Krovna mapa za ovu stranicu nije postavljena, pa nema dokumenata za prikaz.
1.UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE
Danas je „Međunarodni dan djeteta“. Ponovite svoja prava, ali i dužnosti.
https://www.youtube.com/watch?v=OnFEQ2oe47U&t=12s
2.RADNI ODGOJ
Pogledaj priloženi dokument i nabroji kuhinjske uređaje i pribor. Riješi zadatak priložen u dokumentu – pronađi nabrojene kuhinjske uređaje i pribor.
L.P. – pokaži u kuhinji kuhinjske uređaje.
3.SKRB O SEBI
Danas kada ćete izlaziti iz kuće u šetnju, trgovinu ili prošetati psa vježbajte samostalno oblačenje, nabrojite odjeću i obuću koju stavljate na sebe. Isto tako vježbate samostalno svlačenje kada se vratite kući i pospremate nošeno.
L.P. – pokaži i izgovori – majica, hlače, čizme, kapa, jakna.
4. KOMUNIKACIJA
Danas uživajte u crtanom filmu „ Igra skrivača“
https://www.youtube.com/watch?v=6qzLLFndq-U
5.TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
Evo malo vježbanja
https://www.youtube.com/watch?v=B6fi3Fm42L0
a nakon toga igra i odmor!
Vidimo se u ponedjeljak!
1. KOMUNIKACIJA
Poslušajte priču „Četiri godišnja doba“
https://www.youtube.com/watch?v=qINxpwRzAlI&t=1090s
2. RADNI ODGOJ
Režite škarama papir na male kockice.
3. UPOZNAVANJE ŠKOLE I UŽE OKOLINE
Ponovite pomoću videa godišnje doba koje nam dolazi – ljeto.
https://www.youtube.com/watch?v=oEd_h-8Cibk&t=11s
4. TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
Vježbajte i zabavite se uz pjesmu „Hoki poki“.
https://www.youtube.com/watch?v=RcrZLSE0vws
5. VJERONAUK -
- Poslušaj još jednom priču o Isusovoj kući na poveznici https://www.storyjumper.com/book/read/84569875/CRKVA-ISUSOVA-KU%C4%86A i uz fizičku podršku ukućana nacrtaj crkvu.
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Nemanja Vukotić) - Zadatak za učenicu A.B. nalazi se u prilogu.
1. RADNI ODGOJ
Uzmite bilježnice, nađite prvi prazni list i povlačite ravne i kose linije.
2. SOCIJALIZACIJA
Odigrajte memori, slažite slagalice, družite se uz različite igre koje imate kod kuće.
3. SKRB O SEBI
Očistite i operite voće koje imate doma i uz pomoć roditelja napravite voćnu salatu.
4. UPOZNAVANJE ŠKOLE I UŽE OKOLINE
Poslušajte „Godišnja doba“
https://www.youtube.com/watch?v=5hBzTPKK8Cg
5. KOMUNIKACIJA
Poslušajte priču „Četiri godišnja doba“
https://www.youtube.com/watch?v=qINxpwRzAlI&t=1090s
0. UPOZNAVANJE ŠKOLE I UŽE OKOLINE
Uz video „Plodovi ljeta“ ponovite koje nam plodove donosi ljeto.
https://www.youtube.com/watch?v=4b-b-LoEBgo
- RADNI ODGOJ
Neka vam roditelji nacrtaju suncokret. Uzmite crni i žuti papir. Trgajte ga na manje dijelove i lijepite na nacrtani suncokret.
- RAZVOJ GLAZBENE KREATIVNOSTI
Plešite i zabavljajte se uz „Pačji ples“!
https://www.youtube.com/watch?v=9GF3Ma-EkRU
- KOMUNIKACIJA
Poslušajte priču „Djevojčica i zvijezda“.
https://www.youtube.com/watch?v=GTRXFf9Sd58
- SOCIJALIZACIJA
Odigrajte neku društvenu igru sa bratom, sestrom, mamom, tatom…Čovječe ne ljuti se ili Crni Petar…
0. KOMUNIKACIJA
Pročitajte pjesmicu „Suncobran“. Pokušajte zapamtiti nekoliko stihova.
1. UPOZNAVANJE ŠKOLE I UŽE OKOLINE
Ponovite godišnja doba i koje nam godišnje doba dolazi. Pogledajte video „Plodovi ljeta“.
https://www.youtube.com/watch?v=4b-b-LoEBgo
2. RADNI ODGOJ
Nacrtajte uz pomoć roditelja suncobran pa ga obojajte.
3. RADNI ODGOJ
Rezanje škarama – Neka vam roditelji na praznom papiru nacrtaju ravne i kose crte. Režite škarama po zadanim linijama.
4. SKRB O SEBI
Ponovite nazive pribora za jelo. Uz pomoć roditelja postavite potreban pribor za jelo za ručak.
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Nemanja Vukotić) - Zadatak za učenicu A.B. nalazi se u prilogu.
0. KOMUNIKACIJA
Poslušajte priču „Priča o Dani i Bašku“. Pokušajte uz pomoć roditelja ispričati priču. Tko su glavni likovi priče?
https://www.youtube.com/watch?v=hPQj7Lgkxu8&t=2s
1. RAZVOJ LIKOVNE KREATIVNOSTI
Napravite mačku od papira!
https://www.youtube.com/watch?v=eX6r2RFayE8
2. SKRB O SEBI
Vježbamo držanje žlice i prinošenje hrane ustima bez prolijevanja i rasipanja pa tako pripazite na to tijekom ručka.
3. TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA (Santino Debelec)
Danas vježbamo vođenje lopte. Pokušajte voditi loptu hodajući, ako vam to ide možete i potrčati.
https://www.youtube.com/watch?v=qwJx5AuKvT0
4. UPOZNAVANJE ŠKOLE I UŽE OKOLINE
Pogledajte video „Ljeto u zavičaju“.
https://www.youtube.com/watch?v=oEd_h-8Cibk
0. TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA (Santino Debelec)
Ponovite kolut naprijed!
https://www.youtube.com/watch?v=iLNQ1-rGOnY
1. – 4. TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
Ponovite kolut natrag!
https://www.youtube.com/watch?v=38nccWDeCbQ
Napravite vježbe zagrijavanja, a ostatak dana birajte igre koje sami želite: igre loptom, bicikl, šetnja.
https://www.youtube.com/watch?v=8M9gsu3lYHc&t=14s
0. RADNI ODGOJ
Uzmite stiropor i čačkalice i gradite i stvarajte likove iz mašte. Preuzmite dokument u prilogu.
1. VJERONAUK - pogledaj digitalnu slikovnicu o Crkvi koja se nalazi na poveznici https://www.storyjumper.com/book/read/84569875/CRKVA-ISUSOVA-KU%C4%86A
2. SKRB O SEBI
Samoposluživanje – za vrijeme ručka pokušajte samostalno stavljati hranu na tanjur ili uz minimalnu pomoć roditelja. Jedite pristojno i pazite da vam hrana ne ispada sa žlice, vilice.
3. UPOZNAVANJE ŠKOLE I UŽE OKOLINE
Bliži se ljeto. Pogledajte priložene slike i prisjetite se koja smo godišnja doba učili. Pokušajte odgovoriti i pokazati sliku koja prikazuje ljeto.
4. KOMUNIKACIJA
Poslušajte novu priču „Priča o Dani i Bašku“.
https://www.youtube.com/watch?v=hPQj7Lgkxu8
TRENING SOCIJALNIH VJEŠTINA- Melita Horvat
E.I. - Došlo je vrijeme da ponovno provjeriš svoje ponašanje kod kuće. U privitku su tebi već poznate sličice ponašanja. Imenuj ponašanja sa sličica i zajedno s roditeljima pronađi na sličicama ponašanja koja si iskazivo kod kuće otkad si na nastavi na daljinu. Da li je više dobrih ili loših ponašanja? Kako si se ponašao kod kuće- dobro ili loše?
1. UPOZNAVANJE ŠKOLE I UŽE OKOLINE
Pomoću materijala koji imate u bilježnicama ponovite brojeve do 3.
2. RADNI ODGOJ
Preuzmite priloženi dokument i napravite vježbu „Šareni tepih“.
3. SKRB O SEBI
Uskoro se vraćate u školu. Ponovite kako peremo ruke! Vježbajte doma i vidimo se!
https://www.youtube.com/watch?v=K51jLDzmMi4
4. RAZVOJ GLAZBENE KREATIVNOSTI
Puno smo plesali ovo u školi. Ponovite, zabavite se, plešite!
https://www.youtube.com/watch?v=HwoXD_RVETg&list=RDHwoXD_RVETg&start_radio=1
5. TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
Ponovite kolut naprijed!
https://www.youtube.com/watch?v=O9NDZYajCt8
1. UPOZNAVANJE ŠKOLE I UŽE OKOLINE
Zanimanja – preuzmite dokument u prilogu i ponovite zanimanja.
2. RAZVOJ LIKOVNE KREATIVNOSTI
Nacrtajte pomoću roditelja jagodu i trešnje. Uzmite crvenu boju i obojajte slike.
3. TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA (Santino Debelec)
Napravite ove već vam poznate 10 – minutne vježbe.
https://www.youtube.com/watch?v=8M9gsu3lYHc&t=13s
A sada malo vježbajte kolut naprijed!
https://www.youtube.com/watch?v=iLNQ1-rGOnY
4. TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
Preuzmite dokument u prilogu i napravite vježbe na strunjači.
5. KOMUNIKACIJA
Poslušajte priču „Piko kod bake i djeda“.
https://www.youtube.com/watch?v=wIIN5wImlDo&feature=youtu.be
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Nemanja Vukotić) - Zadatak za učenika E.I. nalazi se u prilogu.
TZK vjezbe na strunjaci.pdf
28-5Logopedske vjezbe - jezicna proizvodnja E.I. OOS21.doc
1. SKRB O SEBI
Ujutro nakon buđenja operite zube, umijte se i samostalno odjenite hlače, majicu, stavite pravilno papuče na stopala. Pazite na lijevu i desnu nogu.
2. RADNI ODGOJ
Nacrtajte ravne i zakrivljene linije i režite škarama po nacrtanim linijama.
3. KOMUNIKACIJA
Pogledajte životinje na slici. Glasno izgovorite naziv životinje. Slika je u prilogu.
4. TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
Legnite, opustite se i poslušajte priču.
https://www.youtube.com/watch?v=nLFN6pPME74
5. TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA (Santino Debelec)
Pogledajte video, napravite vježbe, a nakon toga na igru!
https://www.youtube.com/watch?v=POgefY_4G8w
1. KOMUNIKACIJA
Poslušajte priču „Crvenkapica“. Uz pomoć roditelja pokušajte ispričati priču.
2. UPOZNAVANJE ŠKOLE I UŽE OKOLINE
Pogledajte koje sve životinje žive u šumi? Nacrtajte životinju koja vam se najviše sviđa.
https://www.youtube.com/watch?v=na3lbepvhgQ
3. RADNI ODGOJ
Pospremanje stola – nakon ručka pomognite roditeljima očistiti stol. Kada maknete sve sa stola obrišite stol mokrom i suhom krpom.
4. TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
https://www.youtube.com/watch?v=8M9gsu3lYHc&t=12s
Napravite ove 10 – minutne vježbe, a nakon toga otiđite u šetnju.
5. VJERONAUK - Poslušaj pjesmu " Marijo o Marijo" na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=5Oz6FiuiNqE
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Nemanja Vukotić) - Zadatak za učenicu A.B. nalazi se u prilogu. Najprije neka učenica pogleda priču s linka: https://www.youtube.com/watch?v=uwsNEcNGk4w. Zatim otvorite dokument i razgovarajte s učenicom o priči. Razgovarajte i objasnite joj što je to pravo prijateljstvo.
1. RADNI ODGOJ
Uz pomoć roditelja pripremite doručak.
2. SOCIJALIZACIJA
Igrajte društvene igre s roditeljima, bratom, sestrom.
3. SKRB O SEBI
Samostalno oblačenje…ujutro kad se probudite samostalno se obucite, umijte, operite zube.
4. UPOZNAVANJE ŠKOLE I UŽE OKOLINE
Ponovite zebru i semafor pomoću priloženih materijala. Koje su boje semafora? Nacrtaj ih!
5. KOMUNIKACIJA
Poslušajte priču „Crvenkapica“.
https://www.youtube.com/watch?v=E5hGlTbyZ7M
TRENING SOCIJALNIH VJEŠTINA- Melita Horvat
E.I.- Tema: Rješavanje sukoba: Pogledati na youtube-u crtani film ''Olive branch COLD'' na poveznici: https://www.youtube.com/watch?v=h8RoTy3Mat0 Usmeno prokomentirati crtani film. Nakon toga riješiti radni list ''Maslinova grančica-zima_prilagođeno''
0. UPOZNAVANJE ŠKOLE I UŽE OKOLINE
Kojih se sve životinja sjećate iz filma? Nacrtajte životinju iz zoološkog vrta koja vam se najviše sviđa.
1. RADNI ODGOJ
Otiđite s mamom do vrta. Pogledajte koje povrće prepoznajete u vrtu? Zalijte vrt!
2. RAZVOJ GLAZBENE KREATIVNOSTI
Otpjevajte i ponovite pjesmicu „Ovako se ruke miju“.
https://www.youtube.com/watch?v=UANF-m3GpCU
3. KOMUNIKACIJA
Vodite djecu kroz priču i pripremite ih za povratak u školu.
https://www.youtube.com/watch?v=KETGEKe6304
4. SOCIJALIZACIJA
Odigrajte društvenu igru koju imate kod kuće.
E.I. - VJERONAUČNA SKUPINA - pogledaj slikovnicu o Isusovu uzašašću koja se nalazi na poveznici https://www.storyjumper.com/book/read/83735205/ISUS-ODLAZI-U-NEBO#
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj)
Današnji zadatak za učenika L.P. je pogledati crtani film o psiću Piku i uživati u današnjem danu i vikendu. Za crtani film kliknite na ovu poveznicu: https://www.youtube.com/watch?
Vidimo se uskoro u školi!
0. KOMUNIKACIJA
Ispričajte priču prema nizu slika!
1. UPOZNAVANJE ŠKOLE I UŽE OKOLINE
Pogledajte zadnjih 10 minuta filma „Životinje u zoološkom vrtu“. Koja vam se životinja najviše sviđa?
2. RADNI ODGOJ
Napravite sendvič kao što ga je radila djevojčica na slici.
3. RADNI ODGOJ
Otiđite do vrta i uberite ako imate trešnje ili jagode. Operite ih i pojedite!
4. SKRB O SEBI
Samostalno umivanje, pranje zubi, oblačenje pidžame.
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Nemanja Vukotić)
Zadatak za učenicu A.B. nalazi se u prilogu. Tijekom dana učenica može nacrtati što je zanimljivo napravila danas. Neka opiše riječima svoj crtež. Možete slikati crtež i proslijediti učiteljici.
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj)
Današnji zadatak za učenika A.K. nalazi se u prilogu pod nazivom "Iva i lutka".
0. KOMUNIKACIJA
Molim da vam mama ili tata pročitaju pjesmicu pa zajedno pokušajte riješiti zadatke.
Crvena trešnja – priložen dokument
1. RAZVOJ LIKOVNE KREATIVNOSTI
Nacrtajte trešnju, a zatim je ispunite crvenom bojom. Koristite tehniku po izboru – bojanje – tempera, pastela, drvena bojica, kolaž papir, krep papir…
2. SKRB O SEBI
Napravite voćnu salatu. Pripremite voće koje imate doma, operite ga, narežite, servirajte. Uživajte u voćnom desertu!
3. TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA (Santino Debelec)
Napravite vježbe za gornji dio leđa. Nakon toga uzmite loptu i vježbajte bacanje i hvatanje lopte.
https://www.youtube.com/watch?v=xXoUxVfxA_g
4. UPOZNAVANJE ŠKOLE I UŽE OKOLINE
Pogledajte nastavak filma „Životinje u ZOO“ – od 10. – 20. minute koji sam priložila u ponedjeljak.
0. TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
https://www.youtube.com/watch?v=8M9gsu3lYHc&t=11s
Napravite 10 minuta vježbe. Nakon toga uzmite kocku i bacajte 1 – zavrti se oko sebe, 2 – skači na jednoj nozi, 3 – trči na mjestu, 4 – pleši, 5 – maši rukama kao ptica, 6 – skači uvis.
Slika je stavljena u dokumente – vježbe – kocka.
1. - 4. TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
Ostatak dana izađite van, uživajte u lijepom vremenu i igrajte se. Prošećite, vozite bicikl, igrajte se loptom. Za kraj…
legnite, zatvorite oči i poslušajte priču.
https://www.youtube.com/watch?v=TQY3eXAIgnU&t=106s
0. RADNI ODGOJ
Pokušajte napraviti vježbu „Šareni tepih“.
1. VJERONAUK - poslušaj nekoliko puta pjesmu " Isuse volim te" na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=RE8_Z7lCtGc&t=2s Učenici A.K. i E.I. neka pokušaju dio pjesme otpjevati.
2. SKRB O SEBI
Samostalno oblačenje i svlačenje – pokušajte se danas samostalno obući i navečer prije spavanja svuči odjeću, staviti pidžamu za spavanje.
3. UPOZNAVANJE ŠKOLE I UŽE OKOLINE
Pogledajte 10 minuta filma o životinjama u zoološkom vrtu.
https://www.youtube.com/watch?v=xW1ZLoH97yg
4. KOMUNIKACIJA
Poslušajte priču „ Noćni vrtlar“
https://www.youtube.com/watch?v=EtlmdvkAo2Y&t=13s
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Nemanja Vukotić)
Zadatak za učenika E.I. nalazi se u prilogu. Tijekom dana učenik može nacrtati što je zanimljivo napravio danas. Neka opiše riječima svoj crtež. Možete slikati crtež i proslijediti učiteljici.
TRENING SOCIJALNIH VJEŠTINA- Melita Horvat
E.I.- Tema: Prijateljstvo- pogledaj crtani film o prijateljstvu na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=ix13P9NqBjo Usmeno opiši svog najboljeg prijatelja. Kako se ponašaš prema njemu? Posvađate li se ponekad? Kako riješite svađu? Fali li ti tvoj najbolji prijatelj? Ukoliko si u mogućnosti, ovaj tjedan provedi neko vrijeme u druženju i igri sa svojim najboljim prijateljem.
1. UPOZNAVANJE ŠKOLE I UŽE OKOLINE
Poslušajte priču „Tedi pomaže mami“. Nacrtajte medvjedića.
https://www.youtube.com/watch?v=JCFphO5YqaU
2. RADNI ODGOJ
Napravite vježbu koju vam šaljem u prilogu – „Gradimo i stvaramo likove iz mašte“
3. RAZVOJ GLAZBENE KREATIVNOSTI
Poslušajte i otpjevajte pjesmicu „ Jagoda“.
https://www.youtube.com/watch?v=smH06R4dFD0&t=4s
4. SKRB O SEBI
Ponovite postavljanje stola. Već sad to znate same! Šaljem vam i sliku u dokumentima. Neka učenicu imenuju pribor ili vam pokažu pribor koji vi imenujete.
5. TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
Napravite vježbe za svaki dan, a nakon toga uživajte u slobodnim aktivnostima.
https://www.youtube.com/watch?v=8M9gsu3lYHc&t=11s
Ugodan vikend vam želim!
Gradimo i stvaramo likove iz maste.pdf
Kako sloziti pribor za jelo.pdf
L.P. - vjezbe.pdf
1. UPOZNAVANJE ŠKOLE I UŽE OKOLINE
Napravite vježbe koje vam šaljem u prilogu.
2. RAZVOJ LIKOVNE KREATIVNOSTI
Zreli nam se prvo voće – jagode. Napravite, obojajte, ukrasite jagodu od papira. Koja vam boja treba? U dokumentima prilažem sliku.
3. TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA (Santino Debelec)
Napravite vježbe zagrijavanja.
https://www.youtube.com/watch?v=8M9gsu3lYHc&t=9s
4. TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
Nakon vježbi zagrijavanja imate slobodne aktivnosti – trčanje, hodanje, bacanje i hvatanje lopte, vožnja bicikla, šetnja.
5. KOMUNIKACIJA
Poslušajte pjesmicu „Jagoda“
https://www.youtube.com/watch?v=smH06R4dFD0&t=48s
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj)
Dragi svi, u prilogu se nalazi današnji zadatak za učenika A.K. pod nazivom "Što rade miši po kiši?".
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Nemanja Vukotić)
Današnji zadatak za učenika E.I. nalazi se u prilogu. Link priče stavit ću i tu: https://www.youtube.com/watch?v=uwsNEcNGk4w. Ukoliko učenik samo usmeno odgovara na pitanja koja se nalaze u dokumentu ispod - neka pokuša to i nacrtati! Slikajte crtež i prosljedite ga učiteljici.
- TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
Dan započinjemo vježbanjem!
https://www.youtube.com/watch?v=vxiRc6RrzmQ
- SKRB O SEBI
Danas vježbamo pranje, brisanje i pospremanje posuđa. Nakon ručka pomognite svojim mamama.
- RADNI ODGOJ
Pripremanje voćne salate. Uzmite voće koje imate doma. Prvo ga operite, a zatim uz pomoć roditelja ogulite, narežite i stavite u zdjelicu. Dobar tek!
- KOMUNIKACIJA
Poslušajte priču „Olujni kit“. Nacrtajte kita i dječaka!
- TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA (Santino Debelec)
Za kraj zabavite se i pokušajte napraviti ove vježbe u paru, a usput se podružite s mamom, tatom, bratom, sestrom.
https://www.youtube.com/watch?v=Nd4Dd_26XkM
1. KOMUNIKACIJA
Poslušajte priču „Olujni kit“ i pokušajte ispričati sadržaj priče uz slikovnu podršku.
https://www.youtube.com/watch?v=uwsNEcNGk4w&t=8s
2. UPOZNAVANJE ŠKOLE I UŽE OKOLINE
Ponovite zebru i semafor pomoću videa koje sam vam slala. Nacrtajte semafor i pritom pazite na boje.
3. RADNI ODGOJ
Pomoću roditelja nacrtajte 3 kruga. Izrežite ih i obojajte u boje semafora: crvena, žuta, zelena. Posložite boje jednu ispod druge kao na semaforu i zalijepite u bilježnicu.
4. TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
Prošećite, vozite bicikl, igrajte se loptom.
5. VJERONAUK - Poslušajte priču o Isusovoj majci Mariji na poveznici https://www.storyjumper.com/book/read/83248055/sbratinscak
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj)
Dragi roditelji i L.P. danas pogledajte i poslušajte kratak video o divljim životinjama na ovoj poveznici:
https://www.
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Nemanja Vukotić)
Današnji zadatak za učenicu A.B. nalazi se u prilogu. Pomognite joj pitanjima kako bi opisala sličice. Pazite da učenica koristi sve zadane riječi za opisivanje.
E.I. - Vjeronaučna skupina - poslušaj pjesmu " Marijo o Marijo" na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=5Oz6FiuiNqE
1. RADNI ODGOJ
Danas brinemo o sobnom bilju. Pogledajte cvijeće u kući i zalijte cvijeće.
2. SOCIJALIZACIJA
Odigrajte neku društvenu igru s roditeljima…čovječe, ne ljuti se, crni Petar, memory.
3. SKRB O SEBI
Raspremanje stola nakon ručka. Pokupite tanjure i pribor za jelo, odnesite u kuhinju i obrišite stol.
4. UPOZNAVANJE ŠKOLE I UŽE OKOLINE
Ponovite brojeve do 3. Brojite različite predmete, prste, donesite 1 igračku, 2, 3…pišite brojeve do 3.
5. KOMUNIKACIJA
Poslušajte priču.
https://www.youtube.com/watch?v=uwsNEcNGk4w&t=7s
TRENING SOCIJALNIH VJEŠTINA- Melita Horvat
E.I. -: Tema- Čarobne riječi: na Youtube-u pogledati kratki video o čarobnim riječima na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=9Du0j7VL6sE Uočiti u videu ''4 čarobne riječi''. Svakodnevno kroz dan korisititi danas ponovljene čarobne riječi, ovisno o situaciji.
0. UPOZNAVANJE ŠKOLE I UŽE OKOLINE
Pogledajte video koji sam vam jučer stavila „Majčin dan“. Zagrlite svog superjunaka!
1. RADNI ODGOJ
Otiđite van u dvorište, na vrt, na livadu. Potražite cvijeće, uberite ga, napravite buketić i poklonite svojim mamama.
2. RAZVOJ GLAZBENE KREATIVNOSTI
Otpjevajte svojoj mami ili otpjevajte zajedno s mamom pjesmicu „Moja mama“.
https://www.youtube.com/watch?v=nTyXOEy4bE8&t=38s
3. SOCIJALIZACIJA
Provedite neko vrijeme sami s mamom. Prošetajte, razgovarajte…mame, prisjetite se lijepih trenutaka sa svojom djecom. Hvala!
4. KOMUNIKACIJA
Zajedno poslušajte priču prije spavanja.
https://www.youtube.com/watch?v=xIq_utCqjvw&t=13s
Ne zaboravite svojim mamama u nedjelju dati pusu i reći im SRETAN TI MAJČIN DAN!
E.I. ( Vjeronaučna skupina) - poslušaj i pokušaj otpjevati pjesmu " Čestitka majčici" https://www.youtube.com/watch?v=X5NTZKjFHFU
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj)
Dragi svi, današnji zadatak za učenika L.P. se nalazi u prilogu pod nazivom "Radnje". Pogledajte zajedno s učenikom slike i opišite mu što rade ljudi na slikama. Provjerite razumijevanje tako da tražite od učenika da Vam pokaže određenu sliku. Ugodan vikend svima!
0. KOMUNIKACIJA
Slušajte i učite pjevati pjesmicu „Moja mama“.
https://www.youtube.com/watch?v=nTyXOEy4bE8&t=127
1., 2. - RADNI ODGOJ
Izrada cvijeća od papira. Ispod u dokumentima sam priložila sliku kako sam ja to zamislila. A vi budite kreativni i napravite mamama cvijeće te ga spojite u buket, naravno uz pomoć roditelja.
3. UPOZNAVANJE ŠKOLE I UŽE OKOLINE
Pogledajte video i vodite djecu kroz priču. Neka prepoznaju svog superjunaka!
https://www.youtube.com/watch?v=rueByLOv_e8
4. SKRB O SEBI
Danas poslije ručka pospremite stol i pomognite mami oko pranja i brisanja posuđa.
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Nemanja Vukotić) - Današnji zadatak za učenicu A.B. nalazi se u prilogu. Link za priču imate u dokumentu, ali i ovdje: https://www.youtube.com/watch?v=ZMokc6pRfXg. Nakon priče zadatak učenice je da svojim riječima opiše sličice koristeći odgovarajuće riječi.
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj)
U prilogu se nalazi današnji zadatak za učenika A.K. pod nazivom "Zagonetke, spajalice". Lijep pozdrav!
0. KOMUNIKACIJA
Sjednite nasuprot svoje mame i pogledajte je. Probajte opisati kakve mama ima oči, nos, kosa. Roditelji, molim vas pomognite kod slaganja rečenice. Moja mama ima dugu, kratku, smeđu, lijepu…kosu.
L.P. - pokaži na mami oči, kosu, usta, nos i zagrli mamu.
1. RAZVOJ LIKOVNE KREATIVNOSTI
Uzmi olovku, drvene bojice i prazan papir. Nacrtaj svoju mamu!
L.P. - Mama neka pomogne nacrtati, a ti obojaj.
2. SKRB O SEBI
Dobro operite ruke. Pomognite mami složiti ručak i postaviti pribor za jelo.
L.P. - dodaj mami pribor za jelo prema uputama...dodaj žlicu, nož, vilicu...
3. UPOZNAVANJE ŠKOLE I UŽE OKOLINE
Ponovite zebru i semafor pomoću videa koji sam priložila u ponedjeljak.
Važno je samo da učenici prepoznaju zebru i semafor te da znaju boje semafora i njihovo značenje.
L.P. – pogledati slike priložene u dokumentu.
4. TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
Na kraju dana istezanje.
https://www.youtube.com/watch?v=VlKKn0URP6s&t=123s
Nakon toga otiđite van, prošećite i udahnite svježi zrak.
0. TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA (Santino Debelec)
Razgibajte se uz ove već dobro vam poznate vježbe!
https://www.youtube.com/watch?v=8M9gsu3lYHc&t=8s
1., 2., 3., 4. – TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
Danas je onaj dan kada smo na bazenu. Nadam se da ste odradili zadane vježbe. Ostatak dana imate na raspolaganju aktivnosti prema vlastitom izboru – šetnja, lopta, trčanje…i odmor!
0. KOMUNIKACIJA – „Mamino srce“
Pročitajte pjesmicu „Mamino srce“ (priloženo ispod). Pjesmica je o vašim mamama i njihovim velikim srcima koja vas vole najviše na svijetu. U nedjelju je Majčin dan pa ćemo ovaj tjedan puno misliti na mame. A vas, A.K., A.B., L.P., E.I. molim da ovaj tjedan budete posebno dobri. Čuvajte svoje mame, dajte im jedan veliki zagrljaj i zajedno ponovite pjesmicu.
1. RADNI ODGOJ – Pročitali ste pjesmicu „Mamino srce“. Mama ima veliko srce, a vaše je malo manje. Nacrtajte dva srca – veliko i malo te ih ukrasiti prema tome što od materijala imate doma – flomaster, bojice, tempera, kolaž papir (trgati papir i lijepiti na srce), krep papir (oblikovati kuglice i lijepiti).
2. VJERONAUK - Dragi moji učenici danas sam za vas pripremila jednu digitalnu slikovnicu " Majčin dan" koja se nalazi na poveznici https://www.storyjumper.com/book/read/82722445/MAJ%C4%8CIN-DAN# Slikovnicu listate pritiskom na miš, a zvuk pokrečete pritiskom na plavi gumb ispod slikovnice.
3. SKRB O SEBI
Danas vježbamo pristojno jesti juhu. Samostalno stavljanje juhe u tanjur, pristojno jedenje juhe bez srkanja, zatvorenim ustima. Korištenje salvete prema potrebi.
4. UPOZNAVANJE ŠKOLE I UŽE OKOLINE
Pogledajte video „Sigurno u prometu“. Obratite pažnju na zebru i boje semafor. Kada prelazimo cestu? Kad na semaforu svijetli zelena boja. Ove bijele crte na cesti preko kojih prelazimo cestu zovu se – ZEBRA! Prisjetite se! Sve smo to radili svaki put kada smo bili u šetnji.
https://www.youtube.com/watch?v=mOoMHALAnUA
TRENING SOCIJALNIH VJEŠTINA- Melita Horvat
E.I.- Tema: Ljubazno ponašanje- pogledaj kratki crtani film na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=rwelE8yyY0U Koja lijepa ponašanja si uočio u filmu? Nabroji ih. Ovaj tjedan budi ljubazan prema članovima svoje obitelji i pomaži im u svakodnevnim aktivnostima kako bi ih razveselio.
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Nemanja Vukotić) - Zadatak za učenika E.I. nalazi se u prilogu. Najprije poslušaj priču Djed i repa koji se nalazi na linku: https://www.youtube.com/watch?v=ZMokc6pRfXg. Zatim prema sličicama ispričaj priču o djedu i repi. Na kraju učenik može nacrtati jednu veliku repu.
Mamino srce.pdf
4-5Logopedske vjezbe - slusanje i jezicna proizvodnja E.I. OOS21.doc
1. UPOZNAVANJE ŠKOLE I UŽE OKOLINE
Pogledajte kratak crtani film i ispričajte sadržaj. Kamo ide Oblutak? Tko ga vodi na kampiranje? Koje se životinje pojavljuju u crtiću?
https://www.youtube.com/watch?v=MLVX45gwbwY
2. RAZVOJ LIKOVNE KREATIVNOSTI
Poslušajte pjesmu o bojama pa nacrtajte plavo nebo, žuto sunce, zelenu travu, crvenu jabuku.
https://www.youtube.com/watch?v=EWE4A5mQ2zg
3. TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA (Santino Debelec)
Napravite vježbe razgibavanja, a nakon toga birate slobodne aktivnosti…šetnja, bicikl, vježbe u paru. Ako ste raspoloženi možete vježbati uz neka od videa koje sam vam slao prijašnjih dana.
https://www.youtube.com/watch?v=g9h6BAH9LIk&t=3s
4. TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
Napravite vježbe istezanja i odmorite.
https://www.youtube.com/watch?v=VlKKn0URP6s&t=123s
5. KOMUNIKACIJA
Za kraj samo poslušajte priču i uživajte u produženom vikendu!
https://www.youtube.com/watch?v=EtlmdvkAo2Y
Sve vas lijepo pozdravlja vaša učiteljica Rahela i učitelj Santino!
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj)
Dragi A.K. poslušaj priču Željke Horvat Vukelja: "Crvić" na poveznici
https://www.youtube.com/watch?
Nakon što poslušaš priču, pokušaj riješiti zadatak u prilogu pod nazivom "Crvić". Točne odgovore možeš zaokružiti ili samo pokazati i odgovoriti usmeno na pitanja cijelom rečenicom. Uživajte u priči i produženom vikendu! Lijep pozdrav!
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Nemanja Vukotić) - Zadatak za učenika E.I. nalazi se u prilogu.
1. TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
Malo razgibavanja za dobro jutro!
https://www.youtube.com/watch?v=8M9gsu3lYHc&t=4s
L.P. - pasivno istezanje za razbuđivanje!
2. SKRB O SEBI
Ako još niste brzo oprati zube, umiti se, skinuti pidžamu i obući se!
Za one koji nastavu radite popodne napravite higijenu prije spavanja.
3. KOMUNIKACIJA
I danas poslušajte priču „Iva se skriva“. Prisjetite se ili pokažite gdje se sve Iva sakrila?
Kako se zovu Ivini prijatelji?
4. RADNI ODGOJ
Pokušaj nacrtati Ivu!
5. TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA (Santino Debelec)
Pokušajte vježbati, igrati se loptom!
L.P. - vježbe na strunjači.
https://www.youtube.com/watch?v=yaBm48GbV_E
1. KOMUNIKACIJA
Poslušajte i pogledajte slikovnicu „Iva se skriva“.
https://www.youtube.com/watch?v=TM3MXMyyWZA&t=4s
2. UPOZNAVANJE ŠKOLE I UŽE OKOLINE
Ponovite prijevozna sredstva pomoću igre koju sam vam jučer priložila.
Pogledajte video.
https://www.youtube.com/watch?v=P2ogWD9tsvI&list=PLJu5lZE1Y3zvvKbnyQSembYFt7yUgI26h&index=1
3. RADNI ODGOJ
Nacrtajte auto!
A.K. – možeš i traktor
L.P. - obojati auto uz verbalni poticaj i fizičko vođenje.
4. TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
Igre i druženje vani, šetnja… A.K. – pazi da ne padneš s bicikla!
L.P. - vježbe u prilogu: pasivno istezanje.
5. VJERONAUK - Poslušajte priču "Isus se ukazuje učenicima." Posebnu pozornost obratite na slike.
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj)
Ako možete otiđite u prirodu i pronađite maslačke prigodne za vježbu puhanja. Ponudite učeniku L.P. da odradi vježbu puhanja s maslačkom. Molim roditelje, ukoliko su u mogućnosti da snime učenika kako izvodi tu vježbu puhanja te snimku pošalju svojoj učiteljici. Zahvaljujem na suradnji. Sretno!
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Nemanja Vukotić) - Zadatak za učenicu A.B. nalazi se u prilogu.
E.I. - Vjeronaučna grupa - pogledaj crtani film " Isusovo uskrsnuće i uzašašće" na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=bJfOKs-RShE&t=90s
1. KOMUNIKACIJA
Pomoću ove igre ponovite prijevozna sredstva.
https://learningapps.org/display?v=pj7xop76220
2. RADNI ODGOJ – Pranje i brisanje posuđe
Poslije ručka molim da operete i obrišete posuđe…ili pomognete koliko možete oko pranja i brisanja.
3. UPOZNAVANJE ŠKOLE I UŽE OKOLINE
Ponovite pisanje brojeva do 3, nakon toga napišite broj 1 i nacrtajte 1 loptu, broj 2 i nacrtajte 2 cvijeta, broj 3 i nacrtajte 3 kruga.
L.P. – vježbe pomoću materijala koji sam poslala.
4. SOCIJALIZACIJA
Još jedna emocija – strah. Prolistajte i pročitajte brošuru.
https://drive.google.com/file/d/1HbGGOjmZBYYGWyYLqP5idVQ9hfYebwLO/view?ts=5e834892
5. SKRB O SEBI - Samostalno tuširanje, umivanje, pranje zubiju i oblačenje pidžame.
L.P. – pranje ruku uz verbalni poticaj.
TRENING SOCIJALNIH VJEŠTINA- Melita Horvat
E.I.- Pogledaj radni listić ''Vragolasti Denis'' koji se nalazi u privitku i uz pomoć roditelja odgovori na pitanja.
0. UPOZNAVANJE ŠKOLE I UŽE OKOLINE
Ponovite brojeve do 3 pomoću materijala u bilježnicama. Uzmite 3 šalice i prema zadacima stavljajte kockice, bombone, pužiće u šalice (roditelji, molim vas da date djeci zadatke; pokažite šalicu i recite – „U ovu šalicu stavi 1 pužić…“
1. RADNI ODGOJ
Danas otiđite s mamom u vrt i pomognite ubrati zelenu salatu (vjerujem da većina ima vrtove). Trgajte list po list i operite listove. Uz pomoć roditelja začinite salatu – sol, ocat, ulje.
L.P. – držati, opipati, mirisati zelenu salatu. Otrgnuti nekoliko listova.
2. RAZVOJ GLAZBENE KREATIVNOSTI
Zabavite se svi zajedno i otplešite ovu pjesmu. Puno puta smo je plesali u školi. Prisjetite se!
https://www.youtube.com/watch?v=HwoXD_RVETg
L.P. – slušati pjesmu, pljeskati i plesati onako kako ti to znaš!
3. KOMUNIKACIJA
Jučer smo obilježavali Noć knjige i slušali priču „Medo i klavir“. Poslušajte je i danas.
https://www.youtube.com/watch?v=lsDuLxjBBKQ&t=1s
4. SOCIJALIZACIJA
Sjetite se svojih prijatelja. Recite roditeljima kako se zovu vaši prijatelji. Možete nacrtati veliki bazen sa šarenim lopticama u kojem se najrađe igrate kad smo u školi.
Evo i poruke vašeg prijatelja iz 3. razreda.
Lijepo vas sve pozdravljam i uživajte u vikendu!
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj)
Dragi L.P. i roditelji, s obzirom da se jučer obilježavala "Noć knjige", poslušajte priču Željke Horvat Vukelja: "Crvić" na poveznici
https://www.youtube.com/watch?
Nakon što se poslušali priču, pokušajte riješiti zadatak u prilogu pod nazivom "Crvić". Učenik neka pokazuje točne odgovore.
E.I. - Vjeronaučna skupina - poslušaj pjesmu " Ostani s nama" https://www.youtube.com/watch?v=O0eXlXvaqxw
0. KOMUNIKACIJA
Poslušajte još jedanput priču „Tri prijatelja u čamcu“. Nabrojite i pokažite glavne likove u priči.
https://www.youtube.com/watch?v=lmCF4YeS8eA&t=5s
1. UPOZNAVANJE ŠKOLE I UŽE OKOLINE
Ponovite domaće životinje pomoću materijala koji sam vam priložila prijašnjih dana.
2. RADNI ODGOJ / 3. RADNI ODGOJ – Uz pomoć roditelja nacrtajte i obojajte likove iz priče – dabra, medu i soba.
4. SKRB O SEBI
Ponovite postavljanje stola. Prilažem vam i materijale kojima se možete igrati i vježbati postavljanje stola.
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj)
Lijep pozdrav svima, današnja vježba za učenika A.K. nalazi se u prilogu pod nazivom "Medo na odmoru".
Danas je Dan planeta Zemlje pa da ga i mi obilježimo!
0. UPOZNAVANJE ŠKOLE I UŽE OKOLINE
Pogledajte video i razgovarajte s djecom zašto je Zemlja tužna…kako je ljudi uništavaju.
https://www.youtube.com/watch?v=fuHQgpbkqhQ
1. KOMUNIKACIJA / 2. RAZVOJ LIKOVNE KREATIVNOSTI
Poslušajte ovu pjesmu. Dok slušate pjesmu nacrtajte i bojajte Zemlju. Neka vam mama ili tata nacrtaju krug (označe zelene i plave dijelove) – prilažem dokument.
https://www.youtube.com/watch?v=kOsf4t0BuIY
3. SKRB O SEBI
Danas prošećite po dvorištu ili šumi ako vam je u blizini i pokupite smeće na koje naiđete. Kao što u školi velimo…papire od bombona bacamo u koš za smeće.
4. TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA (Santino Debelec)
Malo vježbanja za kraj! Do sutra samo igra i druženje!
https://www.youtube.com/watch?v=8M9gsu3lYHc
0. SAT: TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA (Santino Debelec)
Pozdrav svima! Idemo i danas malo vježbati!
https://www.youtube.com/watch?time_continue=19&v=yaBm48GbV_E&feature=emb_logo
L.P. – vježbe na strunjači.
1., 2., 3., 4. SAT: TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
Kroz cijeli dan pomalo probajte odraditi vježbe s gore prikazanog videa.
A ostatak dana se igrajte, odmorite i skupite snage da od srijede krenemo dalje u nove radne pobjede!
Dobro jutro, dobar dan dragi moji! Čeka nas još jedan radni tjedan.
Radite kao i u školi: prvo riješimo zadatke, a onda igra. Nije teško, sve to vi znate!
0. SAT: RADNI ODGOJ – Rad s papirom i kartonom
Na papir nacrtajte ravne crte, a na drugom papiru valovite crte. Neka djeca režu papir po nacrtanim linijama.
L.P. – trgati papir na komadiće.
1. SAT: VJERONAUK pogledaj kratku predstavu o Isusovu uskrsnuću na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=tmNvvICThqk
2. SAT: SKRB O SEBI
Ovaj sat odradite navečer prije spavanja. Samostalno se okupajte, stavite pidžamu, operite zube i zaželite mamama i tatama laku noć.
3. SAT: UPOZNAVANJE ŠKOLE I UŽE OKOLINE
Ponovite koristi domaćih životinja pomoću dokumenta koji sam priložila u petak (17.4.2020.)
4. SAT: KOMUNIKACIJA
Pogledajte i poslušajte priču koju vam čita vaša učiteljica Rahela - "TRI PRIJATELJA U ČAMCU".
https://www.youtube.com/watch?v=lmCF4YeS8eA&t=3s
TRENING SOCIJALNIH VJEŠTINA- Melita Horvat
E.I.- Svakodnevno pokušati pratiti vizualni raspored aktivnosti tijekom dana kako bi slobodno vrijeme bilo organizirano. Raspored aktivnosti tijekom dana nalazi se u privitku.
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Nemanja Vukotić) - Zadatak za učenika E.I. nalazi se u prilogu. Učenik neka najprije opiše sličice, a zatim pogleda crtani film s linka. Na kraju raspravite s učenikom o značaju vode za život svih živih bića. Zadatak možete riješiti u bilo koje vrijeme kroz tjedan, ali nemojte ga zaboraviti. Lijep pozdrav!
- SKRB O SEBI
Umivanje, pranje zubi, samostalno oblačenje. Veliki ste dečki i cure! Možete vi to!
- UPOZNAVANJE ŠKOLE I UŽE OKOLINE
Pogledajte priloženi dokument (koristi domaćih životinja) i uz slikovnu podršku ponovite što nam daju životinje. Postavljajte pitanja „Što nam daje krava?“. Potaknite djecu da odgovaraju punom rečenicom „ Krava nam daje mlijeko i meso“.
- RADNI ODGOJ
Rezanje škarama – nacrtajte na papiru, krug, kvadrat, trokut pa neka ih djeca izrežu. Možete nacrtati malo veće oblike da im bude lakše.
L.P. – trganje papira (nacrtajte na papir krug, neka L. trga papir i stavlja istrgane dijelove na taj krug).
- RAZVOJ GLAZBENE KREATIVNOSTI
Učili smo domaće životinje pa evo lijepe pjesmice. Slušajte, pjevajte, uživajte!
https://www.youtube.com/watch?v=YL0BAW-Bzvs
- TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
Danas nema vježbanja, jedino ako vi to želite!
Prošećite, odmorite, uživajte u vikendu!
Na web stranici Centra za odgoj i obrazovanje svakodnevno možete pratiti i objave naših stručnih suradnika - pedagoga, psihologa, knjižničara i socijalnih pedagoga!
1. KOMUNIKACIJA
Pogledajte priču „Vrlo gladna gusjenica“ (link stavljen u utorak). Pokušajte samostalno ispričati priču uz slikovnu podršku.
2. RAZVOJ LIKOVNE KREATIVNOSTI
Nacrtajte i obojajte velikog prekrasnog leptira koji se pojavljuje u priči „Vrlo gladna gusjenica“.
3. TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA (Santino Debelec)
1, 2, 3 vježbajmo sada svi…koliko bude išlo, naravno!
https://www.youtube.com/watch?v=POgefY_4G8w
4. TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
Dobro ste vježbali, zagrijali se, a sada malo odmorite. Kad budete spremni na redu su slobodne aktivnosti…A.K. – vozi bicikl, E.I. – otrči 3 kruga po dvorištu, A.B. – igraj se loptom, L.P. – s mamom odradi vježbanje koje najviše voliš! Uživajte!
5. UPOZNAVANJE ŠKOLE I UŽE OKOLINE
Ponovimo domaće životinje. Nacrtajte najdražu životinju.
https://www.youtube.com/watch?v=e58opUiNrM4
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj)
U prilogu se nalazi današnja vježba za učenika A.K. pod nazivom "Vježbajmo prijedloge U i NA"
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Nemanja Vukotić) - U prilogu se nalazi vježba i upute za učenika E.I.
TRENING SOCIJALNIH VJEŠTINA- Melita Horvat
E.I- Uz pomoć sličica ''Moja ponašanja'' koje se nalaze u privitku provjeri uz pomoć roditelja kako si se ponašao kod kuće u ovih mjesec dana- dobro ili ne? Zaslužuješ li nagradu ili posljedicu?
- TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
Dobro jutro!
Vele neki da je dan najljepše započeti vježbanjem. Pa krenimo!
https://www.youtube.com/watch?v=g9h6BAH9LIk
L.P. - vježbe su priložene.
- SKRB O SEBI
Vrijeme je za doručak! Pripremite sebi i članovima svoje obitelji doručak ili pomognite mami oko pripremanja doručka (složite stol, dodajte šalice, namirnice iz frižidera).
- RADNI ODGOJ
Uzmite prazne bijele papire. Nacrtajte na njima ravne, kose, valovite linije. Neka djeca režu papir po linijama.
- KOMUNIKACIJA
Još jedanput pogledajte priču „Vrlo gladna gusjenica“ (jučer sam stavila link). Ispričajte sadržaj priče, ponovite po danima što je gusjenica pojela uz video i u što se pretvorila na kraju priče.
- TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA (Santino Debelec)
Na kraju dana napravite lagano istezanje, poigrajte se i odmorite.
https://www.youtube.com/watch?v=VlKKn0URP6s&t=2s
L.P. - pasivno istezanje
Dragi moji, lijep pozdrav svima,
malo smo se odmorili, a sada moramo dalje učiti i raditi!
- KOMUNIKACIJA – Vrlo gladna gusjenica – priča
Poslušati priču i pogledati slikovnicu (video).
Ponoviti dane u tjednu kroz priču.
https://www.youtube.com/watch?v=5s2sRL8-Xvc
- UPOZNAVANJE ŠKOLE I UŽE OKOLINE – Domaće životinje
Koje se domaće životinje sjećate? I kako se ona glasa?
Pogledajte domaće životinje, nabrajajte ih, pokazujte i imitirajte njihovo glasanje.
https://www.youtube.com/watch?v=e58opUiNrM4
- RADNI ODGOJ – Priprema deserta
Danas smo imali u planu pripremiti desert. Dajem vam na izbor…puding, palačinke, kolač. Neka učenici nabroje i pokažu potrebne namirnice i sudjeluju u izradi deserta.
- TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
Malo vježbanja za kraj!
https://www.youtube.com/watch?v=twK_BUj1460
5. VJERONAUK - U prilogu se nalazi PPT prezentacija o Isusovom uskrsnuću. Pozorno pogledajte slike i poslušajte priču.
Logopedske vježbe (Nemanja Vukotić) - U prilogu se nalazi zadatak za učenicu A.B. Ponovite opisivanje sličica i navodite učenicu da koristi što više riječi prilikom opisivanja i tako širi rječnik.
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj)
Učenik L.P. neka posluša priču "Velika buka" na ovoj poveznici https://youtu.be/kqiFAFK01AU
Nakon odslušane priče klikom na sljedeću poveznicu ponovimo najvažnije iz priče https://youtu.be/FTotBF3MqJI
L.P. - vjezbe.pdf
Logopedske vjezbe- Pilic - A.B. OOS21.docx
ISUSOVO USRSNUCE PPT.ppsx
0. SAT: KOMUNIKACIJA – Uskrsni običaji
Pomoću fotografija o Uskrsnim običajima( priloženo u ponedjeljak, 6.4.) ponovite običaje u vašoj obitelji za Uskrs, a nakon toga poslušajte priču o mudrom piliću. Uživajte!
https://www.youtube.com/watch?v=9hvNUbaR9FM
1. SAT: RAZVOJ LIKOVNE KREATIVNOSTI – Izrada pisanica
Iz papira izrežite oblik jajeta. Narežite papir u boji na trakice (koristite različite boje). Trakice lijepite jednu ispod druge na izrezani predložak. Ispod je link samo da si vizualizirate moju ideju. Ili jednostavno se prepustite i bojajte, crtajte, režite…izrađujte pisanice.
https://www.pinterest.com/pin/230528074664384080/
2. SAT: SKRB O SEBI – Korištenje i odlaganje ubrusa
Prije ručka zamolite djecu da postave stol, a tijekom i nakon ručka potaknite ih na korištenje ubrusa i podsjetite ih na pospremanje ubrusa i ostalog pribora nakon ručka.
3. SAT: TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA (SANTINO DEBELEC) - Vježbe u paru
Zabavite se uz ove vježbe u parovima i uživajte na praznicima! (priložen dokument)
4. SAT: UPOZNAVANJE ŠKOLE I UŽE OKOLINE – Pravila ponašanja kod kuće
U prilogu su pravila ponašanja kod kuće. Prođite ih zajedno s djetetom i potaknite dijete da ih poštuje. Potaknite ih da budu što samostalnija, da koriste riječi molim, hvala, izvoli, oprosti, da vam pomognu, izvršavaju svoje obaveze….ALI uvijek mora ostati vremena za igru.
Uživajte na praznicima, odmorite i budite dobri mamama i tatama!
Ponovno se čujemo 14.4., u utorak, a nadam se da se uskoro i vidimo!
SRETAN USKRS želi Vam Vaša učiteljica Rahela!
0. SAT: TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA (Santino Debelec)
Započnimo dan vježbanjem!
https://www.youtube.com/watch?v=z-_rouVZsNU
I malo istezanja!
https://www.youtube.com/watch?v=VlKKn0URP6s
L.P. - pasivno istezanje (dokument u prilogu).
1. – 4. SAT: TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA:
Dobro ste odvježbali, razgibali se, a ostatak dana odmorite od učenja. Danas su na rasporedu samo aktivnosti na svježem zraku, sa bratom ili sestrom, mamom, tatom.
Prisjetite se naših aktivnosti na bazenu, spuštanja na vodenom toboganu, plivanja, ronjenja, puhanja mjehurića.
Uživajte, a sutra nas čekaju dalje zadaci.
- SAT: RADNI ODGOJ – Bojanje pisanica
Običaj je da se za Uskrs bojaju jaja pa onda imamo pisanice. Ispušite jaja i obojajte ih, ukrasite flomasterom, temperom. Ako netko želi evo još jedne ideje za izradu pisanica.
https://www.youtube.com/watch?v=rEOYAz5lrmg
- SAT: VJERONAUK - pogledajte kratki animirani film o Isusovoj muci i smrti https://www.youtube.com/watch?v=EmxkjZBcJHQ
- SAT: SKRB O SEBI – Korištenje i odlaganje ubrusa
Ponovite postavljanje stola. Pripremite stol za ručak. Stavite i salvete na stol. Potaknite djecu da koriste salvete za vrijeme trajanja ručka. Usmjerite ih da pospreme salvete i ostali pribor poslije ručka.
- SAT: UPOZNAVANJE ŠKOLE I UŽE OKOLINE – Crtani film – Proljeće
Pogledajte kratki crtani film u kojem Peppa pig i društvo traže jaja.
https://www.youtube.com/watch?v=guwAJjDaYJg
- SAT: KOMUNIKACIJA – Uskrs – običaji
Ponovite običaje vezane uz Uskrs. Otvorite priložene fotografije i ponovite da za Uskrs radimo pisanice. Običaj je isto tako da se jedu kuhana jaja i šunka. Neka vam djeca pokažu šunku, jaja, pisanice te ponove izgovor tih riječi.
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Nemanja Vukotić) - Današnji zadatak i upute za učenika E.I. nalaze se u prilozima. (napomena: pošto u četvrtak nema zadataka jer počinju praznici - zadatak može odraditi i učenica A.B.)
Lijep pozdrav!
- SKRB O SEBI – Osobna higijena
Ponovite i vježbajte osobnu higijenu.
Jasmina Bregovic Furdi Osobna higijena.pptx
- RAZVOJ GLAZBENE KREATIVNOSTI – Visibaba mala
Poslušajte pjesmicu, izgovarajte tekst pjesmice bez glazbene podloge, pjevajte pjesmicu.
https://www.youtube.com/watch?v=MQpyIrWWSSA
- RADNI ODGOJ – Nacrtajte visibabu. Neka djeca oblikuju plastelinom visibabu ili prstima potiskuju plastelin na crtež.
- TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
Gledamo video i vježbamo!
https://www.youtube.com/watch?time_continue=431&v=8M9gsu3lYHc&feature=emb_logo
- UPOZNAVANJE ŠKOLE I UŽE OKOLINE - Proljeće
Ponovite vjesnike proljeća kroz igru.
https://wordwall.net/hr/
STIGAO NAM JE VIKEND! UŽIVAJTE I ODMORITE SE!
- KOMUNIKACIJA – Priča po nizu slika
Pogledajte priču i ponovite sadržaj. Neka djeca uz vašu pomoć ispričaju što se dogodilo u priči, koji se likovi javljaju.
- RAZVOJ LIKOVNE KREATIVNOSTI
Nacrtajte likove iz priče koju ste jučer pogledali, a danas ponovili (djevojčicu Anu i psa Nera)
- TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
Napravite vježbe za svaki dan (poster). Odmorite, udahnite svježi zrak, prošećite.
L.P. – vježbe na strunjači
- TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA (Santino Debelec)
https://www.youtube.com/watch?time_continue=431&v=8M9gsu3lYHc&feature=emb_logo
Gledamo video i vježbamo!
- UPOZNAVANJE ŠKOLE I UŽE OKOLINE - Proljeće
Pogledajte prezentaciju i zajedno ponovite osnovne karakteristike proljeća.
https://
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj)
U prilogu je današnja vježba za A.K.pod nazivom "Širenje vokabulara".
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Nemanja Vukotić) - U prilogu se nalazi zadatak za učenika E.I. pod nazivom "SLIKOPRIČA KIŠA". Upute se nalaze u dokumentu.
STIGAO NAM JE TRAVANJ. 1. TRAVANJ ILI 1. APRIL…DAN KADA SE ŠALIMO. RECITE DJECI DA VAS SLOBODNO DANAS MALO ZEZAJU.
- SAT: TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA
Jutro je najbolje vrijeme za razgibavanje pa napravite naše vježbe za svaki dan (jučer priloženo). Razgibajte cijelo tijelo od glave preko ramena do nogu.
- SKRB O SEBI – Briga o sebi
Nakon buđenja pošaljite djecu u kupaonicu. Neka se sami umiju, operu zube. Obuku hlače, majicu i pripreme se za doručak.
L.P. – recite mu svaku radnju koju ćete raditi pa uz fizičko vođenje neka sudjeluje u umivanju, pranju zubi, oblačenju.
- RADNI ODGOJ
Neka si djeca sama naprave doručak…predložite im da skuhaju hrenovke, namažu kruh, skuhaju čaj ( uz vaš nadzor). Podsjetite ih da serviraju stol prije doručka. Pomognite im da pripreme doručak i vama. Biti će jako ponosni!Uživajte, dobar tek!
L.P. – ponudite mu dvije namirnice pa neka izabere što bi radije jeo.
A.B.– pomognite A. da obavi zadane radnje. Opišite joj što radite. Idemo oprati lice, zube, obuči majicu…
- KOMUNIKACIJA – Priča po nizu slika
Pogledajte priču i odgovorite na pitanja.
- TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA (Santino Debelec)
Zadnji sat…prvo legnite, zatvorite oči i nekoliko minuta odmarajte. Udahnite, dignite ruke iznad glave i vratite ih kraj tijela izdahom. Ponovite vježbu nekoliko puta.
Dok ste spremni dignite se i vrijeme je za igru… loptom, izađite kratko van na svježi zrak…prošećite.
- SAT: KOMUNIKACIJA – Uskrsni zec: opis slike
Pogledajte sliku koju sam vam priložila. Opišite s djecom zeca. Postavljajte im pitanja i potaknite ih da vam odgovaraju punim rečenicama. Što je na slici?, Koje je boje zec?, Što ima iza uha?, Što nosi u rukama?
Najavite im da je zeko obojao jaja jer nam uskoro dolazi Uskrs kada će i oni bojati jaja.
- SAT - UPOZNAVANJE ŠKOLE I UŽE OKOLINE: Brojevi do 3
Ponavljanje brojeva do 3 – prebrojavajte kocke, igračke… što vam je u blizini. Napišite brojeve 1, 2, 3 pa neka vam djeca pokažu zadani broj.
A.K. – napišite mu broj 1 u bilježnicu (označite mu u bilježnici plavom bojom redove. Napišite veći broj 1, kroz 2 reda). Samostalno pisati broj 1.
- SAT – RADNI ODGOJ: Vježbe za motoriku prstiju i ruku
Ponovite vježbe uz video koji sam vam poslala u ponedjeljak, 30.3. (jučer).
L.P. – napraviti vježbe uz fizičko vođenje.
A.B. – napraviti vježbe uz verbalno i povremeno fizičko vođenje.
- SAT – TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA:
Napravite opće pripremne vježbe…pogledajte poster. Nakon toga sjednite s bratom, sestrom jedan nasuprot drugoga i dodajte jedan drugome loptu, hvatajte loptu,kotrljajte loptu.
- SAT - VJERONAUK - Pogledajte prezentaciju u prilogu. Na slici pokažite križ. Nacrtajte ili izradite križ.
E.I. - Vjeronaučna skupina - poslušaj pjesmu "Mi želimo uzdić Isusa." Pokušaj sam otpjevati jedan dio pjesme. https://www.youtube.com/watch?v=d1jAX_X6ggA
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj)
U prilogu se nalazi današnja vježba za učenika L.P. Molim raditi uz pomoć roditelja te učeniku pružiti fizičku podršku ako je potrebna.
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Nemanja Vukotić) -
U prilogu ispod nalazi se vježba za učenicu A.B. Neka opisuje sličice uz vašu pomoć i pitanja. Razgovarajte s njom što više jer je to najbolja vježba za učenicu, a uz to će širiti i svoj rječnik.
- SAT: RADNI ODGOJ – Vježbe za motoriku prstiju i ruku
Pogledajte video i napravite pokazane vježbe. Djeca ih znaju jer stalno to radimo u školi. Potrebno je povremeno fizičko vođenje i često verbalno usmjeravanje.
L.P. – uz fizičko vođenje raditi vježbe.
https://www.youtube.com/watch?v=93UgRmHDkrg&t=114s
2. SAT: SOCIJALIZACIJA – Ponovite emocije materijalima u bilježnici – sreća, tuga, ljutnja. Neka učenici sjednu ispred ogledala i naprave grimase lica koje prikazuju sreću, tugu i ljutnju.
3. SAT: SKRB O SEBI: Zašto je važno prati ruke
Slijedi video naše medicinske sestre. Zgodno! Probajte doma…djeci će biti zanimljivo!
https://www.youtube.com/watch?v=24b7zJ1aiFE
4. SAT: UPOZNAVANJE ŠKOLE I UŽE OKOLINE: Brojevi do 3
Ponovite brojeve do 3. Imate dosta materijala u bilježnicama. Ili ponavljajte s konkretnim stvarima. Stavite na stol nekoliko stvari…..žlice, autići, kocke. Tražite od učenika da vam dodaju 1 auto, 2 žlice, 3 kocke….
Napišite na papir ili otvorite bilježnicu gdje su vam zalijepljeni brojevi 1, 2, 3. Neka vam pokažu brojeve i na te brojeve prema zadacima stavljaju konkrete.
L.P., A.B. – brojati kocke, stavljati 1, 2,3 kocke u posudu, kutiju. Pokazati između dva ponuđena broja zadani i izgovoriti broj.
5. SAT: KOMUNIKACIJA – Globalno čitanje riječi
Pogledati sliku i izgovarati naziv onoga što je na slici. Zadržati pogled na napisanoj riječi.
- SAT: UPOZNAVANJE ŠKOLE I UŽE OKOLINE – Lijevo – desno
Ponovite lijevu i desnu stranu. Neka vam djeca pokažu lijevu i desnu ruku, nogu. Stavite na stol neke igračke, predmete s lijeve i desne strane pa tražite da vam nabroje što se nalazi na desnoj, a što na lijevoj strani. Pročitajte im tekst pjesmice, djeca će znati melodiju…pjevajte, plešite i pokazujte lijevo, desno.
U školi smo radili pjesmicu – Lijeva ruka, desna ruka igraju se sada skupa
duboko se sad pokloni pa se vješto tad okreni.2x
Lijeva noga, desna noga pleše drug uz druga svoga
duboko se sad pokloni pa se vješto tad okreni. 2x
Pročitajte im tekst pjesmice, djeca će znati melodiju…pjevajte, plešite i pokazujte lijevo, desno.
1. SAT: RADNI ODGOJ – Postavljanje stola
Pokažite djeci priloženu fotografiju. Neka vam pokažu i izgovaraju žlica, vilica, nož. Neka djeca izvade iz ladice žlicu, vilicu, nož. Dodajte im tanjur. Potaknite ih da promotre fotografiju. Recite im da vam pokažu desnu ruku te ih usmjerite da primijete da s desne strane tanjura stavljamo žlicu i nož. Pokažite lijevu ruku i povežite da s lijeve strane stavljamo vilicu. Spomenite im i pokažite da iznad tanjura stavljamo pribor za desert. Dozvolite im da poslože stol prije ručka uz vaše vođenje i usmjeravanje.
2.SAT: RAZVOJ GLAZBENE KREATIVNOSTI – Glazbene stolice
Zajedno s braćom i sestrama, roditeljima, djedovima i bakama odigrajte glazbene stolice. Stavite stolice u krug (uvijek jednu manje od broja igrača). Pustite glazbu i krećite se oko stolica. Kad glazba stane (vi je zaustavite) brzo zauzmite mjesto na stolici. Onaj tko ostane bez stolice ispada iz igre. Maknete jednu stolicu i ponovite igru i tako dok ne dobijete pobjednika.
3. SAT: KOMUNIKACIJA: Pada kiša – pjesmica
Ponovite pjesmicu uz pljeskanje, pjevanje. Neka je učenici uz vašu verbalnu podršku probaju samostalno izgovarati.
4. SAT: SOCIJALIZACIJA – Emocija ljutnja, sreća, tuga
Ponovite s djecom emociju ljutnje i sreće. Razgovarajte s djecom kada osjećaju ljutnju, sreću, tugu. Dajte im primjere – Kako se osjećaš kada voziš bicikl?, Kako se osjećaš kada ideš u školu?, Kako se osjećaš kada moraš raditi zadatke, a rađe bi gledao crtić? I slično. Pogledajte u bilježnici što smo radili pa neka vam pokažu lica koja prikazuju sreću, tugu, ljutnju.
L.P. – između dvije ponuđene slike u bilježnici neka vam pokaže zadanu emociju.
A.B. – između dvije ponuđene slike neka pokaže zadanu emociju i izgovori sreća, tuga, ljutnja.
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj)
Dragi roditelji, poslušajte s učenikom L.P. priču: "Medvjedić majstor", koja se nalazi na ovoj poveznici https://youtu.be/loWKhKj4SyY
- SAT: KOMUNIKACIJA : Pada kiša – pjesmica
Ponovite pjesmicu. Izgovarajte stihove uz pljeskanje. Potičite djecu na pravilan izgovor riječi.
Pjevajte pjesmicu.
- SAT: UPOZNAVANJE ŠKOLE I UŽE OKOLINE – Lijevo – desno
Ponovite lijevu i desnu stranu. Neka vam djeca pokažu lijevu i desnu ruku, nogu. Stavite na stol neke igračke, predmete s lijeve i desne strane pa tražite da vam nabroje što se nalazi na desnoj, a što na lijevoj strani. Pročitajte im tekst pjesmice, djeca će znati melodiju…pjevajte, plešite i pokazujte lijevo, desno.
U školi smo radili pjesmicu – Lijeva ruka, desna ruka igraju se sada skupa
duboko se sad pokloni pa se vješto tad okreni.2x
Lijeva noga, desna noga pleše drug uz druga svoga
duboko se sad pokloni pa se vješto tad okreni. 2x
Pročitajte im tekst pjesmice, djeca će znati melodiju…pjevajte, plešite i pokazujte lijevo, desno.
2., 3. SAT: RADNI ODGOJ – Postavljanje stola
Pokažite djeci priloženu fotografiju. Neka vam pokažu i izgovaraju žlica, vilica, nož. Neka djeca izvade iz ladice žlicu, vilicu, nož. Dodajte im tanjur. Potaknite ih da promotre fotografiju. Recite im da vam pokažu desnu ruku te ih usmjerite da primijete da s desne strane tanjura stavljamo žlicu i nož. Pokažite lijevu ruku i povežite da s lijeve strane stavljamo vilicu. Spomenite im i pokažite da iznad tanjura stavljamo pribor za desert. Dozvolite im da poslože stol prije ručka uz vaše vođenje i usmjeravanje.
4. SAT: SKRB O SEBI: Pranje i brisanje posuđa
Neka djeca pod vašim nadzorom operu i obrišu suđe.
ZA ONE KOJI ŽELE...danas, četvrtak u 18 sati je na ovom kanalu kazališna predstava "Grga Čvarak".
https://www.youtube.com/channel/UCvqOf7mjAWL_M6nZS5ZwY2A
Logopedske vježbe (Nemanja Vukotić) - Lijep pozdrav roditeljima/skrbnicima i učenicima. Danas je na rasporedu zadatak za učenicu A.B., a možete ga pronaći u prilozima ispod!
Učenica prije svakog pitanja najprije može imenovati sličice, a zatim joj postavite pitanje. Osim toga, poigrajte se i napravite još jednu vježbu od ovih koje su na linkovima:
https://www.youtube.com/watch?v=cPEBfiTG9wg&feature=youtu.be vježba puhanja 1, ILI
https://www.youtube.com/watch?v=9_OtSQ1FKwM&feature=youtu.be vježba puhanja 2
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj)
U prilogu je zadatak za učenika A.K. (Koka i pilići)
- SAT: KOMUNIKACIJA: Pada kiša – pjesmica
Pročitajte djeci pjesmicu. Kad čitate pratite tekst pjesmice pokretima. Zatim pljeskajte i u ritmu rastavljajući riječi na slogove čitajte pjesmicu. Pročitajte prvi stih, neka ga dijete ponovi za vama i tako svaki slijedeći stih. Na kraju ponovite cijelu pjesmicu. Ja uvijek izmislim melodiju pa pjevamo pjesmicu, pratimo tekst pjesmice pokretima…tako brže zapamte tekst pjesmice. Ponovite pjesmicu nekoliko puta kroz dan da djeca zapamte čim više tekst.
L.P. – pročitajte pjesmicu nekoliko puta, otpjevajte pjesmicu. Uz fizičko vođenje neka prati tekst pjesmice pokretima ( pokazuje kako pada kiša, kako se skriva, drži kišobran).
1. RAZVOJ LIKOVNE KREATIVNOSTI
Nacrtajte u bilježnicu veliki kišobran – trgajte kolaž papir i dijelove papira lijepiti na nacrtani kišobran. Ako nemate kolaž papir neka djeca kišobran bojaju – bojice, tempera, pastele…
L.P. – držite mu papir. L. neka trga papir na manje dijelove ILI uz fizičko vođenje boja kišobran.
2. SAT: SKRB O SEBI - Higijenske mjere kod kuće
https://www.youtube.com/watch?v=AQqlUY2kVUY&t=45s
Pogledajte i poslušajte poruku naše medicinske sestre Karle Kovačević.
3. SAT: Tjelesna i zdravstvena kultura (Santino Debelec) - Pogledajte plakat i pratite vježbe po brojevima. Prikazane su vježbe za vrat, ruke, rameni pojas, trup i ruke, noge i zdjelični pojas. Tako ćete razgibati cijelo tijelo. Vježbe su odlične i možete ih raditi svaki dan.
L.P. - vježbe na strunjači i čučnjevi uz pridržavanje.
4. SAT: UPOZNAVANJE ŠKOLE I UŽE OKOLINE - Svjetski dan voda
Obilježite svjetski dan voda. Uživajte u ovom videu o rijeci Muri.
https://www.youtube.com/watch?v=nL-l_l-dzuA&list=UUevCkqLJ5bx45z9JDoYzFCA
0. SAT: Tjelesna i zdravstvena kultura ( Santino Debelec)
1. - 4. SAT: Tjelesna i zdravstvena kultura
Da smo u školi danas bi bili na bazenu zato nam je ovakav raspored...4 sata TZK.
Danas odmorite od učenja, igrajte se u kući, odigrajte memory.
L.P. - vježbe uz fizičko vođenje.
https://learningapps.org/display?v=pmydhtwek20
- SAT : RADNI ODGOJ (RO) – Priprema hladnog jela – sendvič
Pripremite djeci namirnice koje supotrebne za sendvič (sir, salama, kruh). Imenujte namirnice koje su potrebne za pravljenje sendviča. Neka djeca pokažu i izgovaraju nazive namirnica te samostalno slože sendviče. Dobar tek!
L.P. – pokazati i izgovarati namirnice potrebne za sendvič. Uz fizičko vođenje stavljati namirnice na kruh.
- SAT: VJERONAUK (VJ) – pogledajte sliku Posljednje večere, na slici pokažite Isusa i njegove prijatelje.Neka vam netko od starijih pročita priču.
- SKRB O SEBI – Zarazne bolesti
Kliknite na link i pogledajte prezentaciju „Zarazne bolesti“ koju sam vam poslala u petak, 20.3.2020. Ponovite s djecom sadržaj iz prezentacije.
- UPOZNAVANJE ŠKOLE I UŽE OKOLINE – Vrijeme u proljeće
Ispod je link na kojem ćete pogledati prezentaciju „Vrijeme u proljeće“. Neka učenici odgovore na pitanje „Kakvo je vrijeme u proljeće?“ te pokažu sunce, oblak, kišu. Uz sunce ponovite nekoliko puta pojam sunčano, oblak – oblačno, kiša – kišovito.
Zadatak je da pratite vrijeme kroz cijeli tjedan pa u bilježnicu nacrtate sunce, oblak ili kišu.
L.P. – pogledati prezentaciju, pokazati i izgovarati sunce, oblak, kiša.
https://nastavnimaterijalizadjecusteskocama.files.wordpress.com/2020/03/vrijeme-u-proljece.pptx
- KOMUNIKACIJA - Pričanje prema nizu slika
Pogledajte svaku sličicu. Nabrojite što vidite na slici. Prebrojite od koliko se slika priča sastoji. Opišite svaku sliku s djecom, pomognite im da slože kratku, jednostavnu rečenicu. Izrežite slike, pomiješajte ih. Opišite neku od slika, neka prema opisu djeca potraže sliku.
L.P. - pokazati i izgovarati sve što se nalazi na slikama ( sunce, oblak, kiša, bubamara, gljiva). Dajte L. da gleda sliku po sliku pa mu opišite svaku sliku posebno. Ponudite mu dvije slike, jednu opišite pa neka između dvije ponuđene pokaže koju ste opisali.
Logopedske vježbe (Nemanja Vukotić) - Lijep pozdrav roditeljima/skrbnicima i učenicima. Danas je na rasporedu zadatak za E.I., a možete ga pronaći u prilozima ispod!
Učenik prije svakog čitanja pitanja može imenovati sličice, a zatim mu postavite odgovarajuće pitanje. Nakon što je odgovorio na sva pitanja - pokušajte mu precrtati u bilježnicu ili na papir sličice pokraj pitanja "Što nas grije?" - OBLAK, SUNCE i KIŠU. Nakon što ste to precrtali, učenik može sličice obojati i zaokružiti sunce kao točan odgovor. Učeniku možete objasniti kako je sunce veoma važno za živa bića jer daje toplinu i svjetlost. Zatim, ispod ovih sličica, učeniku jednostavno precrtajte DUGU koju isto imate u jednom od zadataka. Objasnite učeniku da duga nastaje kad istodobno sija sunce i pada kiša - što je česta pojava u proljeće.
Napomena: zadatak ne morate riješiti odmah danas - prilagodite vrijeme rješavanja kako Vam odgovara! Zadatak možete riješiti i bilo koji drugi dan u ovom tjednu kao ponavljanje teme "VRIJEME U PROLJEĆE".
1. SAT: UPOZNAVANJE ŠKOLE I UŽE OKOLINE (UŠUO) - Dijelovi tijela
Ponoviti dijelove tijela, pokazati ih i izgovarati nazive. Pogledati nastavni listić.
2. RADNI ODGOJ (RO) - Vježbe grafomotorike
Riješite nastavni listić ILI napravite u bilježnici ravne i kose crte.
L.P. - primati olovku ruku i šarati.
3. SAT: SKRB O SEBI (SS) - Zarazne bolesti
Kliknite na link i pogledajte prezentaciju.
https://
4. SAT: RAZVOJ GLAZBENE KREATIVNOSTI (RGK) - Pjesmica: Glava, ramena, koljena i stopala
Potražite na youtube kanalu pjesmicu "Glava, ramena, koljena i stopala". Pjesmicu smo pjevali i plesali u školi. Ponovite pokrete uz video podršku.
5. SAT: TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA (TZK) - Igre na otvorenom
Šetnja, igre s loptom, vožnja biciklom...
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Nemanja Vukotić) - LIjep pozdrav roditeljima/skrbnicima i učenicima!
U prilozima dolje nalaze se dokumenti i upute za rad učenika A.B. i E.I. Također, prije opisivanja
sličica, s učenicima je poželjno napraviti vježbe puhanja koje su dostupne na linkovima:
https://www.youtube.com/watch?v=cPEBfiTG9wg&feature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=9_OtSQ1FKwM&feature=youtu.be
Radno vrijeme Centra za odgoj i obrazovanje Čakovec sa strankama je od ponedjeljka do petka od 08:30 sati do 13:30 sati.
« Rujan 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |