preskoči na sadržaj

Centar za odgoj i obrazovanje Čakovec

Petak, 18.9.2020.

PSP (prof. Cilar): Riješite drugi listić koji sam vam poslala po učiteljici Maji. Imate ga i ovdje u prilogu. 

PSP (razrednica)

S.Č., B.O. i A.F.

1. Radite zadatak koji je prikazan u videu na poveznici: https://www.facebook.com/100016024118245/videos/754839951726802/?extid=G0OJ66PnaeBsA7sg

S.Č. – radi samo prva dva načina: prebacivanje loptice iz ruke u ruku (mora okretati dlan kao što je na snimci, a za to će trebati pomoć), poticati ga da gleda lopticu

A.F., B.O. – radi prva dva načina u ritmu kojeg zajedno zadate, poticati da gleda lopticu

Ova vježba odlična je za razvoj govora, bolje formuliranje rečenica, regulaciju ponašanja, ali i za bolje korištenje pokreta važnih u svakodnevnom životu.

2. Vježba opuštanja. Može ju raditi i prije spavanja.

S.Č.: https://www.youtube.com/watch?v=ZOla0zfOtTs

A.F., B.O.: https://www.youtube.com/watch?v=myr0GsR1Muc

 

SOS - Ljetna odjeća i obuća

Porazgovarajte s učenicima o tome koje godišnje doba traje još nekoliko dana, a koje godišnje doba nam uskoro dolazi.

Kad izađete van, porazgovarajte o tome kakvu odjeću i obuću su trebali za van.

S.Č.

Pokažite mu majicu dugih i majicu kratkih rukava kad ga pitate kakvu je majicu obukao: dugih ili kratkih rukava, kako bi pokazao točan odgovor. Isto napravite i hlačama - ponudite kratke i duge hlače. Neka svaki put pokuša ponoviti riječ za vama - dugo, kratko.... Isto i s obućom  je li obuo patike ili japanke?

Rješavaju listić s današnjim datumom, prvo prateći liniju prstom, a onda koristeći dvije različite boje.

 

RO – Praćenje linija tijelom

Ishod učenja za N.K., V.Š., B.O.: Hoda po zadanim linijama uz povremeno usmjeravanje.

Ishod učenja za A.F.: Gleda kamo treba staviti nogu, uz poticaj, hodajući po ravnoj liniji uz pomoć pri postavljanju nogu.

Ishod učenja za S.Č.: Gleda kamo treba staviti koju nogu, uz poticaj, hodajući po dvije ravne crte koje su blizu jedna drugoj, uz pomoć pri postavljanju nogu.

Bitno je da (za N.K., V.Š., B.O.) poligon sadrži: ravnu crtu, izlomljenu crtu, valovitu crtu, petlje, oznaku za korak po korak i za skok s obje noge, za A.F. jednu ravnu liniju, a za S.Č. dvije paralelne linije jedna blizu druge (oko 5 centimetara razmaka između njih). Pokušaj proći poligon dva ili tri puta.

GLAZBENA KREATIVNOST:  Poslušaj pjesme o Jeseni! Slijedi poveznicu https://www.youtube.com/watch?v=1xKGsif-E-o  Uz slušanje glazbe kretnjama ruku obilježavaj mjeru (plješći rukama/pokreti rukama – gore/dolje).

 

Priloženi dokumenti:
PSP.docx


Četvrtak, 17.9.2020.

Dobro jutro svima. Šaljem vam današnje zadatke. Uživajte u današnjem danu.

 

RO – Praćenje linija tijelom

Ishod učenja za N.K., V.Š., B.O.: Hoda po zadanim linijama uz povremenu pomoć.

Ishod učenja za A.F.: Gleda kamo treba staviti nogu, uz poticaj, hodajući po ravnoj liniji uz pomoć pri postavljanju nogu.

Ishod učenja za S.Č.: Gleda kamo treba staviti koju nogu, uz poticaj, hodajući po dvije ravne crte koje su blizu jedna drugoj, uz pomoć pri postavljanju nogu.

Danas vježbamo poligon koji ste već pripremili. Bitno je da (za N.K., V.Š., B.O.) poligon sadrži: ravnu crtu, izlomljenu crtu, valovitu crtu, petlje, oznaku za korak po korak i za skok s obje noge, za A.F. jednu ravnu liniju, a za S.Č. dvije paralelne linije jedna blizu druge (oko 5 centimetara razmaka između njih). Pokušaj proći poligon dva ili tri puta.

 

KOM – Pričanje priče po slikama

Ishodi učenja za V.Š., N.K., A.F.: Uz povremenu pomoć u formuliranju pune rečenice, priča priču na način da roditelj pokazuje sliku po sliku o kojoj će reći rečenicu.

Ishodi učenja za S.Č.: Pokazuje sliku u tekstu, koja se odnosi na pročitanu rečenicu.

Ishodi učenja za B.O.: Odgovara na pitanja vezana uz tekst, uz pomoć u izgovoru.

 

Zajedno s roditeljem pročitate priču. Učenici pričaju priču ili ogovaraju na pitanja vezana uz priču, u skladu s gore navedenim ishodima učenja.

Domaća zadaća za ponedjeljak: Uz pomoć roditelja odaberi jedan lijepi događaj koji u kojem si sudjelovala, odnosno sudjelovao ovih dana (od danas do nedjelje). To može biti odlazak nekamo, može biti igra s nekim… bilo kakav događaj koji te razveselio. Zamoli roditelja da u bilježnicu napiše taj događaj, kako bismo mogli razgovarati o njemu u ponedjeljak.

 

UŠIRO - Oproštaj od ljeta, doček jeseni

Ishodi učenja za V.Š.: Promatra prirodu oko sebe uz minimalni poticaj. Uz malu pomoć uočava i imenuje promjene koje ukazuju na dolazak jeseni.

Ishodi učenja za N.K., A.F., B.O.: Promatra prirodu oko sebe uz česti poticaj. Uz malu pomoć uočava i imenuje promjene koje ukazuju na dolazak jeseni.

Ishodi učenja za S.Č.: Promatra prirodu oko sebe uz česti poticaj. Pokazuje kažiprstom na ono što je uočio kao promjenu i gleda u smjeru u kojem pokazuje kažiprst.

U današnjoj šetnji, uz poticaj roditelja, promatraj prirodu i pokušaj oko sebe pronaći prve znakove koji nam nagovještaju dolazak jeseni (zrelo voće i povrće, žuto lišće…). Udahni mirise oko sebe, slušaj što čuješ oko sebe. Uberi voće koje pronađeš i napravi s roditeljem kompot.

U bilježnicu nacrtaj kakvo je vrijeme danas i nacrtaj što si ubrala, odnosno ubrao u šetnji. 

INFORMATIČKA PISMENOST - Molim vas da u svoje bilježnice nacrtate računalo kakvo bi htjeli imati ili ga već imate!! Nastavni listić je u prilogu.

TZK -  Šetnja 45 min nakon toga slobodna igra u dvorištu.


Srijeda, 16.9.2020.

Dobar dan. Današnji zadaci su:

 

RO - Praćenje linija olovkom

Listić s četiri crne točke i dvije ravne linije danas rade plavom bojom na isti način kao što su radili jučer (rade na istom listiću od jučer). N.K., A.F. i B.O. počinju desnom rukom. Desnom rukom povlače svoju crtu po zadanoj crti s desne strane. Desna ruka, desna crta. Povlače od gore prema dolje, pa se vraćaju od dolje prema gore. I tako 5 puta. Nakon toga to isto ponove s lijevom rukom, po lijevoj crti. Onda uzimaju dvije olovke, svaku u jednu ruku i istovremeno to isto rade s obje ruke. V.Š. i S.Č.., obzirom da su ljevaci, vježbu započinju lijevom rukom (lijeva ruka, lijeva crta), nastavljaju desnom (desna ruka, desna crta), a onda s obje ruke. A.F., B.O. i S.Č. potrebno je poticati da gledaju ono što rade.

N.K. i V.Š. imaju i listić s crvenim lukovima koji rade na isti način.

 

KOM – Razumijevanje pročitanog teksta

Dragi roditelji, pročitajte učenicima tekst Ljetna priča, na način da oni dovrše rečenicu koristeći slike u tekstu (S.Č. pokazuje sliku). Nakon toga rješavaju listić vezan uz priču, na kojem je današnji datum. Izrezani listić zalijepe u bilježnicu.

S.Č.

Pokazuje odgovore na postavljena pitanja, reže  i lijepi uz pomoć. Kad sve napravi, postavite u ta ista pitanja tako da S. još jednom pokaže sliku koja je odgovor na pitanje.

 

UŠIRO - Oproštaj od ljeta, doček jeseni

Porazgovarajte s učenicima o tome koje godišnje doba traje još nekoliko dana, a koje godišnje doba nam uskoro dolazi.

Neka izađu van tijekom dana, porazgovarajte o tome kakvu odjeću su obukli. To isto ponovite i  navečer.

S.Č.

Pokažite mu majicu dugih i majicu kratkih rukava kad ga pitate kakvu je majicu obukao: dugih ili kratkih rukava, kako bi pokazao točan odgovor. Isto napravite i hlačama - ponudite kratke i duge hlače. Neka svaki put pokuša ponoviti riječ za vama - dugo, kratko.... Isto i s obućom  je li obuo patike ili japanke?

U bilježnicu neka nacrtaju kakvo je vrijeme danas. 

S.Č. i A.F.

Crtaju uz vašu pomoć, a kod bojanja lagano pridržavajte ruku da je možete preusmjeriti kako bi bojanje bilo što više unutar crte. Ako imate šablonu za crtanje kruga (sunca), mogu crtati i bojati uz vašu pomoć, unutar šablone (šablonu možete i izraditi od kartona tako da unutar komada kartona izrežete krug i čvrsto držite kad crtaju i bojaju). Odaberite varijantu koja vam najviše odgovara, samo je bitno da pokrete crtanja i bojanja što više vode oni sami, uz vašu pomoć gdje zapne. Nije bitno da bude savršeno, niti blizu savršenom. Bitno je da bude što više njihovo.

 

PSP

V.Š. i N.K.

1. Radite zadatak koji je prikazan u videu na poveznici: https://www.facebook.com/100016024118245/videos/754839951726802/?extid=G0OJ66PnaeBsA7sg

Ova vježba odlična je za razvoj govora, bolje formuliranje rečenica, regulaciju ponašanja, ali i za bolje korištenje pokreta važnih u svakodnevnom životu.

2. Vježba opuštanja. Može ju raditi i prije spavanja.

V.Š.: https://www.youtube.com/watch?v=ZOla0zfOtTs

N.K.: https://www.youtube.com/watch?v=myr0GsR1Muc

TZK: Šetnja 45 min, slobodna igra loptom u dvorištu.

VJERONAUK - Slijedite upute u priloženom radnom listiću.

 

Lijep pozdrav svima i uživajte u današnjem danu!

Priloženi dokumenti:
VJERONAUK.docx


Utorak, 15.9.2020.

KOM – Razumijevanje pročitanog teksta

Dragi roditelji, pročitajte učenicima tekst Ljetna priča, na način da oni dovrše rečenicu koristeći slike u tekstu (S.Č. pokazuje sliku koja je na redu). Nakon toga rješavaju listić vezan uz priču, na kojem je današnji datum.

GLAZBENA KREATIVNOST:  Prisjeti se i ponovi pjesmice i brojalice od prošlog sata. Uz pjevanje, kretnjama ruku (pljeskanje, podizanje ruku) obilježavaj mjeru. Igraj se ukućanima! Stanite u krug te pomoću brojalica rukom pokazujte/odbrojavajte (dobe) do ispadanja da dobijete pobjednika! Tko ispadne ima zadatak nešto napraviti u kuhinji! Sretno!!

SOS - Ljetna odjeća

Porazgovarajte s učenicima o tome koje godišnje doba traje još nekoliko dana, a koje godišnje doba nam uskoro dolazi.

Neka izađu van ujutro, probaju kakva je trava, porazgovarajte o tome kakvu odjeću su obukli ujutro kad su izlazili van. To isto ponovite oko podneva i navečer (molim da prilikom svakog od ta tri izlaska koristite nazive doba dana - jutro, podne, večer).

S.Č.

Pokažite mu majicu dugih i majicu kratkih rukava kad ga pitate kakvu je majicu obukao: dugih ili kratkih rukava, kako bi pokazao točan odgovor. Isto napravite i hlačama - ponudite kratke i duge hlače. Neka svaki put pokuša ponoviti riječ za vama - dugo, kratko.... Isto i s obućom  je li obuo patike ili japanke?

Riješe donji zadatak na listiću iz SOS, na kojem je datum 15.9. Izrežu ga i zalijepe u bilježnicu.

 

RO - Praćenje linija olovkom

Listić s četiri crne točke i dvije ravne linije danas rade crvenom bojom na isti način kao što su radili jučer (rade na istom listiću od jučer). N.K., A.F. i B.O. počinju desnom rukom. Desnom rukom povlače svoju crtu po zadanoj crti s desne strane. Desna ruka, desna crta. Povlače od gore prema dolje, pa se vraćaju od dolje prema gore. I tako 5 puta. Nakon toga to isto ponove s lijevom rukom, po lijevoj crti. Onda uzimaju dvije olovke, svaku u jednu ruku i istovremeno to isto rade s obje ruke. V.Š. i S.Č.., obzirom da su ljevaci, vježbu započinju lijevom rukom (lijeva ruka, lijeva crta), nastavljaju desnom (desna ruka, desna crta), a onda s obje ruke. A.F., B.O. i S.Č. potrebno je poticati da gledaju ono što rade.

 

RO – Praćenje linija tijelom

Ako vani, u blizini, imate betonski dio na kojem možete crtati kredom, nacrtajte mali poligon koji je potrebno proći onako kako je zadano. Bitno je da poligon sadrži: ravnu crtu, izlomljenu crtu, valovitu crtu, petlje, oznaku za korak po korak i za skok s obje noge. Ako nemate betonski dio na kojem to možete nacrtati, možete pik traku ili nešto slično zalijepiti na pod da poligon izgleda otprilike kao na slici. U prilogu je primjer za jedan takav poligon.

Jedan sličan primjer pikazan je na sljedećoj poveznici:

https://m.cdm.me/lifestyle/djeca/poligon-za-djecu-za-motoricka-znanja-i-sposobnosti/

Napominjem da je prikazani primjer puno zahtjevniji i duži od onog koji je nama prihvatljiv.

S.Č. - hoda samo po ravnim crtama, radi korak po korak po oznakama i skok s obje noge, cijelo vrijeme ga treba poticati da gleda svoje noge i ono što radi

Priloženi dokumenti:
poligon za 15.9..docx


Ponedjeljak, 14.9.2020.

Poštovane učenice, poštovani učenici, poštovani roditelji, naš je tjedan za nastavu na daljinu.

 

UŠIRO - Oproštaj od ljeta, doček jeseni

SOS - Ljetna odjeća

Porazgovarajte s učenicima o tome koje godišnje doba traje još nekoliko dana, a koje godišnje doba nam uskoro dolazi.

Neka izađu van ujutro, probaju kakva je trava, porazgovarajte o tome kakvu odjeću su obukli ujutro kad su izlazili van. To isto ponovite oko podneva i navečer (molim da prilikom svakog od ta tri izlaska koristite nazive doba dana - jutro, podne, večer).

S.Č.

Pokažite mu majicu dugih i majicu kratkih rukava kad ga pitate kakvu je majicu obukao: dugih ili kratkih rukava, kako bi pokazao točan odgovor. Isto napravite i hlačama - ponudite kratke i duge hlače. Neka svaki put pokuša ponoviti riječ za vama - dugo, kratko.... Isto i s obućom  je li obuo patike ili japanke?

U bilježnicu neka nacrtaju kakvo je vrijeme danas. 

S.Č. i A.F.

Crtaju uz vašu pomoć, a kod bojanja lagano pridržavajte ruku da je možete preusmjeriti kako bi bojanje bilo što više unutar crte. Ako imate šablonu za crtanje kruga (sunca), mogu crtati i bojati uz vašu pomoć, unutar šablone (šablonu možete i izraditi od kartona tako da unutar komada kartona izrežete krug i čvrsto držite kad crtaju i bojaju). Odaberite varijantu koja vam najviše odgovara, samo je bitno da pokrete crtanja i bojanja što više vode oni sami, uz vašu pomoć gdje zapne. Nije bitno da bude savršeno, niti blizu savršenom. Bitno je da bude što više njihovo.

Riješe gornji zadatak na listiću iz SOS, na kojem je datum 14.9. Izrežu ga i zalijepe u bilježnicu.

 

RO - Praćenje linija olovkom

Dobili su listić s četiri crne točke i dvije ravne linije. N.K., A.F. i B.O. počinju desnom rukom. Desnom rukom povlače svoju crtu po zadanoj crti s desne strane. Desna ruka, desna crta. Povlače od gore prema dolje, pa se vraćaju od dolje prema gore. I tako 5 puta. Nakon toga to isto ponove s lijevom rukom, po lijevoj crti. Onda uzimaju dvije olovke, svaku u jednu ruku i istovremeno to isto rade s obje ruke. V.Š. i S.Č.., obzirom da su ljevaci, vježbu započinju lijevom rukom (lijeva ruka, lijeva crta), nastvljaju desnom (desna ruka, desna crta), a onda s obje ruke. Bit će im lakše raditi taj zadatak ako listić prvo zalijepe u bilježnice. A.F., B.O. i S.Č. potrebno je poticati da gledaju ono što rade. Ovom vježbom, osim što vježbaju pokretljivost očiju, radimo na povezivanju lijeve i desne strane mozga. Samo neke od dobrobiti dobre povezanosti lijeve i desne strane mozga su: bolje razumijevanje govora, razvoj govora i poboljšanje kvalitete govora, lakše organiziranje pokreta tijela (važno kod kretanja, oblačenja, obuvanja, korištenja različitih predmeta...). Takve vježbe posebno su važne za osobe kod kojih je sisanje u dojenačkoj dobi bilo slabo ili ograničeno te kod osoba kod kojih je izostalo puzanje.

 

PSP (prof. Tajana Cilar) -

Dobro jutro učenici,učenice i roditelji. Ove školske godine sam s vama na satovima PSP-a. Učiteljica Maja vam je dala listiće za vježbanje grafomotorike (koji je i dolje u prilogu) . Samostalno ili uz pomoć ukućana spojite točkice olovkom te obojite crtež.

Priloženi dokumenti:
PSP.docx


E-DNEVNIK

Kalendar
« Rujan 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

MZOS

AZZO

 

Vijesti iz Hrvatske
CARNET VIJESTI
18.09.2020. 12:04
INFO Prekid mrezne povezanosti – Varazdinska zupanija 23.09.2020. od 16:00-18:00 sati
Postovani, U srijedu, 23. rujna 2020. izmedju 16:00 i 18:00 sati, uslijed radova na mreznoj infrastrukturi CARNET cvorista u Varazdinu doci ce do prekida mrezne povezanosti prema ustanovama na podrucju ... The post INFO Prekid mrezne povezanosti – Varazdinska zupanija 23.09.2020. od 16:00-18:00 sati appeared first on CARNET .

16.09.2020. 12:05
CARNET-ov Nacionalni CERT obilježava Europski mjesec kibernetičke sigurnosti
CARNET-ov Nacionalni CERT i ove godine u listopadu obilježava Europski mjesec kibernetičke sigurnosti te već tradicionalno brojnim aktivnostima radi na podizanju svijesti hrvatskih građana o kibernetičkoj sigurnosti s naglaskom na ... The post CARNET-ov Nacionalni CERT obilježava Europski mjesec kibernetičke sigurnosti appeared first on CARNET .

Korisne poveznice



CMS za škole logo
Centar za odgoj i obrazovanje Čakovec / Ivana pl. Zajca 26, HR-40000 Čakovec / centar-odgojiobrazovanje-ck.skole.hr / ured@centar-odgojiobrazovanje-ck.skole.hr
preskoči na navigaciju