite kutiju koja će biti blagajna i uzmite par predmeta za "prodaju". Vježbajte primjereno ponašanje u dućanu - pozdravljanje, "hvala-molim", imenujte što se sve može kupiti, kako dati novac na blagajni, itd. Mijenjajte uloge.
Tjelesna i zdravstvena kultura - napravite sljedeće vježbe- https://www.youtube.com/watch?v=8VxVvX-6hmc
"Globalno čitanje" - iz bilježnice ponovite nazive prijevoznih sredstava.
Pratite pokrete i zaplešite na - https://www.youtube.com/watch?v=_fPK3QBAVBU
U prilogu preuzmite upute za likovni - slikanje prstima.
Tjelesna i zdravstvena kultura - napravite sljedeće vježbe - https://www.youtube.com/watch?v=_FkW2Kjbt_Y
"Crtanje" - iz bilježnice uzmite nastavni listić na kojem po brojevima morate dovršiti crtež. Što je na slici? Neka učenici pokažu i/ili imenuju. Riješite i zalijepite.
Ako ste riješili sve nastavne listiće s crtanjem, pokušajte zajednički nacrtati jednostavan crtež auta. Obojite.
VJERONAUK -Poslušaj pjesmu „ Ja volim Isusa“ koja se nalazi na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=bE_HWpbSm0k Pogledaj slikovnicu o krštenju koja se nalazi na poveznici https://www.storyjumper.com/book/read/83739115/KR%C5%A0TENJE# Pokaži na slikama svetu vodu i krsnu svijeću.
Riješite zadatak na - https://learningapps.org/13016451.
"Prijevozna sredstva" - iz bilježnice riješite ostale nastavne listiće na ovu temu. Zalijepite u bilježnicu.
"Globalno čitanje" - u bilježnici pronađite prijevozna sredstva s nazivima. Pročitajte. Pokazujući prstom na riječ pitajte učenike "Što tu piše?" Ponovite par puta.
"Poznavanje hrane" - u bilježnci pronađite tablicu "voće-povrće". Ponovite i imenujte voće i povrće na slikama. Pitajte učenike pokazujući prstom na određenu namirnicu - "što je to?", "je li jagoda voće ili povrće?", itd.
Tjelesna i zdravstvena kultura : Ponoviti vježbu brzog i sporog hodanja (npr. 2 minute brzog pa pola minute sporog hoda), hodati ukupno barem 2km.
"Prijevozna sredstva" - u bilježnici imate spremne zadatke na ovu temu. Izaberite 2-3 nastavna listića i riješite ih. Zalijepite u bilježnicu.
"Crtanje" - iz bilježnice uzmite nastavni listić na kojem po brojevima morate dovršiti crtež. Što je na slici? Neka učenici pokažu i/ili imenuju. Riješite i zalijepite.
Osmislite igru dućana. Nacrtajte na papiru "novac", izrežite, uzmite kutiju koja će biti blagajna i uzmite par predmeta za "prodaju". Vježbajte primjereno ponašanje u dućanu - pozdravljanje, "hvala-molim", imenujte što se sve može kupiti, kako dati novac na blagajni, itd. Mijenjajte uloge.
Ponovite globalno čitanje - pogledajte slike, imenujte ih. Zatim pokažite na sliku i pitajte "Tko je to?" "Što radi frizer...?" Zatim pokažite na riječ i pitajte učenike "Što tu piše?"...
TZK- "Gađanje mete" - za početak napravite vježbe. Razgibajte vrat, ramena, ruke i noge. Napravite čučnjeve.
Iz priloga preuzmite "Slikanje rukama" - slijedite upute.
Vidimo se u ponedjeljak!
TZK- "Gađanje mete" - za početak napravite vježbe. Razgibajte vrat, ramena, ruke i noge. Napravite čučnjeve.
Zatim označite metu na zidu ili na podu. Bacanjem lopte jednom rukom pokušajte pogoditi metu. Uključite i ostale članove obitelji i napravite malo natjecanje. Za kraj se možete dodavati loptom.
Iz priloga preuzmite zadatak. Slijedite upute!
VJERONAUK - Poslušaj pjesmicu „ Čestitka majčici“ koja se nalazi na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=X5NTZKjFHFU&ab_channel=MiKlinci Pogledaj slikovnicu koja se nalazi na poveznici https://www.storyjumper.com/book/read/82722445/MAJ%C4%8CIN-DAN# Zvuk na slikovnici pokrenite pritiskom na plavi gumb ispod slikovnice.
"Globalno čitanje" - preuzmite prilog. Pogledajte slike, imenujte ih. Zatim pokažite na sliku i pitajte "Tko je to?" "Što radi frizer...?" Zatim pokažite na riječ i pitajte učenike "Što tu piše?"...
"Prijevozna sredstva" - preuzmite prilog. Imenujte vozila na slikama te spojite s odgovarajućim slikama. Zalijepite u bilježnicu!
Otvorite kartice vozila na https://wordwall.net/resource/3940737/vozila i imenujte ih!
"Oblačenje i svlačenje" - zadatak je aktivno sudjelovanje kod oblačenja/presvlačenja. Neka učenici što samostalnije sudjeluju u svojem oblačenju. Mogu imenovati odjeću koju oblače te složiti i pospremiti čistu odjeću u ormar.
"Oblačenje i svlačenje" - zadatak je aktivno sudjelovanje kod oblačenja/presvlačenja. Neka učenici što samostalnije sudjeluju u svojem oblačenju. Mogu imenovati odjeću koju oblače te složiti i pospremiti čistu odjeću u ormar.
Iz priloga preuzmite upute za izradu buketa..
Tjelesna i zdravstvena kultura : Hodanje ili trčanje.Visoko bacanje loptice iznad glave i hvatanje (bacanje jednom rukom)
"Prijevozna sredstva" - na sljedećem linku pogledajmo čime se sve vozimo! Ponovite nazive vozila na https://www.youtube.com/watch?v=P2ogWD9tsvI&t=100s .
Otvorite kartice vozila na https://wordwall.net/resource/3940737/vozila i imenujte ih!
U prilogu preuzmite "Memori - vozila" , isprintajte dva puta, izrežite kartice, imenujte vozila, a zatim zajednički odigrajte igru memori.
Sljedeće nedjelje se obilježava Majčin dan.
"Izrada čestitke" - izradite prigodnu čestitku za Majčin dan. Npr. iz kolaža izradite cvijet za čestitku ili koristite tempere/bojice/flomastere. Ukrasite prema želji.
Ponovite vježbe iz tjelesnog - http://https://www.youtube.com/watch?v=g9h6BAH9LIk
U prilogu preuzmite upute za likovni.
Na poveznici poslušajte pjesmu "Planet Zemlja" - https://www.youtube.com/watch?v=kOsf4t0BuIY
Za učenika MN- https://wordwall.net/resource/557020/hrvatski-jezik/na-slovo-na-slovo
Za sve učenike - preuzmite prilog "Zaokruži slovo".
Tjelesna i zdravstvena kultura - učenicima pružite primjerenu podršku kod izvođenja vježbi na ovoj poveznici - https://www.youtube.com/watch?v=g9h6BAH9LIk
"Olfaktorna percepcija" - Ponovite zadatak koji ste riješili u ponedjeljak, zatim prođite kroz prezentaciju u prilogu. Pogledajte slike, imenujte ih i odgovorite na pitanje.
VJERONAUK - Danas sam za Vas pripremila kratki video o susretu Isusa i dvojice učenika koji se nalazi na poveznici https://spark.adobe.com/video/e1OR0JoL6Em6T Nekoliko puta pogledajte video. Pokažite Isusa i učenike na slici.
Ponovite socijalnu priču o Zemlji - http://https://mcusercontent.com/dad341565d2ae22a860ebd9a1/files/352b062b-dd58-4ddb-b2ee-218350488c49/Dan_planeta_Zemlje_Mali_Vrtuljak.pdf?mc_cid=537721afda&mc_eid=[1d1e2b9e5a]
Na poveznici riješite kviz - https://wordwall.net/hr/resource/1810020/planet-zemlja-oos
"Postavljanje stola" - prilikom obroka neka učenici sudjeluju u postavljanju stola. Imenujte sve potrebne predmete.
"Postavljanje stola" - prilikom obroka neka učenici sudjeluju u postavljanju stola. Imenujte sve potrebne predmete.
Iz priloga preuzmite "PlanetZemlja". Slijedite upute!
Tjelesna i zdravstvena kultura : Vježbe uz pomoć štapa : 10 jednostavnih vježbi sa štapom koje možete raditi i kod kuće (video) |
Uskoro je Dan planete Zemlje (22. 4. - četvrtak).
Kroz tjedan ćete dobiti razne zadatke na tu temu.
Za početak pročitajte socijalnu priču na - https://mcusercontent.com/dad341565d2ae22a860ebd9a1/files/352b062b-dd58-4ddb-b2ee-218350488c49/Dan_planeta_Zemlje_Mali_Vrtuljak.pdf?mc_cid=537721afda&mc_eid=[1d1e2b9e5a]
"Olfaktorna percepcija - mirisi" - u prilogu preuzmite zadatak. Što možeš pomirisati?
U svom domu pronađite stvari koje možete pomirisati. Potaknite učenike da pronađu nešt to mogu pomirisati, neka pomirišu. To može biti voće, sapun, parfem...
"Zajedničke igre" - pronađite neku društvenu igru koju možete kao obitelj igrati. Uključite učenika uz potrebnu prilagodbu i podršku. Primjer: memori, čovječe ne ljuti se, umetaljke, igre s loptom, zajedničko bojanje na velikom papiru...
Dragi učenici, danas je zadnji dan prije proljetnih praznika koji traju do 12.4.
Ponovite globalno čitanje od jučer.
U prilogu preuzmite vježbu za grafomotoriku.
Za učenika NL i učenicu VP preuzmite "Povuci crtu od jajeta do košare".
Napravite vježbe iz priloga.
Iskoristite dan i pođite u prirodu!
Uživajte na praznicima
Preuzmite prilog - globalno čitanje - pročitajte nazive ispod slika.
Usmjerite pažnju učenika na riječi ispod slike. Pitajte "Što tu piše?", "Gdje piše...?" "Pokaži sliku jajeta.", itd.
Iz priloga odaberi jednu od bojanka koje ćeš obojati prema brojevima.
Ponovite nazive kuhinjskog pribora od jučer.
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj, mag.)
Dragi učenici, u prilogu je današnji zadatak pod nazivom "Vježba razumijevanja - Uskrs". Lijepi pozdrav!
Na fotografijama pogledajte kuhinjski pribor. Imenujte sliku po sliku, zatim pitajte učenike da pokažu određeni pribor na slikama i u vašoj kuhinji.
U prilogu preuzmite upute za izrađivanje zeca od šake.
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA : nakon šetnje, trčanja ili vožnje biciklom,samostalno ili uz podršku vježbe na strunjači.
Zabavite se!
Dragi učenici, koji je danas dan? Ponovite dane u tjednu.
Zatim u prilogu preuzmite vježbu vizualno-prostorne percepcije, izrežite zečeve i zalijepite ih na odgovarajuća mjesta prema bojama.
Bliži nam se Uskrs. Zajednički odigrajte igru memori s uskrsnim motivima. Imenujte što je na slikama.
Kliknite na https://wordwall.net/resource/489361/vjeronauk/uskrs
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj, mag.)
Dragi učenici, današnji zadatak za sve učenike nalazi se u prilogu pod nazivom "Jaje i pile". Dodatna objašnjenja nalaze se na kraju zadatka. Lijep pozdrav!
Ponovite globalno čitanje proljetnica iz bilježnice i ovdje https://learningapps.org/9894394.
Napravite vježbe od jučer, a zatim uzmite loptu i probajte bacati loptu jednom ruku u označenu metu.
Poslušajte pjesme - https://www.youtube.com/watch?v=uGc8r80XxqI.
U prilogu pronađite upute za izradu tulipana.
U prilogu preuzmi vježbe za tjelesni, bojanku i vježbu za grafomotoriku i finu motoriku.
Slijedite upute!
Zabavite se
VJ - Dragi učenici danas sam za vas pripremila video o Isusovoj posljednjoj večeri koji se nalazi na poveznici https://spark.adobe.com/video/M6nsBLYWNluZH
Koji je danas dan? Ponovite dane u tjednu.
U prilogu preuzmite zadatak - imenujte slike, pronađite ih i zaokružite!
Uparite ista slova na - https://learningapps.org/10216940
Ponovite i sortiranje obuće - https://learningapps.org/18544091
Sortirajte obuću na - https://learningapps.org/18544091
Koju obuću nosimo u proljeće?
Što nosimo kada pada kiša?
Izradite proljetni buket - preuzmite prilog.
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA :
Lagano trčanje,šetnja ili vožnja tricikla, opće pripremne vježbe : pretklon glave, otklon glave, kruženje glavom, kruženje rukama naprijed i natrag, iskorak nogom naprijed (lijeva i desna), sunožni skokovi naprijed, čučnjevi. Sve vježbe ponavljamo 10 puta.
Udaranje lopte nogom (dodavanje u paru).
Pozdrav dragi roditelji i učenici!
Koji je danas dan?
Nabroji dane u tjednu.
Poslušajte pjesmicu "Dani u tjednu" - https://www.youtube.com/watch?v=ZFyeFfbU4Dk
Ponovimo glasanje životinja iz bilježnice te pomoću sljedećeg videa - https://www.youtube.com/watch?v=uTrCbPu5Zvg
Zajednička igra - zavrtite kolo sa životinjama. Imenuj životinju, kako se glasa? https://wordwall.net/resource/665227/imenuj-i-opona%C5%A1aj-glasanje-%C5%BEivotinja
Neka učenici imitiraju glasanje, imenuju ili znakovno pokažu (NL) naziv životinje.
Ponovite priču o proljeću iz priloga.
Izradite visibabu od kolaža, pogledajte primjer u prilogu.
Poslušajte pjesmu i zapjevajte - https://www.youtube.com/watch?v=MQpyIrWWSSA
Ponovite nazive proljetnica uz pomoć slika.
Vidimo se u ponedjeljak!
Obojajte proljetnice koje sam jučer stavila u prilog koristeći odgovarajuće boje.
Izađite u prirodu, pokušajte pronaći visibabe, jaglace...
Ponovite nazive proljetnica i koje su boje.
Vjeronauk - Danas sam za vas pripremila kratku priču o susretu Isusa i Bartimeja koja se nalazi na poveznici https://spark.adobe.com/video/Mab4BOileP0PL Dobro promotrite slike, a ukućani neka vam pročitaju tekst.
Zadatak za danas je postavljanje stola prema predlošku.
Tjelesna i zdravstvena kultura :
Šetnja 30 min., vježbe : kruženje glavom, otklon glavom, zasuk glavom, kruženje rukama naprijed i natrag, pretklon trupom, kruženje trupom, iskorak nogom naprijed, čučnjevi. Sve vježbe ponovite 10 puta u jednu i drugu stranu. Dodavanje u parovima lopticom ili balonom jednom rukom preko niske prepreke (stol, stolice,uže i sl.).
Dragi učenici i roditelji,
u torbi su pripremljeni neki od zadataka za ovaj tjedan, a ovdje ću ih staviti još.
U bilježnici ponovite pjesmicu "Zazvonilo proljeće". Zajedno pročitajte, imenujte slike i odgovorite na zadana pitanja.
Preuzmite prilog te slijedite upute.
Izaberite neku zajedničku aktivnost u koju ćete uključiti članove obitelji (šetnja, društvena igra, aktivnosti s loptom...).
Napravite vježbe - razgibavanje (glave, ruka, ramena, kukova, gležnjeva), 20 čučnjeva i podizanja ruku iznad glave.
Uz to možete uključiti aktivnosti s loptom - dodavanje loptom na većoj udaljenosti.
Šetnja - 20 minuta.
Iz bilježnice ponovite - zanimanja, što radi učiteljica, vatrogasac, doktor, zubar, kuhar? Odakle dolazi hrana, voće/povrće i sve što ste radili ovaj tjedan.
Vidimo se u ponedjeljak!
Iskoristite lijepo vrijeme za šetnju u prirodi.
Riješite listić "Tanjur". Neka učenici na slikama pokažu povrće te ga imenuju.
Slike povrća izrežite i zalijepite na tanjur.
Upute su i u prilogu.
Vjeronauk - Pogledajte biblijsku priču o umnožavanju kruha koja se nalazi na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=2-TLXcg4JtY&t=223s&ab_channel=PRVAKATOLI%C4%8CKADJE%C4%8CJATV (od 1:35 do 3:40) Prati upute i riješi nastavni listić u prilogu. Nastavni listić nalazi se u tvojem fasciklu ili bilježnici.
U bilježnici potražite temu "Voće i povrće".
Ponovite iz tablice u kojoj smo sortirati voće i povrće.
Ako kod kuće imate nešto od voća i povrća zadajte učenicima zadatak da imenuju što vide i da odrede je li to voće ili povrće, koje je boje, je li mekano, tvrdo, kako miriše, itd.
Preuzmite prilog i slijedite upute.
Tjelesna i zdravstvena kultura : šetnja 30 min. , opće pripremne vježbe u paru, dodavanje loptom sa dvije ruke iznad glave.
Dragi učenici i roditelji,
u torbi su pripremljeni zadaci i upute za ovaj tjedan.
U bilježnici ponovite zanimanja - riješite listić s povezivanjem predmeta koje koriste učiteljica, vatrogasac, doktor... Imate ga i u prilogu.
Za učenike koji nisu bili u školi prošli tjedan - obrada teme je u prilogu. Zalijepite u bilježnicu. Pročitajte.
Usmjerite pažnju učenika prvo na slike, a zatim na ono što piše ispod slike, tj. na nazive određenog zanimanja (učiteljica, vatrogasac, ...)
"Zanimanja - loto" - uparite odgovarajuće slike.
Za kraj se možete igrati igre uloga s učenicima- glumite da ste doktor/pacijent ili učiteljica/učenik.
Iskoristite ovaj dan za boravak na otvorenom - šetnja, priroda, druženje.
Ponovite aktivnosti s loptom iz bilježnice.
Riješite nastavne listiće koji su vam ostali. Zalijepite u bilježnicu.
Za kraj možete prolistati bilježnicu, ponoviti teme koje smo obrađivali zadnjih par tjedana.
Učenik MN neka u bilježnici za pisanje riješi zadatak.
Odaberite jedan ili dva nastavna listića koja ćete danas riješiti (npr. povlačenje linija do slike i rezanje po crtama).
Možete pročitati ili i zapjevati pjesmu "Kišobran za dvoje". Zalijepite taj listić u bilježnicu.
Ovdje poslušajte pjesmu - https://www.youtube.com/watch?v=HcII9H-sejs
Uključite učenike u svakodnevne aktivnosti koje obavljate - potičite ih na samostalnost i kod obavljanja osobne higijene.
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA: 10 – minutno vježbanje. https://www.youtube.com/watch?v=8M9gsu3lYHc&t=27s
Trčanje sa zadacima u prilogu.
Dragi učenici i roditelji,
u torbi su pripremljeni zadaci i upute za ovaj tjedan.
Svakodnevno može riješiti jedan-dva listića.
Učenik MN - počnite s brojevima (listić s brojanje i pisanje brojeva).
Nakon što riješite pisanje brojeva do 20, zajednički ponovite brojanje do 30. Uzmite neke manje predmete/igračke pa pomoću njih brojite.
U bilježnici ponovite globalno čitanje - pahuljica/zima te sve prethodne nastavne listiće koji sadrže globalno čitanje - sliku i ispod riječ.
Učenik N.L.
Od učenika zahtijevajte da prstom pokaže imenovanu sliku.
Učenk M.N.
Pitajte učenika "Što je na slici?" "Što piše ispod slike?" Ako treba pomoć - izgovorite samo prvi slog i pustite da učenik dovrši riječ. Ako se učenik ne može sjetiti - dovršite cijelu riječ i zahtijevajte da ponovi za vama. Pritom prstom pokazujte na riječ.
Na linku poslušajte pjesmu "Moje tijelo" - https://www.youtube.com/watch?v=46wCoqTWwZg
Zajedno ponovite dijelove tijela koji se navode u pjesmi. Zahtjevajte od učenika da ih prstom pokaže. Ponovite ovu temu i pomoću nastavnog listića koji već imate u bilježnici.
I za kraj - iskoristite sunčano vrijeme, aktivirajte se i prošećite vani.
Šetnja - napravite vježbe - razgibavanje glave, ruka, noga, čučnjevi, trčanje. Prošećite vani.
Ponovite glasanje životinja pomoću uputa koje ste dobili u ponedjeljak. Preuzmite listić "Kako se glasaju životinje" - ponovite kako se glasaju životinje na slikama i odgovorite na pitanja. Izrežite i zalijepite u bilježnicu.
Vjeronauk - Poslušaj pjesmu " Mi želimo uzdić Isusa" koja se nalazi na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=d1jAX_X6ggA&ab_channel=AnaMarijaPo%C5%A1pai%C4%87 Riješi radni listić koji se nalazi u privitku, a imate ga i u bilježnicama.
Grafomotorika i fina motorika - preuzmite prilog, ponovite linije flomasterom, a zatim izrežite.
Mjesta iz svakodnevice - najprije ponovite nastavni listić koji ste riješavali u ponedjeljak. Zatim riješite listiće u prilogu - pekara i pošta.
Slaganje odjeće - ponavljanje jučerašnje aktivnosti slaganja i pospremanja odjeće u ormar. Uključite učenike u slaganje i pospremanje odjeće u ormar. Ponovite koju odjeću nosimo zimi, a koju ljeti. Neki već znaju slagati majice, hlače, uparivati čarape. Mogu vježbati slaganje i stavljanje odjeće u ormar ili ladice. Odvojite čarape i neka uparuju iste.
grafomotorika i rezanje.pdf
Pekara mjesta iz svakodnevice.pdf
Posta mjesta iz svakodnevice.pdf
Slaganje odjeće - uključite učenike u slaganje i pospremanje odjeće u ormar. Ponovite koju odjeću nosimo zimi, a koju ljeti. Neki već znaju slagati majice, hlače, uparivati čarape. Mogu vježbati slaganje i stavljanje odjeće u ormar ili ladice. Odvojite čarape i neka uparuju iste.
INA - od kolaž papira napravite zimsku/ljetnu odjeću. Na običan papir kemijskom olovkom nacrtajte obris duge i kratke majice ili hlača. Neka učenici samostalno izaberu boja kolaž papira, natrgaju ga na manje komadiće te zalijepe unutar linija majice/hlača
Tjelesna i zdravstvena kultura : Šetnja 30 min, nakon šetnje i opće pripremnih vježbi slijedi poligon prepreka.
Opće pripremne vježbe : pretklon glave, otklon glave, kruženje glavom, kruženje rukama naprijed i natrag, iskorak nogom naprijed (lijeva i desna), sunožni skokovi naprijed, čučnjevi. Sve vježbe ponavljamo 10 puta.
Poligon prepreka : sunožni skok preko grančice, provlačenje ispod grane, pravocrtno hodanje po označenom prostoru, nagaz na povišenje (klupa), gađanje loptom u prije označeno mjesto.
Mjesta iz svakodnevice - preuzmite prilog - pogledajte slike, imenujte ih, neka ih učenici pokazuju prstom na zahtjev, odgovorite na pitanja zaokruživanjem. Izrežite i zalijepite u bilježnicu.
Poznavanje novaca - u bilježnici pronađite obradu "hrvatski novac" - ponovite.
Prepoznavanje zvukova - preuzmite prilog "Zvukovi". Učenicima verbalno demonstrirajte glasanje prikazanih životinja, zatim pitajte učenike kako se glasa koja životnja, neka ponove za Vama. Ako kod kuće imate igračke u obliku životinja možete ponoviti glasanja kroz igru sa životinjama.
mjesta iz svakodnevice ducan.pdf
mjesta iz svakodnevice ordinacija.pdf
Zvukovi.pdf
Dobro se obucite te prošetajte vani 30ak minuta.
Ponovite globalno čitanje iz bilježnice (bor, vijenac, poklon, sob).
Pronađite radni list s ukrasima za bor. Izrežite, obojajte, ukrasite ukrase koji su ostali!
Na poveznici poslušajte prigodnu pjesmu - https://www.youtube.com/watch?v=WXx0SDOkC3o&list=RDWXx0SDOkC3o&index=1
Sljedeći tjedan smo u školi do srijede.
Zatim kreću zimski praznici te se vidimo 18. siječnja 2021. godine!
Sretni Vam i blagoslovljeni blagdani!
Slijedite vježbe u prilogu!
Zatim izradite ukras za bor koji imate u radnim listićima. Odaberite 3 ukrasa te ih obojajte, ukrasite i izrežite.
VJERONAUK - Dragi moji učenici! Danas sam za Vas pripremila digitalnu slikovnicu "Isusovo rođenje" koja se nalazi na poveznici https://www.storyjumper.com/book/read/94769816/ISUSOVO-ROENJE#Slikovnicu listate pritiskom na miš, a zvuk pokrećete pomoću plavog gumba ispod slikovnice. Otvorite listić u prilogu, a imate ga i u bilježnici. Izrežite štalicu, Isusa, Mariju i Josipa i zalijepite ih u bilježnicu.
Iz bilježnice ponovite slikopjesmu "Snješko". Učenici neka dovršavaju rečenicu imenovanjem ili pokazivanjem slike (NL).
Ponovite i odgovore na pitanja.
U bilježnici pronađite snjegovića kojega smo oblačili. Što ima na sebi? Kakvu odjeću nosimo dok je vani hladno?
Pronađite i tablicu gdje smo sortirali zimsku i ljetnu odjeću te imenujte odjeću koja se nosi zimi.
Danas radimo vruću čokoladu. Upute su u prilogu!
Pružite učenicima odgovarajuću podršku (fizičku i verbalnu).
Pronađite radni list "Izradi Djeda Mraza od dijelova". Slijedite upute!
Tjelesna i zdravstvena kultura : Trčanje po linijama. Postavimo različite predmete na tlo (špaga, konac, guma) i najprije hodamo, a zatim lagano trčimo po označenom prostoru. Nakon toga vježbamo u paru u prilogu.
Dragi učenici i roditelji, u torbi su spremni zadaci za ovaj tjedan.
Danas riješite - "Zimske radosti" - izrežite, zalijepite, pomoću slikovnog prikaza imenujte sve što se može raditi kada padne snijeg.
Zatim uzmite radni list sa sretnim Djeda Mrazom. Slijedite upute!
Za kraj ponovite globalno čitanje iz bilježnice (bor, vijenac, poklon, sob).
N.L.
Zadaci:
Na sljedećoj poveznici poslušajte pjesmu: https://www.youtube.com/watch?v=y1PVTXfT-5A&list=RDy1PVTXfT-5A&start_radio=1
U prilogu preuzmite predložak. Izrežite oblike te ih zalijepite na odgovarajuća mjesta na bor.
Logopedske vježbe N.L. Uputa: Otvorite dokument Logopedske vježbe_NL_11_12 i slijedite upute.
N.L.
Zadaci:
1. Napravite vježbe iz priloga.
Vjeronauk - Pogledaj crtani film o Isusovu rođenju koji se nalazi na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=1J0q1oNLF14
N.L.
Zadaci:
1. Ponovite "globalno čitanje". U bilježnici pronađite listić sa slikama i riječima (bor, poklon, vijenac, sob). Pokazujte sliku po sliku te imenujte "to je bor", a pokazujući na riječ kažite "tu piše bor". Ponovite sa svim slikama. Tražite od učenika da prstom pokaže određenu sliku.
2. Usmjerite učeniku pažnju na današnje vrijeme - je li hladno, pada li kiša...? koje godišnje doba se bliži? Kakvu odjeću oblačimo?
3. Uključite učenika u pripremu jednog od obroka. Postavljanje stola, ulijevanje, miješanje, uz usputno opisivanje svega što radite i imenovanje sastojaka, a sve uz primjerenu fizičku podršku.
N.L.
Zadaci:
1. Od puzzli složite Svetog Nikolu (puzzle su u prilogu u objavi ispod ove).
Zahtijevajte od učenika da pokaže kapu i štap Svetog Nikole.
2. Izradite snjegovića. U prilogu preuzmite primjer.
3. U bilježnici pronađite slike emocija. Imenujte emocije na slikama, opišite kako se osjećaju, imitirajte sreću, tugu (plač).
Neka učenik pokaže tko je sretan, tužan, tko se boji...
Dragi N., Sveti Nikola ti je ostavio poklone u školi. Čekaju te kad se vratiš!
Logopedske vježbe N.L. Otvorite dokument Logopedske vježbe_NL_7_12 i slijedite upute za aktivnosti s učenikom.
Tjelesna i zdravstvena kultura - ponovite "Vježbe s balonom". Možete koristiti i loptu. Slijedite upute po zadanim koracima.
Komunikacija - ponovite globalno čitanje na listiću koji ste u srijedu zalijepili u bilježnicu. Slijedite iste upute.
Razvoj kreativnosti - Složi Svetog Nikolu! U prilogu preuzmite upute.
Poslušajte dobro nam znanu pjesmu - https://www.youtube.com/watch?v=Cod37G9h610
Ovaj dan smo godinama prigodno obilježavali održavanjem "Supertalenta" u Hotelu Park.
Nadajmo se da će to biti moguće i u godinama koje slijede !
Danas pogledajmo intervju s jednim našim učenikom na sljedećoj poveznici - https://www.youtube.com/watch?v=V1IfNCQ9sBM
Tjelesna i zdravstvena kultura - u bilježnici pronađite listić "Vježbe s balonom". Možete koristiti i loptu. Slijedite upute po zadanim koracima.
Radni odgoj - preuzmite u prilogu "Sortiranje mekano_tvrdo". Izrežite predmete te ih sortirajte na odgovarajuće mjesto u tablici. Prije toga još jednom ponovite tekst koji ste čitali u ponedjeljak "mekano-tvrdo". Ponovite koji predmeti sa slika su tvrdi, a koji mekani.
Vjeronauk - Poslušaj pjesmu " Sveti Nikola" koja se nalazi na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=uST4RjniCVk Uz pomoć ukućana pročitaj slikopriču o svetom Nikoli .Riješi zadatke ispod slikopriče.
Komunikacija - u prilogu preuzmite "Globalno čitanje_prosinac". Najprije imenujte slike. Obratite pažnju na riječi ispod slike. Pitajte učenike "Gdje je bor?", a učenik neka pokaže prstom na sliku. Zatim ih pitajte: "Što tu piše?" pokazujući prstom na riječ, a učenik neka pokaže prstom na riječ (ne na sliku).
Nakraju pitajte "Gdje piše bor....?", a učenik neka pokaže prstom odgovarajuću riječ ispod slike (ne sliku.)
Zalijepite listić u bilježnicu.
Upoznavanje škole i uže okoline - "Sveti Nikola" - u bilježnici pronađite radni listić "Obojaj Svetog Nikolu." Što će nam Sveti Nikola donijeti?
Skrb o sebi - "Priprema hrane" - uključite učenike u svakodnevne aktivnosti oko pripremanja hrane i postavljanja/pospremanja stola i suđa. Opisujte im što radite, imenujte i pokazujte namirnice. Neka ih pomirišu, probaju, opipaju. Mogu sudjelovati u brisanju i pospremanju/sortiranju suđa i pribora za jelo, brisati stol, stavljati namirnice u zdjele, miješati - a sve uz nadzor i ako je potrebno fizičku podršku.
Tjelesna i zdravstvena kultura : Hodanje, na znak (pljesak) : trči. Ponoviti 10 puta.
Vježbe na klupici (povišenju) : nagaz na klupicu (desna noga gore,desna noga dolje), promijeniti nogu. Ponoviti 10 puta.
Hodanje po klupici : ruke u odručenju (održavamo ravnotežu).
Sklekovi na klupici. Ponoviti 10 puta.
U položaju skleka naizmjenično pogrčimo lijevu i desnu nogu. Ponoviti svakom nogom 5 puta.
Obrnuti sklek : okrenemo se leđima prema klupici, dlanovima se oslonimo na klupicu. Pogrčimo i ispružimo ruke, trup čvrsto, petama se oslanjamo na tlo. Ponoviti 5 puta.
Skrb o sebi - "Priprema hrane" - uključite učenike u svakodnevne aktivnosti oko pripremanja hrane i postavljanja/pospremanja stola i suđa. Opisujte im što radite, imenujte i pokazujte namirnice. Neka ih pomirišu, probaju, opipaju. Mogu sudjelovati u brisanju i pospremanju/sortiranju suđa i pribora za jelo, brisati stol, stavljati namirnice u zdjele, miješati - a sve uz nadzor i ako je potrebno fizičku podršku.
Izradite božićno drvce pomoću kolaž papira. Upute su u prilogu.
Zajedno se zabavite! :)
Radni odgoj - u prilogu preuzmite "Mekano_tvrdo". Koji predmeti su mekani, a koji su tvrdi? Pronađite predmete na slikama u svojem domu, predstavite ih učenicima, neka ih opipaju. Za svaki predmet naglasite "Kapa je mekana!", "Spužva je mekana",.... Zatim pružite učenicima jedan po jedan predmet i pitajte: "Kakva je kapa? Mekana ili tvrda? Probaj." Na kraju pročitajte listić. Neka učenici na slikama također pokažu koji su to predmeti mekani, a koji tvrdi.
Upoznavanje škole i uže okoline - u bilježnici riješite listić "Gdje je mačka?" Vježbamo prostornu orijentaciju "u, na, ispod".
Socijalizacija - u bilježnici pronađite listić "Uparivanje emocija". Kakva su lica? Tužna, sretna? Riješite ga, izrežite i zalijepite u bilježnicu.
Komunikacija - Ponovite globalno čitanje u bilježnici te na aplikaciji - https://learningapps.org/15020461
U bilježnici pronađite sve slike koje ispod imaju riječ. Prvo imenujte slike, zatim pokazujući na riječ ispod slike pitajte učenike "Što tu piše?"
Razvoj kreativnosti - U prilogu se nalazi primjer sortiranja po bojama. Ako imate kod kuće kolaž ili papir u boji, neka ga učenici trgaju na manje komade te kolaž u više boja pomiješajte u posudi. Neka učenici sortiraju manje komadiće na veće komade papira u boji.
Za kraj poslušajte pjesmu brojalicu - https://www.youtube.com/watch?v=B3S_D0iYTjg
Vidimo se u ponedjeljak!
Tjelesna i zdravstvena kultura - dobro se obucite i prošećite vani 30ak minuta.
Radni odgoj - preuzmite prilog. Imenujte voće na slikama te uparite cijelo voće i njihove prerezane polovice.
Vjeronauk - Pogledaj priču o svetom Martinu koja se nalazi na poveznici https://vjeronaucni-portal.com/prica-o-svetom-martinu-kratki-animirani-film/
Uz pomoć ukućana nacrtaj kaput koji je Martin poklonio siromašnom čovjeku.
Skrb o sebi - pripremite napitak po želji (kakao, čaj, cedevitu...). Pružite učenicima potrebnu podršku.
Izradite likovni rad pomoću vodenih boja - ovaj tjedan smo učili o voću i povrću.
Pomoću vodenih boja izradite jabuke kao na slici u prilogu. Izrežite ih i zalijepite na podlogu u boji (kolaž, papir u boji).
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA : Hodanje 30 min sa promjenom brzine (sporije-pa brže-sporije...).Nakon zagrijavanja slijede vježbe ravnoteže u prilogu.
Zabavite se!
Upoznavanje škole i uže okoline - ponovimo prostorije i inventar u kući pomoću aplikacije na sljedećem linku -
https://learningapps.org/9895404 i https://learningapps.org/9654066.
Sortirajte odgovarajuće predmete u prostorije kamo pripadaju te ih imenujte!
U bilježnici pronađite kuću s prostorijama te sortirajte slike iz kuverte u odgovarajuće prostorije.
Globalno čitanje ponovite na https://learningapps.org/15020461 te u bilježnici!
Radni odgoj - u prilogu preuzmite dokument. Izrežite i zalijepite na odgovarajuća mjesta.
U prilogu preuzmite listić "brojevi" za učenika M.N. Ponovite brojeve do 25. Slijedite upute.
Radni listić "više-manje" riješite svi.
Vjeronauk - Pogledaj kratku priču o svetom Franji koja se nalazi na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=d1ofc3hjCOM. Oboji sliku svetog Franje koja se nalazi u privitku.
Dragi učenici,
nadam se da ste se odmorili ova dva dana!
Danas krećemo dalje. U petak ste dobili nastavne lisitće koje ćete riješiti kod kuće.
S obzirom da me prošli tjedan nije bilo, ponoviti ćete teme i vježbice od prošlog tjedna, a sljedeći krećemo s obradom tema za mjesec studeni.
Za vježbe grafomotorike isprintajte listić na sljedećoj poveznici: https://pricazatebe.files.wordpress.com/2019/11/grafomotoricke-1.pdf
Danas rješavamo i listić "Svi sveti" koji ćete preuzeti u prilogu.
Pročitajte pitanja i zaokruživanjem odgovorite na pitanja.
Zalijepite u bilježnicu.
Dragi učenici,
na kraju smo još jednog tjedna. U ponedjeljak i utorak sljedeći tjedan su jesenski praznici. Vrijeme za odmor i igru u krugu svoje obitelji.
Čuvajte se i budite na zdravi!
Još kratko ponovimo gradivo:
Komunikacija - vježbajte svoje prstiće: http://igramseiucim.com/index.php/96-igram-se-i-ucim/138-vjezbe-prsticima, a zatim napravite vježbu šareni tepih kao što je priikazano: http://www.centar-odgojiobrazovanje-ck.skole.hr/upload/centar-odgojiobrazovanje-ck/images/static3/2546/attachment/2._vjezba_SARENI_TEPIH.pdf
Razvoj kreativnost - s učiteljicom Ninom slušali ste pjesmu Jesenska pjesma. Ponovimo i slušajmo još jednom: https://www.youtube.com/watch?v=O-Kta1otiT4. Obojaj list jesenskim bojama u prilogu.
Logopedske vježbe N.L. Uputa roditeljima: Otvorite dokument N.L._logopedske vježbe_30_10 u kojem su aktivnosti koje radimo na satu.
Dobro jutro dragi učenici!
Ovog vikenda obilježavamo dan Svi sveti i Dušni dan. To su dani kada se prisjećamo svih naših dragih članova obitelji koji više nisu s nama. Na one koji su pokojni. Tih dana posjećujemo groblja. Na grobove najmilijih nosimo cvijeće i palimo svijeće.
Sa svojim roditeljima ili drugim članovima obitelji prisjetite se članova obitelji kojih više nema i čije ćete grobove posjetiti.
Radni odgoj - izrada cvijeta krizantema.
Tjelesna i zdravstvena kultura - napravite jednostavan poligon kao i prošlog tjedna, podsjetnik je u prilogu.
Dragi učenici,
pozdravlja vas pedagoginja Jelena. Ovog tjedna družit ćemo se, učiti i igrati.
Pa krenimo....
Komunikacija - globalno čitamo riječi koje se nalaze u prilogu: globalno čitanje
Upoznavanje škole i uže okoline - ponovimo brojeve uz igru na linku: http://usluge.ict-aac.hr/AACMatematika/#brojeviPage
Skrb o sebi - pogledajte kroz prozor i imenujte kakvo je vrijeme danas. U svom ormaru pronađite jesensku odjeću i odaberie najbolju jesensku modnu kreaciju. Obucite se i izađite iz kuće, uživajte i igrajte se na svježem zraku.
Komunikacija - ponovite globalno čitanje. Slike i nazive imate zalijepljene u bilježnici, motive jeseni te riječi "pekar" i "žito".
Razvoj kreativnosti - https://www.youtube.com/watch?v=O-Kta1otiT4 - poslušajte "jesensku pjesmu".
Ponovite i poligon.
U prilogu je bojanka.
Vidimo se sljedeći tjedan!
Radni odgoj - dovršite crtež lista po točkama. Što je na slici? Koje je boje u jesen?
Tjelesna i zdravstvena kultura - napravite jednostavan poligon. Upute su u prilogu.
Vjeronauk - Dragi moji učenici pogledajte kratki film pod nazivom "Put do kruha" koji se nalazi na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=-lhdeUcBIpc Riješite radni listić prema uputama.
Komunikacija - ponovite globalno čitanje. Slike i nazive imate zalijepljene u bilježnici, motive jeseni te riječi "pekar" i "žito".
Upoznavanje škole i uže okoline - iz bilježnice ponovite sve na temu "Dani kruha". Ponovite pjesmu "Pekar" koristeći znakove koje smo učili u školi.
Skrb o sebi - riješite drugi nastavni listić na temu "jesenska odjeća". Imenujte te pokažite na slikama što nosimo u jesen. Obojite jesensku odjeću prema željama.
Dragi učenici i roditelji,
i ovaj petak su učenici donijeli kući nastavne listiće koje ćete rješavati ovaj tjedan.
Sretno!
Upoznavanje škole i uže okoline - riješte nastavni listić koji nam je ostao od teme "Dani kruha".
Radni odgoj - uzmite listić na kojem je vjeverica te dovšite crtež vjeverice po brojevima od 1 do 10. Obojajte i zalijepite.
Socijalizacija - izaberite neku društvenu igru u kojoj mogu sudjelovati svi, uključite cijelu obitelj. Memori, čovječe ne ljuti se, crni petar., dodavanje loptom...
Komunikacija - ponovite slikopriču o jeseni.
Razvoj kreativnosti - https://www.youtube.com/watch?v=JWBiY29GqRs Poslušajte pjesmu "Kruška, jabuka, šljiva". Pratite pjesmu pljeskanjem.
Napravite jesensko drvo s crvenim, žutim, smeđim lišćem iz plastelina. Primjer je u prilogu.
TZK - ponovite poligon.
Vidimo se u ponedjeljak!
:)
Tjelesna i zdravstvena kultura - Slijedite upute u prilogu "Poligon".
Radni odgoj - preuzmite prilog "Rezanje". Slijedite upute.
Vjeronauk - Poslušaj pjesmu " Tko stvori" koja se nalazi na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=VKK3PmI2BAg&t=9s
Prati upute na nastavnom listiću i riješi ga. Nastavni listić učenici imaju u svojim torbama, a također se nalazi u privitku dokumenta.
Komunikacija - pročitajte slikopriču o jeseni koju ste dobili u petak te odgovorite na pitanja zaokruživanjem slika. Učenik MN neka ponovi obilježja jeseni po plastificiranim karticama koje je dobio u petak u školi. Pogledajte slike, neka ih imenuje i pročita što piše ispod slika.
Skrb o sebi - sudjelujte u pripremi obroka s roditeljima. Pružite učenicima prilike za sudjelovanje - stavljanje u zdjelu, prelijevanje, postavljanje stola, itd. Pružite učenicima potrebnu podršku u obliku fizičke podrške i/ili verbalne upute.
Upoznavanje škole i uže okoline - ponovite brojanje do 20/25. Za brojanje konkreta uzmite bojice, flomastere ili neke od plodova jeseni ako ste ih skupili u šetnji. Učenik MN ima u materijalima sliku koju može složiti po brojevima. Učenik NL i učenica VP može sortirati polodove jeseni ili nešto što imate kod kuće, a može poslužiti za sortiranje u kutije, npr. bojice/flomastere.
Iz bilježnice riješite nastavni listić s vjevericom i brojevima. Koliko vjeverica ima žireva? Zaokružite odgovarajući broj.
Skrb o sebi - pripremite napitak po želji - cedevitu, kakao ili čaj. Pružite učenicima izbor i potrebnu podršku u obliku fizičke podrške i/ili verbalne upute.
Izradite ježa od lišća. U prilogu je slika. Nacrtajte učenicima obris ježa crnim flomasterom.
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA : Šetnja u prirodi 45 min sa promjenom ritma hodanja. Vježbe s loptom u prilogu.
Dragi učenici i roditelji,
i ovaj petak su učenici donijeli kući nastavne listiće koje ćete rješavati ovaj tjedan.
Drugi tjedan provjeramo zadaću.
Sretno!
Upoznavanje škole i uže okoline - ponovite koji su to plodovi jeseni. Izađite u prirodu, sakupite plodove jeseni pa kod kuće izbrojite koliko čega imate. Neka učenici broje samostalno do 20/25. Učenik NL neka sortira plodove u kutije. Pogledajte još jednom Mišu i Robina - "Plodovi jeseni" -https://www.youtube.com/watch?v=wyPwZ51yBSE&t=90s
Radni odgoj - izrežite list papira po ravnim i zakrivljenim linijama.
Socijalizacija - kod kuće se poigrajte s roditeljima i/ili braćom i sestrama neku društvenu igru (memori, čovječe ne ljuti se, igre s loptom). Učenicima pružite podršku koja ih je potrebna kako bi uspješno izvršili zadatak i ravnopravno sudjelovali u igri.
TZK - prošećite vani barem 30ak minuta. Putem uberite lišće različitih veličina. Trebat će vam za likovni.
Razvoj kreativnosti - u prilogu pogledajte kako izraditi likovni rad na temu "jesensko lišće". Tempere nanesite na list te ga preslikajte na papir.
https://www.youtube.com/watch?v=wyPwZ51yBSE - još jednom pogledajte "Mišo i Robin - Jesenski plodovi" te ponovite što su to jesenski plodovi. Imenujte životinje koje vidite.
Ponovite sve što smo učili do sada iz bilježnice!
Odmorite se za vikend i vidimo se u ponedjeljak!
TZK - napravite mali poligon u kući ili vani. Iskoristite igračke, stolice, predmete koje možete upotrijebiti kao prepreke. Neka učenici hodaju/skaču preko prepreka, zaobilaze ih, provlače se ispod stolice ili stola. Demonstrirajte i pružite im potrebnu fizičku ili verbalnu podršku.
Radni odgoj - uparite iste jesenske motive u prilogu ispod. Imenujte sve što vidite na slikama.
VJERONAUK - Dragi učenici, dragi roditelji, radni listić za današnji dan nalazi se u prilogu. Poslušajte pjesmu " Isuse volim te " koja se nalazi na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=sYDV9kNsdHw&t=4s
Komunikacija - u bilježnici ponovite školska pravila.
Upoznavanje škole i uže okoline - u bilježnici ponovite sve na temu "Godišnje doba - Jesen".
Skrb o sebi - na aplikaciji Learning Apps otvorite ovaj link i riješite memori na temu aktivnosti osobne higijene - https://learningapps.org/13957156
Skrb o sebi - odradite sve aktivnosti osobne higijene ujutro i navečer - pranje zubi, umivanje, češljanje.
Učenicima pružite potrebnu podršku - verbalnu uputu, demonstraciju i/ili fizičku podršku na dlanu ili laktu kod izvršavanja zadataka.
Na aplikaciji Learning Apps ponovite aktivnosti osobne higijene te ih uparite - https://learningapps.org/13957293
Izradite ježa prikazanog na slici u prilogu ispod.
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA: šetnja 30 min., vježbe na stolici, joga za sve (vježbe u prilogu).
Dragi učenici i roditelji,
u petak su učenici donijeli kući nastavne listiće koje ćete rješavati ovaj tjedan. Slijedite upute, a zatim izrežite i zalijepite listiće u bilježnicu.
Drugi tjedan provjeramo zadaću.
Sretno!
Upoznavanje škole i uže okoline - riješi listić na kojem moraš zaokružiti prikazane motive jeseni (bundeva, otpalo lišće, žir...)
Radni odgoj - riješi listić s uparivanjem istih slika (školski pribor) koji ste dobili u petak u školi.
Socijalizacija - kod kuće se poigrajte s roditeljima i/ili braćom i sestrama neku društvenu igru (memori, čovječe ne ljuti se, igre s loptom). Učenicima pružite podršku koja ih je potrebna kako bi uspješno izvršili zadatak i ravnopravno sudjelovali u igri.
Pjesme brojalice - Poslušajte pjesmicu "Tijelo". Pokazujte dijelove tijela koji se navode u pjesmici. https://www.youtube.com/watch?v=46wCoqTWwZg
Stiže jesen - Ukrasite list točkanjem prstom umočenim u tempere (žute, narančaste ili crvene boje). Preuzmite ga u prilogu pod nazivom "Jesenski list".
Uparivanje - U prilogu preuzmite nastavni listić - "Spoji iste radnje". Izrežite i zalijepite u bilježnicu.
Tjelesna i zdravstvena kultura - Napravi vježbe koje su navedene u uputama.
Vjeronauk - Dragi moji učenici, radujem se našem druženju i ove školske godine. Vaš današnji zadatak je uz pomoć ukućana pogledati prezentaciju u prilogu. Nakon što ste pogledali prezentaciju poslušajte pjesmu " Isuse volim te na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=RE8_Z7lCtGc
Skrb o sebi - Neka učenici danas sudjeluju u postavljanju i pospremanju stola nakon ručka. Potičite ih na samostalno, pravilno hranjenje. Dobar tek!
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA: 10-minutno svakodnevno vježbanje, idemo se podsjetiti i izvesti prikazane vježbe: https://www.youtube.com/watch?v=8M9gsu3lYHc.
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA : nakon vježbanja slijedi 30 - min lagana šetnja.
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA : nakon šetnje slijede vježbe istezanja mišića cijelog tijela. https://www.fitness.com.hr/vjezbe/savjeti-za-vjezbanje/Svakodnevno-istezanje.aspx
Dragi učenici,
krećemo s prvim zadatkom.
Pročitajte učenicima tekst i pogledajte slike.
Iskoristite slobodno vrijeme ovaj tjedan i prošetajte se u prirodi.
Ujutro neka obave osobnu higijenu što je samostalnije moguće.
Pružite učenicima mogućnost da vrše izbor - neka sami izaberu npr. koju majicu žele danas obući.
Neka se probaju samostalno umiti, oprati zube ili držati četkicu u rukama.
Svakodnevno neka sudjeluju u pripremi obroka ili postavljanju stola.
Ovaj zadatak vrijedi za svaki dan - na taj način potičemo samostalnost i razvijamo svakodnevne vještine.
Povratak u skolu Noa.pdf
Povratak u skolu Mihael.pdf
Povratak u skolu G.pdf
Povratak u skolu V.pdf
Radno vrijeme Centra za odgoj i obrazovanje Čakovec sa strankama je od ponedjeljka do petka od 08:30 sati do 13:30 sati.
« Srpanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |