RADNI ODGOJ – Građenje: Potaknite učenika da gradi drvenim kockama, najprije toranj, a zatim i zid. Kako bi to trebalo izgledati, pogledajte u prikazu u nastavnom listiću "Drvene kocke". Dovoljno je za uvježbavanje građenja da učeniku date samo tri kocke za početak. Potičite ga da samostalno uzima kocku i samostalno je pokuša staviti na drugu kocku, odnosno doda do druge kocke. Ne zaboravite pohvaliti svaki njegov uspjeh. Pružite mu fizičku podršku u vidu usmjeravanja njegove ruke prema potrebi.
RAZVOJ KREATIVNOSTI – Glazbena kreativnost, pjesma „Proljeće je“: Slušajte pjesmu „Proljeće je" i gledajte videospot: https://www.youtube.com/watch?v=QFUM3Gyw2Wg uz komentiranje tko sve pjeva i pleše u spotu te kako pleše. Potaknite učenika da i on izvodi pokrete uz glazbu te plešite uz ponovno slušanje zadane pjesme.
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA – Igre loptom: Izađite u dvorište, na svježi zrak, te vježbajte hvatanje i dodavanje lopte.
KOMUNIKACIJA – Crtani film: Odgledajte crtani film o maloj krtici i njegovoj dobroti: https://www.youtube.com/watch?v=l3fM1B4MMUc&list=PLjntg657E8PcnHPiLzCf7HocviuMvvVDZ&index=3ž te istaknite kako treba pomagati drugima u nevolji. Također skrenite učeniku pozornost na promjene u prirodi prilikom promjene godišnjih doba u crtiću. Nakon gledanja crtanog filma, potaknite učenika da pokuša riješiti zadatak na nastavnom listiću "CRTIĆ" - pokazati crtež lika koji je vidio u crtanom filmu.
RADNI ODGOJ – Drvena slagalica: Uzmite bilo koji učenikovu drvenu slagalicu od 4 ili 5 dijelova (zec, mačka, auto...), rastavite ju na dijelove te potaknite učenika da samostalno uzima dio po dio i sastavi cjelinu. Po potrebi mu pružite fizičku podršku u vidu usmjeravanja njegove ruke.
SOCIJALIZACIJA – Emocionalne reakcije: Odigrajte najprije online igru prepoznavanja emocija: https://wordwall.net/resource/8860231/emocije. Nakon toga pokažite učeniku nastavni listić s prikazom emocija te utvrdite kako se koja prikazana osoba osjeća, a zatim neka i učenik pokaže kako se on trenutačno osjeća, odnosno neka pokaže osobu na listiću poput koje se sad osjeća. Pitajte ga više puta kroz dan neka pokaže kao koja od osoba na listiću se u tom trenu osjeća.
UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE – Prostorni odnosi: Riješite najprije igru parova, gdje učenik mora pronaći crtež psa u jednakom prostornom odnosu prema kućici kao što je na zadanom crtežu: https://wordwall.net/resource/1850754/gdje-je-pas-prona%C4%91i-jednake-sli%C4%8Dice-prostorni-odnosi, a zatim pokušajte riješiti kviz: https://wordwall.net/resource/24327318/matematika/odnosi-u-prostoru; čitajte učeniku što je zadano te ga potaknite da zadano pokaže, odnosno dodirne prstom te tako bira točan odgovor.
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA – Igre loptom: Izađite u dvorište, na svježi zrak, te vježbajte hvatanje i dodavanje lopte.
RAZVOJ KREATIVNOSTI – Glazbena kreativnost, pjesma: Zvončić u proljeće. Slušajte pjesmu Zvončić u proljeće, https://www.youtube.com/watch?v=PxUKN4BC6Qs, uz pokretanje prezentacije s tekstom pjesme: https://prezi.com/1gdad6cbkm2o/zvoncic-u-proljece/. Potaknite učenika da svira ritam na nekom od svojih instrumenata uz ponovno slušanje pjesme.
RADNI ODGOJ – Rad s papirom: Potaknite učenika da izradi cvijet ženama u obitelji za dan žena, pružite mu potrebnu fizičku podršku. Pogledajte videozapis o izradi cvijeta od salvete na vrlo jednostavan način: https://www.youtube.com/watch?v=K59404x4D5w te se okušajte u izradi jednog takvog cvijeta.
KOMUNIKACIJA – Pjesma: Pokrenite učeniku čitanje pjesme „Grga Čvarak“, https://www.youtube.com/watch?v=xGAwsid7t-Y, neka pozorno sluša da bi nakon čitanja znao zaokružiti u nastavnom listiću u privitku o komu ili čemu pjesma govori. Posebno mu obratite pozornost na dio gdje je Grga Čvarak dobar te brine o svojoj majci i djevojčici Mili.
Sretno!
BRIGA O SEBI - Osobna higijena i čistoća: Pogledajte videozapis o osobnoj higijeni i čistoći, https://www.youtube.com/watch?v=IDQJINFWz98, da se učenik prisjeti svih postupaka osobne njege i čistoće. Nakon toga riješite nastavni listić "Aktivnosti osobne njege i čistoće" te u njemu povežite zadane aktivnosti s odgovarajućim dijelom tijela.
UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE - Geometrijski likovi: Uzmite učenikovu zelenu mapu te potaknite učenika da razvrsta kvadratiće i krugove po boji, na listiće s određenom bojom, gdje nedostaju. Krugove treba zalijepiti na crtež kruga iste boje, a kvadratić na crtež kvadratića iste boje. Mi smo ih protekli tjedan maknuli i sortirali smo ih na drugačiji način, a sada neka ih učenik vrati na mjesto, kako smo ih najčešće i slagali. Fotografija mape, da se lakše snađete, nalazi se u privitku.
Sretno!
KOMUNIKACIJA - Crtani film: Odgledajte crtani film o prijateljima Miši i Robinu: https://www.youtube.com/watch?v=M_YHQvzfwOk&list=PLVOLbhDBhesRlVyhihA6uYN0QPE9SdNU4&index=5 te istaknite kako treba brinuti o bolesnima, no dovoljno je da jedna osoba brine, a drugi trebaju bolesnom dati prostora da odmori, a također ne prilaziti bolesnom da se i oni ne zaraze, kao što su to Mišini prijatelji i uradili. Nakon gledanja crtanog filma, potaknite učenika da pokuša riješiti zadatak na nastavnom listiću "CRTIĆ" - pokazati crtež likova koje je vidio u crtanom filmu.
TZK - Igre loptom: Izađite u dvorište, na svježi zrak, te vježbajte hvatanje i dodavanje lopte.
UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE – Prostorni odnosi: Pogledajte videozapis nastavnog sata o prostornim odnosima: https://www.youtube.com/watch?v=eDK3LeabBeQ te na nalog učiteljice i vi pokušajte odrediti što se u vašoj sobi nalazi na zadanom mjestu.
BRIGA O SEBI – Sigurnost i zdravlje: Pogledajte crtić o koronavirusu: https://www.youtube.com/watch?v=7ZMbHrTjxoc&t=7s te ponovite koliko je važno održavati naviku pranja ruku i pravilne prehrane.
UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE – Promet: Potaknite učenika da riješi zadane online nastavne listiće, poveznice: https://www.liveworksheets.com/ca1237281yq, https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Vehicles/Vehicles_dk283643mx te spoji ista vozila, odnosno vozilo i njegovu sjenu. Usmjeravajte ga i verbalno vodite u radu te mu pružite fizičku podršku koliko će biti potrebno.
RADNI ODGOJ – Lijepljenje: Ukrasite šarenu masku koju ste jučer izradili raznim ukrasima; zalijepite na nju šljokice, perje, vunu… Pružite učeniku samo djelomičnu podršku pri lijepljenju.
TJELESNA I ZDRAVSTVENA – Pokreti u ritmu: Pogledajte zadani video, poveznica: https://www.youtube.com/watch?v=DMsT7BXqo7s&t=101s te potaknite učenika da uz vašu fizičku podršku pokuša plesati kao djevojke u videu, radeći pokrete rukama kao one.
Sretno!
KOMUNIKACIJA - Priča: Pokrenite učeniku zadanu priču, poveznica: https://www.youtube.com/watch?v=9hvNUbaR9FM, te ga usmjeravajte i potičite da pažljivo sluša priču. Nakon što je odslušao priču potaknite ga da riješi zadani nastavni listić "Priča" te pokaže koji je od zadanih likova glavni lik iz priče te koji je od sljedećih zadanih likova majka glavnog lika.
RADNI ODGOJ - Pika-slika čavlići: Izdvojite učeniku samo najveće pika-slika čavliće, možete ih staviti u neku posudu, te ga potaknite da ih samostalno uzima iz posude i stavlja na bijelu podlogu za umetanje čavlića. Kad je samostalno prenio čavlić iz posude do podloge za umetanje, pružite mu podršku pri samom umetanju čavlića u podlogu; možete mu pomoći da napravi prstima pincetni hvat i tako umetne čavlić u podlogu ili ga možete usmjeriti da kažiprstom gura čavlić podlogom dok se ne ubode.
RAZVOJ KREATIVNOSTI - Maska, kolaž-papir: Preuzmite shemu za masku ili nacrtajte svoju te pružite učeniku podršku pri ukrašavanju maske kolažnim papirom. Možete izrezivati razne oblike iz kolaž-papira - trakice, trokutiće... ili možete trgati kolažni papir te takve nepravilne oblike nalijepiti na predložak. Izradite šarenu masku.
Sretno!
RADNI ODGOJ – Umetaljke: Uzmite neku od učenikovih umetaljki (drvenu, veliku plastičnu ili onu izrađenu od metalne kutije) i potaknite ga da samostalno uzima pločicu ili druge oblike za umetanje te umetne u odgovarajući otvor. Primjer umetaljki nalazi se u privitku.
BRIGA O SEBI – Čistoća radne prostorije: Potaknite učenika da posprema svoje igračke nakon igre. Pokrenite našem učeniku animirani film „Oblutak posprema“, https://www.youtube.com/watch?v=mGyCiV5YQWM, te mu istaknite kako nije bilo lijepo kad su Oblutkove igračke ležale svuda naokolo i da je bilo jako lijepo kad je Oblutak pospremio svoje stvari. Povedite učenika sa sobom u malo pospremanje radne sobe pa zajedno stavljajte stvari na mjesto, brišite prašinu, ispraznite koš za smeće…
Sretno!
RADNI ODGOJ - Nizanje: Uzmite učenikovu veliku vertikalnu nizaljku te ga potaknite da i ovaj put potpuno samostalno naniže sve kocke i kuglice na jednu stranu. Primjer vertikalne nizaljke nalazi se u privitku.
RAZVOJ KREATIVNOSTI - Snjegović, glina: Ukrasite Vašeg snjegovića od gline; flomasterima mu možete nacrtati oči, usta, gumbiće, dodajte mu šal od otpadnog komada tkanine ili ukrasne trake, stavite mu kapu/šeširić/lonac od nekih otpadnih predmeta, npr. čepa, dijela ambalaže i sl.
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA - Švedske ljestve: Popnite se i spustite i ovaj put s učenikom stepenicama, za zagrijavanje, a zatim ponovite podizanje noge na prvu prečku vaših švedskih ljestava/stolice. Pružite učeniku fizičku podršku pri stavljanju noge na najnižu prečku vaših švedskih ljestava/stolice. Učenik se najprije treba nagnuti prema ljestvama-stolici, čvrsto uhvatiti za gornji dio (naslon) te osloniti na jednu nogu dok drugu diže na prečku i ostati tako par trenutaka, stojeći na jednoj nozi. Pomozite mu podići nogu, ako bude potrebno. Isto treba učiniti i kod podizanja druge noge. Ponovite nekoliko puta.
Sretno!
RADNI ODGOJ - Sortiranje: Kao što ste u utorak sortirali kocke prema boji, tako ćete danas potaknuti učenika da sortira svoje igračke prema boji, a zatim i prema obliku, kako vas navodi prezentacija zadana u našoj virtualno učionici, https://classroom.google.com/c/NjQ2ODMxNzk0ODVa.
KOMUNIKACIJA - Receptivni govor: Kroz cijeli dan vježbajte s učenikom njegov receptivni govor; njegovo slušanje i razumijevanje. Zadajte mu poznate naloge, bez pokazivanja svojom rukom ili tijelom, te ga samo verbalno potičite i vodite do izvršavanja, npr. "Dođi k meni.", "Sjedni kraj djeda.", "Digni ruku visoko.", "Donesi mi medvjedića." i slično.
SOCIJALIZACIJA - Društvene igre: Odigrajte s učenikom njegovu omiljenu igru, Memory. Možete uključiti i učenikovog mlađeg brata pa da vas više sudjeluje u igri. Podsjećajte učenika na pravila igre i potičite ga da samostalno okreće sve Memory pločice.
UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE - Skupovi: Ponovite najprije s učenikom raspoređivanje vozila u tri skupa: 1. vozila koja se voze cestom, 2. vozila koja plove vodama i 3. vozila koja lete zrakom, kako ste radili prošli tjedan. Zatim skupovima vozila koja se kreću morem i nebom, dodajte i životinje iz nastavnog listića "TKO PLOVI MOREM", ovisno o tome kuda se kreću; plivaju li vodom ili lete zrakom.
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA - Zimske igre: Pokrenite učeniku prezentaciju o igrama na snijegu, zadanu u našoj virtualnoj učionici (poveznica: https://classroom.google.com/c/NjQ2ODMxNzk0ODVa), da se prisjeti kako se sve može igrati zimi, kada padne snijeg. Vjerujem da ste već iskoristili snježnu nedjelju za igre na snijegu, a danas to više nismo u mogućnosti jer se većina snijega već otopila. No svježi zimski zrak i dalje je koristan i zdrav pa izađite van i uživajte u šetnji na svježem zimskom zraku!
KOMUNIKACIJA - Slušna pažnja: Uvježbavajte učenikovu slušnu pažnju kako ste vidjeli u videozapisu zadanom prošli tjedan. U aktivnost možete uključiti učenikovog mlađeg brata; on neka zvučnim igračkama proizvodi zvuk, a vi usmjeravajte učenika da prepozna igračku koja je proizvela zvuk.
RADNI ODGOJ - Sortiranje: Pratite prezentaciju zadanu u našoj virtualnoj učionici, poveznica: https://classroom.google.com/c/NjQ2ODMxNzk0ODVa, te potaknite učenika da sortira svoje drvene kocke prema boji.
RAZVOJ KREATIVNOSTI - Snjegović, glina: Uzmite glinamol u ormariću učenikove radne sobe te potaknite učenika da na razne načine gnječi i mijesi glinamol. Pružite mu fizičku podršku pri tome. Kad glinamol dovoljno omekša, podijelite ga u dva dijela pa opet potaknite učenika da svaki dio malo gnječi i mijesi te nakon toga stisne i stavi na klupu pa mu pružite fizičku podršku da otvorenim dlanom kruži glinamolom te napravi kuglu. Isto uradite i sa drugim dijelom da biste dobili dvije kugle. Spojite kugle pomoću malo vode; učenik i ja to radimo na način da ja fizički vodim učenika da umoči prst u čašicu s vodom, a zatim da mokrim prstom prelazi površinom uratka od gline. Vašem snjegoviću možete izraditi i nosić od gline ili ubosti neki ukras koji će poslužiti kao nos. Također možete u glinu ubosti i male grančice za ruke, a nakon toga ga ostavite da se suši. Daljnje ukrašavanje odradit ćemo na sljedećem satu Razvoja kreativnosti.
Sretno!
BRIGA O SEBI - Sigurnost i zdravlje: Preuzmite nastavni listić "SIGURNOST I ZDRAVLJE" te potaknite učenika da prepozna i razlikuje dobre i loše dodire i odnose među ljudima. Pružite mu fizičku podršku te zajedno prekrižite crteže koji prikazuju ružno ponašanje pri kojem netko može biti ozlijeđen.
UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE - Promjene u prirodi: Pokrenite učeniku prezentaciju o zimi zadanu u našoj virtualnoj učionici, poveznica: https://classroom.google.com/c/NjQ2ODMxNzk0ODVa, te ga potaknite da pokazuje fotografije koje odgovaraju zimi. Čitajte mu naloge kako je zadano u prezentaciji.
Sretno!
KOMUNIKACIJA - Slušna pažnja: Učeniku pokrenite videozapis "Slušna pažnja" koji sam vam stavila u našu virtualnu učionicu (https://classroom.google.com/w/NjQ2ODMxNzk0ODVa) pa neka uz gledanje i slušanje odgonetne i pokaže koji se instrument ili glazbena igračka čuje.
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA - Zimski sportovi: Pokrenite prezentaciju "ZIMSKI SPORTOVI" zadanu u našoj virtualnoj učionici te neka se učenik pomoću nje prisjeti najpoznatijih zimskih sportova. Razgibajte se uz vježbe zadane u videozapisu koji se također nalazi u našoj virtualnoj učionici; https://classroom.google.com/w/NjQ2ODMxNzk0ODVa.
Sretno i ugodan vikend vam želim!
Dragi moji, u nastavku vam dajem i današnje zadatke:
UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE - Skupovi vozila: Preuzmite nastavni listić "SKUPOVI VOZILA" te izrežite sva vozila. Učenikov je zadatak da vozila rasporedi u tri skupa: 1. vozila koja se voze cestom, 2. vozila koja plove vodama i 3. vozila koja lete zrakom, pri čemu će mu pomoći crteži pri kraju nastavnog listića: cesta, more i oblaci. Postavite pred učenika crteže sva tri prostora: ceste, mora i neba te mu dajte u ruku crtež jednog vozila i zadajte da ga stavi na odgovarajući prostor (cestu, more ili nebo). Tako učinite sa svim zadanim sličicama s vozilima.
BRIGA O SEBI - Odjeća: Preuzmite nastavni listić "ODJEĆA ZA RAZNE PRILIKE" te potaknite učenika da prepozna i poveže odjeću s odgovarajućim prilikama u kojima se zadana odjeća nosi.
Sretno!
UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE - Promet: Preuzmite nastavni listić "Promet" u privitku te vodite učenika kroz pokazivanje zadanog vozila te kuda to vozilo prometuje. Pružite mu fizičku podršku pri povezivanju crteža vozila na lijevoj strani nastavnog listića s odgovarajućom sličicom na desnoj strani.
RADNI ODGOJ - Nizanje: Uzmite učenikovu veliku vertikalnu nizaljku te ga potaknite da potpuno samostalno naniže sve kocke i kuglice na jednu stranu. Primjer vertikalne nizaljke nalazi se u privitku.
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA - Švedske ljestve: Popnite se i spustite s učenikom stepenicama, za zagrijavanje. Pružite učeniku fizičku podršku pri stavljanju jedne noge na najnižu prečku vaših švedskih ljestava/stolice. Učenik se najprije treba nagnuti prema ljestvama-stolici, čvrsto uhvatiti za gornji dio (naslon) te osloniti na jednu nogu dok drugu diže na prečku i ostati tako par trenutaka, stojeći na jednoj nozi. Pomozite mu podići nogu, ako bude potrebno. Isto treba učiniti i kod podizanja druge noge. Ponovite nekoliko puta.
Sretno!
Lijep pozdrav! Opet se družimo virtualno na nastavi na daljinu! Neka nam svima bude ugodna i lijepa!
KOMUNIKACIJA - Uparivanje: Preuzmite nastavni listić "Prometala", isprintajte te zajedno s učenikom prerežite svaku stranicu na pola, tako da svako prometalo bude zasebno. Uzmite učenikove igračke - vozila te ga potaknite da nađe par, igračku vozilo i fotografiju koja prikazuje to vozilo (prometalo); stavite pred učenika jednu fotografiju i dvije igračke, među kojima je jedna ona s fotografije i dajte mu nalog, npr: "Stavi tu avion".
RADNI ODGOJ - Umetaljke: Nastavite s temom prometa te uzmite učenikovu umetaljku s vozilima i potaknite ga da samostalno uzima pločicu s crtežom vozila i umetne ju na odgovarajuće mjesto. Primjer umetaljke nalazi se u privitku.
RAZVOJ KREATIVNOSTI - Slušanje glazbe, "Zima": Slušajte skladbu o zimi (poveznica: https://www.youtube.com/watch?v=tvehOPFRqnI&t=3s) najmanje tri puta; prvi put uz slušanje potaknite učenika da promatra fotografije zimskog krajolika u videospotu, za vrijeme drugog slušanja potaknite učenika da svira ritam na nekom od svojih instrumenata, a kod trećeg slušanja krećite se u ritmu glazbe.
Sretno!
BRIGA O SEBI - Preuzmite nastavni listić "ODJEĆA I TIJELO" u privitku te potaknite učenika da prepozna odjevne predmete zadane u listiću i dio tijela na koji se stavljaju. Pronađite odgovarajući dio tijela s druge strane listića te potaknite učenika da poveže crtom odjevni predmet i odgovarajući dio tijela na koji taj odjevni predmet stavljamo.
UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE - Potaknite učenika da prepozna domaće i divlje životinje pomoću online radnog listića te online igre Memory zadane u našoj virtualnoj učionici: https://classroom.google.com/w/NjQ2ODMxNzk0ODVa.
Sretno!
RADNI ODGOJ - Dragi roditelji, pronađite u gornjoj ladici plavog ormarića vijak s maticom te potaknite našeg učenika da kažiprstom okreće maticu na vijku kako je zadano u nastavnom listiću "VIJAK I MATICA".
RAZVOJ KREATIVNOSTI - Pripremite našem učeniku nekoliko instrumenata te ga potaknite da svira ritam uz poznatu pjesmu "Njegovo veličanstvo dijete", čiju ćete poveznicu naći u našoj virtualnoj učionici: https://classroom.google.com/c/NjQ2ODMxNzk0ODVa. Nakon toga pustite učeniku drugu pjesmu zadanu u našoj virtualnoj učionici, "Ostani dite", te upoznajte učenika s novom pjesmom. Pomozite mu u razumijevanju teksta pjesme pomoću nastavnog listića "Ostani dite" te pokazujte redom zadane ilustracije kako će se spominjati u tekstu pjesme.
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA - Pogledajte najprije videospot zbora Perlice: "Igra loptom", zadan u našoj virtualnoj učionici. Pokušajte zatim pratiti njihove pokrete uz praćenje videospota u radnoj prostoriji. Nakon toga izađite van te si u dvorištu dajte oduška i potaknite učenika da viđene pokrete pokuša izvoditi što jače i više može!
Sretno sa zadacima i ugodan vikend vam želim!
KOMUNIKACIJA - Dragi roditelji, pokrenite našem učeniku crtani film o jeseni zadan u našoj virtualnoj učionici (poveznica: https://claroom.google.com/c/NjQ2ODMxNzk0ODVa). Preuzmite nastavni listić "VJETROVITI JESENSKI DAN" te nakon što učenik odgleda film, potaknite ga da pokaže zadanu fotografiju na nastavnom listiću, kako zahtijeva zadatak u nastavnom listiću.
RADNI ODGOJ - Potaknite učenika da gradi drvenim kockama, najprije toranj, a zatim i zid. Kako bi to trebalo izgledati, pogledajte u prikazu u nastavnom listiću "drvene kocke". Dovoljno je za uvježbavanje građenja da učeniku date samo tri kocke za početak. Potičite ga da samostalno uzima kocku i samostalno je pokuša staviti na drugu kocku, odnosno doda do druge kocke. Ne zaboravite pohvaliti svaki njegov uspjeh.
Sretno s današnjim aktivnostima!
KOMUNIKACIJA - Dragi roditelji, u našoj virtualnoj učionici, na poveznici: https://classroom.google.com/c/NjQ2ODMxNzk0ODVa, nalazi se prezentacija s prepoznavanjem jesenskih plodova. Pratite zadane naloge u prezentaciji te zadajte L. da pokaže određeni jesenski plod, životinju ili predmet.
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA - Poligon na otvorenom: Radit ćete prirodna gibanja u vašem dvorištu, koristeći neke dijelove dvorišta i rekvizite za izvođenje vježbi. Pripremite loptu i grablje te pogledajte prikaz nekih dijelova vašeg dvorišta u nastavnom listiću u privtku. Označen je kružni poligon koji kreće od vaših ulaznih vrata, gdje učenik najprije treba voditi loptu nogom do gospodarskog objekta na kraju dvorišta. Kod gospodarskog objekta zadajte učeniku da hoda postrance uz zid objekta, noga do noge. Nakon toga hoda do tobogana noseći loptu. Kod tobogana vježbate penjanje i silaženje na prvih nekoliko stepenica tobogana. Zatim odlazite do drveta nasuprot ulaznim vratima, gdje ćete prethodno ostaviti grablje, te tu učenik grablja lišće, nakon čega se vraća opet do ulaznih vrata. Poligon možete i ponoviti. Pružite L. fizičku podršku u svim gibanjima gdje je potrebno.
Sretno i lijepe jesenske praznike vam želim!
Radno vrijeme Centra za odgoj i obrazovanje Čakovec sa strankama je od ponedjeljka do petka od 08:30 sati do 13:30 sati.
« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |