LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj, mag.)
Dragi svi, došli smo do zadnjeg sata logopedskih vježbi u ovoj školskoj godini. Pogledajte crtani film o psiću Piku na ovoj poveznici: https://www.youtube.com/watch?v=0Eghsmtddd4 .
Uživajte u ljetnim praznicima i dobro se odmorite!
Lijep pozdrav!
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj, mag.)
Dragi učenici i roditelji, u prilogu se nalazi današnji zadatak za učenike iz logopedskih vježbi. Roditelji neka ispričaju priču po slikama, a učenici slušaju i prate. Tko može neka na kraju pokaže sličicu o kojoj roditelj priča u tom trenutku. Lijep pozdrav!
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj,mag)
Dragi učenici,
danas poslušajte pjesmice s ove poveznice: https://www.youtube.com/watch?v=Z-ZvLF9dQSw i uživajte sa svojim obiteljima.
1. Upoznavanje škole i uže okoline: Planet Zemlja - naš dom
S djetetom pogledajte digitalnu slikovnicu u prilogu i ponovite na koji način čuvamo naš planet Zemlju.
2. Komunikacija: Pjesma "Zeleni oglas"
Pročitajte djetetu pjesmicu koja se nalazi u prilogu.
3. Radni odgoj: Grupiranje elemenata prema 1 kriteriju
Poigrajte se s djetetom kockicama. U igri grupirajte kockice prema boji.
Tjelesna i zdravtvena kultura : vježbe u prilogu
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj, mag.)
Pozdrav učenicima i roditeljima! Današnji zadatak iz logopedskih vježbi je otići u šetnju u prirodu budući da nam je suho i sunčano vrijeme. Tijekom šetnje roditelji neka imenuju sve što se nalazi oko vas. Komentirajte godišnje doba, vrijeme, prostor, promjene u prirodi. Uberite putem cvijeće te ga približite djetetu. Naiđete li slučajno na maslačke, otpuhnite ih tako da djeca to uoče. Približite maslačke da ih učenici vide, a tko je mogućnosti neka ponudi djetetu da puhne. Izrecitirajte im pjesmicu Grigora Viteza: "Hej maslačku" i uživajte u vikendu!
"Hej maslačku uz poljski put,
a gdje ti je dukat žut?
Pravio sam trampu,
dao ga za lampu.
A kome ćeš sjati,
smije li se znati?
Djeci kad me pušu,
obasjat ću dušu!"
LOGOPEDSKE VJEŽBE - Maja Žikić Kralj, mag.
Dragi učenici,
u prilogu se nalazi današnji zadatak pod nazivom "Zeko i snjegović". Molim roditelje za pomoć pri izvedbi zadatka. Roditelj priča priču i pokazuje pojedine sličice. Učenici pažljivo slušaju. Tko može, pokazuje sličicu o kojoj se čita.
Lijep pozdrav svima!
LOGOPEDSKE VJEŽBE- Maja Žikić Kralj, mag.
Dragi učenici, današnji zadatak iz logopedskih vježbi nalazi se u prilogu. Za kraj poslušajte pjesmicu na ovoj poveznici.
Lijep pozdrav!
https://www.youtube.com/watch?v=lwEOPbBXUhY
1. Komunikacija - Slikovnica: "Tiha noć, sveta noć" - - slušajte, čitajte, gledajte... Koristite e slikovnicu i ppt prezentaciju. Neka se dijete aktivira uz vašu pomoć pokrećući slajdove.
https://www.storyjumper.com/book/read/94791386/5fd77bd5501dc
2. Razvoj kreativnosti - Šaranje po većoj podlozi Pripremite djetetu papirnatu podlogu veće površine. Uz vašu pomoć neka drži flomaster i šara po papiru velikim zamasima.
3. Socijalizacija - Učenje pravila ponašanja - U svakodnevnim situacijama upozoravamo dijete na pravila ponašanja: čekanje na red, pozdravljanje kod dolaska i odlaska...
4. Skrb o sebi - Zdrava prehrana i čuvanje zdravlja - Igrajte igru memori koju ste izradili. Imenujte namirnice. Kažite djetetu zbog čega je koja od namirnica ili koje od jela zdravo,.
5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Vježbe na trbuhu - Polegnite dijete na ravnu čvrstu podlogu. Ukoliko je potrebno, jastucima ili smotanim pokrivačima učvrstite ga u tom položaju. Smjestite se ispred njega. Koristeći djetetovu omiljenu igračku potičite ga na podizanje glave u potrbušnom položaju. Neka pokuša rukom posegnuti za igračkom ispred lica.
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj)
Dragi učenici pogledajte i poslušajte priču o dječaku Oblutku na ovoj poveznici:
https://www.youtube.com/watch?v=WpYsyUEdWOM
1. Upoznavanje škole i uže okoline - Razgovarajte s djetetom o pripremama za Božić. Pokažite mu znakove u vašem domu koji su već pripremljeni. Promatrajte adventski vjenčić i zapaljene svjećice na njemu. Pecite kolačiće i uključite dijete: stavite mu tijesto u ruku i uz vašu pomoć neka ga gnječi. Neka dijete omiriše začine i namirnice koje koristite. Neka dodirne svaku od njih.
2. Skrb o sebi - Zdrava prehrana i čuvanje zdravlja - Otvorite s djetetom individualni listić pod istoimenim nazivom, priložen ovdje. Pročitajte tekst naglas. Promatrajte fotografije hrane i pića. Razgovarajte s djetetom o njegovim prehrambenim navikama. Govorite djetetu o tome na koji način vi i ostali ukućani vodite računa o svome zdravlju hraneći se zdravo. U prilogu se nalaze i listići s fotografijama nekih osnovnih namirnica i jela. Njih je potrebno isprintati. Sličice treba izrezati. One su predviđene za igru memori. Imenujte namirnice i jela s djetetom. Slažite parove istih.
3. Radni odgoj - Manipulacija čičak trakom - Uz vašu pomoć i vođenje dijete neka manipulira čičak trakom na obući ili na drugim predmetima koji su vam dostupni u kućanstvu.
4. Razvoj kreativnosti - Adventski i božićni napjevi - Aktivirajte poveznicu i poslušajte s djetetom tematske glazbene napjeve.
https://www.youtube.com/playlist?list=PLnrTDCs80Q3RcngypcfrQlh1cJ1ktV0qw
5. Tjelesna i zdravstvena kultura Vježbe na trbuhu - Polegnite dijete na ravnu čvrstu podlogu. Ukoliko je potrebno, jastucima ili smotanim pokrivačima učvrstite ga u tom položaju. Smjestite se ispred njega. Koristeći djetetovu omiljenu igračku potičite ga na podizanje glave u potrbušnom položaju. Neka pokuša rukom posegnuti za igračkom ispred lica.
1. Upoznavanje škole i uže okoline - Advent i božićno doba - Otvorite poveznicu i pogledajte s djetetom video s temom Adventa u Zagrebu na način kako se obilježava u doba korone:
https://www.youtube.com/watch?v=HT_OvMr720o&feature=youtu.be
2. Komunikacija - Slikovnica "Tiha noć, sveta noć" - slušajte, čitajte, gledajte... Neka se dijete aktivira uz vašu pomoć pokrećući slajdove.
3. Radni odgoj - Manipulacija čičak trakom - Uz vašu pomoć i vođenje dijete neka manipulira čičak trakom na obući ili na drugim predmetima koji su vam dostupni u kućanstvu.
Tjelesna i zdravstvena kultura : Vježbe za jačanje i istezanje vratnih mišića - pretklon glave (glava gore i dolje), otklon glave (dodirni rame), kruženje glavom u lijevu i desnu stranu. Sve vježbe ponavljamo 10 puta u svaku stranu. Istezanje u istim položajima (zadržati glavu u položaju do 20 sek.)
Vježbe u prilogu.
1. Upoznavanje škole i uže okoline - Advent i božićno doba - Pogledajte s djetetom galeriju fotografija snimljenu u našem gradu. Pripovijedajte mu o tome što je prikazano na kojoj fotografiji. Usmjerite mu pozornost na adventski vijenac u vašem domu. Neka promatra tri upaljene svjećice. Kažite mu njihov broj. Uz pomoć djetetovih prstića nabrojite do tri.
2. Komunikacija - Slikovnica "Tiha noć, sveta noć" - Gledajte i slušajte slikovnicu zajedno aktiviranjem poveznice:
https://www.storyjumper.com/book/read/94791386/5fd77bd5501dc
Otvorite priloženi ppt dokument. Čitajte djetetu tekst slikovnice ispisan na slajdovima. Uz vašu pomoć dijete neka izmjenjuje slajdove prezentacije.
3. Vjeronauk - Dragi moji učenici! Danas sam za Vas pripremila digitalnu slikovnicu "Isusovo rođenje" koja se nalazi na poveznici https://www.storyjumper.com/book/read/94769816/ISUSOVO-ROENJE#Slikovnicu listate pritiskom na miš, a zvuk pokrećete pomoću plavog gumba ispod slikovnice.
4. Radni odgoj - Manipulacija čičak trakom - Uz vašu pomoć i vođenje dijete neka manipulira čičak trakom na obući ili na drugim predmetima koji su vam dostupni u kućanstvu.
5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Vježbe na trbuhu - Polegnite dijete na ravnu čvrstu podlogu. Ukoliko je potrebno, jastucima ili smotanim pokrivačima učvrstite ga u tom položaju. Smjestite se ispred njega. Koristeći djetetovu omiljenu igračku potičite ga na podizanje glave u potrbušnom položaju. Neka pokuša rukom posegnuti za igračkom ispred lica.
1. Upoznavanje škole i uže okoline - Advent i božićno doba - S djetetom poslušajte pjesmu "Tiha noć, sveta noć" i pogledajte zajedno video spot. Pronaći ćete je aktiviranjem ovdje priložene poveznice:
https://www.youtube.com/watch?v=EfVzeKnqtxY
2. Komunikacija- Slikovnica: "Tiha noć, sveta noć"
https://www.storyjumper.com/book/read/94791386/5fd77bd5501dc
3. Skrb o sebi - Zdrava prehrana i čuvanje zdravlja - Otvorite s djetetom individualni listić pod istoimenim nazivom, priložen ovdje. Pročitajte tekst naglas. Promatrajte fotografije hrane i pića. Razgovarajte s djetetom o njegovim prehrambenim navikama. Govorite djetetu o tome na koji način vi i ostali ukućani vodite računa o svome zdravlju hraneći se zdravo. U prilogu se nalaze i listići s fotografijama nekih osnovnih namirnica i jela. Njih je potrebno isprintati. Sličice treba izrezati. One su predviđene za igru memori. Imenujte namirnice i jela s djetetom. Slažite parove istih.
4. Radni odgoj - Manipulacija čičak trakom - Uz vašu pomoć i vođenje dijete neka manipulira čičak trakom na obući ili na drugim predmetima koji su vam dostupni u kućanstvu.
5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Vježbe na trbuhu - Polegnite dijete na ravnu čvrstu podlogu. Ukoliko je potrebno, jastucima ili smotanim pokrivačima učvrstite ga u tom položaju. Smjestite se ispred njega. Koristeći djetetovu omiljenu igračku potičite ga na podizanje glave u potrbušnom položaju. Neka pokuša rukom posegnuti za igračkom ispred lica.
1. Komunikacija - Slikovnica: "Tiha noć, sveta noć" - S djetetom pogledajte priloženu prezentaciju. Čitajte djetetu tekst slikovnice. Promatrajte prikazane motive na ilustracijama.
2. Razvoj kreativnosti - Šaranje po većoj podlozi - Pripremite djetetu papirnatu podlogu veće površine. Uz vašu pomoć neka drži flomaster i šara po papiru velikim zamasima.
3. Socijalizacija - Učenje pravila ponašanja - U svakodnevnim situacijama upozoravamo dijete na pravila ponašanja: čekanje na red, pozdravljanje kod dolaska i odlaska...
4. Skrb o sebi - Zdrava prehrana i čuvanje zdravlja - Potičemo dijete na uzimanje tri glavna i dva manja obroka dnevno. Također, potičemo ga na redovito pijenje odgovarajućih količina svježe vode.
5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Vježbe na trbuhu - Polegnite dijete na ravnu čvrstu podlogu. Ukoliko je potrebno, jastucima ili smotanim pokrivačima učvrstite ga u tom položaju. Smjestite se ispred njega. Koristeći djetetovu omiljenu igračku potičite ga na podizanje glave u potrbušnom položaju. Neka pokuša rukom posegnuti za igračkom ispred lica.
1. Upoznavanje škole i uže okoline - Ususret zimi - Poslušajte s djetetom priču dostupnu na poveznici.
https://www.storyjumper.com/book/read/94477606/5fd245573252e
2. Skrb o sebi - Redovita izmjena rublja - Razgovarajte s djetetom o tome zašto je važno za održavanje osobne higijene redovito mijenjati i prati rublje.
3. Radni odgoj - Korištenje digitalnih uređaja - Uz vašu pomoć dijete neka aktivira priložene poveznice na dodirnom ekranu. Također, uz vašu pomoć dodirom odgovarajućeg mjesta na ekranu neka lista stranice elektronske slikovnice na gornjoj poveznici.
4. Razvoj kreativnosti - Adventski i božićni napjevi - Aktivirajte poveznicu i poslušajte s djetetom tematske glazbene napjeve.
https://www.youtube.com/playlist?list=PLnrTDCs80Q3RcngypcfrQlh1cJ1ktV0qw
5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Vježbe na leđima - Iz položaja na leđima na ravnoj čvrstoj podlozi dijete neka se uz vašu pomoć podigne koliko god je moguće najbliže sjedećem položaju. Ponovite vježbu nekoliko puta.
1. Upoznavanje škole i uže okoline - Oblici - vježba - Igrajte se elementima za građenje ("kockicama") i drugim igračkama i predmetima za svakodnevnu upotrebu. Skupite ih u veću posudu ili na plohu stola. Uzimajte jedan po jedan predmet u ruku, imenujte mu plohu (krug, kvadrat, trokut, pravokutnik), te potom odlažite predmete u skupine prema oblicima. Omogućite djetetu da svaki predmet drži u ruci i na taj način sudjeluje u aktivnosti.
2. Tjelesna i zdravstvena kultura - vježbe u prilogu
3. Tjelesna i zdravstvena kultura - vježbe u prilogu
4. Komunikacija - Bajka: "Kraljevna na zrnu graška" - vježba - Otvorite priloženi dokument s tekstom bajke. On se ponešto razlikuje od teksta koji je u elektronskoj slikovnici koju smo čitali prethodnih dana. Udobno se smjestite s djetetom, te mu pročitajte bajku.
5. Radni odgoj - Građenje tornja - vježba - Od elemenata za građenje ("kockica") gradite tornjiće od 2, 3, a katkad i 4 elementa. Divite se njihovoj brzini. Uključite dijete u aktivnost tako da mu omogućite da svaki element drži u ruci. Uz vašu pomoć neka približi ručicu tornju koji gradite i prinese element koji drži u ruci. Pomozite mu da otvori ruku i odloži element na odgovarajuće mjesto kako bi tornjić postao još viši. Pohvalite dijete svaki put.
Kraljevna na zrnu graska tekst bajke.doc
PASIVNO ISTEZANJE 1.docx
PASIVNO ISTEZANJE 2.docx
1. Upoznavanje škole i uže okoline - Oblici - Tijekom igre građenja drvenim kockicama ili drugim elementima za građenje imenujte djetetu oblike ploha na elementima koje koristite. Aktivirajte poveznicu i pogledajte snimku s djetetom, te poslušajte pjesmicu.
https://www.youtube.com/watch?v=PJ0NPDO-5Zs
2. Komunikacija - Bajka: "Kraljevna na zrnu graška" - otvorite klikom na poveznicu e-slikovnicu. S djetetom listajte, promatrajte ilustracije i slušajte bajku.
https://www.storyjumper.com/book/read/92944786/5fbb90d1bd8e9
3. Vjeronauk- Poslušaj pjesmu " Odlučio sam slijediti Krista" koja se nalazi na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=okpMSK4nZAA Pokažite djetetu adventski vijenac. Prebrojite svijeće. Recite djetetu da se nalazimo u vremenu Došašća kad se pripremamo za Isusov rođendan. Svake nedjelje Došašća palimo jednu svijeću, a kad upalimo sve četiri svijeće slavimo Isusov rođendan.
4. Radni odgoj - Građenje tornja - Elementima za građenje ("kockicama") sagradite toranj od 2 - 3 elementa. Pokažite ga djetetu. Potaknite ga na aktivnost, te zajednički gradite iste takve tornjiće. Pohvalite dijete svaki put.
5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Nošenje predmeta - Uz vašu pomoć dijete neka prenosi držanjem rukom, obje ruke ili na koljenima predmet ili igračku od početne do završne točke puta. Pohvalite dijete svaki put kad završi aktivnost.
1. Komunikacija - Bajka: "Kraljevna na zrnu graška" - otvorite klikom na poveznicu e-slikovnicu. S djetetom listajte, promatrajte ilustracije i slušajte bajku.
https://www.storyjumper.com/book/read/92944786/5fbb90d1bd8e9
2. Razvoj kreativnosti - Kolaž - Na papirnatoj ili kartonskoj podlozi nacrtajte krug, kvadrat, pravokutnik i trokut. Narezane komadiće papira zalijepite ljepilom na podlogu unutar crte. Imenujte s djetetom geometrijske oblike koje ste izradili kolaž tehnikom.
3. Socijalizacija - Prepoznavanje osoba - Pregledajte s djetetom obiteljski foto album. Imenujte osobe na fotografijama.
4. Skrb o sebi - Pranje ruku - Dijete neka vas spromatra dok perete ruke i pritom govorom pratite svaki dio ove aktivnosti. Potom perite ruke djeteta i također pratite govorom ono što činite.
5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Nošenje predmeta - Uz vašu pomoć dijete neka prenosi držanjem rukom, obje ruke ili na koljenima predmet ili igračku od početne do završne točke puta. Pohvalite dijete svaki put kad završi aktivnost.
1. Upoznavanje škole i uže okoline - Boje - Poigrajte se uparivanja boja. Pripremite djetetove igračke i predmete za svakodnevnu uporabu. Uparujte ih prema boji (primjerice, crvena čaša i crvena čarapa su par, plava lopta i plava majica su par). Imenujte svaki predmet i njegovu boju ("Ovo je plava lopta. Ovo je plava majica.").
2.Skrb o sebi - Umivanje - Prilikom obavljanja jutarnje higijene pomozite djetetu da svojim rukama umije lice. Pritom možete pjevušiti: "Ovako se lice mije, ovako, ovako, ovako se lice mije, ovako, ovako...") Tijekom dana u igri s djetetom uprizorite umivanje: umiva se medo, umiva se lutkica...
3. Radni odgoj - Rezanje škarama - Dijete neka pridržava komad papira koji vi režete na manje komade.
4. Razvoj kreativnosti (likovne, glazbene) - Slušanje glazbe - S djetetom poslušajte pjesmice za djecu dostupne na priloženoj poveznici.
https://www.youtube.com/watch?v=3TOubygF7PM
5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Ljuljanje - Ljuljajte svoje dijete na svojim koljenima, na pilates lopti, na ljuljački ukoliko imate prilike.
1. Upoznavanje škole i uže okoline - Socijalni odnosi - Pozdravljanje prema dobu dana - Vježbajte s djetetom korištenje odgovarajućih pozdrava u određeno doba dana. Poslušajte pjesmicu na sljedećoj poveznici:
https://www.youtube.com/watch?v=a9Dq_n0a-5w
2. Skrb o sebi - Održavanje oralne higijene - Perite zube djetetu omogućivši mu pritom pogled na vlastiti odraz u ogledalu. Potaknite ga na držanje četkice i samostalno četkanje zubića. Imenujte pribor (četkica za zube, pasta, voda). Pohvalite dijete za urednost i blistave zubiće.
3. Radni odgoj - Sortiranje - Dijete neka samostalno ili uz vašu pomoć sortira omiljene igračke prema zadanom kriteriju (npr. neka grupira velike i male, igračke istih boja i sl).
4. Razvoj kreativnosti - Tempera - Pozdravljati možemo i gestom - mahanjem. Za mahanje su nam potrebni dlanovi. Izradite s djetetom likovni rad na način da uz vašu pomoć nanese temperu na dlan. Potom obojani dlan otisnite na pripremljenu papirnatu podlogu. Ponovite s drugim dlanom. Možete ispuniti papirnatu podlogu otiscima dječjih dlanova, bit će to rad prepun radosnih pozdrava.
5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Provedite s djetetom vrijeme na otvorenom. Šećite. Uživajte u toplini rujanskog sunca.
1. Upoznavanje škole i uže okoline - Socijalni odnosi - Pozdravljanje prema dobu dana - Igrajte igru "Dan - Dobar dan". Imenujte doba dana, npr. jutro i kažite: "Kad je jutro, pozdravljamo sa "Dobro jutro!". Pitajte dijete: "Je li to istina?" Kažite točan odgovor i pohvalite dijete. Potom imenujte npr. večer i kažite: "Navečer idemo spavati. Kažemo: "Dobar dan!". Pitajte dijete: "Je li to istina?" Kažite točan odgovor i pohvalite dijete. Nasmijte se stvorenoj zabuni, stvarajući time ozračje veselja i užitka u zajedničkoj igri.
2. TZK*
3. TZK*
4. Komunikacija - Brojalice - Igrajte se s djetetom prebrojavanja. Začinite igru uključivanjem drugih ukućana ili, primjerice, kućnih ljubimaca.
5. Radni odgoj - Sortiranje - Dijete neka samostalno ili uz vašu pomoć sortira omiljene igračke prema zadanom kriteriju (npr. neka grupira velike i male, igračke istih boja i sl).
1. Upoznavanje škole i uže okoline - Socijalni odnosi - Pozdravljanje prema dobu dana - Imenujte svako doba dana u vrijeme kada dolazi. Ujutro kažite: "Jutro je". Potom pridružite pozdrav: "Ujutro kažemo "Dobro jutro!" Dobro ti jutro, ______________." Potaknite dijete da obrati pažnju svaki put kad pozdravljate neku osobu odgovarajućim pozdravom. Na isti način približite djetetu pozdrave "Dobar dan" i "Dobra večer". Kad odlazite od nekog, pozdravite s "Doviđenja", a navečer s "Laku noć". Svaki put prokomentirajte s djetetom: "Rekao/la sam pozdrav "Dobro jutro"/ "Dobar dan"/"Dobra večer" jer je sada jutro/dan/večer; "Doviđenja" jer odlazimo; "Laku noć" jer dan završava pa pozdravljamo na taj način". Koristite svaku priliku za upućivanje/poučavanje djeteta u stvarnoj životnoj situaciji.
2. Komunikacija - Brojalice - Igrajte se s djetetom prebrtojavanja pomoću brojalice, primjerice "Eci peci pec", "En ten tini" ili odaberite onu koja je draga vama i djetetu. Zabavite se i nasmijte kad brojalica odredi tko treba "ispasti".
3. Vjeronauk- Dragi moji učenici, radujem se našem susretu i ove školske godine. Vaš današnji zadatak je uz pomoć ukućana pogledati prezentaciju u prilogu. Nakon toga poslušajte pjesmu "Dođi Isuse" na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=VwfWQIMqzN0
4. Radni odgoj - Sortiranje - Dijete neka samostalno ili uz vašu pomoć sortira omiljene igračke prema zadanom kriteriju (npr. neka grupira velike i male, igračke istih boja i sl).
5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Izađite s djetetom u šetnju.
1. Upoznavanje škole i uže okoline - Uvodni sat
2. Komunikacija - Vježbe vokalizacije - S djetetom se postavite ispred ogledala. Oboje se ogledajte u njem. Nasmiješite se djetetovom odrazu u ogledalu. Potaknite dijete da vam odgovori osmijehom. Potom, održavajući pogled oči u oči u ogledalu, glasajte se poput koje od životinja: mačke, psa, kokoši... Potaknite dijete da oblikuje glas imitirajući vas.
3. Skrb o sebi - Održavanje oralne higijene - Perite zube djetetu omogućivši mu pritom pogled na vlastiti odraz u ogledalu. Potaknite ga na držanje četkice i samostalno četkanje zubića. Imenujte pribor (četkica za zube, pasta, voda). Pohvalite dijete za urednost i blistave zubiće.
4. Radni odgoj - Uvodni sat
5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Boravak na svježem zraku - Šećite s djetetom na otvorenom tijekom sunčanog i toplog dijela dana.
1. Komunikacija - Uvodni sat
https://www.youtube.com/watch?v=WUghBTvyYvk&list=PLS9hJy-IsPT1Vrb5YA7q2VDCwwp4cRv3c
2. Razvoj kreativnosti - Uvodni sat
3. Socijalizacija - Uvodni sat
4. Skrb o sebi - Uvodni sat
5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Uvodni sat
Radno vrijeme Centra za odgoj i obrazovanje Čakovec sa strankama je od ponedjeljka do petka od 08:30 sati do 13:30 sati.
« Lipanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |