PRIMJENA ICT TEHNOLOGIJE U RADU S OSOBAMA S VEĆIM TEŠKOĆAMA U RAZVOJU
Autor: Goran Toth, 6. 12. 2013.
Edukacijsko-rehabilitacijski stručnjaci u Centru za odgoj i obrazovanje Čakovec kontinuirano provode različite oblike nadomjesne komunikacije te na kreativan način nastoje premostiti komunikacijska ograničenja polaznika škole. Desetak stručnjaka iz Centra je razmijenilo svoja profesionalna iskustva o primjeni nadomjesne komunikacije te korištenju informacijsko-komunikacijskih tehnologija u nastavnom radu s učenicima s većim teškoćama u razvoju sa sudionicima projekta kojeg financira Europska unija. U razgovoru s prof.dr.sc. Vesnom Vlahović-Štetić, redovitom profesoricom na Filozofskom fakultetu u Zagrebu Odsjek za psihologiju i m.sc. Juricom Babićem, stručnjakom za razvoj aplikacija u sklopu projekta „Kompetencijska mreža zasnovana na informacijsko-komunikacijskim tehnologijama za inovativne usluge namijenjene osobama sa složenijim komunikacijskim potrebama“ raspravljali su o postojećim dostupnim kompjuterskim aplikacijama za rad s osobama s teškoćama u razvoju, o potrebnim načinima prilagodbe postojećih , ali i izrade novih aplikacija primjerenih hrvatskom govornom području i kulturalnom kontekstu.
Edukacijski rehabilitatori Maja Oreški-Bradarić, , Edita Štok, Blanka Horvat, Maja Markuš-Velicki, Tatjana Novak, Andreja Hercigonja i Marta Bacinger, logopedinja Anita Marciuš, informatičar Goran Toth i psihologinja Tatjana Žižek naveli su specifičnosti rada s osobama s intelektualnim teškoćama, autizmom, cerebralnm paralizom i višestrukim razvojnim teškoćama te potrebnom hardverskom i programskom podrškom u edukacijsko-rehabilitacijskom radu.
Tatjana Žižek, psihologinja škole
Radno vrijeme Centra za odgoj i obrazovanje Čakovec sa strankama je od ponedjeljka do petka od 08:30 sati do 13:30 sati.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |