Datum objave: 7. rujna 2025.
Kategorija: Vijesti

Implementacija umjetne inteligencije u nastavu – iskustvo iz Amsterdama

Naša edukacijska rehabilitatorica Laura Barat od 21. do 26. srpnja 2025. sudjelovala je u Amsterdamu na tečaju „There is an AI for that“ u organizaciji Europass Teacher Academy, a sudjelovanje je ostvareno u sklopu Erasmus+ projekta Design your creativity: Dizajnom, umjetnošću i digitalnim vještinama do transformacije škole.

Tečaj je bio usmjeren na primjenu umjetne inteligencije u obrazovanju, a sudionicima je pružio znanja i praktične vještine za odgovornu i učinkovitu integraciju AI alata u nastavu. Tijekom 30 sati predavanja, radionica i aktivnosti, odgojno-obrazovni djelatnici iz pet europskih zemalja upoznali su različite velike jezične modele (LLM) i digitalne alate temeljene na AI tehnologiji te istražili kako umjetna inteligencija može pomoći nastavnicima u poticanju kreativnosti, inovacija i suradnje u razredu.

Osim tehničkih vještina, naglasak je bio i na etičkoj primjeni AI u obrazovanju, kritičkom vrednovanju AI alata te načinima kako umjetnu inteligenciju odgovorno implementirati u različite nastavne predmete.

Pročitajte još

Čestitamo!

Čestitamo!

Naša je edukacijska rehabilitatorica Nikolina Križan uspješno završila poslijediplomski specijalistički studij i promovirana je u sveučilišnu specijalisticu rane intervencije u edukacijskoj rehabilitaciji. U listopadu je obranila rad pod naslovom "Rana intervencija u...

Druženje uz društvene igre

Druženje uz društvene igre

U sklopu školskog projekta Družionica C, učenici iz odgojno-obrazovnih skupina C1, C2, C3 i C4 proveli su zabavno prijepodne uz društvene igre. Igrale su se različite verzije igre Čovječe, ne ljuti se, zatim Složi toranj, Idemo u visine, Upari boje, Mlin, Pronađi...

Job shadowing

Job shadowing

OO ČAKOVEC PO PRVI PUTA DOMAĆIN JOB SHADOWING ERASMUS PROJEKTA Protekli tjedan u našoj je školi, u sklopu job shadowinga, boravilo troje učitelja iz jedne osnovne škole u Italiji Job shadowing je projekt u kojem stručnjaci promatraju i prate rad drugih stručnjaka kako...

Skip to content