preskoči na sadržaj

Centar za odgoj i obrazovanje Čakovec

Ponedjeljak, 30.11.2020.

LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj)

Pročitajte recitaciju u priloženom dokumentu, a nakon toga poslušajte pjesmicu na poveznici ispod pod nazivom "Sveti Niko svijetom šeta."

https://www.youtube.com/watch?v=Cod37G9h610

 

Priloženi dokumenti:
sveti nikola.docx


Četvrtak, 26.11.2020.

1. Upoznavanje škole i uže okoline - Oblici - vježba - Igrajte se elementima za građenje ("kockicama") i drugim igračkama i predmetima za svakodnevnu upotrebu. Skupite ih u veću posudu ili na plohu stola. Uzimajte jedan po jedan predmet u ruku, imenujte mu plohu (krug, kvadrat, trokut, pravokutnik), te potom odlažite predmete u skupine prema oblicima. Omogućite djetetu da svaki predmet drži u ruci i na taj način sudjeluje u aktivnosti.

2. Tjelesna i zdravstvena kultura - vježbe u prilogu

3. Tjelesna i zdravstvena kultura - vježbe u prilogu

4. Komunikacija - Bajka: "Kraljevna na zrnu graška" - vježba - Otvorite priloženi dokument s tekstom bajke. On se ponešto razlikuje od teksta koji je u elektronskoj slikovnici koju smo čitali prethodnih dana. Udobno se smjestite s djetetom, te mu pročitajte bajku.

5. Radni odgoj - Građenje tornja - vježba - Od elemenata za građenje ("kockica") gradite tornjiće od 2, 3, a katkad i 4 elementa. Divite se njihovoj brzini. Uključite dijete u aktivnost tako da mu omogućite da svaki element drži u ruci. Uz vašu pomoć neka približi ručicu tornju koji gradite i prinese element koji drži u ruci. Pomozite mu da otvori ruku i odloži element na odgovarajuće mjesto kako bi tornjić postao još viši. Pohvalite dijete svaki put.


Srijeda, 25.11.2020.

1. Upoznavanje škole i uže okoline - Oblici - Tijekom igre građenja drvenim kockicama ili drugim elementima za građenje imenujte djetetu oblike ploha na elementima koje koristite. Aktivirajte poveznicu i pogledajte snimku s djetetom, te poslušajte pjesmicu.

https://www.youtube.com/watch?v=PJ0NPDO-5Zs

2. Komunikacija - Bajka: "Kraljevna na zrnu graška" -  otvorite klikom na poveznicu e-slikovnicu. S djetetom listajte, promatrajte ilustracije i slušajte bajku.

https://www.storyjumper.com/book/read/92944786/5fbb90d1bd8e9

3. Vjeronauk-  Poslušaj pjesmu " Odlučio sam slijediti Krista" koja se nalazi na poveznici  https://www.youtube.com/watch?v=okpMSK4nZAA Pokažite djetetu adventski vijenac. Prebrojite svijeće. Recite djetetu da se nalazimo u vremenu Došašća kad se pripremamo za Isusov rođendan. Svake nedjelje Došašća palimo jednu svijeću, a kad upalimo sve četiri svijeće slavimo Isusov rođendan.
 

4. Radni odgoj - Građenje tornja - Elementima za građenje ("kockicama") sagradite toranj od 2 - 3 elementa. Pokažite ga djetetu. Potaknite ga na aktivnost, te zajednički gradite iste takve tornjiće. Pohvalite dijete svaki put.

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Nošenje predmeta - Uz vašu pomoć dijete neka prenosi držanjem rukom, obje ruke ili na koljenima predmet ili igračku od početne do završne točke puta. Pohvalite dijete svaki put kad završi aktivnost.


Ponedjeljak, 23.11.2020.

1. Komunikacija - Bajka: "Kraljevna na zrnu graška" - otvorite klikom na poveznicu e-slikovnicu. S djetetom listajte, promatrajte ilustracije i slušajte bajku.

https://www.storyjumper.com/book/read/92944786/5fbb90d1bd8e9

2. Razvoj kreativnosti - Kolaž - Na papirnatoj ili kartonskoj podlozi nacrtajte krug, kvadrat, pravokutnik i trokut. Narezane komadiće papira zalijepite ljepilom na podlogu unutar crte. Imenujte s djetetom geometrijske oblike koje ste izradili kolaž tehnikom.

3. Socijalizacija - Prepoznavanje osoba - Pregledajte s djetetom obiteljski foto album. Imenujte osobe na fotografijama.

4. Skrb o sebi - Pranje ruku - Dijete neka vas spromatra dok perete ruke i pritom govorom pratite svaki dio ove aktivnosti. Potom perite ruke djeteta i također pratite govorom ono što činite.

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Nošenje predmeta - Uz vašu pomoć dijete neka prenosi držanjem rukom, obje ruke ili na koljenima predmet ili igračku od početne do završne točke puta. Pohvalite dijete svaki put kad završi aktivnost.


Petak, 20.11.2020.

1. Upoznavanje škole i uže okoline - Boje - Poigrajte se uparivanja boja. Pripremite djetetove igračke i predmete za svakodnevnu uporabu. Uparujte ih prema boji (primjerice, crvena čaša i crvena čarapa su par, plava lopta i plava majica su par). Imenujte svaki predmet i njegovu boju ("Ovo je plava lopta. Ovo je plava majica.").

2.Skrb o sebi - Umivanje - Prilikom obavljanja jutarnje higijene pomozite djetetu da svojim rukama umije lice. Pritom možete pjevušiti: "Ovako se lice mije, ovako, ovako, ovako se lice mije, ovako, ovako...") Tijekom dana u igri s djetetom uprizorite umivanje: umiva se medo, umiva se lutkica...

3. Radni odgoj - Rezanje škarama - Dijete neka pridržava komad papira koji vi režete na manje komade.

4. Razvoj kreativnosti (likovne, glazbene) - Slušanje glazbe - S djetetom poslušajte pjesmice za djecu dostupne na priloženoj poveznici.

https://www.youtube.com/watch?v=3TOubygF7PM

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Ljuljanje - Ljuljajte svoje dijete na svojim koljenima, na pilates lopti, na ljuljački ukoliko imate prilike.


Petak, 11. 9. 2020.

1. Upoznavanje škole i uže okoline - Socijalni odnosi - Pozdravljanje prema dobu dana - Vježbajte s djetetom korištenje odgovarajućih pozdrava u određeno doba dana. Poslušajte pjesmicu na sljedećoj poveznici: 

https://www.youtube.com/watch?v=a9Dq_n0a-5w

2. Skrb o sebi - Održavanje oralne higijene - Perite zube djetetu omogućivši mu pritom pogled na vlastiti odraz u ogledalu. Potaknite ga na držanje četkice i samostalno četkanje zubića. Imenujte pribor (četkica za zube, pasta, voda). Pohvalite dijete za urednost i blistave zubiće. 

3. Radni odgoj - Sortiranje - Dijete neka samostalno ili uz vašu pomoć sortira omiljene igračke prema zadanom kriteriju (npr. neka grupira velike i male, igračke istih boja i sl).

4. Razvoj kreativnosti - Tempera - Pozdravljati možemo i gestom - mahanjem. Za mahanje su nam potrebni dlanovi. Izradite s djetetom likovni rad na način da uz vašu pomoć nanese temperu na dlan. Potom obojani dlan otisnite na pripremljenu papirnatu podlogu. Ponovite s drugim dlanom. Možete ispuniti papirnatu podlogu otiscima dječjih dlanova, bit će to rad prepun radosnih pozdrava.

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Provedite s djetetom vrijeme na otvorenom. Šećite. Uživajte u toplini rujanskog sunca.


Četvrtak, 10. 9. 2020.

1. Upoznavanje škole i uže okoline - Socijalni odnosi - Pozdravljanje prema dobu dana - Igrajte igru "Dan - Dobar dan". Imenujte doba dana, npr. jutro i kažite: "Kad je jutro, pozdravljamo sa "Dobro jutro!". Pitajte dijete: "Je li to istina?" Kažite točan odgovor i pohvalite dijete. Potom imenujte npr. večer i kažite: "Navečer idemo spavati. Kažemo: "Dobar dan!". Pitajte dijete: "Je li to istina?" Kažite točan odgovor i pohvalite dijete. Nasmijte se stvorenoj zabuni, stvarajući time ozračje veselja i užitka u zajedničkoj igri.

2. TZK*

3. TZK*

4. Komunikacija - Brojalice - Igrajte se s djetetom prebrojavanja. Začinite igru uključivanjem drugih ukućana ili, primjerice, kućnih ljubimaca. 

5. Radni odgoj - Sortiranje - Dijete neka samostalno ili uz vašu pomoć sortira omiljene igračke prema zadanom kriteriju (npr. neka grupira velike i male, igračke istih boja i sl).


Srijeda, 9. 9. 2020.

1. Upoznavanje škole i uže okoline - Socijalni odnosi - Pozdravljanje prema dobu dana - Imenujte svako doba dana u vrijeme kada dolazi. Ujutro kažite: "Jutro je". Potom pridružite pozdrav: "Ujutro kažemo "Dobro jutro!" Dobro ti jutro, ______________." Potaknite dijete da obrati pažnju svaki put kad pozdravljate neku osobu odgovarajućim pozdravom. Na isti način približite djetetu pozdrave "Dobar dan" i "Dobra večer". Kad odlazite od nekog, pozdravite s "Doviđenja", a navečer s "Laku noć". Svaki put prokomentirajte s djetetom: "Rekao/la sam pozdrav  "Dobro jutro"/ "Dobar dan"/"Dobra večer" jer je sada jutro/dan/večer; "Doviđenja" jer odlazimo; "Laku noć" jer dan završava pa pozdravljamo na taj način". Koristite svaku priliku za upućivanje/poučavanje djeteta u stvarnoj životnoj situaciji.

2. Komunikacija - Brojalice - Igrajte se s djetetom prebrtojavanja pomoću brojalice, primjerice "Eci peci pec", "En ten tini" ili odaberite onu koja je draga vama i djetetu. Zabavite se i nasmijte kad brojalica odredi tko treba "ispasti".

3. Vjeronauk- Dragi moji učenici, radujem se našem susretu i ove školske godine. Vaš današnji zadatak je uz pomoć ukućana pogledati prezentaciju u prilogu. Nakon toga poslušajte pjesmu "Dođi Isuse" na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=VwfWQIMqzN0

4. Radni odgoj - Sortiranje - Dijete neka samostalno ili uz vašu pomoć sortira omiljene igračke prema zadanom kriteriju (npr. neka grupira velike i male, igračke istih boja i sl).

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Izađite s djetetom u šetnju. 

Priloženi dokumenti:
Vjeronauk.pptx


Utorak, 8. 9. 2020.

1. Upoznavanje škole i uže okoline - Uvodni sat

2. Komunikacija - Vježbe vokalizacije - S djetetom se postavite ispred ogledala. Oboje se ogledajte u njem. Nasmiješite se djetetovom odrazu u ogledalu. Potaknite dijete da vam odgovori osmijehom. Potom, održavajući pogled oči u oči u ogledalu, glasajte se poput koje od životinja: mačke, psa, kokoši... Potaknite dijete da oblikuje glas imitirajući vas.

3. Skrb o sebi - Održavanje oralne higijene - Perite zube djetetu omogućivši mu pritom pogled na vlastiti odraz u ogledalu. Potaknite ga na držanje četkice i samostalno četkanje zubića. Imenujte pribor (četkica za zube, pasta, voda). Pohvalite dijete za urednost i blistave zubiće. 

4. Radni odgoj - Uvodni sat

5. Tjelesna i zdravstvena kultura -  Boravak na svježem zraku - Šećite s djetetom na otvorenom tijekom sunčanog i toplog dijela dana.


Ponedjeljak, 7. 9. 2020.

 

1. Komunikacija - Uvodni sat

https://www.youtube.com/watch?v=WUghBTvyYvk&list=PLS9hJy-IsPT1Vrb5YA7q2VDCwwp4cRv3c

2. Razvoj kreativnosti - Uvodni sat

3. Socijalizacija - Uvodni sat

4. Skrb o sebi - Uvodni sat

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Uvodni sat

 


E-DNEVNIK

Kalendar
« Prosinac 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

MZOS

AZZO

 

Vijesti iz Hrvatske
CARNET VIJESTI
30.11.2020. 02:01
INFO Ponovno uspostavljena mrezna povezanost na podrucju Istarske zupanije
Postovani, Oko 23 sata je ponovno uspostavljena mrezna povezanost na podrucju Istarske zupanije. Ne ocekujemo nove prekide. Zahvaljujemo na razumjevanju. Srdacan pozdrav, — Mrezni operativni centar (Network Operations Center) Odjel ... The post INFO Ponovno uspostavljena mrezna povezanost na podrucju Istarske zupanije appeared first on CARNET .

29.11.2020. 17:01
HITNO Prekid mrezne povezanosti na podrucju istarske zupanije
Postovani, Uslijed problema u mrezi HT-a doslo je do prekida mrezne povezanosti prema djelu ustanova, onima spojenim preko navedenog operatora, na podrucju Istarske zupanije. Za sad nemamo informacije kad bi ... The post HITNO Prekid mrezne povezanosti na podrucju istarske zupanije appeared first on CARNET .

Korisne poveznice



CMS za škole logo
Centar za odgoj i obrazovanje Čakovec / Ivana pl. Zajca 26, HR-40000 Čakovec / centar-odgojiobrazovanje-ck.skole.hr / ured@centar-odgojiobrazovanje-ck.skole.hr
preskoči na navigaciju