preskoči na sadržaj

Centar za odgoj i obrazovanje Čakovec

Petak, 18. 09. 2020.

L. L., L. M., M. S.

Tjelesna i zdravstvena kultura: Ciklička kretanja u različitom smjeru(P)

Ishod: Prepozna, imenuje smjer kretanja (lijevo - desno).

Izađite s djetetom u šetnju. Objasnite djetetu da se možete kretati lijevo i desno. Nakon toga se krečite lijevo i imenujete kretanje, promijenite smjer u desno i imenujte kretanje. Ponovite i demonstrirajte izmjenu više puta i imenujte smjer kretanja. Nakon toga dajte djetetu uputu da ono prepozna i imenuje smjer kretnja dok se krećete. Možete mu postaviti pitanje: Kako se sada krećemo, lijevo ili desno?, ili neka digne lijevu ruku kada Vi promijenite smjer kretanja u lijevo, a desnu kada promijenite smjer kretanja u desno. Aktivnost možete izvoditi i kod obavljanja svojih svakodnevnih obaveza zajedno s djetetom. Vani na svježem zraku nakon kretanja naprijed zaigrajte s djetetom igru: „Ponovi za mnom“. Upute u prilogu.

Skrb o sebi: Osnovna pravila bontona/žvakanje hrane (P)

Ishod: Prepozna, imenuje hranu koju konzumira. Pravilno dozira zalogaje i stavlja u usta tek kada prvi zalogaj prožvače i proguta. Žvače zalogaj zatvorenih usta.

Aktivnosti možete provoditi tijekom dana uz svaki obrok. Objasnite djetetu važnost pravilnog uzimanja, žvakanja i gutanja hrane za zdravlje (lakša probava, bolja apsorpcija hrane, manja opasnost od gušenja hranom).Kod svake aktivnosti hranjenja stavite hranu na stol ispred djeteta da ju dobro vidi. Dajte uputu da pogleda, pokaže, prepozna i imenuje hranu/namirnicu ispred njega. Pitajte voli li to jesti. Dogovorite pravila o jelu ( manji zalogaj, žvakanje, žvakanje zatvorenih usta, gutanje, sljedeći zalogaj).Nakon toga, ovisno o hrani/namirnici možete ga Vi hranite. Dogovorite s djetetom da zalogaj žvače zatvorenih usta dok Vi nabrojite do 10 za početak. Kasnije možete brojenje povećati do 15.Krutu hranu (kruh, voće, pecivo, kolač……) možete narezati na male zalogaje, staviti ispred djeteta i dati mu da jede prstima  uz ista pravila.

Upoznavanje škole i radne okoline: Moja škola – ostali djelatnici u školi (P)

Ishod: Navodi do tri djelatnika koji još rade u školi. Navodi njihovu funkciju. 

U prilogu je dokument s materijalima i uputama.

Radni odgoj: Školski pribor/korištenje – COVID (P)

Ishod: Prepozna, pokaže, imenuje školski pribor. Navodi funkciju pojedinačnog pribora.  Navodi važnost zabrane dijeljenja pribora s drugim učenicima.

U prilogu su dokumenti s uputama za izvođenje aktivnosti.

PSP (Petra Petković): AKTIVNOST: PONOVIMO BOJE

OPIS AKTIVNOSTI: SAMOSTALNO ILI UZ POMOĆ ČLANOVA OBITELJI U SVOJOJ KUĆI PRONAĐI:

  • 2 STVARI CRVENE BOJE

  • 3 STVARI ZELENE BOJE

  • 4 STVARI PLAVE BOJE

  • 5 STVARI ŽUTE BOJE

  • 6 STVARI SMEĐE BOJE

    UGODNU ZABAVU VAM ŽELIM!

  • LIKOVNA KULTURA :

  • Zadatak : crtež na papiru A4 format

  • Tema, motiv : slobodno, po vlastitom izboru

  • Tehnika : slobodna, po vlastitom izboru

 

Ovime završavamo ovaj tjedan i vidimo se u ponedjeljak u školi!


Četvrtak, 17. 09. 2020.

L. L., L. M., M. S.

Četvrtak, 17. 09. 2020.

Upoznavanje škole i radne okoline: Moja škola – ostali djelatnici u školi (O)

Ishod: Navodi do tri djelatnika koji još rade u školi. Navodi njihovu funkciju. 

U prilogu je dokument s materijalima i uputama.

Komunikacija: Slušanje i govorenje (V)

Ishod: Sluša kratki tekst i na jednostavna pitanja vezana uz tekst odgovara jednostavnom rečenicom.

U prilogu je tekst s uputama i pitanjima.

Radni odgoj: Školski pribor/korištenje – COVID (P)

Ishod: Prepozna, pokaže, imenuje školski pribor. Navodi funkciju pojedinačnog pribora.  Navodi važnost zabrane dijeljenja pribora s drugim učenicima.

U prilogu su dokumenti s uputama za izvođenje aktivnosti.

PSP (Petra Petković): Aktivnost: igre za razvoj motorike i koordinacije

Opis aktivnosti:  Roditelji, ovdje su igre koje možete provoditi sa svojom djecom u zatvorenom prostoru. 

1. Puhanje loptica napravljenih od papira. Od običnog papira rukom oblikujte papirnate kuglice. Sjedite jedan nasuprot drugog i pušite kuglice. Cilj je otpuhnuti kuglicu sa stola.

2. Takve iste papirnate loptice možete staviti na pod, a učenik ih može nožnim prstima (bez čarapa) pokušati hvatati i stavljati u neku kutiju, košaru ili posudu.

LIKOVNA KULTURA :

Zadatak : crtež na papiru A4 format

Tema, motiv : slobodno, po vlastitom izboru

Tehnika : slobodna, po vlastitom izboru


Srijeda, 16. 09. 2020.

L. L., L. M., M. S.

Upoznavanje škole i radne okoline: Moja škola – školska pravila (O)

Ishod: Navodi do tri pravila ponašanja u školi i razredu.  

U prilogu je dokument s materijalima i uputama.

Radni odgoj: Školski pribor/korištenje – COVID (V, V)

Ishod: Prepozna, pokaže, imenuje školski pribor. Navodi funkciju pojedinačnog pribora.  Navodi važnost zabrane dijeljenja pribora s drugim učenicima.

U prilogu su dokumenti s uputama za izvođenje aktivnosti. Ponovite prepoznavanje i imenovanje. Danas naglasak stavite na imenovanje funkcije svakog pojedinog pribora.  

Komunikacija: Slušanje i govorenje (P)

Ishod: Sluša kratki tekst i na jednostavna pitanja vezana uz tekst odgovara jednostavno rečenicom.

U prilogu je tekst s uputama i pitanjima.

 

Tjelesna i zdravstvena kultura: Ciklička kretanja u različitom smjeru(P)

Ishod: Prepozna, imenuje smjer kretanja (naprijed-natrag).

Izađite s djetetom u šetnju. Objasnite djetetu da se možete kretati naprijed i natrag. Nakon toga se krečite naprijed i imenujete kretanje, promijenite smjer u natrag i imenujte kretanje. Ponovite i demonstrirajte izmjenu više puta i imenujte smjer kretanja. Nakon toga dajte djetetu uputu da ono prepozna i imenuje smjer kretnja dok se krećete. Možete mu postaviti pitanje: Kako se sada krećemo, naprijed ili natrag?, ili neka digne ruku kada Vi promijenite smjer kretanja. Aktivnost možete izvoditi i kod obavljanja svojih svakodnevni obaveza zajedno s djetetom. Vani na svježem zraku nakon kretanja naprijed zaigrajte s djetetom igru: „Ponovi za mnom“. Upute u prilogu.

Socijalizacija: Imenovanje članova skupine/prijatelja u skupini (P)

Ishod: Na slici prepozna, pokaže i navodi ime drugih učenika u svojoj skupini. Navodi  njihov spol. Jednostavnom rečenicom navodi što mu se sviđa kod tog učenika.

Pronađite kod kuće slike od prošle i pretprošle školske godine na kojoj su svi na slici (rođendani, maškare, supertalent…..). Stavite ispred djeteta da  dobro vidi sliku. Nakon toga postavljajte pitanja:

Tko je na slici? Pokažite djetetu prstom svakog učenika i pitajte: Tko je to?  Da li je ……(ime) dječak ili djevojčica?  Što ti se kod……(ime) najviše sviđa? Što ste u školi radili na toj slici? Potičite dijete da na svako pitanje odgovara jednostavnom rečenicom.

 

 

 


Utorak, 15. 09. 2020.

L. L., L. M., M. S.

Utorak: 15. 09. 2020.

Tjelesna i zdravstvena kultura: Ciklička kretanja različitim tempom (P)

Ishod: Prepozna, imenuje promjenu tempa (brzo-sporo).

Izađite s djetetom u šetnju. Objasnite djetetu da se možete kretati brzo i sporo. Nakon toga se krečite sporo i imenujete kretanje, promijenite dinamiku u brzo i imenujte kretanje. Ponovite i demonstrirajte izmjenu više puta i imenujte vrstu kretanja. Nakon toga dajte djetetu uputu da ono prepozna i imenuje vrstu kretnja dok se krećete. Možete mu postaviti pitanje: Kako se sada krećemo, brzo ili sporo?, ili neka digne ruku kada Vi promijenite tempo kretanja. Aktivnost možete izvoditi i kod obavljanja svojih svakodnevni obaveza zajedno s djetetom. Vani na svježem zraku nakon ponavljanja tempa kretanja zaigrajte s djetetom igru: „Ponovi za mnom“. Upute u prilogu.  

Radni odgoj: Školski pribor/korištenje – COVID (P)

Ishod: Prepozna, pokaže, imenuje školski pribor. Navodi funkciju pojedinačnog pribora.  Navodi važnost zabrane dijeljenja pribora s drugim učenicima.

U prilogu su dokumenti s uputama za izvođenje aktivnosti.

Upoznavanje škole i radne okoline: Moja škola – učitelji (O)

Ishod: Navodi naziv i adresu svoje škole. Navodi što u školi rade učenici, a što učitelji. Imenuje učitelje koji ih uče iz pojedinih područja.

U prilogu je dokument s materijalima i uputama.

PSP (Petra Petković)

U prilogu se nalazi nastavni listić za danas.

VJERONAUK - Slijedite upute u priloženom radnom listiću.

 


Ponedjeljak, 14. 09. 2020.

L. L., L. M., M. S.

Dragi moji učenici, roditelji, braća i sestre evo nas opet zajedno u nastavi na daljinu.smileyheart

Sve  vas lijepo pozdravljam i nadam se da će sve doći na svoje u skorije vrijeme. Čuvajte zdravlje i budite zdravi.

Još ćemo trebati pomoć ukućana za realizaciju zadataka. Unaprijed se svima zahvaljujem.

Kada smo u školi biti ćemo u našem starom razredu. Tamo nas čeka naš školski ormar sa vašim stvarima.

Već sam vas obavijestila o početku nastavne godine i njezinim posebnostima. Pa ču još jedanput naglasiti da smo ovaj tjedan u nastavi na daljinu, drugi tjedan imamo nastavu u školi i to u popodnevnoj smjeni od 13.30 do 17.45 sati. 

Nastava je organizirana prema naputcima ministarstva. Satovi su skraćeni, nema malih odmora i nema boravka u zajedničkim prostorima. Epidemiološke mjere se provode prilikom dolaska učenika u školu i tijekom same nastave. Učenici trebaju imati maske na licu kada se kreću zajedničkim prostorom škole. U razredu će maske i vizire nositi učitelji.

Pošto smo mi prvi tjedan u novoj školskoj godini u nastavi na daljinu detaljne informacije za drugi tjedan ću vam dati u petak.

Vaša učiteljica Đurđica

Prilažem vam Kalendar školske godine

Ponedjeljak: 14. 09.2020.

Skrb o sebi: Osnovna pravila bontona/žvakanje hrane (O)

Ishod: Prepozna, imenuje hranu koju konzumira. Pravilno dozira zalogaje i stavlja u usta tek kada prvi zalogaj prožvače i proguta. Žvače zalogaj zatvorenih usta.

Dugo žvakanje hrane je važnije nego što mislite

Žvakanje hrane jedna je od predgovornih vježbi, važna za razvoj vještina i motorike ekspresivnog govora. Utjeće i na cjelokupno zdravlje i osječanje tijela.

 

Aktivnosti možete provoditi tijekom dana uz svaki obrok. Objasnite djetetu važnost pravilnog uzimanja, žvakanja i gutanja hrane za zdravlje (lakša probava, bolja apsorpcija hrane, manja opasnost od gušenja hranom).

Kod svake aktivnosti hranjenja stavite hranu na stol ispred djeteta da ju dobro vidi. Dajte uputu da pogleda, pokaže, prepozna i imenuje hranu/namirnicu ispred njega. Pitajte voli li to jesti. Dogovorite pravila o jelu ( manji zalogaj, žvakanje, žvakanje zatvorenih usta, gutanje, sljedeći zalogaj).

Nakon toga, ovisno o hrani/namirnici možete ga Vi hranite. Dogovorite s djetetom da zalogaj žvače zatvorenih usta dok Vi nabrojite do 10 za početak. Kasnije možete brojenje povećati do 15.

Krutu hranu (kruh, voće, pecivo, kolač……) možete narezati na male zalogaje, staviti ispred djeteta i dati mu da jede prstima  uz ista pravila.

 

Tjelesna i zdravstvena kultura: Ciklička kretanja različitim tempom (O)

Ishod: Prepozna, imenuje promjenu tempa (brzo-sporo).

Izađite s djetetom u šetnju. Objasnite djetetu da se možete kretati brzo i sporo. Nakon toga se krečite sporo i imenujete kretanje, promijenite dinamiku u brzo i imenujte kretanje. Ponovite i demonstrirajte izmjenu više puta i imenujte vrstu kretanja. Nakon toga dajte djetetu uputu da ono prepozna i imenuje vrstu kretnja dok se krećete. Možete mu postaviti pitanje: Kako se sada krećemo, brzo ili sporo?, ili neka digne ruku kada Vi promijenite tempo kretanja. Aktivnost možete izvoditi i kod obavljanja svojih svakodnevni obaveza zajedno s djetetom.

Radni odgoj: Školski pribor/korištenje – COVID (O)

Ishod: Prepozna, pokaže, imenuje školski pribor. Navodi važnost zabrane dijeljenja pribora s drugim učenicima.

U prilogu su dokumenti s uputama za izvođenje aktivnosti.

Komunikacija: Slušanje i govorenje (O)

Ishod: sluša kratki tekst i na jednostavna pitanja vezana uz tekst odgovara jednostavno rečenicom.

U prilogu je tekst s uputama i pitanjima. Vi djetetu pročitajte pitanja ispod teksta (možete i više puta), a dijete neka odgovara jednostavnom rečenicom

GLAZBENA KREATIVNOST: Poslušaj pjesmice o Jeseni! Slijedi poveznicu.  https://www.youtube.com/watch?v=1xKGsif-E-o  Uz slušanje glazbe kretnjama ruku obilježavaj mjeru.

PSP (Petra Petković)

Dragi učenici, nažalost, naše zadatke ćemo obavljati samo ovako na daljinu. U prilogu se nalazi nastavni listić za danas. Sretno svima u ovom tjednu nastave na daljinu!


E-DNEVNIK

Kalendar
« Rujan 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

MZOS

AZZO

 

Vijesti iz Hrvatske
CARNET VIJESTI
18.09.2020. 12:04
INFO Prekid mrezne povezanosti – Varazdinska zupanija 23.09.2020. od 16:00-18:00 sati
Postovani, U srijedu, 23. rujna 2020. izmedju 16:00 i 18:00 sati, uslijed radova na mreznoj infrastrukturi CARNET cvorista u Varazdinu doci ce do prekida mrezne povezanosti prema ustanovama na podrucju ... The post INFO Prekid mrezne povezanosti – Varazdinska zupanija 23.09.2020. od 16:00-18:00 sati appeared first on CARNET .

16.09.2020. 12:05
CARNET-ov Nacionalni CERT obilježava Europski mjesec kibernetičke sigurnosti
CARNET-ov Nacionalni CERT i ove godine u listopadu obilježava Europski mjesec kibernetičke sigurnosti te već tradicionalno brojnim aktivnostima radi na podizanju svijesti hrvatskih građana o kibernetičkoj sigurnosti s naglaskom na ... The post CARNET-ov Nacionalni CERT obilježava Europski mjesec kibernetičke sigurnosti appeared first on CARNET .

Korisne poveznice



CMS za škole logo
Centar za odgoj i obrazovanje Čakovec / Ivana pl. Zajca 26, HR-40000 Čakovec / centar-odgojiobrazovanje-ck.skole.hr / ured@centar-odgojiobrazovanje-ck.skole.hr
preskoči na navigaciju