Poštovani roditelji, dragi učeniče, danas smo opet na nastavi na daljinu, no nadam se da će vam nastavne aktivnosti koje sam pripremila biti zanimljive i zabavne te da će vam biti lako izvršiti ih. Sretno!
UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE: Životinje.
Ishodi učenja: Učenik prepoznaje poznatije vrste životinja.
RADNI ODGOJ: Umetaljke.
Ishodi učenja: Učenik samostalno umeće dane oblike na točno predviđena mjesta jednakog oblika.
Uzmite učenikove drvene umetaljke sa životinjama te ga potaknite da potpuno samostalno umeće životinje na predviđeno mjesto. Usput vježbajte i prepoznavanje životinja na način da ćete točno zadati učeniku životinju koju treba umetati, npr.: "L., složi prvo kravu.", "Složi sada kokoš" itd.
Posljednje nastavne aktivnosti prije odlaska na proljetni odmor slijede u nastavku. Želim vam puno sreće s rješavanjem ovih prigodnih zadataka, a nakon toga lijepe praznike te, također, sretan Uskrs!! Opet se družimo 12. travnja!
KOMUNIKACIJA: Crtani film.
Ishodi učenja: Učenik prati radnju crtanog filma bez prekidanja.
Pogledajte crtani film s proljetnom tematikom, poveznica: https://www.dailymotion.com/video/x448bao. Nakon gledanja potaknite učenika da prepozna i pokaže likove koji su se pojavili u crtanom filmu na nastavnom listiću u privitku.
RADNI ODGOJ: Slagalica.
Ishodi učenja: Učenik sastavlja drvenu slagalicu od četiri do šest dijelova. Zadržava pogled očima.
Uzmite učenikovu drvenu slagalicu (Puzzle) zeca te ga potaknite da je potpuno sam sastavi.
RAZVOJ KREATIVNOSTI: Proljeće.
Ishodi učenja: Učenik sudjeluje u zajedničkoj izvedbi glazbe. Učenik uz fizičku podršku nastavnika izvodi glazbene igre uz pjevanje, slušanje glazbe i pokret uz glazbu.
RADNI ODGOJ: Bojenje pisanica.
Ishodi učenja: Učenik boji kistom površinu jaja.
Ukrasite po želji pisanice koje smo obojili temperom prošli tjedan te ih položite u košarice koje smo izradili. Ukrasiti ih možete nanošenjem još neke boje, šljokica, crtanjem flomasterima, lijepljenjem ukrasa svih vrsta, prirodnih materijala, tkanine...
SOCIJALIZACIJA: Pružanje pomoći.
Ishodi učenja: Učenik pruža pomoć drugima.
Pogledajte prezentaciju zadanu u našoj virtualnoj učionici (https://classroom.google.com/c/NjQ2ODMxNzk0ODVa) te ponovite kako L. može pomoći članovima svoje obitelji. Isprobajte neki od prijedloga uživo. Riješite online zadatak o lijepom i ružnom ponašanju: https://wordwall.net/hr/resource/13745177/kopija-pona%c5%a1anje, te odredite kakvo se ponašanje nalazi na crtežima - ono koje se smije raditi ili ono koje se ne smije.
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA: Igra na otvorenom.
Ishodi učenja: Izvodi prirodne načine gibanja uz fizičku podršku.
Izađite van, na svježi zrak, te igrajte igru dodavanja lopte. Zatim hodajte noseći neki predmet, npr. loptu. Potičite L. da ne ispušta predmet, već ga drži objema rukama što duže.
UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE - Prostorni odnosi.
Ishodi učenja: Učenik pokazuje zadani smjer (gore-dolje, ispred, iza, pokraj) u odnosu na svoje tijelo. Kreće se u prostoru prema zadanim odrednicama (gore, dolje, ispred, iza, u stranu).
Pogledajte nastavni listić u privitku te odredite gdje se sve nalaze dječak i pas u odnosu na stablo (pokraj stabla, iza stabla, ispod stabla, gore na stablu...), a zatim riješite i zadatak na internetskoj stranici: https://wordwall.net/hr/resource/1850754/gdje-je-pas-prona%C4%91i-jednake-sli%C4%8Dice-prostorni-odnosi.
Također, krećite se s učenikom vašim unutarnijm i vanjskim prostorom te određujte gdje se učenik nalazi, npr.: "L. je ispod stabla", "L. je iza tobogana", te gdje je što u odnosu na učenika, npr.: "Dolje/Ispod su kamenčići", "Iznad L. leti avion" i sl.
SKRB O SEBI - Svlačenje i oblačenje.
Ishodi učenja: Učenik uočava važnost odijevanja u skladu s vremenskim prilikama. Učenik otkopčava, zakopčava te povlači patent-zatvarač. Učenik samostalno skida gornji dio odjeće, jaknu.
Promotrite s učenikom današnje vremenske prilike (sije li sunce, pada kiša, oblačno je) te odredite kako biste se trebali obući za izlazak u dvorište (treba li vam jakna, kapa...). Kada ćete oblačiti jaknu, potaknite učenika da sam povlači patentni zatvarač i zakopča se. Također, kada ćete skidati jaknu, potaknite učenika da uz vašu podršku, no što je više moguće samostalno otkopčava patentni zatvarač te povlači rukav jakne s ruke tj. sam skida jaknu. Dajte mu i druge predmete s patentnim zatvaračem, npr. pernicu, te ga potičite da vježba samostalno otvaranje i zatvaranje, odnosno povlačenje patentnog zatvarača.
KOMUNIKACIJA: Oponašam zvuk koji čujem.
Ishodi učenja: Učenik oponaša zvukove na zahtjev.
Potaknite učenika da pokuša oponašati glasove ili slogove koji se ponavljaju u pjesmicama zadanim u našoj virtualnoj učionici: https://classroom.google.com/c/NjQ2ODMxNzk0ODVa. Kod pjesme o glasanju životinja pokažite mu i odgovarajuću figuricu životinje iz njegove zbirke.
SKRB O SEBI: Osobna njega i čistoća.
Ishodi učenja: Učenik prepoznaje postupke koje uključuje osobna higijena.
Ponovite postupke koje uključuje osobna njega i čistoća tijela te dijelove tijela povezane s tim postupcima, pomoću naše prezentacije zadane u učenikovoj virtualnoj učionici. Nakon toga riješite online nastavni listić: https://www.liveworksheets.com/ys1210802df te Memory igru vezanu uz higijenu: https://wordwall.net/hr/resource/1557554/priroda-i-dru%c5%a1tvo/osobna-%c4%8disto%c4%87a. Prema potrebi, pružite učeniku fizičku podršku u rješavanju zadanih aktivnosti.
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA: Igra "Gore - dolje" (varijacija igre "Dan-noć) s loptom.
Ishodi učenja:Izvodi prirodne načine gibanja uz fizičku podršku. Provodi jednostavne motoričke igre uz fizičku podršku.
SKRB O SEBI: Ishrana.
Ishodi učenja: Učenik pravilno upotrebljava žlicu, vilicu i nož. Prepoznaje blagdanska jela.
Slijedite upute iz naše prezentacije o priboru za jelo te ponovite što sve obuhvaća te za što služi. Prezentacija se nalazi u našoj virtualnoj učionici, poveznica: https://classroom.google.com/w/NjQ2ODMxNzk0ODVa.
Nakon toga pogledajte drugu prezentaciju, "Blagdanska jela", te potaknite učenika da prepozna jela koja se tradicionalno pripremaju tijekom blagdana u prosincu.
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA: Društvene igre.
Ishodi učenja: Izvodi prirodne načine gibanja uz fizičku podršku.
Odigrajte jednu od društvenih igara koje je učenik usvojio (kuglanje ili Memory). Potičite učenika da što više motoričkih radnji obavlja samostalno, a prema potrebi pružite mu fizičku podršku.
Sretno i ugodan vam vikend!
Vidimo se u ponedjeljak, uživo!
KOMUNIKACIJA - Receptivni govor.
Ishodi učenja: Učenik izvodi osnovne pokrete samo uz verbalni nalog. Pažljivo sluša nalog. Zadržava kontakt očima.
Ovu aktivnost izvršit ćete tako da vi zadajete L. neki nalog, bez pokazivanja, a on mora izvršiti zadano bez vaše fizičke podrške, samo uz poticaj govorom. Najprije ponovite s učenikom poznate naloge te mu zadajte npr. da digne ruke u zrak, da maše rukama, hoda do prozora, da pokaže nos, pokaže gdje su mu noge, gdje mu je kosa itd. Nakon tog "zagrijavanja", igrajte s L. igru "Donesi mi..." (ili može biti i "Daj mi...") te mu zadajte predmet koji vam mora donijeti ili dati u ruke te tako više puta. Ako želite tu igru igrati za stolom (verzija "Daj mi"), onda stavite pred L. nekoliko predmeta te mu zadajte koji mora probrati i dati vama.
RAZVOJ KREATIVNOSTI - Likovna kreativnost: pastele, tema: "Božić dolazi".
Ishodi učenja: Učenik odgovara na različite poticaje likovnim izražavanjem. Uz posredovanje odrasle osobe, učenik upotrebljava likovne materijale i postupke u svrhu izrade svog likovnog rada.
Odaberite neki od simbola Božića te ga ukrasite pastelama. Možete ga nacrtati sami ili preuzeti jedan od uzoraka koji se nalaze u privitku. Potaknite učenika da samostalno šara pastelama ili jednostavno vuče crte od jednog do drugog ruba crteža te tako crtama raznih boja ispuni crtež. Takav primjer naći ćete u privitku, no vi ukrasite crtež na način koji vas najviše podsjeća da dolazi Božić.
Zabavite se!
UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE: Advent.
Ishodi učenja: Učenik sudjeluje u obilježavanju blagdana. Prepoznaje osnovna obilježja blagdana u prosincu. Čestita blagdan.
Pogledajte prezentaciju o adventu u našoj virtualnoj učionici (poveznica: https://classroom.google.com/c/NjQ2ODMxNzk0ODVa) te se prisjetite glavnih obilježja ovog razdoblja u godini. Promotrite i kako možemo čestitati Božić te pokušajte zajedno pronaći neke božićne čestitke ili poruke koje ste dobili prethodnih godina pa promotrite i njih; kako izgledaju, što je nacrtano/naslikano, tko vam je pisao.
RADNI ODGOJ: Savijanje žice.
Ishodi učenja: Učenik savija žicu uz fizičku podršku. Učenik oblikuje žicu u zadani oblik. Izrađuje božićne ukrase od žice.
Potaknite učenika da se igra žicom te malo samostalno savija žicu. Ukoliko žica ima oštre vrhove, upozorite ga na opasnost te mu objasnite da mora paziti da ga taj dio žice ne ubode. Nakon toga vrijeme je za izradu ukrasa za bor od žice. Pružite L. fizičku podršku pri oblikovanju ukrasa. Možete namatati žicu oko nekog predmeta da biste dobili željeni oblik, možete nanizati na žicu perlice, da bi ukrasu dali još svečaniji izgled, i što god vam padne na pamet, mogućnosti su neograničene. Primjere jednostavnih ukrasa od žice pogledajte u našoj virtualnoj učionici. Ukoliko imate veoma malo žice, možete izraditi ukras od papira i žice; u našoj virtualnoj učionici naći ćete i prelijepi primjer za takvu vrstu ukrasa.
KOMUNIKACIJA: Crtani film.
Ishodi učenja: Učenik prati radnju crtanog filma bez prekidanja. Pravilno reagira na događaje u radnji filma. Prepoznaje glavne likove na crtežima.
Pogledajte crtani film o adventu i Božiću jednog dječaka, zadan u našoj virtualnoj učionici. Nakon što odgledate crtani film, promotrite radni listić zadan u privitku te potaknite L. da pokaže likove koje je vidio u crtiću koji ste gledali.
UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE: Crtanje.
Ishodi učenja: Učenik crta zadane linije uz fizičku podršku. Učenik samostalno drži olovku/bojicu te vuče crtu po papiru.
U privitku vam šaljem listiće na kojema učenik mora nacrtati crtu prateći zadanu liniju. Potaknite učenika da samostalno uzme bojicu u ruke, a zatim mu pridržavajući njegov dlan usmjeravajte crtanje. Ukoliko će brzo ispuštati bojicu iz ruke, potičite ga da ponovno uzme bojicu i crta sve dok ne izvrši zadatak. Bodrite ga da što duže drži bojicu u ruci. Nakon crtanja možete dobiveni crtež i obojiti. Pritom potaknite L. da što više samostalno drži bojicu u ruci i samostalno šara.
RADNI ODGOJ: Vjenčić, sastavljanje cjeline od elemenata.
Ishodi učenja: Učenik sastavlja cjelinu od danih elemenata lijepljenjem uz fizičku podršku. Posprema svoj radni prostor.
Ukrasite vjenčić koji ste izradili raznim ukrasima po želji. Možete izrezati i zalijepiti ukrase od papira ili ukrase od prirodnih materijala, mašne od tkanine, perlice... sve što će vjenčić učiniti lijepim i posebnim, baš po vašem ukusu!
I, ne zaboravite uživati u aktivnostima! Pustite božićne pjesme pa nek vam je rad veseliji uz pjesmu!
Dragi učeniče, poštovani roditelji,
kroz današnje nastavne aktivnosti obilježit ćemo Međunarodni dan osoba s invaliditetom. Neka naš učenik pokaže sve što može i zna, a također se usput i zabavite!
RADNI ODGOJ - Sastavljanje cjeline od elemenata.
Ishodi učenja: Učenik reže papir škarama uz fizičku podršku. Učenik sastavlja cjelinu od danih elemenata uz fizičku podršku.
Preuzmite crtež u prilogu te promotrite što prikazuje. Potaknite učenika da reže škarama uz Vašu fizičku podršku po označenim linijama. Nakon što ste izrezali crtež na tri dijela, potaknite učenika da ga opet sastavi u cjelinu te opet istaknite što prikazuje.
TZK - Ja to mogu, poligon.
Ishodi učenja: Izvodi prirodne načine gibanja uz fizičku podršku. Provodi jednostavne motoričke igre uz fizičku podršku. Slijedi upute za rad i pravila motoričke igre.
Potaknite učenika da pokaže svoje motoričke vještine u jednom poligonu postavljenom u krug u njegovoj radnoj sobi, gdje će na nekoliko mjesta (stanica) raditi određenu aktivnost.
Uzmite dvije lopte. Postavite stolicu na sredinu sobe te na nju stavite jednu loptu, a drugu loptu stavite na drugoj strani sobe na pod. Zadajte učeniku da hoda prema stolici te uzme objema rukama loptu te ju nosi, npr. do polica i stavi među igračke. Nakon što je obavio prvi zadatak, mora hodati do lopte na podu, držeći smjer (hodate sobom u krug) i izbjegavajući predmete koji se nalaze pred vama (zaobilazeći ih ili provlačeći se) i, kad stignete do lopte, učenik ju mora udariti nogom. Nakon što je uspješno obavio i tu aktivnost, hoda držeći smjer do prve lopte (koja se sada nalazi na polici), uzima je s police te je treba baciti prema spremniku s loptama. Prema želji možete u poligon dodati i neko hodanje sa zadacima (poput igre "Berem jabuke" ili nošenje nekog predmeta).
RAZVOJ KREATIVNOSTI - Glazbena kreativnost: Poznate skladbe.
Ishodi učenja: Učenik poznaje određeni broj skladbi. Učenik sudjeluje u zajedničkoj izvedbi glazbe. Učenik uz fizičku podršku nastavnika izvodi glazbene igre uz pjevanje, slušanje glazbe i pokret uz glazbu.
Poslušajte skladbe koje je učenik usvojio: "Đaci veseljaci" (poveznica:https://www.youtube.com/watch?v=Vv4-E-cu9n0) i "Njegovo veličanstvo dijete" (poveznica: https://www.youtube.com/watch?v=dlSuNCDUTF8) te popratite slušanje tih poznatih skladbi sviranjem ritma ili pokretima uz glazbu po želji.
Na kraju pogledajte videozapis o Matiji, učeniku naše škole, poveznica: https://www.youtube.com/watch?v=V1IfNCQ9sBM&t=2s&fbclid=IwAR370PRsA8yEGVl8xKzj3rSZkRbB5VHXUfV_Kjkj5TVHOA2GvitAUGRmDQM, te doznajte što sve on može i zna.
UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE: Advent.
Ishodi učenja: Učenik sudjeluje u obilježavanju blagdana. Prepoznaje osnovna obilježja blagdana u prosincu.
Pogledajte prezentaciju u privitku te se prisjetite glavnih obilježja blagdana u prosincu.
RADNI ODGOJ: Sastavljanje cjeline od elemenata; vjenčić.
Ishodi učenja: Učenik sastavlja cjelinu od danih elemenata lijepljenjem i drugim postupcima uz fizičku podršku odrasle osobe. Posprema svoj radni prostor.
Okušajte se u izradi božićnog vjenčića. Ja sam imala u planu izrađivati s L. vjenčić kao što su na fotografijama u prilogu, od traka tkanine, no vi također možete iskoristiti kolaž ili ukrasni papir ili napraviti vjenčić baš po svojoj želji. Za ovu aktivnost planirana su dva školska sata, tako da možete podijeliti posao na dva dijela te ovaj put omotati trake oko koluta napravljenog od žice, granja ili bilo kakvog obruča, a za idući tjedan možete ostaviti ukrašavanje.
Uživajte u nastavnim zadacima i zabavite se!
RAZVOJ KREATIVNOSTI, GLAZBENA KREATIVNOST: Božić dolazi.
Ishodi učenja: Učenik poznaje određeni broj skladbi. Učenik sudjeluje u zajedničkoj izvedbi glazbe.
Udobno se smjestite i poslušajte skladbu na poveznici: https://www.youtube.com/watch?v=sfVjmvR4D-M. Ponovite slušanje skladbe, ali uz drugo slušanje potaknite učenika da svira ritam na nekom od svojih instrumenata.
KOMUNIKACIJA: Uparivanje.
Ishodi učenja: Učenik uparuje dva simbola ili crteža iste boje. Zadržava kontakt očima.
Uparujte zadane simbole i crteže predmeta iste boje na online nastavnim listićima, poveznice https://www.liveworksheets.com/gd184144uk, https://www.liveworksheets.com/au208998ax, https://www.liveworksheets.com/mt59471ve. Neka učenik povezuje simbole i predmete iste boje povlačeći prstom po ekranu tableta ili mobitela. U slučaju da niste u mogućnosti rješavati listić na tabletu/mobitelu, možete listiće i isprintati te rješavati olovkom.
RADNI ODGOJ: Rad s papirom.
Ishodi učenja: Učenik reže papir škarama uz fizičku podršku odrasle osobe. Izrađuje model od papira uz fizičku podršku odrasle osobe. Posprema svoj radni prostor.
Ukrasite kolaž papirom te ukrasima po želji čizmicu od papira koju ste izradili jučer.
Svom dragom učeniku želim sretan Međunarodni dan osoba s invaliditetom!
RADNI ODGOJ - Rad s papirom.
Ishodi učenja: Učenik reže papir škarama uz fizičku podršku odrasle osobe. Izrađuje model od papira uz fizičku podršku odrasle osobe. Posprema svoj radni prostor.
Izradite model čizmice pomoću uzorka u privitku. Potaknite učenika da što duže drži škare u rukama te reže uz Vaše fizičko vođenje. Izrežite dvije čizmice iz papira, namažite rub jedne izrezane čizmice ljepilom te zalijepite rubove druge na nju. Gornji rub ostavite nezalijepljen, da bi čizmica imala otvor. Na idućem satu Radnog odgoja pozabavit ćete se ukrašavanjem čizmice.
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA - Društvene igre.
Ishodi učenja:Izvodi prirodne načine gibanja uz fizičku podršku. Provodi jednostavne motoričke igre uz fizičku podršku. Slijedi upute za rad i pravila motoričke igre. Surađuje u elementarnim igrama i prihvaća pravila igara.
Odigrajte opet jednu od društvenih igara koje je učenik usvojio; kuglanje ili Memory - ovaj put odaberite igru koju niste igrali na prethodnom satu Tjelesne i zdravstvene kulture. Potičite učenika da što više motoričkih radnji obavlja samostalno, a prema potrebi pružite mu fizičku podršku.
SOCIJALIZACIJA - Vrijeme blagdana.
Ishodi učenja: Učenik reagira na tuđe emocije. Razvija cjeloviti pojam o sebi. Uočava međuovisnost svih ljudi. Pokazuje razumijevanje za druge. Brine ze druge.
Pogledajte prezentaciju u privitku te potičite učenika da prepozna i pravilno reagira na emocije koje se očitavaju na licima ljudi na fotografijama, u različitim situacijama blagdanskog ozračja.
Sretno!
SKRB O SEBI - Svlačenje i oblačenje : Patentni zatvarač.
Ishodi učenja: Učenik otkopčava, zakopčava te povlači patent-zatvarač.
Uzmite pernicu, jaknu ili bilo što što ima patentni zatvarač te potaknite učenika da kažiprstom i palcem uhvati dio za otvaranje i zatvaranje te pokuša samostalno otvoriti, a zatim i zatvoriti patentni zatvarač na danom predmetu. Usmjeravajte ga verbalno, a po potrebi i fizički. Možete zadatku dodati i umetanje predmeta u pernicu ili vađenje iz pernice uz otvaranje i zatvaranje patentnog zatvarača.
UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE - Prostorni odnosi.
Ishodi učenja: Učenik pokazuje zadani smjer (gore-dolje, unutar, izvan, ispred, iza, između, pokraj) u odnosu na svoje tijelo. Kreće se u prostoru prema zadanim odrednicama (gore, dolje, ispred, iza, lijevo, desno). Određuje položaj predmeta u prostoru.
Određujte prostorne odnose u stvarnom prostoru, u radnoj sobi ili bilo kojem drugom dijelu vašeg doma. Šećite prostorijom te postavite učeniku pitanje: „Što je gore?“ ili „Što je iznad tebe?“ ili „Što je pokraj tebe?“ i potaknite ga da gleda u pravom smjeru te da usmjeri pogled na predmete koje nabrajate kao odgovor na pitanje, a potaknite ga i da pokaže rukom predmet u zadanom smjeru, uz vašu potvrdu, npr. „ Televizor je pokraj L.“ Također, potaknite L. da se kreće u smjeru koji ćete mu zadati, npr. "Idemo stepenicama gore." ili "Idemo iza kuće." ili "Prođi između stolice i ormara."
Sretno!
Dragi učeniče, dragi roditelji,
s obzirom da smo se opet prebacili na nastavu na daljinu, nastavne zadatke za današnji dan zadajem vam u nastavku te nam svima želim puno sreće u online nastavi!
KOMUNIKACIJA - Bojenje.
Ishodi učenja: Učenik pravilno drži bojicu. Učenik boji unutar zadanih linija. Zadržava kontakt očima.
U učenikovoj ćete bilježnici pronaći bojanku jesenske tematike koju učenik treba obojiti. Potaknite učenika da što više samostalno šara bojicom. Prema potrebi pružite mu fizičku podršku.
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA - Društvene igre.
Ishodi učenja:Izvodi prirodne načine gibanja uz fizičku podršku. Provodi jednostavne motoričke igre uz fizičku podršku. Slijedi upute za rad i pravila motoričke igre. Surađuje u elementarnim igrama i prihvaća pravila igara.
Odigrajte jednu od društvenih igara koje je učenik usvojio (kuglanje ili Memory). Potičite učenika da što više motoričkih radnji obavlja samostalno, a prema potrebi pružite mu fizičku podršku.
SKRB O SEBI - Održavanje čistoće u radnoj prostoriji.
Ishodi učenja: Učenik održava čistoću u radnoj prostoriji.
Uzmite pribor za čišćenje te krenite u akciju čišćenja radne sobe. Potaknite učenika da što više radnji obavlja samostalno, a po potrebi odradite posao zajedničkim snagama.
RADNI ODGOJ - Sortiranje.
Ishodi učenja: Učenik sortira dane predmete na zadani način. Zadržava pogled očima.
Ishodi učenja: Učenik prepoznaje članove svoje obitelji. Pokazuje članove svoje obitelji. Određuje svoje dužnosti i dužnosti članova obitelji. Kulturno se ponaša i ophodi.
Pomoću nastavnog listića, priloženog u našoj virtualnoj učionici, potaknite L. da prepozna članove obitelji na fotografijama, a zatim odredite čije su zadane dužnosti, odnosno povežite posao koji se obavlja u kućanstvu s osobom, odnosno osobama koje obavljaju taj posao.
RAZVOJ KREATIVNOSTI - Jabuka, kruška, šljiva.
Ishodi učenja: Učenik sudjeluje u zajedničkoj izvedbi glazbe. Učenik uz fizičku podršku odrasle osobe izvodi glazbene igre uz slušanje glazbe i pokret uz glazbu.
Poslušajte skladbu "Kruška, jabuka, šljiva" (poveznica: https://www.youtube.com/watch?v=4R4VKHmjjg0), koju je L. već ranije upoznao te ga potaknite da samostalno svira ritam zvečkom ili ga izvodi pljeskanjem rukama. Uzmite kartice sa sličicama voća iz omotnice u učenikovoj bilježnici (ili izrežite sličice voća iz priloženog nastavnog listića) te uz ponovno slušanje skladbe poredajte voće redom kako se spominje u pjesmi. Potaknite učenika da on pokaže koje voće ide prvo, ili koje se posljednje javlja u stihu.
KOMUNIKACIJA - Oponašanje.
Ishodi učenja: Učenik oponaša pokrete grube motorike uz verbalni poticaj. Zadržava kontakt očima.
Učenika ćemo potaknuti da oponaša pokrete koje ću mu ja pokazivati putem Viber videopoziva. Točno vrijeme videopoziva dogovorit ćemo putem Viber poruke.
RADNI ODGOJ - Sortiranje po boji.
Ishodi učenja: Učenik sortira dane predmete na zadani način. Zadržava pogled očima.
Pogledajte prezentaciju priloženu u našoj virtualnoj učionici te slijedite dane upute i na isti način pokušajte s L. sortirati njegove kocke.
RADNI ODGOJ - Nizanje.
Ishodi učenja: Učenik samostalno niže kuglice. Zadržava pogled očima.
Uzmite učenikovu didaktičku drvenu igračku s kuglicama te ga potaknite da samostalno pomiče kuglice i niže ih jednu do druge, da sve budu na istoj strani ili zajedno u sredini.
TZK - Hodanje sa zadacima.
Ishodi učenja: Izvodi prirodne načine gibanja uz fizičku podršku odrasle osobe. Provodi jednostavne motoričke igre uz fizičku podršku odrasle osobe. Slijedi upute za rad i pravila motoričke igre.
Pogledajte kratke videozapise zadane u prezentaciji s uputama u našoj virtualnoj učionici (poveznica: https://classroom.google.com/c/NjQ2ODMxNzk0ODVa) te nakon toga potaknite učenika da izvede predložene motoričke zadatke.
SOCIJALIZACIJA - Ponašanje u obitelji.
Ishodi učenja: Učenik poštuje roditelje i ostale starije članove obitelji. Ne smeta drugima u izvršavanju njihovih obaveza. Učenik dijeli s drugima. Učenik razvija nesebičnost. Uočava međuovisnost svih ljudi. Pokazuje razumijevanje za druge. Zna razliku između „moje“ (vlastito) i „tuđe“. Brine ze druge. Reagira na tuđe emocije.
Pogledajte našu prezentaciju o ponašanju u obitelji, priloženu u našoj virtualnoj učionici, i ponovite primjere lijepog ponašanja prema članovima obitelji. Potaknite učenika da učini još danas neki od lijepih oblika ponašanja prema nekom od članova obitelji.
UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE - Prostorije u kući.
Ishodi učenja: Učenik prepoznaje prostorije u kući prema njihovom nazivu. Pokazuje zadanu prostoriju u kući. Prepoznaje namjenu zadane prostorije.
Potaknite učenika da prepozna zadanu prostoriju u kući prema njezinom nazivu; navedite ga da vam pokaže neku prostoriju ili da pođe u zadanu prostoriju, npr.: "Idemo u kupaonicu." ili "Pokaži kuhinju." Zatim pokušajte isto, ali isključite naziv prostorije, a spomenite njenu namjenu, npr.: "Pokaži u kojoj prostoriji mama kuha." ili "Pokaži u kojoj prostoriji spavaš".
Ovaj zadatak možete rasporediti na više dana, svaki dan dvije - tri prostorije, da učeniku ne bi zadatak bio naporan.
SKRB O SEBI - Pribor za jelo.
Ishodi učenja: Učenik pravilno upotrebljava žlicu, vilicu i nož.
Pogledajte prezentaciju priloženu u našoj virtualnoj učionici (poveznica: https://classroom.google.com/c/NjQ2ODMxNzk0ODVa) te slijedite upute i zadatke zadane u prezentaciji.
Dragi moji, novi tjedan je pred nama, nadam se da će nam biti sretan i zdrav! Evo i prvih ovotjednih zadataka:
KOMUNIKACIJA - Slušna pažnja.
Ishodi učenja: Učenik prepoznaje zvuk i povezuje zvuk s proizvođačem zvuka.
Pogledajte vidozapis postavljen u našu virtualnu učionicu, poveznica: https://classroom.google.com/c/NjQ2ODMxNzk0ODV, te slijedite upute i potaknite učenika da pokazuje koji je predmet, odnosno osoba proizvela zvuk.
SKRB O SEBI - Osobna njega i čistoća.
Ishodi učenja: Učenik prepoznaje postupke koje uključuje osobna higijena. Povezuje određeni postupak održavanja čistoće tijela s određenim dijelom tijela.
Pogledajte našu prezentaciju o osobnoj njezi i čistoći te se prisjetite svih postupaka njege i održavanja čistoće tijela te dijelove tijela koje tim postupcima njegujemo i održavamo čistima. Nakon toga riješite nastavni listić u privitku.
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA - Igre s elementima prirodnih gibanja: "Dan - noć" (ili "Gore - dolje") i "Berem jabuke".
Ishodi učenja: Izvodi prirodne načine gibanja uz fizičku podršku odrasle osobe. Provodi jednostavne motoričke igre uz fizičku podršku odrasle osobe. Slijedi upute za rad i pravila motoričke igre.
Slijedite upute iz PowerPoint prezentacije priložene u našoj virtualnoj učionici te potaknite učenika da sudjeluje u igrama koje uključuju podizanje ruku u hodu, sagibanje te sjedanje i dizanje iz sjeda.
Dobru zabavu želim uz današnje zadatke!
Zadaci za posljednji nastavni dan ovoga tjedna:
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA - Igra s elementima prirodnih gibanja: Putovanje malenog aviona.
Ishodi učenja: Izvodi prirodne načine gibanja uz fizičku podršku odrasle osobe. Provodi jednostavne motoričke igre uz fizičku podršku odrasle osobe. Slijedi upute za rad i pravila motoričke igre.
Uzmite učenikov drveni avion s police (ili bilo koju drugu igračku) te potaknite L. da nosi taj avion, pridržavajući ga objema rukama, kao da leti i putuje s jednog mjesta u radnoj prostoriji do drugog, recimo od police do stola. L. treba odložiti avion na stol, a nedugo nakon toga avion treba krenuti na novi put, npr. od stola do spremnika s loptama pa L. treba uzeti igračku sa stola i nositi ga do spremnika te se sagnuti spuštajući avion do spremnika. Izvedite tako još nekoliko "putovanja" te potičite L. da ponekad digne avion rukama iznad glave dok hoda (da "leti visoko") te da pridržava igračku cijelo vrijeme, ne ispušta iz ruku. Pružite mu podršku po potrebi.
SKRB O SEBI - Osobna njega i čistoća.
Ishodi učenja: Učenik prepoznaje postupke koje uključuje osobna higijena. Povezuje određeni postupak održavanja čistoće tijela s određenim dijelom tijela.
Pogledajte s učenikom našu prezentaciju o osobnoj njezi i čistoći (u prilogu) te ponovite dijelove tijela za koje se određenim postupcima osobne higijene iz prezentacije brinemo i održavamo ih čistima.
Ugodan vikend želim!
Dragi moji, novi nastavni zadaci slijede u nastavku!
KOMUNIKACIJA - Prepoznavanje jesenskih plodova.
Ishod učenja: Učenik prepoznaje jesenske plodove. Odabire zadano između dva ponuđena.
Otvorite prezentaciju u privitku te slijedite naputke uz fotografije i potaknite učenika da prepozna i pokaže zadani jesenski plod.
RAZVOJ KREATIVNOSTI - Jabuko, jabučice.
Ishodi učenja: Učenik sudjeluje u zajedničkoj izvedbi glazbe. Učenik uz fizičku podršku odrasle osobe izvodi glazbene igre uz slušanje glazbe i pokret uz glazbu.
Poslušajte skladbu "Jabuko, jabučice" (www.youtube.com/watch?v=sTnsiVZg4OY), koju je L. upoznao na prethodnom satu Razvoja kreativnosti te ga potaknite da samostalno svira ritam zvečkom ili ga izvodi pljeskanjem rukama. Uz ponovno slušanje skladbe izvodite pokrete u ritmu glazbe.
Lijep pozdrav! U nastavku vam dajem zadatke za današnje nastavne sate prema rasporedu:
UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE - Moja obitelj.
Ishodi učenja: Učenik prepoznaje članove svoje obitelji. Učenik pokazuje članove svoje obitelji.
Zadajte L. da pokaže određenog člana obitelji ili da ode do zadanog člana obitelji i, recimo, zagrli ga. Možete zadati, na primjer, nalog: "Gdje je baka? Pokaži gdje je baka." ili "Gdje je deda? Idi zagrli dedu." Učinite tako za sve članove vaše obitelji.
RADNI ODGOJ - Otisak.
Ishodi učenja: Učenik izrađuje otisak na papiru. Posprema pribor i čisti radni prostor.
Na jučerašnjem satu Radog odgoja, L. i ja radili smo otisak lišća na papiru. Obojili smo listove temperom i poredali ih na papir te stavili na njih bilježnice i knjige kao teret. Današnji zadatak za L. je da uz vašu fizičku podršku makne knjige i bilježnice, a zatim i odvoji listove s papira te se divi otisku koji je izradio. Listove koje je uklonio s papira, L. treba pospremiti u odgovarajući koš za smeće. Papir s otiscima listova još dodatno ukrasite prema svojoj želji, a nakon toga L. treba, uz vašu fizičku podršku, pospremiti radne materijale i očistiti radnu površinu.
KOMUNIKACIJA - Oponašanje.
Ishodi učenja: Učenik oponaša pokrete grube motorike uz verbalni poticaj. Zadržava kontakt očima.
Učenika ćemo potaknuti da oponaša pokrete koje ću mu ja pokazivati putem Viber videopoziva. Točno vrijeme videopoziva dogovorit ćemo putem Viber poruke.
Uspješan nastavni dan vam želim!
Radno vrijeme Centra za odgoj i obrazovanje Čakovec sa strankama je od ponedjeljka do petka od 08:30 sati do 13:30 sati.
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |