Upoznavanje škole i uže okoline - Valentinovo - Pričajte djetetu o proslavi Valentinova i tradiciji proslave toga spomendana u Međimurju. Koristite se ppt prezentacijom.
Razvoj kreativnosti - Brojalice - Otvorite poveznicu. Slušajte brojalice s djetetom. Neka dijete "prebrojava" rukom uz vašu pomoć.
https://www.youtube.com/watch?v=LHQzXrJMgKk
Skrb o sebi - Pranje i njega kose - Otvorite i s djetetom pogledajte listić u prilogu. Čitajte djetetu tekst s listića. Prstom mu pokazujte fotografije čiji sadržaj izgovarate. Idite u kupaonicu. Pokažite djetetu sve što je potrebno za pranje kose i spominje se na listiću. Potom iznova čitajte listić, pokazujte fotografiju na listiću i pokazujte predmet iz vaše kupaonice koji je ujedno prikazan na listiću.
Radni odgoj - Nizanje - Uz vašu pomoć dijete neka niže na uzicu kuglice s rupicom u sredini, gumbiće ili druge prikladne predmete ili igračke. Spojite krajeve niza vežući uzicu. Pohvalite dijete za izrađenu ogrlicu.
Tjelesna i zdravstvena kultura - Igre balonom - Napuhnite balon. Zavežite ga vezicom na štap. Držite štap ispred djeteta tako da ono samostalno može rukom dohvatiti balon i zaljuljati ga, udariti po njemu, pokrenuti ga. Pohvalite dijete za svaki uspjeh.
Tjelesna i zdravstvena kultura*-slijedi upute iz priloženog dokumenta
Upoznavanje škole i uže okoline - Valentinovo - Otvorite prezentaciju i zajedno je pogledajte. Pročitajte djetetu tekst i pokazujte mu slike. Kod slajda sa slikom kolačića pokažite i tanjur s kolačićima koje ste ispekli zajedno.
Komunikacija - Pjesmica "Uvijek netko nekog voli" - Čitajte pjesmicu naglas. Pritom obujmite svojom rukom ruku djeteta. Prilagodite tempo čitanja. Za svaki slog lagano stisnite i potom pustite ruku djeteta. Na taj način osvještavate u njemu ritam govora i ritam pjesme, te mu pomažete u usmjeravanju pažnje za sadržaj koji sluša.
Radni odgoj - Nizanje - Uz vašu pomoć dijete neka niže na uzicu kuglice s rupicom u sredini, gumbiće ili druge prikladne predmete ili igračke. Spojite krajeve niza vežući uzicu. Pohvalite dijete za izrađenu ogrlicu.
Upoznavanje škole i uže okoline - Valentinovo - U prilogu se nalazi recept za srčeka, prhke kolačiće za Valentinovo. Slijedite uputu i ispecite kolačiće za ptičju svadbu ("Ftičeki se ženiju."). Kod oblikovanja, omogućite djetetu gnječenje formiranog tijesta rukom. Neka to čini uz vašu pomoć.
Komunikacija - Pjesmica "Uvijek netko nekog voli" - Čitajte pjesmicu naglas. Pritom obujmite svojom rukom ruku djeteta. Prilagodite tempo čitanja. Za svaki slog lagano stisnite i potom pustite ruku djeteta. Na taj način osvještavate u njemu ritam govora i ritam pjesme, te mu pomažete u usmjeravanju pažnje za sadržaj koji sluša.
Socijalizacija - Prihvaćanje uputa - Prilikom pečenja kolačića za Valentinovo pročitajte naglas recept koji je u prilogu. Govorite djetetu kako su upute jako važne želimo li postići zacrtani cilj. Primjerice, važno je slijediti upute u receptu, koristiti navedene sastojke u navedenim količinama, pa ćemo na taj način pripremiti jelo koje smo željeli i započeli.
Radni odgoj - Nizanje - Uz vašu pomoć dijete neka niže na uzicu kuglice s rupicom u sredini, gumbiće ili druge prikladne predmete ili igračke. Spojite krajeve niza vežući uzicu. Pohvalite dijete za izrađenu ogrlicu.
Tjelesna i zdravstvena kultura - Igre balonom - Napuhnite balon. Zavežite ga vezicom na štap. Držite štap ispred djeteta tako da ono samostalno može rukom dohvatiti balon i zaljuljati ga, udariti po njemu, pokrenuti ga. Pohvalite dijete za svaki uspjeh.
LOGOPEDSKE VJEŽBE ( Maja Žikić Kralj, mag.)
Povodom skorog obilježavanja Valentinova, poslušajte pjesmu na ovoj poveznici: https://www.youtube.com/watch?v=pcM2vVDxSBw, zatim otvorite i pogledajte s roditeljima dokument u prilogu.
Upoznavanje škole i uže okoline - Valentinovo - Otvorite prezentaciju u prilogu i zajedno je pogledajte. Pročitajte djetetu tekst i pokazujte mu slike.
Komunikacija - Pjesmica: "Uvijek netko nekog voli" - Otvorite nastavni listić s pjesmicom koji se nalazi u prilogu. Pročitajte djetetu pjesmicu naglas.
Skrb o sebi - Pranje i njega kose - Povedite dijete sa sobom u kupaonicu kad perete svoju kosu. Pokazujte mu i imenujte aktivnosti (polijevam kosu vodom, šamponiram, trljam, ispirem vodom, brišem ručnikom) i pribor (šampon, voda, ručnik, češalj). Kasnije, u vrijeme kad provodite njegu djeteta, prilikom pranja njegove kose imenujte također aktivnosti i pribor koji koristite.
Radni odgoj - Nizanje - Uz vašu pomoć dijete neka niže na uzicu kuglice s rupicom u sredini, gumbiće ili druge prikladne predmete ili igračke. Spojite krajeve niza vežući uzicu. Pohvalite dijete za izrađenu ogrlicu.
Tjelesna i zdravstvena kultura - Igre balonom - Napuhnite balon. Zavežite ga vezicom na štap. Držite štap ispred djeteta tako da ono samostalno može rukom dohvatiti balon i zaljuljati ga, udariti po njemu, pokrenuti ga. Pohvalite dijete za svaki uspjeh.
Komunikacija - Pjesmica: "Uvijek netko nekog voli" - Otvorite nastavni listić s pjesmicom koji se nalazi u prilogu. Pročitajte djetetu pjesmicu naglas.
Razvoj kreativnosti - Kolaž - Uz djetetovu pomoć natrgajte crveni kolaž papir na komadiće. Na list papira koji će vam biti podloga skicirajte srce. Dijete neka uz vašu pomoć unutar obrisne crte pritišće prstom komadiće kolaž papira namazane ljepilom na poleđini. .
Skrb o sebi - Redovito kupanje - Prilikom održavanja osobne higijene kupanjem imenujte svaki predmet koji koristite u njezi djeteta, te svaku aktivnost koju poduzimate.
Tjelesna i zdravstvena kultura - Igre balonom - Napuhnite balon. Zavežite ga vezicom na štap. Držite štap ispred djeteta tako da ono samostalno može rukom dohvatiti balon i zaljuljati ga, udariti po njemu, pokrenuti ga. Pohvalite dijete za svaki uspjeh.
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj)
Dragi roditelji i učenici, u prilogu se nalazi današnji zadatak iz logopedskih vježbi pod nazivom "Snjegović". Otvorite dokument i zajedno pogledajte zadatak.
LIjep pozdrav!
VJERONAUK - pogledajte priču o izgubljenoj ovci koja se nalazi na poveznici https://express.adobe.com/video/O7ec753k5LZUo Na slici pokažite dobrog pastira i izgubljenu ovcu.
Upoznavanje škole i uže okoline: Veličina - Otvorite i zajedno pogledajte nastavni listić pod nazivom "Veličina" koji se nalazi u prilogu. Pokazujte djetetu slike igračaka i imenujte: "Veliki medo", "Mali medo". Neka dijete pokazuje uz vašu pomoć, a vi također imenujte ono što pokazujete. U nastavku se osvrnite po prostoriji. Pokazujte predmete, imenujte i odredite veličinu, primjerice: veliki ormar, veliki stol, mala čaša, velika čaša. Zapjevajte zajedno pjesmicu "Mali bratec Ivo" koja se nalazi na poveznici. Dijete neka izvodi pokrete iz pjesmice uz vašu pomoć.
https://www.youtube.com/watch?v=XXrvzgDHfUg
Razvoj kreativnosti - Brojalice - Slušajte s djetetom brojalicu na poveznici. Pjevušite. Vođeno vašom rukom, dijete neka prebrojava ukućane u ritmu brojalice.
https://www.youtube.com/watch?v=LHQzXrJMgKk
Skrb o sebi - Redovito kupanje - Prilikom održavanja osobne higijene kupanjem imenujte svaki predmet koji koristite u njezi djeteta, te svaku aktivnost koju poduzimate.
Radni odgoj - Igre građenja - Poigrajte se s djetetom drvenim ili plastičnim kockama za građenje koje imate kod kuće. Gradite toranj do tri kocke u visinu. Nižite kocke jednu do druge. Prepustite se mašti i uživajte u zajedničkoj igri.
Tjelesna i zdravstvena kultura - Ljuljanje - Smjestite se udobno na podu, sigurno oslonjenih leđa i blago povijenih koljena. Dijete neka bude na vama u poluležećem položaju. Budite sigurni da mu je udobno. Stavite svoje nadlanice ispod djetetovih dlanova. Vaše ruke neka mu budu oslonac. Ljuljajte se blago slijeva udesno i na taj način ljuljajte dijete.
Upoznavanje škole i uže okoline: Veličina - Otvorite i zajedno pogledajte nastavni listić pod nazivom "Veličina" koji se nalazi u prilogu. Pokazujte djetetu slike igračaka i imenujte: "Veliki medo", "Mali medo". Neka dijete pokazuje uz vašu pomoć, a vi također imenujte ono što pokazujete. U nastavku se osvrnite po prostoriji. Pokazujte predmete, imenujte i odredite veličinu, primjerice: veliki ormar, veliki stol, mala čaša, velika čaša. Zapjevajte zajedno pjesmicu "Mali bratec Ivo" koja se nalazi na poveznici. Dijete neka izvodi pokrete iz pjesmice uz vašu pomoć.
https://www.youtube.com/watch?v=XXrvzgDHfUg
Komunikacija: Pjesma "Uvijek netko nekog voli" - Otvorite nastavni listić s pjesmicom koji se nalazi u prilogu. Pročitajte djetetu pjesmicu naglas.
Radni odgoj: Igre građenja - Poigrajte se s djetetom drvenim ili plastičnim kockama za građenje koje imate kod kuće. Gradite toranj do tri kocke u visinu. Nižite kocke jednu do druge. Prepustite se mašti i uživajte u zajedničkoj igri.
Upoznavanje škole i uže okoline: Božiću ususret - - Pogledajte s djetetom listić u prilogu. Imenujte ono što je prikazano na sličicama. Vodite ruku djeteta kako bi pokazalo sličicu o kojoj govorite.
Razvoj kreativnosti (likovne, glazbene): Božićne pjesme - poslušajte s djetetom pjesmicu "Sveti Niko" otvaranjem poveznice
https://www.youtube.com/watch?v=Cod37G9h610
Skrb o sebi: Obavještavanje o ozljedi - pročitajte s djetetom socijalnu priču "Vito i Roni" u prilogu. Nakon prvog čitanja pokazujte redom sličice u tekstu i imenujte ih.
Radni odgoj: Igre građenja - Kockicama za igru gradite jednostavne konstrukcije od 3-6 elemenata. Dijete neka drži kockicu u ruci. Vođenjem omogućite djetetu da sudjeluje u izradi građevine koju gradite.
Tjelesna i zdravstvena kultura: Vježbe relaksacije - Prilikom kupanja djeteta provedite nekoliko vježbica relaksacije, pa će osim higijenskog, ova aktivnost imati i opuštajući učinak za dijete. Masirajte ruke i noge djeteta laganim kružnim pokretima počevši od stopala prema kukovima i dlanova prema ramenima tekućim sapunom. Na isti način masirajte mu prsa, pa potom leđa. Nakon toga spužvu za kupanje uranjajte u toplu kupku i potom je lagano pritišćite cijedeći tako toplu vodu iz nje uzduž djetetovih nogu u smjeru od stopala prema kukovima te od dlanova prema ramenima. Ponovite ovu aktivnost nekoliko puta.
Tjelesna i zdravstvena kultura*: Vježbe relaksacije - Prilikom kupanja djeteta provedite nekoliko vježbica relaksacije, pa će osim higijenskog, ova aktivnost imati i opuštajući učinak za dijete. Masirajte ruke i noge djeteta laganim kružnim pokretima počevši od stopala prema kukovima i dlanova prema ramenima tekućim sapunom. Na isti način masirajte mu prsa, pa potom leđa. Nakon toga spužvu za kupanje uranjajte u toplu kupku i potom je lagano pritišćite cijedeći tako toplu vodu iz nje uzduž djetetovih nogu u smjeru od stopala prema kukovima te od dlanova prema ramenima. Ponovite ovu aktivnost nekoliko puta.
Upoznavanje škole i uže okoline: Božiću ususret - Pogledajte s djetetom listić u prilogu. Imenujte ono što je prikazano na sličicama. Vodite ruku djeteta kako bi pokazalo sličicu o kojoj govorite.
Komunikacija: "Sveti Nikola" - Pročitajte djetetu pjesmicu koja se nalazi na listiću u prilogu.
Radni odgoj: Igre građenja - Kockicama za igru gradite jednostavne konstrukcije od 3-6 elemenata. Dijete neka drži kockicu u ruci. Vođenjem omogućite djetetu da sudjeluje u izradi građevine koju gradite.
Tjelesna i zdravstvena kultura*-slijedite upute iz priloženog dokumenta
Upoznavanje škole i uže okoline - Jesen - Ponovimo ono što smo naučili o jeseni. Ona je sad na svome vrhuncu, kasna je jesen. Razgovarajte s djetetom o vremenskim prilikama u jesen, odijevanju i aktivnostima ljudi, životinjama u jesen. Koristite priložene dokumente.
Komunikacija - Priča: "Djed i repa": Ponovimo priču. Kliknite na poveznicu i odslušajte s djetetom priču. Neka dijete pogleda ilustraciju. Imenujte likove. Dijete će ih uz vašu pomoć prepoznati.
Radni odgoj - Vježbe za poticanje razvoja fine motorike šake - U cilju očuvanja savitljivosti prstiju i zglavaka, masirajte djetetu jednu po jednu šaku pomoću mlijeka za tijelo. Nanesite malo na svoje dlanove, protrljajte ih, nježno uhvatite ruku djeteta jednom rukom, a drugom gladite nadlanicu. Potom gladite prste, počevši od malog prsta. Najprije gladite posljednji članak, onaj na kojem se nalazi nokat. Potom pretposljednji, pa prvi. Ponavljajte nekoliko puta na svakom prstu. Rezultat će biti zagrijana šaka djeteta koja će imati sposobnost bolje gibljivosti što je preduvjet korištenja ovih ekstremiteta.
Upoznavanje škole i uže okoline - - Jesen - Ponovimo ono što smo naučili o jeseni. Ona je sad na svome vrhuncu, kasna je jesen. Razgovarajte s djetetom o vremenskim prilikama u jesen, odijevanju i aktivnostima ljudi, životinjama u jesen. Koristite priložene dokumente.
Komunikacija - Priča: "Djed i repa": Ponovimo priču. Kliknite na poveznicu i odslušajte s djetetom priču. Neka dijete pogleda ilustraciju. Imenujte likove. Dijete će ih uz vašu pomoć prepoznati.
Socijalizacija - Prepoznavanje osoba - S djetetom listajte foto album i pregledavajte fotografije. Imenujte i pokazujte osobe na fotografijama. Primjerice: "Pogledaj. Ovo je tata. Tata!" Zatim postavite pitanje: "Je li ovo tata?" Pohvalite dijete za reakciju.
Radni odgoj - - Vježbe za poticanje razvoja fine motorike šake - U cilju očuvanja savitljivosti prstiju i zglavaka, masirajte djetetu jednu po jednu šaku pomoću mlijeka za tijelo. Nanesite malo na svoje dlanove, protrljajte ih, nježno uhvatite ruku djeteta jednom rukom, a drugom gladite nadlanicu. Potom gladite prste, počevši od malog prsta. Najprije gladite posljednji članak, onaj na kojem se nalazi nokat. Potom pretposljednji, pa prvi. Ponavljajte nekoliko puta na svakom prstu. Rezultat će biti zagrijana šaka djeteta koja će imati sposobnost bolje gibljivosti što je preduvjet korištenja ovih ekstremiteta.
Tjelesna i zdravstvena kultura - - Nošenje predmeta: Dijete će od polazne do povratne točke prenijeti omiljenu igračku. Učinit će to tako što će je pridržavati rukama položenu na koljena dok sjedi u kolicima koja vi gurate (L.H., G.J., N.L., J.M., E.S.), tj. noseći je u jednoj ruci dok prelazi udaljenost, a vi ga pritom pridržavate u cilju održavanja ravnoteže (J.Š.).
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj)
Dragi učenici i roditelji, u prilogu se nalaze još neke aktivnosti povodom blagdana svetog Nikole. Prođite ih zajedno s dječicom! Lijep pozdrav!
Upoznavanje škole i uže okoline - Jesen - Ponovimo ono što smo naučili o jeseni. Ona je sad na svome vrhuncu, kasna je jesen. Razgovarajte s djetetom o vremenskim prilikama u jesen, odijevanju i aktivnostima ljudi, životinjama u jesen. Koristite priložene dokumente.
Komunikacija - Priča: "Djed i repa": Ponovimo priču. Kliknite na poveznicu i odslušajte s djetetom priču. Neka dijete pogleda ilustraciju. Imenujte likove. Dijete će ih uz vašu pomoć prepoznati.
Skrb o sebi - Samostalnost u odijevanju (kapa) - Samostalnost u odijevanju (kapa): Dijete neka bude ispred ogledala zajedno s vama. Pred ogledalom odjenite sebi kapu. Potom je skinite. Činite to komentirajući svaku etapu aktivnosti: "Pogledaj, oblačim kapu. Kapa je na glavi." Nasmiješite se djetetu u ogledalu, pritom uspostavljajući kontakt pogledom. "Sad ću skinuti kapu. Pogledaj, nemam više kapu na glavi. Glava je u ruci." Potom najavite: "Sada ćemo tvoju kapu obući tebi na glavu." Odjenite djetetu kapu. Potaknite ga da se pogleda u ogledalu. Divite se njegovom izgledu s kapom na glavi. Potom najavite: "Sada ćeš skinuti kapu s glave. Učinit ćeš to sam/a." Potaknite dijete da samostalno skine kapu s glave, odnosno, ovisno o potrebi, vodite njegovu ruku kako bi uz vaše vođenje obavilo zadatak. Pohvalite dijete za obavljeni zadatak. Divite se kapi u ruci. Ponovite aktivnost 2-3 puta.
Radni odgoj - Vježbe za poticanje razvoja fine motorike šake - U cilju očuvanja savitljivosti prstiju i zglavaka, masirajte djetetu jednu po jednu šaku pomoću mlijeka za tijelo. Nanesite malo na svoje dlanove, protrljajte ih, nježno uhvatite ruku djeteta jednom rukom, a drugom gladite nadlanicu. Potom gladite prste, počevši od malog prsta. Najprije gladite posljednji članak, onaj na kojem se nalazi nokat. Potom pretposljednji, pa prvi. Ponavljajte nekoliko puta na svakom prstu. Rezultat će biti zagrijana šaka djeteta koja će imati sposobnost bolje gibljivosti što je preduvjet korištenja ovih ekstremiteta.
Tjelesna i zdravstvena kultura - Nošenje predmeta - - Nošenje predmeta: Dijete će od polazne do povratne točke prenijeti omiljenu igračku. Učinit će to tako što će je pridržavati rukama položenu na koljena dok sjedi u kolicima koja vi gurate (L.H., G.J., N.L., J.M., E.S.), tj. noseći je u jednoj ruci dok prelazi udaljenost, a vi ga pritom pridržavate u cilju održavanja ravnoteže (J.Š.).
Komunikacija - Priča: "Djed i repa" - Ponovimo priču. Kliknite na poveznicu i odslušajte s djetetom priču. Neka dijete pogleda ilustraciju. Imenujte likove. Dijete će ih uz vašu pomoć prepoznati.
https://www.storyjumper.com/book/read/119588212/61a49e8a3c5c0
Razvoj kreativnosti (likovne, glazbene) - Tempera: U prilogu se nalazi crtež repe. Dijete će ga obojati temperom. Ispišite crtež pomoću printera ili ga skicirajte samostalno na papir za slikanje. Pripremite tempere, kist, vodu i podlogu za rad. Držeći ruku djeteta popunjavajte crtež bojom.
Skrb o sebi - Samostalnost u odijevanju (kapa): Dijete neka bude ispred ogledala zajedno s vama. Pred ogledalom odjenite sebi kapu. Potom je skinite. Činite to komentirajući svaku etapu aktivnosti: "Pogledaj, oblačim kapu. Kapa je na glavi." Nasmiješite se djetetu u ogledalu, pritom uspostavljajući kontakt pogledom. "Sad ću skinuti kapu. Pogledaj, nemam više kapu na glavi. Glava je u ruci." Potom najavite: "Sada ćemo tvoju kapu obući tebi na glavu." Odjenite djetetu kapu. Potaknite ga da se pogleda u ogledalu. Divite se njegovom izgledu s kapom na glavi. Potom najavite: "Sada ćeš skinuti kapu s glave. Učinit ćeš to sam/a." Potaknite dijete da samostalno skine kapu s glave, odnosno, ovisno o potrebi, vodite njegovu ruku kako bi uz vaše vođenje obavilo zadatak. Pohvalite dijete za obavljeni zadatak. Divite se kapi u ruci. Ponovite aktivnost 2-3 puta.
Tjelesna i zdravstvena kultura - Nošenje predmeta: Dijete će od polazne do povratne točke prenijeti omiljenu igračku. Učinit će to tako što će je pridržavati rukama položenu na koljena dok sjedi u kolicima koja vi gurate (L.H., G.J., N.L., J.M., E.S.), tj. noseći je u jednoj ruci dok prelazi udaljenost, a vi ga pritom pridržavate u cilju održavanja ravnoteže (J.Š.).
Vjeronauk
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj)
Upoznavanje škole i uže okoline: Jesen - - Jesen - Pregledajte s djetetom prezentaciju "Životinje u jesen". Čitajte mu naglas tekst kojim su popraćene ilustracije. Neka dijete uz vašu pomoć lista prezentaciju. Nakon što imenujete prikazanu životinju, upitajte dijete: "Je li to ...?" Odgovorite i pritom pohvalite dijete za reakciju.
Razvoj kreativnosti (likovne, glazbene): Dječje pjesmice i brojalice - Poslušajte nekoliko puta brojalicu na poveznici. Držeći djetetovu ručicu lupkajte u ritmu.
https://www.youtube.com/watch?v=B3sVTdVyJZk
Skrb o sebi: Samostalnost u odijevanju (jakna)- Kod skidanja jakne skinite djetetu jedan rukav i jaknu u cijelosti, dok drugi rukav povlačenjem rukom za rub neka skine samo. Ukoliko je potrebno, držite ruku djeteta kojom skida jaknu s druge ruke.
Radni odgoj: Vježbe za poticanje razvoja perceptivnih sposobnosti - Pripremite nekoliko jestivih namirnica, primjerice naranču, jabuku, sir. Imenujte ih pojedinačno. Svaku pomirišite. Učinite to naglašeno i kažite: "Kako fino miriši...!" Potom dajte djetetu da pomiriše.
Tjelesna i zdravstvena kultura: Dohvaćanje predmeta rukama - Igračku kojom se dijete voli igrati držite iznad djeteta. Neka podigne ruku i njome dohvati igračku. Ponovite ovu vježbu više puta s obje djetetove ruke.
Tjelesna i zdravstvena kultura*:-slijedi upute iz priloženog dokumenta
Upoznavanje škole i uže okoline: - Jesen - Pregledajte s djetetom prezentaciju "Životinje u jesen". Čitajte mu naglas tekst kojim su popraćene ilustracije. Neka dijete uz vašu pomoć lista prezentaciju. Nakon što imenujete prikazanu životinju, upitajte dijete: "Je li to ...?" Odgovorite i pritom pohvalite dijete za reakciju.
Komunikacija: Igrokaz "Dva ježa" - Pročitajte djetetu naglas tekst igrokaza. Pokažite mu likove na ilustraciji. Imenujte ih: ježevi, frizer.
Radni odgoj: Vježbe za poticanje razvoja perceptivnih sposobnosti - Pripremite nekoliko jestivih namirnica, primjerice naranču, jabuku, sir. Imenujte ih pojedinačno. Svaku pomirišite. Učinite to naglašeno i kažite: "Kako fino miriši...!" Potom dajte djetetu da pomiriše.
Upoznavanje škole i uže okoline: - Jesen - Pregledajte s djetetom prezentaciju "Životinje u jesen". Čitajte mu naglas tekst kojim su popraćene ilustracije. Neka dijete uz vašu pomoć lista prezentaciju. Nakon što imenujete prikazanu životinju, upitajte dijete: "Je li to ...?" Odgovorite i pritom pohvalite dijete za reakciju.
Komunikacija: Igrokaz: "Dva ježa" - Pročitajte djetetu naglas tekst igrokaza. Pokažite mu likove na ilustraciji. Imenujte ih: ježevi, frizer.
Socijalizacija: Prepoznavanje osoba - S djetetom listajte foto album i pregledavajte fotografije. Imenujte i pokazujte osobe na fotografijama. Primjerice: "Pogledaj. Ovo je tata. Tata!" Zatim postavite pitanje: "Je li ovo tata?" Pohvalite dijete za reakciju.
Radni odgoj: Vježbe za poticanje perceptivnih sposobnosti - Pripremite nekoliko jestivih namirnica, primjerice naranču, jabuku, sir. Imenujte ih pojedinačno. Svaku pomirišite. Učinite to naglašeno i kažite: "Kako fino miriši...!" Potom dajte djetetu da pomiriše.
Tjelesna i zdravstvena kultura: Dohvaćanje predmeta rukama - Igračku kojom se dijete voli igrati držite iznad djeteta. Neka podigne ruku i njome dohvati igračku. Ponovite ovu vježbu više puta s obje djetetove ruke.
Upoznavanje škole i uže okoline - Jesen - Pregledajte s djetetom prezentaciju "Životinje u jesen". Čitajte mu naglas tekst kojim su popraćene ilustracije. Neka dijete uz vašu pomoć lista prezentaciju. Nakon što imenujete prikazanu životinju, upitajte dijete: "Je li to ...?" Odgovorite i pritom pohvalite dijete za reakciju.
Komunikacija: Igrokaz: "Dva ježa" - Pročitajte djetetu naglas tekst igrokaza. Pokažite mu likove na ilustraciji. Imenujte ih: ježevi, frizer.
Skrb o sebi: Samostalnost u odijevanju (jakna) - Kod skidanja jakne skinite djetetu jedan rukav i jaknu u cijelosti, dok drugi rukav povlačenjem rukom za rub neka skine samo. Ukoliko je potrebno, držite ruku djeteta kojom skida jaknu s druge ruke.
Radni odgoj: Vježbe za poticanje razvoja perceptivnih sposobnosti - Pripremite nekoliko jestivih namirnica, primjerice naranču, jabuku, sir. Imenujte ih pojedinačno. Svaku pomirišite. Učinite to naglašeno i kažite: "Kako fino miriši...!" Potom dajte djetetu da pomiriše.
Tjelesna i zdravstvena kultura: Dohvaćanje predmeta rukama - Dohvaćanje predmeta rukama - Igračku kojom se dijete voli igrati držite iznad djeteta. Neka podigne ruku i njome dohvati igračku. Ponovite ovu vježbu više puta s obje djetetove ruke.
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj, mag.)
Dragi učenici i roditelji,
u prilogu je današnji zadatak iz logopedskih vježbi pod nazivom "Ježić".
Komunikacija: Igrokaz: "Dva ježa" - Pročitajte djetetu naglas tekst igrokaza. Pokažite mu likove na ilustraciji. Imenujte ih: ježevi, frizer.
Razvoj kreativnosti (likovne, glazbene): Tempera - Slikanjem temperom u smeđoj boji dijete neka uz vašu pomoć oboji ježa na priloženom listiću.
Skrb o sebi: Samostalnost u odijevanju (jakna) - Kod skidanja jakne skinite djetetu jedan rukav i jaknu u cijelosti, dok drugi rukav povlačenjem rukom za rub neka skine samo. Ukoliko je potrebno, držite ruku djeteta kojom skida jaknu s druge ruke.
Tjelesna i zdravstvena kultura: Dohvaćanje predmeta rukama - Igračku kojom se dijete voli igrati držite iznad djeteta. Neka podigne ruku i njome dohvati igračku. Ponovite ovu vježbu više puta s obje djetetove ruke.
VJERONAUK - Dragi učenici danas sam za Vas pripremila digitalnu slikovnicu " Anđeo čuvar" koja se nalazi napoveznici https://www.storyjumper.com/book/read/118390642/ANEO-UVAR Zvuk na slikovnici pokreće se pritiskom na plavi gumb ispod slikovnice, a listate pritiskom miša na slikovnicu.
Upoznavanje škole i uže okoline - Prostorni odnosti - Imenujte i pokažite djetetu predmet ili dio prostora oko vas. Potom upitajte je li predmet gore ili dolje, ispred ili iza, ispod ili iznad. Dijete neka potvrdi ili opovrgne vašu tvrdnju. Primjer: "Ovo je tepih. Pogledaj tepih. Tepih je dolje?" Pohvalite dijete nakon njegove reakcije.
Razvoj kreativnosti - Ritmiziranje - Dječji ritmički instrument koji imate kod kuće (trokut, praporci) ili pak zvečku ili šuškalicu neka dijete drži u ruci uz vašu pomoć. Pjevajte dječje pjesmice i govorite brojalice i uz njih muzicirajte ritmičkim instrumentom.
https://www.youtube.com/watch?v=Z-ZvLF9dQSw
Skrb o sebi - Pranje ruku - Perite ruke s djetetom tekućom toplom vodom i sapunom. Obrišite ih ručnikom. Pričajte djetetu o važnosti redovitog pranja ruku.
Radni odgoj - Premještanje manjih predmeta iz jedne posude u drugu - Kockice, figurice i slične igračke koje dijete voli ili kestene, lješnjake, žireve stavite u jednu plitku posudu. Potom pokažite djetetu kako jedan po jedan predmet premještate iz te u drugu pripremljenu plitku posudu. Potaknite dijete da prema vašem primjeru premješta predmete iz jedne posude u drugu.
Tjelesna i zdravstvena kultura - Boravak na svježem zraku - Utoplite dijete i prošećite s njim na otvorenom u vrijeme kad vam najbolje odgovara. Za boravak na otvorenom u kasnu jesen preporuča se najtopliji dio dana, odnosno vrijeme kad nema oborina.
Dobar dan, dragi učenici i roditelji.
Prvog dana nastave na daljinu za vas smo pripremili sljedeće aktivnosti i zadatke prema današnjem rasporedu:
Tjelesna i zdravstvena kultura-prošetajte s djetetom na svježem zraku
Tjelesna i zdravstvena kultura*-slušanje glazbe i opuštanje uz masažu tijela
Upoznavanje škole i uže okoline - Prostorni odnosti - Imenujte i pokažite djetetu predmet ili dio prostora oko vas. Potom upitajte je li predmet gore ili dolje, ispred ili iza, ispod ili iznad. Dijete neka potvrdi ili opovrgne vašu tvrdnju. Primjer: "Ovo je luster. Pogledaj luster. Luster je gore?" Pohvalite dijete nakon njegove reakcije.
Komunikacija - Slušanje priče - Poslušajte priču "Maca Papučarica". Kako biste to ostvarili, kliknite na priloženu poveznicu.
Radni odgoj - Premještanje manjih predmeta iz jedne posude u drugu - Kockice, figurice i slične igračke koje dijete voli ili kestene, lješnjake, žireve stavite u jednu plitku posudu. Potom pokažite djetetu kako jedan po jedan predmet premještate iz te u drugu pripremljenu plitku posudu. Potaknite dijete da prema vašem primjeru premješta predmete iz jedne posude u drugu.
Radno vrijeme Centra za odgoj i obrazovanje Čakovec sa strankama je od ponedjeljka do petka od 08:30 sati do 13:30 sati.
« Listopad 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |