Komunikacija –pogledaj kratki animirani film Susjedstvo Tigrića Daniela: Budi kušač povrća: https://juhuhu.hrt.hr/gledaj/1596/budi-kusac-povrca. Riješi radni list.
Skrb o sebi – u bilježnici pronađi gdje smo prošli tjedan učili o održavanju higijene kose i tijela. Zamoli odraslu osobu da ti pročita. Pogledaj videospot https://www.youtube.com/watch?v=WRVsOCh907o. Pokazuj (učenici M.M. i R.O. imenuj) dijelove tijela koje dječak i njegov brat peru. Kad ćeš se kupati, pokušaj sam oprati svoje lice, ruke, tijelo i noge. Riješi radni list.
Radni odgoj – odaberi jednu slagalicu i složi je.
Komunikacija – zamoli odraslu osobu da ti pročita igrokaz Uskrsni medo. Uzmi štapne lutke koje si napravio u utorak iz Radnog odgoja i pokazuj koja životinja govori. S roditeljima odigrajte mali igrokaz (predstavu). Riješi radni list.
Glazbena kreativnost – prisjeti se pjesme „Zeko pleše“ koju smo prošli tjedan učili pjevati i plesati. https://www.youtube.com/watch?v=SHehjrUthBY. Zapleši.
Radni odgoj – odaberi jednu slagalicu i složi je.
Tjelesna i zdravstvena kultura – nakon laganog trčanja i istezanja izvedite vježbe za razvoj koordinacije : bacanje veće lopte i hvatanje, bacanje manje lopte i hvatanje, ucrtajte "školicu" na beton i odigrajte igru ili postavite obruče, oznake i skačite sunožno, na jednoj nozi, s noge na nogu lijevo - desno i daleko - naprijed
Upoznavanje škole i radne okoline – iz plave kuverte izvadi brojeve i poredaj ih u niz od 0 do 20. Riješi radni list.
Radni odgoj – odaberi jednu slagalicu i složi je.
Vjeronauk - Poslušaj priču o Isusovoj muci i smrti koja se nalazi na poveznici https://express.adobe.com/video/3OXUak7gDT6Bp
Uz pomoć ukućana izradi križ od kolaž papira ili ga nacrtaj.
Informatička pismenost – Uz podršku, pročitaj definiciju interneta. Ponovite i pokušajte naučiti barem 5 pravila ponašanja na internetu koje smo radili na satu. Porazgovarajte o tome sa ukućanima. Nastavni listić je u prilogu.
Radni odgoj – danas ćemo izraditi štapne lutke s kojima možeš odigrati igrokaz „Uskrsni medo“ kojega ćemo raditi u četvrtak. Slijedi upute s radnog lista.
Socijalizacija – Pokušaj odigrati sa svojim ukućanima društvenu igru "Čovječe, ne ljuti se!"
Likovna kreativnost – danas ćemo nacrtati pisanicu. Uzmi cijeli ili pola papira formata A4. Uz pomoć roditelja flomasterom nacrtaj jaje. Drvenom bojicom oboji jaje. Flomasterima nacrtaj točkice po jajetu (vidi privitak).
Tjelesna i zdravstvena kultura : u ovom videu: https://www.youtube.com/watch?v=ZeALDlAw3Ag - možete pronaći primjer vježbi s loptom koje možete raditi sa svojim ukućanima
Upoznavanje škole i radne okoline – u bilježnici pronađi gdje smo prošli tjedan učili o voćnjaku i povrtnjaku u proljeće. Zamoli odraslu osobu da ti pročita. Riješi radni list.
Skrb o sebi – u bilježnici pronađi gdje smo prošli tjedan učili o održavanju higijene kose i tijela. Zamoli odraslu osobu da ti pročita. Pogledaj videospot https://www.youtube.com/watch?v=WRVsOCh907o. Pokazuj (učenici M.M. i R.O. imenuj) dijelove tijela koje dječak i njegov brat peru. Kad ćeš se kupati, pokušaj sam oprati svoje lice, ruke, tijelo i noge.
Radni odgoj – pronađi predmete koje možeš nizati (npr. žlice, vilice i noževe; plastične čepove različitih boja; kockice različitih boja…). Niži predmete u dva (žlica, vilica; žlica, vilica…), a zatim i u tri moda (žlica, vilica, nož; žlica, vilica nož…). Kao primjer, možeš pogledati sliku i u prilogu.
Zadaci za učenika F.K.:
Upoznavanje škole i radne okoline – pogledaj videolekciju i podsjeti se kakvo je vrijeme u proljeće te što se u proljeće događa s biljkama, a što s životinjama: https://www.youtube.com/watch?v=WPVAA7NjL7o.
Likovna kreativnost – uz pomoć plastične viljuške i žute tempere izradi pilića (pogledaj likovni rad u privitku).
Radni odgoj – radit ćemo vježbe fine motorike – vježbat ćemo ubacivanje. Slijedi upute iz videozapisa – https://youtu.be/Vpnwnar3Cj8.
Logopedske vježbe - otvori radni listić Logopedske vježbe_FK_31_3. Zajedno s roditeljima imenuj današnje vrijeme. Poslušaj pjesmu o kiši.
Zadaci za učenika F.K.:
Komunikacija – pogledaj sličicu obitelji u privitku. Tko je sve na sličici? Što rade? Navedi i pokaži članove svoje obitelji.
Skrb o sebi – pogledaj kratki animirani film Oblutak: Oblutak u kadi: https://www.youtube.com/watch?v=7bRrxXfu5W0.
Radni odgoj – radit ćemo vježbe fine motorike – vježbat ćemo sortiranje. Slijedi upute iz videozapisa: https://youtu.be/WcLGXH5kf44.
Zadaci za učenika F.K.:
Radni odgoj – umeći sitne predmete (npr. kamenčiće, suhu tjesteninu) u plastičnu bocu.
Glazbena kreativnost – poslušaj pjesmu Proljeće (Visibaba mala): https://www.youtube.com/watch?v=MQpyIrWWSSA. Pleši (gibaj se gornjim dijelom tijela) u ritmu glazbe.
Tjelesna i zdravstvena kultura : vježbe u prilogu
Zadaci za učenika F.K.:
Komunikacija – pogledaj kratki animirani film Oblutak: Oblutak uzgaja mrkvu: https://www.youtube.com/watch?v=EKywoA9N5Ts. Riješi radni list.
Radni odgoj – premještaj sitne predmete (npr. nekuhanu tjesteninu, kamenčiće, pijesak, grah) žlicom iz jedne posude u drugu.
Zadaci za učenika F.K.:
Upoznavanje škole i radne okoline – pogledaj videolekciju o proljeću: https://www.youtube.com/watch?v=h1F_t_xehLE.
Skrb o sebi – pogledaj video o kupanju: https://www.youtube.com/watch?v=Fvwx6Hcaq08. Danas, kad ćeš se kupati, pokaži vodu, kadu, slavinu, šampon, ručnik, četku i češalj za kosu.
Tjelesna i zdravstvena kultura : vježbe u prilogu
Komunikacija – zamoli odraslu osobu da ti pročita nastavni list sa slogovima SA, SE, SI, SO i SU. Zajedno s odraslom osobom čitaj (učenik L.B. pokazuj) slogove. U fasciklu pronađi zelenu kuvertu sa slogovima. Izvadi slogove i stavi ih na slogove u bilježnici i još jednom pročitaj.
Skrb o sebi – u bilježnici pronađi gdje smo učili o higijeni za vrijeme bolesti. Zamoli odraslu osobu da ti pročita pjesmicu Molim, mama, maramicu. Pokaži što trebamo staviti ispred usta kad kašljemo ili kišemo. Zajedno s odraslom osobom pogledaj i pročitaj kako brišemo nos. Ako trebaš obrisati nos, uzmi maramicu i pokušaj sam.
Radni odgoj – radit ćemo vježbe fine motorike – vježbat ćemo ubacivanje. Slijedi upute iz videozapisa – https://youtu.be/Vpnwnar3Cj8.
Komunikacija – zamoli odraslu osobu da ti pročita nastavni list sa slogovima TA, TE, TI, TO i TU. Zajedno s odraslom osobom čitaj (učenik L.B. pokazuj) slogove. U fasciklu pronađi zelenu kuvertu sa slogovima. Izvadi slogove i stavi ih na slogove u bilježnici i još jednom pročitaj.
Glazbena kreativnost – poslušaj skladbu Proljeće (Antonio Vivaldi) i pogledaj proljetne fotografije – https://www.youtube.com/watch?v=mFWQgxXM_b8. Poslušaj i zapjevaj: https://www.youtube.com/watch?v=MQpyIrWWSSA.
Radni odgoj – radit ćemo vježbe fine motorike – vježbat ćemo sortiranje. Slijedi upute iz videozapisa: https://youtu.be/WcLGXH5kf44.
Tjelesna i zdravstvena kultura – ponavljanje - nakon šetnje i opće pripremnih vježbi u prilogu, postavite koš ili kantu i sl. i vježbajte preciznost, ubacivanje lopte ili manjih loptica u koš (kantu) i sl.
Upoznavanje škole i radne okoline – u bilježnici pronađi gdje si u ponedjeljak zalijepio nastavne listove o proljeću. Zamoli odraslu osobu da ti ih pročita. Odigraj memory i otkrij vjesnike proljeća https://learningapps.org/watch?v=pitdw3v4j22.
Radni odgoj – riješi radni list.
Vjeronauk –Pogledajte priču o Cvjetnici koja se nalazi na poveznici https://spark.adobe.com/video/upfo2fMcuwlE5 Pokažite grančice i Isusa gdje jaše na magarcu.
Informatička pismenost – pronađi dijelove računala ili kompjutora na slici iz priloga. Kućište oboji crvenom bojom. Monitor oboji plavom bojom. Tipkovnicu oboji zelenom bojom. Miš oboji žutom bojom. Stolac i stol oboji prema vlastitoj želji. Izreži crtež i zalijepi ga u svoju bilježnicu. Nastavni listić je u prilogu.
Radni odgoj – u bilježnici pronađi gdje smo učili o programu Bojanje. Na računalu pokreni program Bojanje. Klikni na kanticu za bojenje, odaberi crvenu boju i oboji papir u crveno. Zatim oboji papir u žutu, pa u zelenu, plavu, ljubičastu i sivu boju. Klikni na „Uređivanje boja“, odaberi jednu boju i njome oboji papir.
Likovna kreativnost – vodenim bojama naslikaj sunce. Ako nemaš vodene boje, možeš ga nacrtati flomasterima, a obojiti drvenim bojicama.
Socijalizacija – Pronađi u bilježnici nastavne listiće s kućnim ljubimcima. Pokaži na slici kućne ljubimce. Kako se trebamo brinuti o kućnim ljubimcima?
Tjelesna i zdravstvena kultura – Nakon šetnje i opće pripremnih vježbi u prilogu, postavite koš ili kantu i sl. i vježbajte preciznost, ubacivanje lopte ili manjih loptica u koš (kantu) i sl.
Upoznavanje škole i radne okoline – u fasciklu pronađi 3 nastavna lista i zalijepi ih u bilježnicu. Zamoli odraslu osobu da ti ih pročita.
Skrb o sebi – u bilježnici pronađi gdje smo učili o higijeni za vrijeme bolesti. Zamoli odraslu osobu da ti pročita pjesmicu Molim, mama, maramicu. Pokaži što trebamo staviti ispred usta kad kašljemo ili kišemo. Zajedno s odraslom osobom pogledaj i pročitaj kako brišemo nos. Ako trebaš obrisati nos, uzmi maramicu i pokušaj sam.
Radni odgoj – u bilježnici pronađi gdje smo učili o programu Bojanje. Na računalu pokreni program Bojanje. Roditeljima pokaži gdje je papir, gdje su alati (olovka, kantica za bojenje), oblici i boje.
Zadaci za učenika F.K.:
Upoznavanje škole i radne okoline – uzmi kartice s brojevima i složi ih po redu, od 1 do 5. Neka ti odrasla osoba navodi brojeve, a ti pronađi i pokaži znamenke. Pokušaj riješiti zadatak: https://learningapps.org/8107456.
Radni odgoj – sutra je Dan očeva. Uz pomoć mame ili sestre napravi čestitku za svog tatu.
Zadaci za učenika F.K.:
Komunikacija – u fasciklu pronađi plastificirani predložak sa samoglasnicima A, E, I, O i U. Odrasla osoba neka navodi samoglasnike, a ti ih pokazuj. Pokušaj ih izgovoriti.
Skrb o sebi – prisjeti se kako je to kad ideš k liječniku. Pogledaj videozapis: https://www.youtube.com/watch?v=-JyZLYn82SM.
Radni odgoj – premještaj sitne predmete (npr. nekuhanu tjesteninu, kamenčiće, pijesak, grah) žlicom iz jedne posude u drugu.
Logopedske vježbe - Dragi F.K., poslušaj pjesmu o proljeću i uz podršku odrasle osobe sličicom imenuj visibabu i jaglac. Otvori dokument Logopedske vježbe_FK_17_3
Zadaci za učenika F.K.:
Radni odgoj – umeći sitne predmete (npr. kamenčiće, suhu tjesteninu) u plastičnu bocu.
Glazbena kreativnost – u subotu je Dan očeva. Poslušaj pjesmu o tati: https://www.youtube.com/watch?v=cD-2Sfxic6o.
Tjelesna i zdravstevena kultura : vježbe u prilogu.
Zadaci za učenika F.K.:
Komunikacija – u fasciklu pronađi plastificirani predložak sa samoglasnicima A, E, I, O i U. Odrasla osoba neka navodi samoglasnike, a ti ih pokazuj. Pokušaj ih izgovoriti.
Radni odgoj – premještaj sitne predmete (npr. nekuhanu tjesteninu, kamenčiće, pijesak, grah) žlicom iz jedne posude u drugu.
Zadaci za učenika F.K.:
Upoznavanje škole i radne okoline – uzmi kartice s brojevima i složi ih po redu, od 1 do 5. Neka ti odrasla osoba navodi brojeve, a ti pronađi i pokaži znamenke. Pokušaj riješiti zadatak: https://learningapps.org/8107456.
Skrb o sebi – prisjeti se kako je to kad ideš k liječniku. Pogledaj videozapis: https://www.youtube.com/watch?v=-JyZLYn82SM.
Tjelesna i zdravstvena kultura : vježbe u prilogu.
Komunikacija – pogledaj kratki animirani film Susjedstvo tigrića Daniela – Daniel prima injekciju https://juhuhu.hrt.hr/gledaj/1825/daniel-prima-injekciju. Riješi radni list.
Skrb o sebi – u fasciklu pronađi nastavni list i zalijepi ga u bilježnicu. Zamoli odraslu osobu da ti ga pročita. Pogledaj videozapis: https://www.youtube.com/watch?v=-JyZLYn82SM.
Radni odgoj – uzmi metlu i pomozi roditeljima pomesti prostorije u kući.
Komunikacija – pogledaj kratki animirani film Susjedstvo tigrića Daniela – Daniel ide liječniku https://juhuhu.hrt.hr/gledaj/1334/daniel-ide-lijecniku. Riješi radni list.
Glazbena kreativnost – pripremi dva drvena štapića. Udaraj po ritmu brojalice Eci peci pec https://youtu.be/dSfepM93nJs.
Radni odgoj – uzmi metlu i pomozi roditeljima pomesti prostorije u kući. Riješi radni list.
Tjelesna i zdravstvena kultura –ponavljanje - nakon vježbi istezanja u prilogu, postavite plastične boce i gađajte ih loptom kotrljanjem iz različitih udaljenosti (od manje prema većoj).
Upoznavanje škole i radne okoline – iz plave kuverte izvadi brojeve i poredaj ih u niz od 0 do 20. U fasciklu pronađi listić za Bingo i odigraj ga s obitelji (iz posudice možete izvlačiti brojeve iz plave kuverte, a brojeve na listiću zaokružujte olovkom ili flomasterom). Riješi radni list.
Radni odgoj – uzmi metlu i pomozi roditeljima pomesti prostorije u kući.
Vjeronauk - Danas sam za vas pripremila priču "Isus ozdravlja Bartimeja" koja se nalazi na poveznici https://express.adobe.com/video/rlyw7MrTFlUEm Prati upute i riješi nastavni listić u prilogu. Nastavni listić imaš i u svojoj torbi.
Radni odgoj – u bilježnici pronađi gdje smo učili metenje. Doma pronađi malu metlu. Zamoli roditelje da ti označe mjesto za metenje na povišenoj površini (npr. stolu, radnoj plohi…) ili na podu. Natrgaj ili nareži komadiće papira i pokušaj ih pomesti unutar označenog mjesta, kao što smo vježbali u školi. Zatim uzmi lopaticu i pokušaj ih pomesti na lopaticu (pogledaj sliku u prilogu). Riješi radni list.
Likovna kreativnost – papir formata A4 razreži na pola i zalijepi na kraćim stranicama (da bi bio duži). Crnim flomasterom nacrtaj niz od 2 geometrijska oblika (npr. trokut i krug) u ritmu (trokut-krug-trokut-krug-trokut-krug…). Odaberi dvije boje i oboji ih u ritmu. Kao primjer pogledaj sliku.
INFORMATIČKA PISMENOST (IP) - Molim vas da pokušate složiti piramidu iz priloga. Pogledajte što je nacrtano na dijelovima piramide i pokušajte porazgovarati sa ukućanima što sve možemo raditi pomoću laptopa. Nastavni listić je u prilogu.
SOCIJALIZACIJA - Imaš li ti kućnog ljubimca? Kako brineš o njemu?
Upoznavanje škole i radne okoline – u bilježnici pronađi gdje smo u petak učili što je živo, a što je stvar. Pogledaj oko sebe. Pokaži 3 živa bića i 3 stvari. Riješi radni list.
Skrb o sebi – u bilježnici pronađi gdje smo prošli tjedan učili kako izgleda kad smo prehlađeni i kako možemo izliječiti prehladu. Ako želiš ponovno pogledaj kratki animirani film: Mišo i Robin – Prehlada https://www.youtube.com/watch?v=M_YHQvzfwOk. Riješi radni list.
Radni odgoj – u bilježnici pronađi gdje smo učili metenje. Doma pronađi vašu metlu i pokaži roditeljima kako ju držiš s obje ruke i kako povlačiš ravne poteze metlom po podu. Ako imaš, uzmi malu metlu. Zamoli roditelje da ti označe mjesto za metenje na povišenoj površini (npr. stolu, radnoj plohi…) ili na podu. Na pod stavi nekoliko predmeta (npr. kvačice za rublje) i pokušaj ih pomesti unutar označenog mjesta, kao što smo vježbali u školi. Zatim uzmi lopaticu i pokušaj ih pomesti na lopaticu (pogledaj sliku u prilogu).
Tjelesna i zdravstvena kultura : Nakon vježbi istezanja u prilogu, postavite plastične boce i gađajte ih loptom kotrljanjem iz različitih udaljenosti (od manje prema većoj).
Komunikacija – vježbaj globalno čitanje s uz pomoć kartica koje se nalaze u žutoj kuverti u tvom fasciklu.
Skrb o sebi – u bilježnici pronađi gdje smo učili o sigurnosti u domu. Zamoli odraslu osobu da ti pročita. Riješi radni list.
Radni odgoj – odaberi i složi dvije slagalice. Ako želiš možeš pokušati složiti i ovu digitalnu slagalicu https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0c6e87428e5d.
Komunikacija – u fasciklu pronađi pjesmu Krasni parovi. Zamoli odraslu osobu da ti je pročita. Tekst pjesme zalijepi u bilježnicu. Riješi radni list.
Glazbena kreativnost – poslušaj pjesmu i pogledaj video za pjesmu Cavatina https://www.youtube.com/watch?v=mwvDon1_iKs. Poslušaj pjesmu i pogledaj spot za pjesmu Johnny B. Goode pjevača Chucka Berryja https://www.youtube.com/watch?v=aKCt8ssC7cs. Kako se zove glazbeni instrument koji si vidio u videozapisima? To je gitara. Imitiraj sviranje gitare. Pokušaj svirati gitaru https://musiclab.chromeexperiments.com/Strings/.
Radni odgoj – odaberi i složi dvije slagalice. Ako želiš možeš pokušati složiti i ovu digitalnu slagalicu https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=14eb019701b1.
Tjelesna i zdravstvena kultura – PONAVLJANJE : nakon laganog trčanja i istezanja izvedite vježbe za razvoj koordinacije : bacanje veće lopte i hvatanje, bacanje manje lopte i hvatanje, ucrtajte "školicu" na beton i odigrajte igru ili postavite obruče, oznake i skačite sunožno, na jednoj nozi, s noge na nogu lijevo - desno i daleko - naprijed.
Upoznavanje škole i radne okoline – pogledaj video o životinjama i njihovoj mladunčadi https://youtu.be/cRR0rRwlmyU. U fasciklu pronađi nastavni list i zalijepi ga u bilježnicu. Zamoli odraslu osobu da ti ga pročita. Pokaži (imenuj) sve životinje. Riješi zadatak: https://learningapps.org/view23582305.
Radni odgoj – odaberi i složi dvije slagalice. Ako želiš možeš pokušati složiti i ovu digitalnu slagalicu https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=36469a46a973.
Vjeronauk –Poslušajte priču o Isusovu prijatelju Mateju koja se nalazi na poveznici https://www.storyjumper.com/book/read/97520406/ISUS-POZIVA-MATEJA# Slikovnica se lista pritiskom na tipku miša, a zvuk na slikovnici pokreće se pritiskom na plavu strelicu ispod slikovnice.Poslušajte pjesmu " Odlučio sam slijediti Krista" koja se nalazi na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=okpMSK4nZAA&ab_channel=CANOVALS
Informatička pismenost – Molim vas da ponovite i naučite pravila kako se brinuti o svojem računalu!! Porazgovarajte o tome sa svojim ukućanima. Nastavni listić je u prilogu.
Radni odgoj – u bilježnici pronađi gdje smo učili šarafiti uz pomoć različitih ključeva. Zamoli odraslu osobu da ti pročita njihove nazive. Ako imaš doma neki od ključeva, pokušaj odšarafiti i zašarafiti nekoliko šarafa (vijaka).
Socijalizacija – https://www.youtube.com/watch?v=9Du0j7VL6sE&t=45s, ponovi četiri čarobne riječi.
Likovna kreativnost – bliži se Valentinovo. Crnom pastelom nacrtaj jedno veliko srce, oboji ga vodenim bojama. Ako nemaš pastele ili vodene boje, srce možeš nacrtati flomasterom, a oboji ga drvenim bojicama.
Tjelesna i zdravstvena kultura – nakon laganog trčanja i istezanja izvedite vježbe za razvoj koordinacije : bacanje veće lopte i hvatanje, bacanje manje lopte i hvatanje, ucrtajte "školicu" na beton i odigrajte igru ili postavite obruče, oznake i skačite sunožno, na jednoj nozi, s noge na nogu lijevo desno i daleko naprijed.
Upoznavanje škole i radne okoline – u bilježnici pronađi gdje smo učili o članovima obitelji. Zamoli odraslu osobu da ti pročita. Pokaži/imenuj sve osobe na slikama. U fasciklu pronađi nastavni list i riješi ga.
Skrb o sebi – u bilježnici pronađi gdje smo učili o sigurnosti u domu. Zamoli odraslu osobu da ti pročita. Pogledaj oko sebe i pronađi sve kućanske aparate u svojoj kući. S roditeljima porazgovaraj o njima – kako se zovu, čemu služe, koje su boje, smiješ li ih koristiti sam ili samo uz prisustvo odrasle osobe…
Radni odgoj – u bilježnici pronađi gdje smo učili šarafiti uz pomoć različitih ključeva. Zamoli odraslu osobu da ti pročita njihove nazive. Ako imaš doma neki od ključeva, pokušaj odšarafiti i zašarafiti nekoliko šarafa (vijaka).
Komunikacija – u fasciklu pronađi papir za usmeno odgovaranje na pitanje „Kakvo je?“ sa sličicama. Svaku sličicu opiši uz pomoć predloška (odgovori na pitanja – učenici L.B. i F.K. pokazuju boju/ veličinu/ oblik na slici, a učenici M.M. i R.O. sliku opisuju s dvije riječi – npr. crvena jabuka; mala jabuka; mogu pokušati i s tri riječi – mala crvena jabuka). Riješi radni list.
Skrb o sebi – pogledaj video o održavanju higijene odjevnih predmeta https://www.youtube.com/watch?v=GfBTKXhp_Es. U bilježnici pronađi gdje smo učili o tome. Zamoli odraslu osobu da ti pročita. Riješi zadatak – razvrstaj čistu i prljavu odjeću: https://learningapps.org/view23420346. U fasciklu pronađi radni list i riješi ga.
Radni odgoj – odaberi i složi dvije slagalice. Ako želiš možeš pokušati složiti i ovu digitalnu slagalicu https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=14eb019701b1.
Komunikacija – u fasciklu pronađi papir za usmeno odgovaranje na pitanje „Kakvo je?“ sa sličicama. Svaku sličicu opiši uz pomoć predloška (odgovori na pitanja – učenici L.B. i F.K. pokazuju boju/ veličinu/ oblik na slici, a učenici M.M. i R.O. sliku opisuju s dvije riječi – npr. crvena jabuka; mala jabuka; mogu pokušati i s tri riječi – mala crvena jabuka). Riješi radni list.
Glazbena kreativnost – poslušaj pjesmu Združena slova https://youtu.be/9yRYdx4ox6A. Pogledaj list u prilogu i pokušaj pročitati slova i slogove.
Glazbena kreativnost – otpleši Baby shark ples https://www.youtube.com/watch?v=XqZsoesa55w.
Radni odgoj – radit ćemo vježbe fine motorike – vježbat ćemo skupljanje predmeta pincet hvatom. Slijedi upute iz videozapisa – https://youtu.be/a6778-T9LHM.
Tjelesna i zdravstvena kultura –vježbe u prilogu.
Upoznavanje škole i radne okoline – ponovi brojeve od 0 do 20. U fasciklu pronađi radni list i riješi ga. Riješi zadatak: https://learningapps.org/view22082048.
Radni odgoj – radit ćemo vježbe fine motorike – vježbat ćemo sipanje i presipavanje. Slijedi upute iz videozapisa: https://www.youtube.com/watch?v=TWs2vpGMJKQ.
Vjeronauk –Poslušaj pjesmu " Odlučio sam slijediti Krista " koja se nalazi na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=okpMSK4nZAA&ab_channel=CANOVALS Prati upute i riješi nastavni listić u prilogu. Nastavni listić imaš isprintan i u torbi.
Informatička pismenost – Spoji sve točkice kod definicije printera ili pisača i nacrtajte ga. Prostor gdje stavljamo papir u printer ili pisač obojaj crveno, gumb kojim uključimo ili isključujemo printer crveno, prostor gdje papir izlazi iz printera ili pisača zeleno a ostalo obojaj plavo. Sve to izreži i zalijepi u bilježnicu. Nastavni lisitć je u prilogu.
Radni odgoj – u fasciklu pronađi pola plavog kolaža koji ti je ostao od jučer. Natrgaj ga na manje dijelove. Natrgane dijelove zalijepi po pahuljici (primjer možeš vidjeti u prilogu).
Socijalizacija – Ponovi pomoću materijala u bilježnici emociju sreće i tuge. Pokaži sretno, a zatim tužno lice.
Poslušaj pjesmicu "Kad si sretan".
https://www.youtube.com/watch?v=30msupgH7jw
Likovna kreativnost – uzmi papir formata A4. Uz pomoć odrasle osobe žutim flomasterom nacrtaj mjesec i nekoliko zvjezdica. Oboji crtež drvenim bojicama.
Tjelesna i zdravstvena kultura – Nakon hodanja ili laganog trčanja izvedite vježbe u prilogu.
Upoznavanje škole i radne okoline – u bilježnici pronađi gdje smo učili o satu. Zamoli odraslu osobu da to pročita. U fasciklu pronađi radni list i riješi ga.
Skrb o sebi – pogledaj video o održavanju higijene odjevnih predmeta https://www.youtube.com/watch?v=GfBTKXhp_Es. U bilježnici pronađi gdje smo učili o tome. Zamoli odraslu osobu da ti pročita. Riješi zadatak – razvrstaj čistu i prljavu odjeću: https://learningapps.org/view23420346. U fasciklu pronađi radni list i riješi ga.
Radni odgoj – u fasciklu pronađi plavi kolaž papir i prereži ga na pola. Pola ćeš trebati danas, a pola pospremi natrag u fascikl jer će ti trebati sutra. Izreži pola papira na trakice, a trakice zatim na kockice. Kockice zalijepi po pahuljici (primjer možeš vidjeti u prilogu).
Zadaci za učenika F.K.:
Upoznavanje škole i radne okoline – uzmi kartice s brojevima i složi ih po redu, od 1 do 5. Neka ti odrasla osoba navodi brojeve, a ti pronađi i pokaži znamenke. Pokušaj riješiti zadatak: https://learningapps.org/8107456.
Likovna kreativnost – uzmi plitku posudu ili poslužavnik i po njemu prospi brašno. Prstićem nacrtaj kvadrat i trokut (prvo uz vođenje rukom odrasle osobe, zatim pokušaj sam). Zatim nacrtaj kuću (kvadrat i trokut iznad njega).
Radni odgoj – premještaj sitne predmete (npr. nekuhanu tjesteninu, kamenčiće, pijesak, grah) žlicom iz jedne posude u drugu.
Zadaci za učenika F.K.:
Komunikacija – u fasciklu pronađi plastificirani predložak sa samoglasnicima A, E, I, O i U. Odrasla osoba neka navodi samoglasnike, a ti ih pokazuj. Pokušaj ih izgovoriti.
Skrb o sebi – otvori svoj ormar i u njemu pronađi i pokaži sve donje dijelove odjeće (odjeću koju oblačimo na donji dio tijela – noge). Riješi zadatak: https://learningapps.org/view22238339.
Radni odgoj – umeći sitne predmete (npr. kamenčiće, suhu tjesteninu) u plastičnu bocu.
Logopedske vježbe (F.K.) - dragi F., dragi roditelji, otvorite dokument Logopedske vježbe_FK_20_1 i slijedite upute.
Zadaci za učenika F.K.:
Radni odgoj – premještaj sitne predmete (npr. nekuhanu tjesteninu, kamenčiće, pijesak, grah) žlicom iz jedne posude u drugu.
Glazbena kreativnost – danas ćemo svirati sa svojim tijelom. Sjedni na stolac ili kauč – dva puta pljesni rukama, a jednom pljesni po nogama. Pokušaj i ponovi nekoliko puta. Poslušaj pjesmu i pogledaj sličice u videu https://www.youtube.com/watch?v=xx0-joWMyIU. U videu, osim što plješću rukama i po nogama, udaraju i nogama u pod. Mi to danas nećemo raditi, nego ćemo kroz cijelu pjesmu pljeskati u istom ritmu – dva puta pljesni rukama, jednom pljesni po nogama i ponovi.
Zadaci za učenika F.K.:
Komunikacija – pogledaj sličicu „KOM, Obitelj“ u prilogu. Odrasla osoba neka imenuje članove obitelji, a ti ih pokazuj na slici. Pokušaj imenovati (izgovoriti ulogu ili ime) svakog člana svoje obitelji.
Radni odgoj – umeći sitne predmete (npr. kamenčiće, suhu tjesteninu) u plastičnu bocu.
Vjeronauk - uz pomoć ukućana u štalici pokaži Isusa, Mariju i Josipa.
Zadaci za učenika F.K.:
Upoznavanje škole i radne okoline – pogledaj video o zimi https://youtu.be/Lb49r4DiwqE. Na slikovnom materijalu pokaži glavna obilježja zime.
Skrb o sebi – Skrb o sebi – otvori svoj ormar i u njemu pronađi i pokaži sve gornje dijelove odjeće (odjeću koju oblačimo na gornji dio tijela – trup i ruke). Riješi zadatak: https://learningapps.org/view22238339.
Komunikacija – pogledaj kratki animirani film: „Miffy: Čija je ovo kuća?“ https://www.youtube.com/watch?v=qcr0rtHe_Rs. Riješi radni list.
Skrb o sebi – u bilježnici pronađi gdje smo učili pripremati kakao. Zamoli odraslu osobu da ti pročita nastavni list iz bilježnice. Slijedi slikovne upute i pripremi kakao za sebe i svoju obitelj.
Radni odgoj – vježbat ćemo finu motoriku uz pomoć građenja. Uzmi drvene kocke, Lego kocke ili slične predmete za građenje kuća i kula i napravi visoku zgradu.
Komunikacija – vježbaj globalno čitanje s uz pomoć kartica koje se nalaze u žutoj kuverti u tvom fasciklu.
Glazbena kreativnost – poslušaj i pogledaj skladbu Aram Hačaturjan: Gajane, 4. čin: Ples sablji https://www.youtube.com/watch?v=mUQHGpxrz-8. Koje sve glazbene instrumente čuješ i vidiš u videozapisu? Imitiraj kako se sviraju bubnjevi, violina i truba.
Radni odgoj – vježbat ćemo finu motoriku uz pomoć građenja. Uzmi drvene kocke, Lego kocke ili slične predmete za građenje kuća i kula i napravi visoku kulu.
Tjelesna i zdravstvena kultura - nakon šetnje i opće pripremnih vježbi u prilogu izvedite nastavnu temu poligon. Postavite poligon prepreka u svom domu. Postavite oznake i slalom trčite između njih, postavite stol (provucite se ispod njega), stolica ( naskok na stolicu i saskok), postavite krug na podu uz pomoć odjeće i sl. (gađajte lopticom u označeni krug). Ponovite poligon 3 puta.
Upoznavanje škole i radne okoline – iz plave kuverte izvadi kartice brojeva i složi ih po redu od 0 do 20. Riješi radni list.
Radni odgoj – radit ćemo vježbe fine motorike – vježbat ćemo ubacivanje. Slijedi upute iz videozapisa – https://youtu.be/Vpnwnar3Cj8.
Vjeronauk – Poslušaj pjesmu "Tiha noć" koja se nalazi na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=EfVzeKnqtxY&ab_channel=acaziki
Pogledaj sliku u prilogu. Na slici se nalaze kraljevi koji su se došli pokloniti Isusu. Usmeno odgovori na pitanja:
1. Koliko kraljeva se došlo pokloniti Isusu?
2. Što su kraljevi donijeli Isusu?
Uz pomoć ukućana nacrtaj krunu za kraljeve i ukrasi je šarenim bojama.
Informatička pismenost – spoji sve točkice kod definicije miša, pokazivača miša i crtanje miša. Lijevu tipku miša obojaj crveno, desnu tipku miša obojaj plavo a kotačić miša obojaj zeleno. Sve to izreži i zalijepi u bilježnicu. Nastavni listić je u prilogu.
Radni odgoj – radit ćemo vježbe fine motorike – vježbat ćemo sortiranje. Slijedi upute iz videozapisa: https://youtu.be/WcLGXH5kf44.
Socijalizacija –
Likovna kreativnost – slijedi upute iz poveznice: https://view.genial.ly/61dc5db13abdf70e0579181b/presentation-lk-pahuljica.
INFORMATICKA P 11.01. MIS ISPREKIDANI DIJELOVI OOS 15.docx
Vjeronauk OOS 15.docx
Tjelesna i zdravstvena kultura - nakon šetnje i opće pripremnih vježbi u prilogu izvedite nastavnu temu poligon. Postavite poligon prepreka u svom domu. Postavite oznake i slalom trčite između njih, postavite stol (provucite se ispod njega), stolica ( naskok na stolicu i saskok), postavite krug na podu uz pomoć odjeće i sl. (gađajte lopticom u označeni krug). Ponovite poligon 3 puta.
Upoznavanje škole i radne okoline – u bilježnicu zalijepi nastavi list. Zamoli odraslu osobu da ti ga pročita. Pogledaj video o zimi https://youtu.be/Lb49r4DiwqE.
Skrb o sebi – u bilježnici pronađi gdje smo učili pripremati kakao. Zamoli odraslu osobu da ti pročita nastavni list iz bilježnice. Zajedno pročitajte i slijedite slikovne upute i pripremite kakao uz pomoć mikrovalne pećnice.
Radni odgoj – radit ćemo vježbe fine motorike – vježbat ćemo sipanje i presipavanje. Slijedi upute iz videozapisa: https://www.youtube.com/watch?v=TWs2vpGMJKQ.
Zadaci za učenika F.K.:
Komunikacija – pogledaj kratki animirani film o Božiću: https://www.youtube.com/watch?v=yoeKndY1cRQ. Odigraj božićni memory https://learningapps.org/view16355070.
Skrb o sebi – pomozi ukućanima u pripremi kolača povodom nadolazećih božićnih blagdana.
Radni odgoj – uz pomoć odrasle osobe napravi čestitku povodom Nove Godine za baku i djeda.
Logopedske vježbe, Anja Slovenc: otvori dokument Logopedske vježbe_FK_23_12 i slijedi upute. Sudjeluj u aktivnostima tijekom blagdana. Tebi i tvojoj obitelji želim sretan Božić i sretnu i uspješnu Novu godinu te ugodne zimske praznike!
Zadaci za učenika F.K.:
Radni odgoj – uz pomoć odrasle osobe napravi čestitku povodom Božića za baku i djeda.
Glazbena kreativnost – poslušaj pjesmu „Sretan Božić svakome“ https://www.youtube.com/watch?v=bCqWR1Z6MZ0. Njiši se gornjim dijelom tijela u ritmu glazbe.
Zadaci za učenika F.K.:
Komunikacija – danas gledamo dugometražni animirani film Sam u kući (prvi dio). Nakon što odgledaš film, otvori fotografiju u prilogu i pokaži glavnog lika. Pokaži mamu i tatu. Pokaži lopove.
Radni odgoj – uz pomoć odrasle osobe napravi snjegovića prema uputama iz videozapisa: https://www.youtube.com/watch?v=NSMnVQsYh8Q.
Zadaci za učenika F.K.:
Upoznavanje škole i radne okoline – pogledaj videozapis o Božiću i Novoj Godini https://www.youtube.com/watch?v=TZJAOXsjsrs. Što ti i tvoja obitelj radite za Božić i Novu Godinu?
Skrb o sebi – uz pomoć odrasle osobe pripremi kakao. Trebaš šalicu, mlijeko, kakao u prahu, žlicu i mikrovalnu pećnicu.
Komunikacija – slijedi upute u radnom listu.
Skrb o sebi – ujutro se sam odjeni. Zatim otvori ormar. Imenuj (pokaži) odjeću koja se nalazi u tvom ormaru. Riješi zadatke: https://learningapps.org/view22238339 i https://learningapps.org/view12640622 .
Radni odgoj – provjeri je li se osušila boja na ukrasima koje si jučer obojio. Uzmi konac ili ukrasnu vrpcu i provuci je kroz rupicu ukrasa. Zamoli odraslu osobu da je zaveže. Ukrase lagano posloži u kutiju ili posudu te ih pospremi kako se ne bi slomili do Badnjaka, kada ćeš sa svojom obitelji kititi božićno drvce. Ukrase ne trebaš donijeti u školu.
Komunikacija – prisjeti se da TKO pitamo za ljude i za životinje, a ŠTO za stvari. Riješi radni list.
Glazbena kreativnost – poslušaj skladbu Zima, skladatelja Antonia Vivaldija https://www.youtube.com/watch?v=11Gs-rfPPis. Poslušaj skladbu Vožnja saonicama, skladatelja Leroya Andersona: https://www.youtube.com/watch?v=EDRFmn_KqfA. Koja ti se skladba više sviđa?
Glazbena kreativnost – poslušaj i zapjevaj Novogodišnju pjesmu: https://www.youtube.com/watch?v=E2ewmOpH-eU. Možeš i zaplesati.
Radni odgoj – ukrasi ukrase za božićno drvce koje si izradio u ponedjeljak. Možeš koristiti tempere, akrilne boje, boje za hranu, flomastere… Nakon što obojiš ukrase, ostavi ih da se osuše.
Tjelesna i zdravstvena kultura – nakon šetnje i opće pripremnih vježbi u prilogu izvedite nastavnu temu udaranje lopte nogom (nogomet),dodajete se u paru uz malu pomoć ukućana (udarac lijevom i desnom nogom).
Upoznavanje škole i radne okoline – prisjeti se dana u tjednu uz sljedeću pjesmu: https://www.youtube.com/watch?v=lGsqWci04BY. U bilježnicu zalijepi nastavni list. Zamoli odraslu osobu da ti ga pročita. Riješi radni list. Poslušaj još jednu pjesmu: https://www.youtube.com/watch?v=ZFyeFfbU4Dk.
Radni odgoj – riješi radni list.
Vjeronauk – poslušaj pjesmu " Tiha noć" koja se nalazi na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=EfVzeKnqtxY&ab_channel=acaziki Danas sam za vas pripremila i digitalnu slikovnicu o Isusovu rođenju koja se nalazi na poveznici https://www.storyjumper.com/book/read/96929606/ISUS-SE-RODIO-U-BETLEHEMU# Zvuk na slikovnici pokreće se pritiskom na plavu strelicu ispod slikovnice.
Informatička pismenost –
Radni odgoj – riješi radni list.
Socijalizacija – Pogledaj crtani film.
https://www.youtube.com/watch?v=4gtsOA5IkBw&t=3s
Likovna kreativnost – slijedi upute iz prezentacije: https://view.genial.ly/61b77bac62efe30df5f2144e/presentation-lk-neuroart.
Tjelesna i zdravstvena kultura – prošetajte 20 - tak minuta, prilikom šetnje mijenjajte tempo (sporo - brzo), odmah nakon šetnje izvedite vježbe : 10 čučnjeva, 10 trbušnjaka, 10 sklekova (na koljenima) i 10 podizanja pogrčenih nogu (položaj na leđima).
Upoznavanje škole i radne okoline – u bilježnici pronađi nastavni list o dobima dana koji si zalijepio u petak. Pogledaj i poslušaj kratki filmić https://youtu.be/uMF4zUFkQJE. Dok slušaš aktivnosti u danu iz filmića, pokazuj ih prstom u bilježnici. Uz pomoć odrasle osobe riješi radni list – odgovori se nalaze u bilježnici i u filmiću.
Skrb o sebi – sam se odjeni. Riješi zadatak: https://learningapps.org/view22238339.
Radni odgoj – izradi ukrase za božićno drvce od gline ili slanog tijesta. Slijedi upute iz priloga. Ostavi ih da se suše do četvrtka, tada ćeš ih ukrasiti. Nemoj zaboraviti pospremiti i počistiti radnu površinu. Ukrase ne trebaš donijeti u školu.
Upoznavanje škole i radne okoline – u bilježnicu zalijepi nastavni list. Zamoli odraslu osobu da ti ga pročita. Pogledaj i poslušaj kratki filmić https://youtu.be/uMF4zUFkQJE. Riješi radni list.
Likovna kreativnost – kad ideš van na snijeg, trebaš rukavice. Nacrtaj svoje. Slijedi upute iz poveznice https://view.genial.ly/61b23985f8164f0df5213c55/presentation-lk-rukavice.
Radni odgoj – pogledaj kroz prozor. Kakvo je vani vrijeme? Pada snijeg! Pogledaj kako su Pepa i George napravili snjegovića https://www.youtube.com/watch?v=ASiyrUvBdw4. Toplo se obuci i pokušaj sa svojim bratom ili sestrom i roditeljima napraviti snjegovića.
Komunikacija – u bilježnici od prošle godine pronađi gdje smo učili odgovarati na TKO i ŠTO pitanja. Prisjeti se da TKO pitamo za ljude i za životinje, a ŠTO za stvari. Riješi radni list.
Skrb o sebi – sam se odjeni. Riješi zadatak: https://learningapps.org/view22238339.
Radni odgoj – pogledaj kroz prozor. Kakvo je vani vrijeme? Pada snijeg! Pogledaj kako su Oblutak i njegova prijateljica Sara napravili snjegovića https://www.youtube.com/watch?v=63IzWh0k-3c. Toplo se obuci i pokušaj sa svojim bratom ili sestrom i roditeljima napraviti snjegovića.
Logopedske vježbe, Anja Slovenc - dragi učenici, otvorite dokument Logopedske vježbe_LB_FK_MM_RO_9_12, pokažite i imenujte sve što je u čizmici. Koje je boje čizmica? Što se našlo u vašim čizmicama?
Radni odgoj – radit ćemo vježbe fine motorike – vježbat ćemo sipanje i presipavanje. Slijedi upute iz videozapisa: https://www.youtube.com/watch?v=TWs2vpGMJKQ.
Glazbena kreativnost – slušamo i pjevamo pjesmicu Sveti Niko svijetom šeta https://www.youtube.com/watch?v=Cod37G9h610.
Komunikacija – poslušaj priču Čarapojedac: https://www.youtube.com/watch?v=IWyVJSKAz6E. Pronađi na sebi i pokaži koji komad odjeće jede Čarapojedac. Tako je, Čarapojedac jede čarape.
Radni odgoj – vježbat ćemo grafomotoriku. Riješi radni list.
INFROMATIČKA PISMENOST - molim te da spojiš točkice i napišeš naziv tipke koju vidiš na slici različitim bojama te je spoji sa slikom. Nastavni listić je u prilogu
Vjeronauk - na slici u prilogu pokaži svetog Nikolu. Pokaži kapu i štap svetog Nikole. Poslušaj pjesmu "Sveti Niko svijetom šeta" koja se nalazi na poveznici
.https://www.youtube.com/watch?v=Cod37G9h610&ab_channel=MiKlinci
Upoznavanje škole i radne okoline – iz plave kuverte izvadi kartice brojeva i složi ih po redu od 0 do 20. Riješi radni list.
Skrb o sebi – pokaži donji dio tijela (noge). Na donji dio tijela oblačimo gaće i hlače, a djevojčice i suknje. Pokaži roditeljima kako sam odijevaš donje dijelove odjeće. Riješi zadatak: https://learningapps.org/view22238339.
Komunikacija –u bilježnicu zalijepi nastavni list (priča o Ormaru). Zamoli odraslu osobu da ti pročita priču. Riješi dva radna listića.
Skrb o sebi – u nedjelju očisti svoju čizmicu (onako kako smo učili u školi) i stavi je blizu prozora. Ako si se ove godine lijepo ponašao i slušao roditelje, možda ćeš u ponedjeljak (prije nego kreneš u školu) nešto pronaći u njima.
Radni odgoj – slijedi upute s listića iz fascikla.
Komunikacija – vježbaj globalno čitanje s uz pomoć kartica koje se nalaze u žutoj kuverti.
Glazbena kreativnost – poslušaj skladbu Gunilda Keetmana „Kanon za bubnjeve“ https://youtu.be/21ycaNq5wuU. Koje glazbene instrumente čuješ u skladbi? Čuješ bubnjeve. Rukama pokaži (imitiraj) kako sviramo bubnjeve. Otvori sljedeću poveznicu i zasviraj bubnjeve https://musiclab.chromeexperiments.com/Rhythm/ – ispod majmunčića nalazi se 18 točkica. Odaberi (pritisni) nekoliko točkica i pritisni tipku play (trokutić kao znak za YouTube). Strelicom za dalje možeš pronaći i druge životinje koje sviraju različite bubnjeve i udaraljke. Poigraj se i zasviraj s njima.
Radni odgoj – slijedi upute s listića iz fascikla.
Vjeronauk –Poslušaj priču o svetom Nikoli koja se nalazi na poveznici https://spark.adobe.com/video/39NAV1VX7WSr2 Uz pomoć ukućana izradi čizmicu za svetog Nikolu.
Informatička pismenost – Molim vas da popunite isprekidane točkice. Pokušajte spojiti određenu tipku na tipkovnici sa novim riječima (slika iz priloga). Izrežite sliku i zalijepite je u bilježnice. Nastavni listić je u prilogu.
Radni odgoj – slijedi upute s listića iz fascikla.
Socijalizacija – Vjerujem da ste i danas sretni. Pogledajte se u ogledalo i nasmijte se. Poslušajte pjsmicu "Kad si sretan".
https://www.youtube.com/watch?v=nZTJ5A_Yb3M
Likovna kreativnost – nacrtaj i oboji čizmicu za Svetog Nikolu. Pogledaj primjer u prilogu.
LK, Cizmica za Svetog Nikolu.gif
INFORMATICKA P 30.11. CRTICE TIPKOVNICA OOS 15.docx
Tjelesna i zdravstvena kultura –vježbe u prilogu.
Upoznavanje škole i radne okoline – pogledaj i poslušaj pjesmu o brojevima – https://www.youtube.com/watch?v=2pfg6jai4CE – pjevaj i broji zajedno s Bojanom. Iz plave kuverte izvadi kartice brojeva i složi ih po redu od 0 do 20. Riješi radni list.
Skrb o sebi – u bilježnici pronađi gdje smo učili o održavanju higijene obuće. Zamoli odraslu osobu da ti pročita nastavni list. Pogledaj svoju obuću. Je li čista? Ako nije, uzmi krpicu ili četku i očisti je.
Radni odgoj – u bilježnicu zalijepi nastavni list. Zamoli odraslu osobu da ti ga pročita. Slijedi upute s nastavnog lista – otvori word dokument i spremi ga na radnu površinu (nazovi ga svojim imenom). U prvom retku napiši svoje ime i prezime.
Zadaci za učenika F.K.:
Upoznavanje škole i uže okoline – otiđi u kupaonu. Odrasla osoba neka imenuje predmete iz kupaone (kada/tuš kabina, zahod/WC, umivaonik, ogledalo, ručnik, WC papir, četkica za zube, šampon), a ti ih pronađi, dopuži ili se dovezi do njih i dotakni ih.
Likovna kreativnost – uzmi plitku posudu ili poslužavnik i po njemu prospi brašno. Prstićem nacrtaj kvadrat i trokut (prvo uz vođenje rukom odrasle osobe, zatim pokušaj sam). Zatim nacrtaj kuću (kvadrat i trokut iznad njega).
Radni odgoj – umeći sitne predmete (npr. kamenčiće, suhu tjesteninu) u plastičnu bocu.
Zadaci za učenika F.K.:
Komunikacija – zamoli odraslu osobu da ti pročita pjesmu Prehlađeni puž. Riješi radni list.
Skrb o sebi – otvori svoj ormar i u njemu pronađi i pokaži sve donje dijelove odjeće (odjeću koju oblačimo na donji dio tijela – noge). Riješi zadatak: https://learningapps.org/view22238339.
Radni odgoj – premještaj sitne predmete (npr. nekuhanu tjesteninu, kamenčiće, pijesak, grah) žlicom iz jedne posude u drugu.
Logopedske vježbe, Anja Slovenc: s roditeljima otiđi u šetnju, u trgovinu. Ostale upute nalaze se na radnom listiću Logopedske vježbe_FK_25_11
Zadaci za učenika F.K.:
Radni odgoj – premještaj sitne predmete (npr. nekuhanu tjesteninu, kamenčiće, pijesak, grah) žlicom iz jedne posude u drugu.
Glazbena kreativnost – danas ćemo svirati sa svojim tijelom. Sjedni na stolac ili kauč – dva puta pljesni rukama, a jednom pljesni po nogama. Pokušaj i ponovi nekoliko puta. Poslušaj pjesmu i pogledaj sličice u videu https://www.youtube.com/watch?v=xx0-joWMyIU. U videu, osim što plješću rukama i po nogama, udaraju i nogama u pod. Mi to danas nećemo raditi, nego ćemo kroz cijelu pjesmu pljeskati u istom ritmu – dva puta pljesni rukama, jednom pljesni po nogama i ponovi.
Tjelesna i zdravstvena kultura : vježbe u prilogu.
Zadaci za učenika F.K.:
Komunikacija – knjižnica je mjesto s jako puno knjiga koje možemo posuditi i čitati. Prisjeti se kako smo prošle godine posjetili knjižnicu. Tko nas je u njoj dočekao? Koju knjigu si odabrao i posudio? Pogledaj kratki animirani film o Pepi Prase i knjižnici https://www.youtube.com/watch?v=AxBJT3r8byA. Odaberi jednu slikovnicu i zamoli roditelje ili sestru da ti je pročitaju.
Radni odgoj – umeći sitne predmete (npr. kamenčiće, suhu tjesteninu) u plastičnu bocu.
Zadaci za učenika F.K.:
Upoznavanje škole i uže okoline – otiđi u kuhinju. Odrasla osoba neka imenuje predmete iz kuhinje (sudoper, hladnjak, štednjak, pećnica, stol, stolac, tanjur, žlica, vilica, nož, čaša, šalica), a ti ih pronađi, dopuži ili se dovezi do njih i dotakni ih.
Skrb o sebi – otvori svoj ormar i u njemu pronađi i pokaži sve gornje dijelove odjeće (odjeću koju oblačimo na gornji dio tijela – trup i ruke). Riješi zadatak: https://learningapps.org/view22238339.
Tjelesna i zdravstvena kultura : vježbe u prilogu.
Tjelesna i zdravstvena kultura – vježbe na strunjači u prilogu.
Upoznavanje škole i radne okoline – zalijepi nastavni list u bilježnicu. Zamoli odraslu osobu da ti ga pročita. Pokaži svoju lijevu ruku. Pokaži svoju desnu ruku. Riješi radni list.
Radni odgoj – u bilježnici pronađi gdje smo prošli tjedan učili šarafiti maticu na šaraf (vijak). Pokaži (učenik M.M. imenuj) šaraf i maticu. Zamoli odraslu osobu da ti pročita kako šarafimo maticu na šaraf. Iz torbe izvadi plastične matice i šarafe – odšarafi i ponovno zašarafi maticu na šaraf. Ako kod kuće imaš matice i šarafe, možeš i njih šarafiti, kao što smo šarafili u školi.
Vjeronauk – Dragi učenici danas sam za Vas pripremila digitalnu slikovnicu " Petrina obitelj u posjetu Isusu" koja se nalazi na poveznici https://www.storyjumper.com/book/read/117677792/sbratinscak# Zvuk na slikovnici pokreće se pritiskom na plavi gumb ispod slikovnice, a listate pritiskom miša na slikovnicu.
Informatička pismenost – molim vas da u prazne kvadratiće upišete glavne dijelove računala. Izrežite sliku i zalijepite je u bilježnicu (slika iz priloga). Nasatvni listić je u prilogu.
Radni odgoj – u bilježnici pronađi gdje smo prošli tjedan učili šarafiti maticu na šaraf (vijak). Pokaži (učenik M.M. imenuj) šaraf i maticu. Zamoli odraslu osobu da ti pročita kako šarafimo maticu na šaraf. Iz torbe izvadi plastične matice i šarafe – odšarafi i ponovno zašarafi maticu na šaraf. Ako kod kuće imaš matice i šarafe, možeš i njih šarafiti, kao što smo šarafili u školi.
Socijalizacija – Pogledajte crtani film "Prehlada".
https://www.youtube.com/watch?v=M_YHQvzfwOk
Likovna kreativnost – slijedi upute iz prezentacije https://view.genial.ly/619291acd545540df81d56d1/presentation-lk-kompozicija-boja-nanosenih-u-kruznim-oblicima.
Tjelesna i zdravstvena kultura – šetnja 20 tak minuta, nakon šetnje izvedite opće pripremne vježbe u prilogu. Organizirajte malo natjecanje u kući (stanu) ili dvorštu : podijelite se u parove i izvedite vježbe : hodanje na prstima, hodanje na petama, hodanje natraške, sunožni skokovi,hodanje u čučnju, trčanje. Pobjednik je onaj tko prvi dođe do cilja uz pravilno izvođenje vježbi.
Upoznavanje škole i radne okoline – zalijepi nastavni list u bilježnicu. Zamoli odraslu osobu da ti ga pročita. Pokaži gdje je ispod/iznad/ispred/iza. Riješi radne listove.
Skrb o sebi – zalijepi nastavni list u bilježnicu. Zamoli odraslu osobu da ti ga pročita. Pokaži roditeljima kako sam odijevaš gornje dijelove odjeće. Riješi zadatak: https://learningapps.org/view22238339.
Radni odgoj – u bilježnici pronađi gdje smo prošli tjedan učili šarafiti maticu na šaraf (vijak). Pokaži (učenik M.M. imenuj) šaraf i maticu. Zamoli odraslu osobu da ti pročita kako šarafimo maticu na šaraf. Iz torbe izvadi plastične matice i šarafe – odšarafi i ponovno zašarafi maticu na šaraf. Ako kod kuće imaš matice i šarafe, možeš i njih šarafiti, kao što smo šarafili u školi.
Zadaci za učenika F.K.:
Upoznavanje škole i uže okoline – otiđi u dnevni boravak. Odrasla osoba neka imenuje predmete iz dnevnog boravka (kauč, fotelja, tepih, prozor, zavjesa, vaza, slika, TV i sl.), a ti ih pronađi, dopuži ili se dovezi do njih i dotakni ih.
Likovna kreativnost – uz pomoć odrasle osobe nacrtaj jabuku. Oboji je vodenim bojama. Ako nemaš vodene boje, možeš je obojiti pastelama ili drvenim bojicama.
Radni odgoj – uzmi plitku posudu ili poslužavnik i po njemu prospi brašno. Prstićem crtaj ravne i valovite linije i krugove ili nešto drugo što ti se sviđa.
Zadaci za učenika F.K.:
Komunikacija – zamoli odraslu osobu da ti pročita kratku priču Čupavi Pero. Riješi radni list.
Skrb o sebi – pronađi svoju čašu. Otiđi do sudopera i gledaj kako ti odrasla osoba toči vodu iz slavine u čašu. Zatim stavi čašu u sudoper, ispod slavine. Uz vođenje ruke od strane odrasle osobe, zajedno otvorite slavinu i pustite vodu u čašu. Pokušaj sam otvoriti i zatvoriti slavinu.
Radni odgoj – odaberi i složi jednu slagalicu.
Zadaci za učenika F.K.:
Radni odgoj – složi barem dvije umetaljke.
Glazbena kreativnost – poslušaj skladbu: https://www.youtube.com/watch?v=yjbpwlqp5Qw. Koje prirodne pojave čuješ na početku skladbe? Jesi li čuo zvuk kiše kako pada? Jesi li čuo zvuk groma? Jesi li primijetio da na pozornici nije bilo glazbenih instrumenata? Svu glazbu koju si čuo, ljudi su proizveli svojim tijelom – trljanjem dlanova, pucketanjem prstiju, tapšanjem koljena, skakanjem… Takvo sviranjem svojim tijelom nazivamo tjeloglazba. Pokušaj stvoriti svoju tjeloglazbu.
Zadaci za učenika F.K.:
Komunikacija – poslušaj priču „Pod gljivom“ - https://www.youtube.com/watch?v=VHELlZQEaz4.
Radni odgoj – složi barem dvije umetaljke.
Zadaci za učenika F.K.:
Upoznavanje škole i uže okoline – pogledaj videozapis o godišnjem dobu jesen - https://www.youtube.com/watch?v=0hEDra2uPO0.
Skrb o sebi – pronađi svoju čašu. Otiđi do sudopera i gledaj kako ti odrasla osoba toči vodu iz slavine u čašu. Zatim stavi čašu u sudoper, ispod slavine. Uz vođenje ruke od strane odrasle osobe, zajedno otvorite slavinu i pustite vodu u čašu. Pokušaj sam otvoriti i zatvoriti slavinu.
Komunikacija – u bilježnicu zalijepi nastavni list (Globalno čitanje – osobe). Pogledaj svaku sličicu posebno i pročitaj prvo slova, a zatim cijelu riječ koja piše ispod slike. Riješi radni list.
Skrb o sebi – pokaži roditeljima kako sam možeš obući tenisice. Odjeni jaknu. Nakon što se spremiš, izađi na dvorište. Neko vrijeme provedi na svježem zraku. Na ulasku u kuću obriši tenisice o otirač. Pokaži roditeljima kako sam izuvaš tenisice i obuvaš kućne papuče.
Radni odgoj – vježbat ćemo finu motoriku uz pomoć građenja. Uzmi kocke, Lego kocke ili slične predmete za građenje kuća i kula i napravi visoku zgradu.
Komunikacija – u bilježnicu zalijepi nastavni list (tekst kratke priče Pas i jež). Zamoli odraslu osobu da ti ga pročita. Riješi radni list.
Glazbena kreativnost – u bilježnicu zalijepi tekst brojalice Iš'o medo u dućan. Zamoli odraslu osobu da ti ga pročita. Učenik M.M. neka pokuša recitirati brojalicu uz pomoć odrasle osobe. Poslušaj brojalicu: https://www.youtube.com/watch?v=5fRQAnPuJ20.
Glazbena kreativnost – poslušaj skladbu: https://www.youtube.com/watch?v=yjbpwlqp5Qw. Koje prirodne pojave čuješ na početku skladbe? Jesi li čuo zvuk kiše kako pada? Jesi li čuo zvuk groma? Jesi li primijetio da na pozornici nije bilo glazbenih instrumenata? Svu glazbu koju si čuo, ljudi su proizveli svojim tijelom – trljanjem dlanova, pucketanjem prstiju, tapšanjem koljena, skakanjem… Takvo sviranjem svojim tijelom nazivamo tjeloglazba.
Radni odgoj – vježbat ćemo finu motoriku uz pomoć građenja. Uzmi kocke, Lego kocke ili slične predmete za građenje kuća i kula i napravi visoku kulu.
Komunikacija – vježbamo komunicirati. U fasciklu pronađi list s uputama i slijedi ih uz pomoć odrasle osobe.
Skrb o sebi – u bilježnici pronađi gdje smo zalijepili nastavni list o pravilnom načinu na koji sjedimo i pravilnom načinu na koji se krećemo. Dobro pogledaj slike i pokaži roditeljima kako pravilno trebamo sjediti, a kako hodati. Pogledaj vježbe za pravilno držanje tijela – https://www.youtube.com/watch?v=7bseNJ7G6Gk – odaberi barem 5 različitih vježbi i pravilno ih izvedi.
Skrb o sebi – u ponedjeljak idemo na plivanje. U torbu, ruksak ili vrećicu stavi ručnik, gel za tuširanje i gaćice. Kupaći kostim možeš odjenuti doma. Pogledaj i poslušaj priču – https://www.storyjumper.com/book/read/115229792. Ispričaj roditeljima kako ti je bilo na plivanju prošli ponedjeljak.
Radni odgoj – vježbaj provlačenje ukrasne trake kroz rupice geometrijskog oblika kojega si odabrao u petak u školi.
Komunikacija – riješi radni list.
Glazbena kreativnost – u bilježnicu zalijepi tekst pjesme „Kiša pada“. Poslušaj i otpjevaj pjesmu https://www.youtube.com/watch?v=vp7zMFrHkmA.
Glazbena kreativnost – poslušaj drugu pjesmu „Kiša pada“ https://www.youtube.com/watch?v=PsTqzJSUok4. U bilježnicu zalijepi tekst brojalice „Kiša“. Razbroji ukućane uz brojalicu. Kad dođeš do mjesta gdje je prazna crta, kaži ime jednog ukućana.
Radni odgoj – vježbaj provlačenje ukrasne trake kroz rupice geometrijskog oblika kojega si odabrao u petak u školi.
Tjelesna i zdravstvena kultura –nakon zagrijavanja (trčanje,hodanje i opće pripremne vježbe u prilogu), uz pomoć ukućana izvedite kolut naprijed na mekanoj podlozi (deka,podloga za vježbanje i sl.). https://youtu.be/iLNQ1-rGOnY
Upoznavanje škole i radne okoline – u bilježnici pronađi gdje smo učili o životu ljudi u gradu. Zamoli odraslu osobu da ti pročita nastavni list iz bilježnice. Riješi radni list.
Radni odgoj – u fasciklu pronađi radni list i riješi ga.
Vjeronauk – Poslušaj pjesmu " Pekar" koja se nalazi na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=H2TfLMr7W0E&ab_channel=YellowMegaphone
Pokušaj pjesmu sam otpjevati ili samo pokazuj pokrete. Uz pomoć ukućana u svoju bilježnicu nacrtaj kruh i pecivo koje najviše voliš. Zahvali Bogu na kruhu
Informatička pismenost – molim vas da u svoje bilježnice prepišete glavne dijelove računala i nacrtajte ih. Nastavni listić je u prilogu.
Radni odgoj – u fasciklu pronađi radni list i riješi ga.
Socijalizacija – Pronađite u bilježnici priču koju smo radili u školi..."Gdje je Piko?". Pokažite, izgovorite nazive životinja koje smo spominjali u priči.
Likovna kreativnost – slijedi upute s poveznice https://view.genial.ly/61478a63ae7dec0dd432dfe5/presentation-lkmultiplikacija-kvadrati.
Tjelesna i zdravstvena kultura - nakon zagrijavanja (trčanje,hodanje i opće pripremne vježbe u prilogu), uz pomoć ukućana izvedite kolut naprijed na mekanoj podlozi (deka,podloga za vježbanje i sl.). https://youtu.be/iLNQ1-rGOnY
Upoznavanje škole i radne okoline – u bilježnici pronađi gdje smo učili o životu ljudi na selu. Zamoli odraslu osobu da ti pročita nastavni list iz bilježnice. Riješi radni list.
Skrb o sebi – u bilježnici pronađi gdje smo zalijepili nastavni list o pravilnom načinu na koji sjedimo i pravilnom načinu na koji se krećemo. Dobro pogledaj slike i pokaži roditeljima kako pravilno trebamo sjediti, a kako hodati. Pogledaj vježbe za pravilno držanje tijela – https://www.youtube.com/watch?v=7bseNJ7G6Gk – odaberi barem 5 različitih vježbi i pravilno ih izvedi.
Radni odgoj – u fasciklu pronađi ružičaste trakice i izreži ih po označenim mjestima.
Radni odgoj – u fasciklu pronađi radni list i riješi ga.
Komunikacija – pogledaj kratki animirani film https://juhuhu.hrt.hr/gledaj/1661/vrijeme-je-za-pospremanje. Riješi radni list. Dobro pogledaj svoju sobu. Ako su igračke razbacane po podu – pospremi ih.
Skrb o sebi – sjeti se kako smo pripremali Cedevitu. Pogledaj sličice u bilježnici. Napravi Cedevitu svojim ukućanima i sebi.
Skrb o sebi – u ponedjeljak idemo na plivanje. U torbu, ruksak ili vrećicu stavi ručnik i gel za tuširanje. Kupaći kostim možeš odjenuti doma, kako bismo imali više vremena za plivanje. Pogledaj i poslušaj priču – https://www.storyjumper.com/book/read/115229792.
Radni odgoj – radit ćemo vježbe fine motorike – vježbat ćemo ubacivanje. Slijedi upute iz videozapisa – https://youtu.be/Vpnwnar3Cj8.
Komunikacija – zamoli odraslu osobu da ti pročita pjesmu. Riješi radni list.
Glazbena kreativnost – poslušaj i pogledaj kako učenici iz PŠ Ivanovci pjevaju pjesmu Životinjski glasovi. Zapjevaj i zapleši s njima. https://www.youtube.com/watch?v=9nl23YwC0Jg U bilježnicu zalijepi nastavni list. Imenuj (pokaži) životinje i glasaj se poput njih. Učenik M.M. neka se glasa kao životinje u slikovnom predlošku u donjem dijelu nastavnog lista. Svi učenici neka reproduciraju („sviraju“) ritam životinja u slikovnom predlošku u donjem dijelu nastavnog lista na sljedećoj poveznici – https://docs.google.com/presentation/d/19hDaZhoKdpCd7znRO9ydBTQ7a0DTvIdwVX5DyZMmcs8/edit#slide=id.p – pritisni „pokreni prezentaciju“ u gornjem desnom kutu (otvoriti u Chrome pretraživaču).
Radni odgoj – radit ćemo vježbe fine motorike – vježbat ćemo ubacivanje. Slijedi upute iz videozapisa – https://youtu.be/Vpnwnar3Cj8.
Tjelesna i zdravstvena kultura –Bočno valjanje u lijevo i desno. Postavite mekanu podlogu na pod (deka, strunjača,prostirka za vježbanje) i zakotrljajte se u lijevu i desnu stranu, može vam poslužiti i deka u koju se možete omotati uz pomoć ukućana. Izvedite opće pripremne vježbe u prilogu.
Upoznavanje škole i radne okoline – kako se zove naša država? Pogledaj slikovnicu o našoj državi – https://www.storyjumper.com/book/read/115123322. Nakon što otvoriš slikovnicu, pritisni na sličicu bijelog trokuta u plavom krugu kako bi čuo zvuk. U bilježnicu zalijepi nastavni list. Zamoli odraslu osobu da ti ga pročita. Riješi radni list.
Radni odgoj – radit ćemo vježbe fine motorike – vježbat ćemo skupljanje predmeta pincet hvatom. Slijedi upute iz videozapisa – https://youtu.be/a6778-T9LHM.
Vjeronauk –Pogledaj kratak crtani film o stvaranju svijeta koji se nalazi na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=r06JV3DC3cE&t=188s&ab_channel=svecinet Riješi radni listić u prilogu.
Radni odgoj – radit ćemo vježbe fine motorike – vježbat ćemo sortiranje. Slijedi upute iz videozapisa: https://youtu.be/WcLGXH5kf44.
INFORMATIČKA PISMENOST - molim vas da u svoje bilježnice prepišete definiciju laptopa. Nacrtajte ga i obojite. Nastavni listić je u prilogu.
Socijalizacija – Poslušajte i ponovite četiri čarobne riječi.
https://www.youtube.com/watch?v=9Du0j7VL6sE&t=21s
Likovna kreativnost – slijedi upute s poveznice https://view.genial.ly/614787242b51350dfee716bd/presentation-lkmultiplikacija-trokuti
Vjeronauk OOS 15.docx
INFORMATICKA P 05.10. CRTANJE LAPTOPA I BOJANJE OOS 15.docx
Tjelesna i zdravstvena kultura – trčanje laganim tempom 10 minuta, nakon trčanja opće pripremne vježbe u prilogu. Hodajte ili trčite uz i niz stepenice ili uzbrdice (ponoviti 5 puta sa odmorom između svake serije). Uzbrdicu i ponavljanje odaberite prema vlastitim sposobnostima.
Upoznavanje škole i radne okoline – u bilježnici pronađi gdje smo učili o svom mjestu. Kako se zove mjesto/grad u kojem živiš? Kako se zove grad u kojem je naša škola? Zamoli odraslu osobu da ti pročita nastavni list koji smo u petak zalijepili u bilježnicu. Riješi radni list.
Skrb o sebi – prisjeti se kako smo u četvrtak u školi radili Cedevitu. Zalijepi nastavni list u bilježnicu. Zamoli odraslu osobu da ti pročita nastavni list. Učenik M.M. neka ispriča kako slažemo Cedevitu, a učenici L.B., F.K. i R.O. neka pokazuju slike dok odrasla osoba priča korake u pripremi Cedevite. Napravi sam Cedevitu za sebe i svoje ukućane.
Radni odgoj – radit ćemo vježbe fine motorike – vježbat ćemo sipanje i presipavanje. Slijedi upute iz videozapisa: https://www.youtube.com/watch?v=TWs2vpGMJKQ.
Komunikacija – učenici L.B. i M.M. – riješi radni list. Prisjeti se još nekih riječi koje počinju glasovima M, N, H, J i L.
Komunikacija – učenici F.K. i R.O. – riješi radni list. Pogledaj video o slovu E - https://www.youtube.com/watch?v=hZANSqqPy30. Pokušaj izgovoriti glas E nekoliko puta.
Skrb o sebi – u bilježnici pronađi nastavni list koji si zalijepio u ponedjeljak. Zamoli odraslu osobu da ti ga pročita. Učenik M.M. neka uz pomoć slika ispriča kako pravilno peremo ruke, učenici L.B., F.K. i R.O. neka pokazuju slike koje imenuju odrasle osobe. Operi ruke sapunom. Učenici L.B. i M.M. neka riješe radni list.
Radni odgoj – prisjeti se kako brišemo stol mokrom i suhom krpom. Pogledaj video: https://youtu.be/VHA-Da1BVXc. Pronađi spužvicu i suhu krpu te obriši stol.
Komunikacija – učenici L.B. i M.M. – riješi radni list. Prisjeti se još nekih riječi koje počinju glasovima A, E, I, O i U.
Komunikacija – učenici F.K. i R.O. – riješi radni list. Poslušaj pjesmicu o slovu A - https://www.youtube.com/watch?v=eB9ZNX-JWps. Pokušaj je otpjevati. Nekoliko puta pokušaj izgovoriti glas A.
Glazbena kreativnost – poslušaj skladbu Antonia Vivaldija: Godišnja doba – Jesen https://www.youtube.com/watch?v=Z21_VpNipfg. Pogledaj kako violinistica svira violinu. Imitiraj (pokaži) kako svira violinu. Riješi radni list. Ako želiš, poslušaj i pogledaj djevojčicu kako svira violinu – https://www.youtube.com/watch?v=idMUneUZIKk.
Radni odgoj – prisjeti se kako brišemo stol mokrom i suhom krpom. Pogledaj video: https://youtu.be/VHA-Da1BVXc. Pronađi spužvicu i suhu krpu te obriši stol.
Tjelesna i zdravstvena kultura –izađi u prirodu i hodaj 10 minuta laganim tempom. Nakon hodanja izvedi opće pripremne vježbe u prilogu. Hodaj brzo 100m, a zatim sporo 100m. Ponovi sve 6 puta. (3 puta brzo i 3 puta sporo).
Upoznavanje škole i radne okoline – u fasciklu pronađu nastavni list s pravilima ponašanja u školi i zalijepi ga u bilježnicu. Zamoli odraslu osobu da ti ga pročita. Učenik M.M. neka imenuje pravila ponašanja, a učenici L.B., F.K. i R.O. neka pokažu sličicu koju odrasla osoba imenuje. Riješi dva kviza: https://learningapps.org/view21305625 i https://learningapps.org/view21305677.
Radni odgoj – prisjeti se kako brišemo stol mokrom i suhom krpom. Pogledaj video: https://youtu.be/VHA-Da1BVXc. Pronađi spužvicu i suhu krpu te obriši stol.
Radni odgoj – odaberi tri slagalice i složi ih.
Likovna kreativnost – u fasciklu pronađi 2 boje kolaža koje si u petak odabrao u školi. Uz pomoć odrasle osobe od svake boje izreži po 2 ili 3 kruga. Slijedi upute iz prezentacije https://view.genial.ly/61476507ae7dec0dd432dacc/presentation-lkmultiplikacija-krugovi.
SOCIJALIZACIJA
Pogledaj fotografije svojih prijatelja. Uz pomoć roditelja pokaži svakog imenovanog prijatelja iz razreda. Pronađi na fotografiji sebe. Dokument je stavljen u prilog ispod.
Vjeronauk - Poslušaj pjesmu " Isuse volim te" koja se nalazi na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=sYDV9kNsdHw&t=2s&ab_channel=AnaMarijaPo%C5%A1pai%C4%87 Uz pomoć ukućana nacrtaj crkvu. Na crkvi pokaži križ, vrata i prozore.
INFORMATIČKA PISMENOST - molim vas da u svoje bilježnice nacrtate tablet kakav koristimo na satu informatičke pismenosti! Obojite ga. Nastavni listić je u prilogu.
Tjelesna i zdravstvena kultura –izađi u prirodu i hodaj 10 minuta laganim tempom. Nakon hodanja izvedi opće pripremne vježbe u prilogu. Hodaj brzo 100m, a zatim sporo 100m. Ponovi sve 6 puta. (3 puta brzo i 3 puta sporo).
Upoznavanje škole i radne okoline – otvori svoju pernicu. Pogledaj što je sve u njoj. Učenici M.M. i R.O. neka imenuju predmete iz pernice, a učenici L.B. i F.K. neka pokazuju predmete koje imenuje odrasla osoba. Riješi radni list.
Skrb o sebi – zalijepi nastavni list u bilježnicu. Zamoli odraslu osobu da ti ga pročita. Učenik M.M. neka uz pomoć slika ispriča kako pravilno peremo ruke, učenici L.B., F.K. i R.O. neka pokazuju slike koje imenuju odrasle osobe. Operi ruke sapunom.
Radni odgoj – vježbat ćemo skakanje. Prvo pokušaj skočiti najviše što možeš – zamisli da skačeš na trampolinu (učenik F.K. može pokušati skakati iz klečećeg položaja). Zatim pokušaj skočiti najdalje što možeš (učenik F.K. se može pokušati odgurnuti iz klečećeg položaja najdalje što može). Sunožno preskači liniju (na mjestu i prema naprijed, slično kao u videu https://www.youtube.com/watch?v=fpJ4UcdLRbI od 0:28 do 0:32). Za kraj, sunožno preskači prepreke (kao u videu https://www.youtube.com/watch?v=0q1lSmicOLI). U prilogu su i slikovne upute ako ti je tako lakše (RO, Skokovi).
Komunikacija – zalijepi tekst igrokaza u bilježnicu. Zamoli odraslu osobu da ti ga pročita. Riješi radni list.
Skrb o sebi – pogledaj nastavni list. Što sve dječak radi ujutro, nakon što se probudi? Imenuj (M.M. i R.O.) i pokaži (L.B. i F.K.). Zalijepi nastavni list u bilježnicu. U ponedjeljak, prije polaska u školu, pokušaj obaviti jutarnju higijenu uz minimalnu podršku roditelja.
Radni odgoj – vježbaj bacanje i hvatanje. Otvori dokument „RO, Bacanje i hvatanje“ i vježbaj prema uputama. Svaku vježbu izvedi barem 4 puta.
KOM, Prvasic i budilica.pdf
SOS, Jutarnja rutina.pdf
RO, Bacanje i hvatanje.pdf
Komunikacija – učenici L.B. i M.M. – prolistaj bilježnicu od prošle godine. Pronađi riječi koje smo učili čitati i pokušaj ih pročitati (učenik L.B. na nalog pokazati natpis riječi). Pronađi pjesme koje smo čitali prošle godine. Odaberi 2 ili 3 pjesme koje su ti se posebno sviđale i zamoli odraslu osobu da ti ih pročita.
Komunikacija – učenici F.K. i R.O. – prolistaj bilježnicu od prošle godine. Pronađi slova koja smo učili prošle godine. Učenik F.K. neka pokaže slova koja imenuje odrasla osoba (i pokuša ih izgovoriti), a učenik R.O. neka pokuša imenovati slova. Odaberi 2 ili 3 pjesme koje su ti se posebno sviđale i zamoli odraslu osobu da ti ih pročita.
Glazbena kreativnost – udobno se smjesti na kauč ili fotelju i slušaj glazbu sa sljedeće poveznice: https://www.youtube.com/watch?v=5HrkXT5Bc9E. Zatvori oči i zamisli da si na nekom lijepom mjestu. Roditelji mogu laganim pritiscima masirati ruke i noge učenika dok se opušta.
Glazbena kreativnost – poslušaj skladbu„Pat & Mat“ https://www.youtube.com/watch?v=bRv2U92F_qc skladatelja Petra Skoumala. Tijekom drugog slušanja skladbe pokušaj se kretati prema naprijed u metru (ritmu) skladbe. Jesi li već negdje čuo ovu skladbu? Možda u nekom crtiću? Pogledaj animirani film a je to! jedne epizode crtića https://www.youtube.com/watch?v=sebkjBe-Hu4.
Radni odgoj – i danas ćemo vježbati hodanje. Vježbaj hodati natraške, zatim između prepreka (prepreke mogu biti stolci, kutije, plastične boce i sl.). Pokušaj izvesti vježbu križnog hodanja https://www.youtube.com/watch?v=5L-x80Vg7Xk.
Upoznavanje škole i radne okoline – pogledaj svoju školsku torbu. Koje je boje? Je li nešto nacrtano na njoj? Otvori svoju torbu. Što se sve nalazi u njoj? Izvadi sve iz torbe i stavi na stol. Učenici M.M. i R.O. neka imenuju predmete iz torbe, a učenici L.B. i F.K. neka pokazuju predmete koje imenuje odrasla osoba. Riješi radni list.
Radni odgoj – vježbat ćemo hodanje – na prstima, po petama, po vanjskom i unutarnjem rubu stopala, bočno hodanje i hodanje u čučnju. Sve vrste hodanja možeš vidjeti na sljedećoj poveznici: https://www.youtube.com/watch?v=UXBEozxOSoY.
Tjelesna i zdravstvena kultura : Vježbe pravilnog disanja. https://www.youtube.com/watch?v=uThqxtASJnU.
Radni odgoj – pogledaj dokument „RO, Urednost i čistoća radnog mjesta u kući“. Zamoli odraslu osobu da ti ga pročita. Pronađi mjesto u kući gdje ćeš učiti i pripremi ga prema koracima iz dokumenta. Nastavni list možeš zalijepiti u bilježnicu ili ostaviti blizu svog radnog stola kako bi se svaki dan mogao podsjetiti što trebaš napraviti prije, a što nakon rješavanja zadataka.
INFORMATIČKA PISMENOST - molim vas da u svoje bilježnice nacrtate računalo kakvo bi htjeli imati ili ga već imate!! Nastavni listić je u prilogu.
Likovna kreativnost – slijedi upute iz dokumenta „LK, Točke i crte koje putuju“. Svoj rad pospremi u fascikl kako bi ga u školi mogao pokazati učiteljici i svojim prijateljima iz razreda.
SOCIJALIZACIJA - Lijep pozdrav svima! Ja sam učiteljica Rahela i s vama ću se družiti svakog utorka u školi i za vrijeme trajanja nastave na daljinu. Danas pogledajte fotografije svojih prijatelja i prisjetite se kako se zovu vaši prijatelji iz razreda!
VJERONAUK - Poslušajte pjesmu " Isus voli malu djecu" koja se nalazi na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=QQdu2-YKAfw&ab_channel=RPASDHrvatska Zabavite se uz kviz memory koji se nalazi na poveznici https://wordwall.net/hr/resource/556449/vjeronauk/vjeronauk-jednostavan-memory Imenujte sliku koju otvorite ili pokažite na slikama Isusa, Mariju, anđela i crkvu.
Dragi učenici, poštovani roditelji!
Počela nam je nova nastavna godina. Nadam se da ste se odmorili i da ste spremni za nove pobjede. Podsjećam da smo jedan tjedan na nastavi na daljinu, a drugi tjedan na nastavi u školi - ujutro od 7:30 do 11:30 sati.
U prilogu se nalaze kalendar školske godine 2021./2022. i raspored sati za našu odgojno-obrazovnu skupinu 15.
I dalje ćemo ostati u kontaktu putem e-maila, vibera i SMS-a, a možete me i nazvati ako imate bilo kakvih pitanja.
Lijep pozdrav,
razrednica Laura Barat, mag.rehab.educ.
Radno vrijeme Centra za odgoj i obrazovanje Čakovec sa strankama je od ponedjeljka do petka od 08:30 sati do 13:30 sati.
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |