Primjeri dobre prakse
Čitanje naglas dječjeg romana: poticanje čitanja i biblioterapija kod učenika s teškoćama u razvoju 5 sati
Autor: Robert Posavec, 11. 6. 2024.
Čitanje naglas dječjeg romana među učenicima s intelektualnim teškoćama pokazalo se izuzetno korisnim za poticanje ljubavi prema čitanju i osobni razvoj. Ova metoda, koja uključuje vođene rasprave i refleksiju na stvarne životne situacije, omogućuje učenicima da se povežu s literarnim sadržajem i razviju važne socijalne i emocionalne vještine. Trajanje: 5 x 45 minuta.
Priloženi dokumenti:
Clanak_o_organizaciji,_pripremi_i_provedbi_dugotrajnog_citanja_naglas_kod_ucenika_s_teskocama_u_razvoju.docx (16.61 KB)
Nastavna_priprema_Citanje_naglas_5_sati.docx (15.78 KB)
Clanak_o_organizaciji,_pripremi_i_provedbi_dugotrajnog_citanja_naglas_kod_ucenika_s_teskocama_u_razvoju.docx (16.61 KB)
Nastavna_priprema_Citanje_naglas_5_sati.docx (15.78 KB)
Organigram škole
E-DNEVNIK
Rad sa strankama
Radno vrijeme Centra za odgoj i obrazovanje Čakovec sa strankama je od ponedjeljka do petka od 08:30 sati do 13:30 sati.
Kalendar
« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
MZOS
AZZO
Vijesti iz Hrvatske
Korisne poveznice