preskoči na sadržaj

Centar za odgoj i obrazovanje Čakovec

Školska godina 2020. /2021.

Dragi roditelji i draga udomiteljica,

Ovaj tjedan  došao je i naš red da imamo nastavu na daljinu. Kao i kada smo u školi nastavu na daljinu imamo u jutro.

Osim mene kao razrednice s učenicima će još raditi učiteljica tjelesnog odgoja i zdravstvene kulture Natali Žigo Štefulj, učitelj vjeronauka Josip Radićević, učitelj informatike Goran Toth, logopedinja Anita Marciuš  te učiteljica iz produženog stručnog postupka (PSP) koja je ove školske godine prvi puta s nama, učiteljica Petra Petković.

Veselim se ponovo našoj suradnji tijekom nastave na daljinu te Vam unaprijed zahvaljujem na trudu i zalaganju.

U  prilogu Vam  šaljem raspored sati odjela i kalendar školske godine 2020./2021.

Lijep pozdrav

Razrednica: Violeta Šarić


Petak, 18.09.2020.

Dragi moj, došao nam je i taj petak. Zadnji dan nastave na daljinu u ovome tjednu. Idući tjedan vidimo se opet u školi u jutro. Veselim se našem ponovnom susretu. Odmorite se i uživajte u vikendu laugh.

Kako i doliči petku naše današnje aktivnosti biti će malo laganije , pa ćemo se opet malo zabavljati i igrati te malo čitati i pisati.

Pa krenimo:

RADNI ODGOJ ( 2 SATA) – Vježbe oralne motorike – puhanje

Ishod: Vježba mišiće lica, usta i jezika

Danas se zabavljamo opet puhanjem i prenošenjem kuglica vate slamkom iz jedne posude u drugu. Otvorite dokument  "Vježbe oralne motorike"  i pogledajte upute za današnje aktivnosti.

Vjezbe oralne motorike.docx

KOMUNIKACIJA:  Pjesma: Jesen na putu

Ishod: Prepisuje tekst velikim tiskanim slovima, pravilno oblikuje slova, zapisuje riječi i rečenice u crtovlje

Jučer smo čitali pjesmicu i odgovarali na pitanja, a danas prepisujemo pjesmicu u svoju bilježnicu.

Pišite polako i pazite kako oblikujete slova.

I.M. –piše u crtovlje označeno bojom, usmjeravati pozornost na stavljanje razmaka između riječi I pravilno oblikovanje slova te izgovor svakog slova koje se piše

L.V:- usmjeravati pozornost na pravilno oblikovanje slova U, V, O i D.

S.G. – usmjeravati pozornost na izgovor svakog slova koje se piše i na pravilno oblikovanje slova

Kada ste pjesmicu prepisali ponovno je pročitajte. Ako je znate pročitati kako ste je napisali točno ste obavili svoj zadatak.

Jesen na putu - pjesmica.docx

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA ( učiteljica Natali Žigo Štefulj) - 3 SATA - Šetnja 45 min, slobodna igra u dvorištu, lopta, ljuljačka...

-


Četvrtak, 17.09.2020.

Dragi moji,  pokucao nam i četvrtak na vrata i donio nam sljedeće aktivnosti:

RADNI ODGOJ: Vježbe oralne motorike –puhanje

Ishod: Vježba mišiće lica, usta i jezika.

I danas se zabavljamo puhanjem. Puhati možemo različite stvari : maslačak, vatu, perje,  puhati možemo i  kroz slamčicu.

A Vaš zadatak je da najprije napravite par vježbi koje se nalazi u dokumentu : Vesele vježbe za pokretljivost jezika“

 Nakon što ste napravili vježbe uzmite vatu, napravite kuglice stavite ih na stol i pušite kroz slamčicu.

Svoje kuglice od vate pospremite u jednu kutijicu jer ćemo ih još trebati.

A kada izađete u šetnju na neku livadu potražite maslačke i pušite u njih. Nacrtajte što se desilo sa maslačcima.

vesele vjezbe za pokretljivost jezika.pdf

UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE- Ponovno u školi (Osobe u školi)

Ishod: Navodi naziv svoje škole. Navodi što u školi rade učenici, a što učitelji. Imenuje učitelje koji ih uče iz pojedinih područja.

I danas ponavljamo naziv škole, imena prijatelja i što oni rade u školi, učitelje u školi i što oni rade. Potražite u svojim bilježnicama slike i odgovarajte na pitanja: S.G. I L.V: cjelovitom rečenicom, I.M. izgovara imena jednom riječju.

GLAZBENA KREATIVNOST: Slušanje glazbe i pjevanje : Jesenska pjesma

Ishod: Sudjelovati u izvedbi pjesme I prati je  pokretima tijela

I danas pjevamo pjesmicu. Ugodno se namjestite , poslušajte pjesmicu. Nakon što sste odslušali pjesmicu mama će Vam pročitati tekst pjesmice a vi ga popratite pljeskanjem ruku.

Sada pokažite znak za tiho, kako pada lišće, kako vjetar puše, kako ptice lete.

Otpjevajte pjesmicu još jednom.

U svoju bilježnicu napišite naslov pjesmice i nacrtajte jedno jesensko stablo.

KOMUNIKACIJA:-  Pjesma: Jesen na putu

Ishod: – Odgovara na pitanja o slušanome tekstu u skladu s jezičnim razvojem

U ponedjeljak smo čitali pjesmicu Jesen na putu. Pronađite pjesmicu u svojoj bilježnici i još jednom je pročitajte (S.G. zajedno sa mamom). A sada pronađite listić s pitanjima i odgovorite na pitanja uz pomoć sličica. Prvo odgovarate usmeno, a zatim zaokružite točan odgovor i napišite ga na crtu.

Jesen na putu- odgovaranje na pitanja.docx

SKRB O SEBI- Osobna higijena

Ishod: : Prepozna, pokaže imenuje pojedina sredstva za osobnu higijenu, prepozna, navodi dijelove tijela za koja ih koristi. Navodi važnost higijene (zdravlje)

Ovu aktivnost ćete napraviti prvu. Pokažite na sebi dijelove tijela i imenujte ih. Pokažite i imenujte dijelove tijela koje morate oprati u jutro. A sada brzo u kupaonu umiti se, oprati zube, očešljati se.

INFORMATIČKA PISMENOST (učitelj Goran Toth) - Molim vas da u svoje bilježnice nacrtate računalo kakvo bi htjeli imati ili ga već imate!! Nastavni listić je u prilogu.


Srijeda, 16.09.2020.

Dragi moji, dani nam brzo prolaze i već nam je srijeda. Znam da marljivo i vrijedno radite svoje radne zadatke i jako sam ponosna na vas.

A danas nas čekaju ove aktivnosti:

VJERONAUK ( učitelj Josip Radiković) -

GLAZBENA KREATIVNOST Jesenska pjesma

Ishod: Sudjelovati u izvedbi pjesme I prati je  pokretima tijela

Udobno se smjestite  na svome kauču ili fotelji i poslušajte pjesmicu o jeseni.

Pokažite prstom znak za tiho, pokažite rukama kako pada list, kako vjetar njiše grane.

Sada otpjevajte prvu kiticu pjesmice i rukama pokazujte radnje .

https://www.youtube.com/watch?v=O-Kta1otiT4&list=RDO-Kta1otiT4&index=1&ab_channel=RisboIzDrugeGalaksije

UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE Ponovno u školi ( Osobe u školi)

Ishod: Navodi naziv svoje škole. Navodi što u školi rade učenici, a što učitelji. Imenuje učitelje koji ih uče iz pojedinih područja.

Danas ćemo malo ponavljati što smo sve učili o školi, učenicima i učiteljima.

Odgovorite na ova pitanja. (S.G:- poticati izražavanje cjelovitom rečenicom prema govornom modelu. L.V: poticati izražavanje cjelovitom rečenicom, I.M:- pokazuje osobe na nalog i imenuje ih jednom riječju).

-Kako se zove tvoja škola?

Kako se zovu tvoji prijatelji iz razreda?

-Kako se zove tvoja razrednica?

-Imenuj sve učitelje koje imaš na slikama u svojoj bilježnici i objasni što te oni uče.

-Kamo idemo kada posuđujemo knjige?

-Tko radi u knjižnici?

U svoju bilježnicu nacrtaj svoje prijatelje, učiteljicu i pomoćnicu Barbaru.

Osobe u skoli.docx

SKRB O SEBI- Osobna higijena

Ishod: Prepozna, pokaže imenuje pojedina sredstva za osobnu higijenu, prepozna, navodi dijelove tijela za koja ih koristi. Navodi važnost higijene (zdravlje)

Otvorite prezentaciju u kojoj ćeš ponoviti dijelove tijela i staviti ih na odgovarajuća mjesta.

https://nastavnimaterijalizadjecusteskocama.files.wordpress.com/2020/05/dijelovi-tijela.pptx

Riješi kviz osobna čistoća i čemu služi pribor za osobnu higijenu.

https://wordwall.net/hr/resource/2219871/priroda-i-dru%c5%a1tvo/osobna-%c4%8disto%c4%87a

Dobro pogledajte sličice, spojite ih s odgovarajućom riječi i objasnite što djeca rade.

https://wordwall.net/hr/resource/1993026/priroda-i-dru%c5%a1tvo/osobna-%c4%8disto%c4%87a

A sada odgovori na jedno važno pitanje: Što si ti sve radio u kupaonici kada si se probudio u jutro?

RADNI ODGOJ- Vježbe oralne motorike- Puhanje

Ishod: Vježba mišiće lica, usta i jezika

Zabavite se uz vježbe puhanja. Pripremite jednu manju plastičnu bocu, jednu staru čarapu, škare,

plastičnu zdjelicu, deterdžent za pranje suđa i malo vode. Uz pomoć mame napravi svoju vlastitu puhalicu. Kako ćete napraviti puhalicu pogledajte na listiću koji se nalazi u vašoj bilježnici i ovdje u dokumentima.

Radni odgoj-Vjezbe oralne motorike- puhanje.docx

LIKOVNA KREATIVNOST- Crte po toku i karakteru ( list )

Ishod: Crta različite crte i točke te ih prepoznaje i imenuje

Na smeđi ili žuti list papira nacrtajte jedan list. Crnim flomasterom list podijelite na nekoliko polja. Svako polje na listu ispunite različitim crtama i točkama.

Da bi vam bilo lakše shvatiti zadatak pogledajte u dokument "Crte po toku i karakteru."

Molim da listić samo umetnete u bilježnicu, nemojte ga lijepiti .

Crte po toku i karakteru (list).docx

VJERONAUK - Slijedite upute u priloženom radnom listiću.


Utorak, 15.09.2020.

Dragi moji danas nam je utorak i naš drugi dan nastave na daljinu. Nadam se da ste se dobro odmorili i obavili jutarnju higijenu te da ste spremni za nove zadatke, za koje znam da ih vrijedno i odlično obavljate.

Evo što nas danas čeka:

PSP (učiteljica Petra Petković)

U prilogu se nalazi nastavni listić za danas. 

RADNI ODGOJ: Urednost i čistoća radnog mjesta

Ishod: prepoznaje svoje mjesto za rad, razumije važnost održavanja radnog mjesta čistim, priprema potreban pribor za rad

Jučer smo ponovili što moramo sve učiniti kako bi mogli obavljati svoje radne zadatke. Danas ponovite iste radnje prije nego krenete s rješavanjem zadataka.

Znači obrišete krpom svoj radni stol, pripremite bilježnicu i pernicu, provjerite zašiljenost bojica i olovke. Ako je potrebno ošiljite ih sami.

SKRB O SEBI: Osobna higijena – pranje ruku

Ishod: Prepoznaje i imenuje pribor potreban za održavanje higijene ruku, prepoznaje situacije u kojima je važno prati ruke, pravilno pere ruke, razumije važnost pranja ruku

Pogledajte svoje ruke. Okrenite dlanove gore. Razmislite. Kakve su ruke? Čiste ili prljave?

Što trebamo raditi da ruke budu čiste?

Kako peremo ruke i koji pribor nam je potreban za pranje ruke ponoviti ćemo najprije uz pomoć slikovnog prikaza koji se nalazi u bilježnici. Pronađite listić u bilježnici s današnjim danom i naslovom Pranje ruku. Pokažite i imenujte pribor za pranje ruku te ponovite postupak pranja ruku. A sada otiđite zajedno sa mamom u kupaonicu i pokažite mami kako se ruke moraju prati i objasnite što se sve koristi za pranje ruku.

Sada kada ste tako lijepo oprali ruke ponovite još jednom uz pomoć nastavnog listića kada sve moramo prati ruke i objasnite zašto je važno da ruke budu čiste.

Higijena ruku.docx

PEREM RUKE.docx

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURAVježbe istezanja

Ishod: Sudjeluje u vježbama istezanja u skladu sa svojim motoričkim sposobnostima

Danas ćemo raditi vježbe istezanja kako bi se opustili i  ojačali  tijelo.

Pronađite mjesto u kući gdje možeš izvoditi vježbe, stavite na pod prostirku, ali pazite da se ne kliže po podu.

Sada smo spremni za izvođenje vježbi istezanja, a  mama će ti pomoći da ih izvedeš.

Iskoristite današnji dan i provedite ga u šetnji ili igri vani u dvorištu.

Vjezbe istezanja.docx


Ponedjeljak, 14.09.2020.

Dobro jutro svima. Nadam se da ste se dobro odmorili i naspavali. Počeo je naš prvi radni dan  nastave na daljinu.

Prije nego krenete sa radom operite ruke sapunom. Nadam se da ste jutarnju higijenu obavili ( umili se, oprali zube, očešljali se, obukli čistu odjeću).

Evo što nas danas sve čeka:

PSP (učiteljica Petra Petković)

Dragi učenici, nažalost, naše zadatke ćemo obavljati samo ovako na daljinu. U prilogu se nalazi nastavni listić za danas. Sretno svima u ovom tjednu nastave na daljinu!

KOMUNIKACIJA Pjesmica : Jesen na putu

U Vašoj bilježnici nalazi se pjesmica Jesen na putu. Pjesmicu smo već čitali u školi, a vaš današnji zadatak je da prvo sami pronađete pjesmicu u bilježnici, a zatim je zajedno s mamom pročitate tri puta tijekom današnjeg dana.

S.G.- Pažljivo poslušaj mamu kako čita pjesmicu. Pokušaj sada ti zajedno sa mamom čitati pjesmicu. Svaku riječ koju pročitaš pokaži i prstom.

I.M.- Pažljivo slušaj kako mama čita pjesmicu. Pročitaj sada zajedno sa mamom pjesmicu. A sada je pročitaj sam. Polako izgovaraj svaku riječ i pokaži je prstom.

L.V. – Pažljivo slušaj kako mama čita pjesmicu, a zatim je pročitaj sam. Pazi na točku i zarez. Svaku riječ u pjesmici izgovori točno i glasno.

Jesen na putu - slikopjesma.png

RADNI ODGOJUrednost i čistoća radnog mjesta u kući

U školi smo puno govorili o čistoći radnog mjesta. Danas ponavljamo o čistoći i urednosti radnog mjesta kod kuće pa ćete prvo napraviti ovu aktivnost.

Pronađite mjesto uz pomoć roditelja na kojem ćete uvijek učiti. Zajedno s mamom obrišite stol. Uzmite iz torbe svoju pernicu i bilježnicu i stavite je na stol. Kada ste završili sa radom pernicu i bilježnicu stavite ponovo u svoju školsku torbu. A da vam bude lakše sve to i napraviti otvorite dokument pod nazivom : Urednost i čistoća radnog mjesta u kući.

RO, Urednost i cistoca radnog mjesta u kuci.pdf

UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE - Razredna pravila

Puno smo govorili o pravilima ponašanja u školi koja su nam sada nova.

Uz pomoć nastavnog listića koji se nalazi u tvojoj bilježnici pod nazivom Razredna pravila pokaži svaku sličicu i objasni mami kako se to moramo ponašati kada smo u školi. Izaberi sličice i pokaži kako se moramo ponašati kada kišemo ili kašljemo i kada idemo u dućan sa mamom.

Razredna pravila.docx


E-DNEVNIK

Kalendar
« Rujan 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

MZOS

AZZO

 

Vijesti iz Hrvatske
CARNET VIJESTI
18.09.2020. 12:04
INFO Prekid mrezne povezanosti – Varazdinska zupanija 23.09.2020. od 16:00-18:00 sati
Postovani, U srijedu, 23. rujna 2020. izmedju 16:00 i 18:00 sati, uslijed radova na mreznoj infrastrukturi CARNET cvorista u Varazdinu doci ce do prekida mrezne povezanosti prema ustanovama na podrucju ... The post INFO Prekid mrezne povezanosti – Varazdinska zupanija 23.09.2020. od 16:00-18:00 sati appeared first on CARNET .

16.09.2020. 12:05
CARNET-ov Nacionalni CERT obilježava Europski mjesec kibernetičke sigurnosti
CARNET-ov Nacionalni CERT i ove godine u listopadu obilježava Europski mjesec kibernetičke sigurnosti te već tradicionalno brojnim aktivnostima radi na podizanju svijesti hrvatskih građana o kibernetičkoj sigurnosti s naglaskom na ... The post CARNET-ov Nacionalni CERT obilježava Europski mjesec kibernetičke sigurnosti appeared first on CARNET .

Korisne poveznice



CMS za škole logo
Centar za odgoj i obrazovanje Čakovec / Ivana pl. Zajca 26, HR-40000 Čakovec / centar-odgojiobrazovanje-ck.skole.hr / ured@centar-odgojiobrazovanje-ck.skole.hr
preskoči na navigaciju