Dragi učenici i roditelji, ovim danom završavamo nastavnu godinu 2019./2020.
Želim Vam zahvaliti na suradnji i želim Vam dobru zabavu tijekom ljetnih praznika.
Igrajte se, hodajte, trčite i ponavljajte naučeno gradivo!
Nadam se da ćemo sljedeću školsku godinu provesti više vremena u školi.
Vidimo se 3.7. na podjeli svjedodžbi!
Lijep pozdrav svima!
Učiteljica Nina
Upoznavanje škole i uže okoline - Dolazi ljeto. Preuzmite datoteku, pogledajte slike, imenujte ih i pročitajte.
Komunikacija - Ponovite slikopriču o zdravoj hrani. Na papiru nacrtajte učenicima ravne okomite i vodoravne linije. Neka pokušaju samostalno ponoviti flomasterom.
Sutra, 11.6. je praznik, a petak je nenastavni dan.
Odmorite se, pred nama su još samo 3 nastavna dana!
Radni odgoj - Preuzmite "Nizanje". Izrežite, imenujte, zalijepite po redu.
Skrb o sebi - Pripremite limunadu. Slikovne upute su u datoteci "Limunada".
Socijalizacija - Poigrajte sa s roditeljima te braćom. Igrajte jednostavne društvene igre ili aktivnosti s loptom.
Logopedske vježbe (Nemanja Vukotić) - Zadaci za učenice V.P. i G.H. nalaze se u prilogu.
Upoznavanje škole i uže okoline - "Ljeto" - Preuzmite datoteku. Opišite sliku, izrežite, zalijepite slova odgovarajućim redosljedom u tablicu.
INA - Preuzmite datoteku "Sladoled". Slijedite upute.
Ljeto slika opis.pdf
Sladoled INA.pdf
VJEZBE ZA JACANJE MISICA RUKU I PRSNIH MISICA.docx
Komunikacija - Ponovite slikopriču o zdravoj hrani.
Razvoj kreativnosti - Pripremite tempere i kist. Neka učenik samostalno odabere boje. Zalijepite papir za stol i neka samostalno slika.
Na sljedećoj poveznici pogledajte crtić Peppa pig. Poslušajte i imenujte glazbene instrumente - https://www.youtube.com/watch?v=3bOUp2Mi0JQ
Tjelesna i zdravstvena kultura - Označite pod s ravnim i zakrivljenim linijama (koristite traku u boji ili papir u boji) i neka dijete hoda po liniji. Demonstrirajte hod, pružite učenicima fizičku podršku.
Radni odgoj - Preuzmite datoteku "Nizanje". Izrežite, zalijepite, imenujte slike.
Skrb o sebi - Ponovite kako se radi sok od naranče pomoću slikovnih prikaza.
Tjelesna i zdravstvena kultura - Označite pod s ravnim i zakrivljenim linijama (koristite traku u boji ili papir u boji) i neka dijete hoda po liniji. Demonstrirajte hod, pružite učenicima fizičku podršku.
Vjeronauk - - pogledaj digitalnu slikovnicu o svetoj misi koja se nalazi na poveznici https://www.storyjumper.com/book/read/84569395/SVETA-MISA
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj)
Dragi N.L.današnji zadatak je pogledati crtić "Piko i zmaj" na ovoj poveznici:
https://www.youtube.com/watch?v=tIvbXkOzhD0&list=PLDBBD37DF471B63D5&index=4
Stigli smo do kraja mjeseca svibnja. Za danas je bio planirani školski izlet u Mursko Središe na Ponyland. Nažalost to nije moguće. Na sljedećoj poveznici pogledaj kako je tamo - https://www.youtube.com/watch?v=mgtw34LI5Cw .
A ovdje pogledaj slike ranča i životinja koja se tamo nalaze. Imenujte ih.
Skrb o sebi – U bilježnici pronađite sve radne listiće na temu osobne higijene. Ponovite.
Radni odgoj – Preuzmite "Nacrtaj2" datoteku. Dovršite po linijama.
Vjeronauk - Upute u prilogu
Tjelesna i zdravstvena kultura - Nađite mekanu podlogu i probajte napraviti kolut unatrag. Ovaj video Vam može pomoći. - https://www.youtube.com/watch?v=38nccWDeCbQ&t=13s
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj)
Dragi svi, današnji zadatak za učenika N.L. je pogledati i poslušati priču o psu Piku na ovoj poveznici:
https://www.youtube.com/watch?
Komunikacija - "Globalno čitanje" - U bilježnici pronađite temu zanimanja. Ponovite riječi ispod slika zanimanja. Postavite učenicima pitanje "Što tu piše?" i pokažite na riječ ispod slike.
Upoznavanje škole i uže okoline - "Zanimanja" - Preuzmi "Zanimanja i rekviziti za posao". Zaokružite točan odgovor.
Radni odgoj - U prilogu preuzmite zadatak "Nacrtaj".
Skrb o sebi - Ponovi slikopriču o higijeni. Ujutro operi zube, probaj ih oprati samostalno. Umij lice i obriši se ručnikom. Kod zadataka osobne higijene potičite učenike da u što većoj mjeri pranje, tuširanje, umivanje, oblačenje obavljaju samostalno.
Socijalizacija - "Društvene igre" - Izaberite igru koju možete igrati zajedno. Cilj je da učenici poštuju dogovorena pravila.
Logopedske vježbe (Nemanja Vukotić) - Zadaci za učenice V.P. i G.H. nalaze se u prilogu.
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj)
Lijep pozdrav svima! Današnji zadatak za učenika M.N. nalazi se u prilogu pod nazivom "Mačak Koko".
M.N. - VJERONAUČNA SKUPINA - Poslušaj pjesmu na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=qNt7YwWEhFU. Prati pokrete.
ZADATAK - Preuzmite i riješite radni list "Dan škole".
Komunikacija - Ponovite slikopriču "Osobna higijena" i Zanimanja_kartice. Obratite pozornost na riječi ispod slika.
Razvoj kreativnosti - https://www.youtube.com/watch?v=vY49eNceLBo Slijedite upute od 4. minute videa. Treba vam papir, tempere, voda, kist i plastična boca. Pokušajte napraviti cvjetove od plastične boce.
TZK - Nađite mekanu podlogu i probajte napraviti kolut naprijed. Ovaj video Vam može pomoći. - https://www.youtube.com/watch?v=iLNQ1-rGOnY
M.N. - VJERONAUČNA SKUPINA - pogledaj slikovnicu o Isusovu uzašašću koja se nalazi na poveznici https://www.storyjumper.com/book/read/83735205/ISUS-ODLAZI-U-NEBO#
Skrb o sebi – Preuzmite datoteku "Osobna higijena_spoji."
Radni odgoj – Preuzmite datoteku "Spoji slike".
Vjeronauk - Upoznajte sakrament krštenja uz priču na poveznici https://www.storyjumper.com/book/read/83737295/KR%C5%A0TENJE
Tjelesna i zdravstvena kultura - Nađite mekanu podlogu i probajte napraviti kolut naprijed. Ovaj video Vam može pomoći. - https://www.youtube.com/watch?v=iLNQ1-rGOnY
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj)
Dragi svi, današnji zadatak za učenika N.L. nalazi se u prilogu pod nazivom "Životinje pjesmica", a učenik M.N. neka riješi zadatak pod nazivom "Što rade miši po kiši". Sretno!
Spoji sliku.pdf
Osobna higijena spoji.pdf
Zivotinje pjesmica.doc
STO RADE MISI PO KISI.docx
Upoznavanje škole i uže okoline - "Zanimanja" - U prilogu preuzmite "Zanimanja_kartice i pitanja." Izrežite kartice sa zanimanjima, imenujte ih, zalijepite u bilježnicu te odgovorite na pitanja zaokruživanjem slika.
Komunikacija - Ponovite slikopriču "Osobna higijena".
Tjelesna i zdravstvena kultura : U prilogu šaljem razne vježbe (odaberite aktivnost koja Vama odgovara).
Radni odgoj - U prilogu preuzmite zadatak "Dovrši crtež".
Skrb o sebi - "Osobna higijena" - Pročitajte slikopriču u prilogu. Zalijepite u bilježnicu.
Socijalizacija - "Društvene igre" - Izaberite igru koju možete igrati zajedno. Cilj je da učenici poštuju dogovorena pravila.
*Logopedske vježbe (Nemanja Vukotić) - Zadaci za učenice G.H. i V.P. nalaze se u prilogu. Učenice moraju imenovati igračke, obojati ih po želji, a zatim se nakon svih zadataka poigrajte omiljenom igračkom učenice.
Komunikacija - Ponovite slikopriču.
Razvoj kreativnosti - https://www.youtube.com/watch?v=ikQhvzOP7hg Pokušajte napraviti jednu od životinja iz videa. Trebate tempere, kist i flomaster.
TZK - Nakon zadataka napravite vježbe od jučer, zatim nađite mekanu podlogu i probajte napraviti kolut naprijed. Ovaj video Vam može pomoći. - https://www.youtube.com/watch?v=iLNQ1-rGOnY
Skrb o sebi – Preuzmite "Sortiranje obuće i slikopriča". Slijedite upute.
Radni odgoj – Preuzmite datoteku "Dovrši crtež". Završi crtež i oboji.
Vjeronauk - - Poslušaj priču o Isusovoj majci Mariji na poveznici https://www.storyjumper.com/book/read/83248855/MARIJA-NA%C5%A0A-NEBESKA-MAJKA#
Tjelesna i zdravstvena kultura - U prilogu su vježbe.
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj)
Dragi svi, današnji zadatak za učenika N.L. je poslušati priču "Piko kod bake i djeda" s ove poveznice:
https://www.youtube.
Radni odgoj - U prilogu preuzmite zadatak "Spoji u sliku." Imenujte slike, izrežite ih, a zatim spojite u jednu cjelinu!
Skrb o sebi - "Obuća" - Kakvu obuću nosimo kada je vruće, a kakvu kada je hladno? Preuzmite zadatak "Spoji obuću s godišnjim dobima".
Socijalizacija - "Društvene igre" - Izaberite igru koju možete igrati zajedno. Cilj je da učenici poštuju dogovorena pravila.
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj)
Današnji zadatak za učenika M.N.nalazi se u prilogu pod nazivom "Radnje". Molim opisati sličice CIJELOM rečenicom uz pomoć roditelja.
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Nemanja Vukotić)
Današnji zadatak za učenice V.P. i G.H. nalazi se u prilogu. Pomognite učenicama opisati sličice riječima koje su zadane u dokumentu.
M.N. - Vjeronaučna skupina - poslušaj pjesmu " Marijo o Marijo" na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=5Oz6FiuiNqE
Upoznavanje škole i uže okoline - "Promet" - Najprije ćemo ponoviti vrste prijevoznih sredstava. Pogledajte video na -https://www.youtube.com/watch?v=P2ogWD9tsvI
Preuzmite zadatak u prilogu. Izrežite i zalijepite u bilježnicu. Imenujte slike, obratite pozornost na riječ ispod slike.
INA (OOS 13 i 21) - Naslikaj sliku prema vlastitoj želji koristeći tempere.
Tjelesna i zdravstvena kultura - Slalom hodanje i trčanje između čunjeva. Vježbe u prilogu.
Komunikacija - U prilogu je zadatak “Pisanje slova 2”.
Razvoj kreativnosti - U prilogu je zadatak “Slikanje prstima”.
Poslušajte i pogledajte pjesmu na poveznici - https://www.youtube.com/watch?v=haoJlx3wVcg te zaplešite s mamom/tatom/braćom.
TZK - Nakon zadataka napravite vježbe od jučer, a umjesto trčanja pođite u šetnju.
M.N. - ( Vjeronaučna skupina) - poslušaj pjesmu " Čestitka majčici" https://www.youtube.com/watch?v=X5NTZKjFHFU.
Skrb o sebi – Preuzmite zadatak "Obuća_izreži_zalijepi". Ponovite nazive, izrežite i zalijepite istu vrstu obuće.
Radni odgoj – Nacrtajte svoju mamu. Pomognite učenicima ako je potrebna fizička podrška. Učenik M.N. neka napiše ispod crteža velikim slovima "MAMA".
Vjeronauk - Dragi moji učenici danas sam za vas pripremila jednu digitalnu slikovnicu " Majčin dan" koja se nalazi na poveznici https://www.storyjumper.com/book/read/82835445/untitled# Slikovnicu listate pritiskom na miš, a zvuk pokrećete pritiskom na plavi gumb ispod slikovnice.
Tjelesna i zdravstvena kultura - U prilogu su vježbe.
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj)
U prilogu se nalazi današnji zadatak za učenika N.L.pod nazivom "Vizualna percepcija" i zadatak "Zagonetke, spajalice" za učenika M.N. Sretno!
Obuca izrezi zalijepi.pdf
Vjezbe-TZK.pdf
Vizualna percepcija.docx
Zagonetke, spajalice.docx
Komunikacija - U prilogu preuzmite zadatak "Slova".
Upoznavanje škole i uže okoline - Ponovite slikopriču "Majka i Sunce". Na sljedećem linku poslušajte i prolistajte slikovnicu- https://www.storyjumper.com/book/read/82824945/%C4%8CESTITKA-MAJ%C4%8CICIJOSIP-KAPLAN#
Tjelesna i zdravstvena kultura : izvodite nekoliko uzastopnih sunožnih skokova preko prepreka (grana, konop i sl.).
Radni odgoj - "Izrada čestitke" - Preuzmite zadatak iz priloga.
Skrb o sebi - "Obuća" - Imenujte slike, pokazujte, označite točne odgovore... Preuzmite zadatak iz priloga.
Socijalizacija - "Društvene igre" - Izaberite igru koju možete igrati zajedno. Cilj je da učenici poštuju dogovorena pravila. Primjer- "Čovječe ne ljuti se".
Logopedske vježbe (Nemanja Vukotić) -
Danas su na rasporedu učenice G.H. i V.P. Prošećite dvorište ili ulicom. Neka učenice imenuju barem 10 bića, stvari ili pojava oko sebe, pomognite im!
Zatim je zadatak za učenicu G.H. napraviti vježbu s linka: https://www.youtube.com/watch?v=cPEBfiTG9wg&feature=youtu.be
Učenica V.P. neka pogleda priču, a na kraju imenuje djevojčicu iz priče: https://www.youtube.com/watch?v=TM3MXMyyWZA
*Danas je Nacionalni dan osoba s cerebralnom paralizom.
Riješite prigodan zadatak u virtualnoj učionici "Learning Apps" - https://learningapps.org/display?v=pg10inuha20
Tjelesna i zdravstvena kultura : pronađite stepenice (u kući ili prirodi) i hodajte uz i niz stepenice 10 puta. Nakon odrađenih stepenica vježbajte na mekanoj podlozi (vježbe u prilogu).
Upoznavanje škole i uže okoline - Sljedeće nedjelje obilježava se Majčin dan, a jučer je bio Svjetski dan Sunca. Započinjemo tjedan s tom temom. Pogledajte slike, imenujte ih, pročitajte učenicima slikopriču. Zahtjevajte od njih da pokažu određene slike te da ih imenuju.
INA (za OOS 13 i 21) - Nacrtajte svoju mamu! Opišite kakva je, obojite crtež.
Za zadnji nastavni dan ovoga mjeseca imamo ponavljanje. Ponovite obrađene teme po radnim listićima koje ste lijepili u bilježnice.
Ponovite dijelove tijela i njihove funkcije, priče u slikama, svojstva predmeta, mirise oko nas, vježbe za tjelesni, igre loptama, gađanje u koš/kantu, uparivanje slova i slikopriče.
Sutra se prošećite, a za vikend se dobro odmorite!
Lijep pozdrav svima!
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj)
Lijep pozdrav svima, u prilogu se nalazi jedna zanimljiva vježba fine motorike i jezičnog razumijevanja "Kvačice", za učenika N.L. Zahvaljujem na svim fotografijama i video materijalima. Na taj način dobivam i ja uvid u vaš rad kod kuće.
Vjeronauk - Danas sam za Vas pripremila jednu digitalnu slikovnicu koja se nalazi na poveznici https://www.storyjumper.com/book/read/82528385/untitled#
Slikovnicu listate pritiskom na miš, a zvuk pokrečete pritiskom na plavi gumb ispod slikovnice.
Komunikacija - "Priče u slikama" - Ispričajte priču pomoću jednostavnih slika. Odgovorite na pitanja. Zadatak je u prilogu.
Upoznavanje škole i uže okoline - Ponovite svojstva predmeta i nazive oblika pomoću zadatka koji ste riješili jučer.
Tjelesna i zdravstvena kultura - dodavanje sa loptom u parovima (bacajte i hvatajte loptu sa dvije ruke).
Radni odgoj - U prilogu je zadatak na temu "Mirisi oko nas". Imenujte navedene predmete i odgovorite na pitanja zaokruživanjem točnog odogvora.
Skrb o sebi - "Što rade ruke?" "Što rade usta?" Odgovorite na pitanja pomoću zadatka u prilogu. Pokažite navedene dijelove tijela i navedite njihove funkcije. Potaknite učenika da imitira radnje sa slika.
Socijalizacija - "Društvene igre" - Izaberite igru koju možete igrati zajedno. Cilj je da učenici poštuju dogovorena pravila.
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj)
Dragi roditelji i M.N., poslušajte priču Željke Horvat Vukelja: "Crvić" na poveznici
https://www.youtube.com/watch?
Nakon odslušane priče, pokušajte riješiti zadatak u prilogu pod nazivom "Crvić-provjera razumijevanja". Zahvaljujem na svakoj fotografiji ili video materijalu, jako ste me razveselili. Trudite se tako i dalje! Sretno!
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Nemanja Vukotić) - Zadatak za učenice G.H. i V.P. nalazi se u prilogu. Prije zadatka pustite učenicama da odslušaju priču s linka: https://www.youtube.com/watch?v=lsDuLxjBBKQ
M.N. - Vjeronaučna grupa - pogledaj crtani film " Isusovo uskrsnuće i uzašašće" na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=bJfOKs-RShE&t=90s
Upoznavanje škole i uže okoline - U prilogu je zadatak. Kakvog su oblika predmeti? Kakve su boje? Spoji iste oblike!
Tjelesna i zdravstvena kuktura : prošećite 30 min, odradite opće pripremne vježbe u prilogu te nakon razgibavanja sami napravite loptu (ukoliko je nemate) i bacajte loptu sa dvije ruke visoko u zrak i uhvatite je.
*Dodatan zadatak pedagoginje Jelene Lakuš je u prilogu pod nazivom "Razgibajmo prste".
INA (OOS 13, 21) - U prilogu preuzmite "Sunce i Zemlja" dokument. Obojite.
Prona i iste oblike.pdf
1. vjezba RAZGIBAJMO PRSTE NA RUKAMA.pdf
TZK.pdf
TZK1.pdf
Sunce i Zemlja.docx
Komunikacija - U prilogu je zadatak (grafomotorika i rezanje).
Razvoj kreativnosti - U prilogu je zadatak. Oboji.
Poslušajte pjesmu na poveznici - https://www.youtube.com/watch?v=j_bpXK40nTk
TZK - Nakon zadataka pođite u šetnju od 30 minuta.
M.N. - Vjeronaučna skupina - poslušaj pjesmu " Ostani s nama" https://www.youtube.com/watch?v=O0eXlXvaqxw
Skrb o sebi – Ponovite dijelove tijela. U prilogu je zadatak.
Radni odgoj – Kad ponavljate dijelove tijela iskoristite situaciju da ponovite i odgovore na pitanja "S čim mirišemo? S čim žvačemo?"... po zadatku koji ste dobili u utorak.
Tjelesna i zdravstvena kultura - U prilogu su vježbe.
Vjeronauk - pogledaj kratku predstavu o Isusovu uskrsnuću na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=tmNvvICThqk
23. travanj - Svjetski dan knjige - poslušajte priču na https://www.youtube.com/watch?v=5s2sRL8-Xvc&t=11s
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj)
Lijep pozdrav svima! U prilogu se nalazi današnji zadatak za učenika M.N. pod nazivom "Medo na odmoru". N.L. i M.N. također ako možete otiđite u prirodu i pronađite maslačke prigodne za vježbu puhanja. Ponudite učeniku da odradi vježbu puhanja s maslačkom. Molim roditelje, ukoliko su u mogućnosti da snime učenike kako izvode tu vježbu puhanja te snimke pošalju svojoj učiteljici. Zahvaljujem na suradnji. Sretno!
Upoznavanje škole i uže okoline - "Dan planeta Zemlje" - U prilogu je zadatak i uputa.
Komunikacija - Ponovite slikopriču. U prilogu se nalaze slagalice. Izrežite, složite, pogledajte i imenujte slike.
Tjelesna i zdravstvena kultura : izađite u šetnju, uzmite sa sobom uže ili pronađite granu i zaigrajte igru "povuci - potegni"
22. travanj - Dan planeta Zemlje
Radni odgoj - Ponovimo osjetila. S čim mirišemo? S čim slušamo? U prilogu je zadatak.
Skrb o sebi - "Moje tijelo" - U prilogu je zadatak.
Socijalizacija - "Društvene igre" - Izaberite igru koju možete igrati zajedno. U prilogu je predložak za igru "memory". Napravite iste kartice, izrežite i igra može početi. Na početku dogovorite jasna pravila. Cilj je da učenici poštuju dogovorena pravila.
Logopedske vježbe (Nemanja Vukotić) - Zadaci za učenice G.H. i V.P. nalaze se u prilogu. Pomognite učenicama da pravilno obojaju sličice te im objasnite kako je važno da brinemo o čistoći našeg planeta Zemlje.
DRAGA NAŠA V., ŽELIM TI SVE NAJBOLJE! SRETAN ROĐENDAN!
Upoznavanje škole i uže okoline - "Dan planeta Zemlje" - U prilogu je slikopriča. Imenujte slike, pročitajte, izrežite i zalijepite u bilježnicu.
INA (Za OOS 13 i 21) - Zadatak i upute se nalaze u prilogu pod nazivom "Dan planeta Zemlje".
TZK - prilikom šetnje u trajanju od najmanje 30 min. pronađite granu i izvodite vježbe :
1. podizanje na prste, grana visoko gore i spuštanje na pete, spuštanje ruku
2. zasuk u lijevu i desnu stranu, ruke ispružene ispred tijela sa granom
3. dotaknite prste na stopalima sa granom (koljena ispružena), podignite granu visoko gore i izravnajte se
4. duboki čučanj na puna stopala, ruke ispružene ispred tijela sa granom u rukama
Komunikacija - Za vježbu u virtualnoj učionici Learning Apps pronađite zadatak pod nazivom "Uparivanje slogova".
Spojite rastavljene slogove imena učenika.
Učenik N.L. neka u virtualnoj učionici riješi zadatak "Upari samoglasnike".
Razvoj kreativnosti - U prilogu je zadatak s predloškom.
TZK - Poigrajte se bacanjem loptica ili drugih predmeta/igračaka u koš/kantu.
*Dodatne vježbe i zadatke možete pronaći i na linku - http://www.centar-odgojiobrazovanje-ck.skole.hr/ped
Skrb o sebi – “Priprema napitka” – U bilježnici pronađite izradu soka od naranče. Ako imate kod kuće naranče i cjedilo, napravite sok.
Radni odgoj – "Mirisi oko nas" - Ponovite slikopriču. Otkrijte nove mirise, iskoristite nešto što imate kod kuće, npr. sapun, šampon za tijelo.
Tjelesna i zdravstvena kultura – Izađite na dvorište i prošetajte 15-ak minuta. Napravite 20 čučnjeva, razgibajte ruke i noge.
Vjeronauk - upute su u prilogu
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj)
Današnji zadatak za učenika N.L. je poslušati ovu priču "Velika buka" zajedno s odraslom osobom, priča se nalazi na poveznici dolje:
Nakon što ste poslušali priču, otvorite sljedeću poveznicu kako bi zajedno ponovili ono što je najvažnije iz priče. Sretno!
Komunikacija - "Uparivanje slogova" - Učenik M.N. neka riješi plastificirane materijale (sastavljanje rečenica od slogova) koje ima kod kuće.
U virtualnoj učionici Learning Apps pronađite zadatak pod nazivom "Uparivanje slogova".
Rastavite imena učenika na slogove. Napišite na papir. Izrežite. Neka ih spoje.
Učenik N.L. neka u virtualnoj učionici riješi zadatak "Upari samoglasnike".
Upoznavanje škole i uže okoline - "Kakvo je što?" - U prilogu je tekst i zadaci. Odgovorite na pitanja zaokruživanjem slika.
Ako imate navedeno voće u kući, dajte učenicima u ruke, neka opipaju, probaju, komentirajte s njima boju, teksturu, oblik, okus.
Tjelesna i zdravstvena kultura : prošetajte 30 min u prirodi (šuma, polje i sl.). Pronađite grančice, postavite ih na tlo i izvodite sunožne skokove preko njih. Odradite vježbe na podlozi ili jednostavne vježbe koje ste primili u protekla 4 tjedna.
Dragi svi, praznici su završili.
Nadam se da ste se dobro odmorili i da ste spremni za nove zadatke!
Idemo i dalje po rasporedu, a ovaj mjesec moramo zapisati i neke opisne ocjene.
Radni odgoj - "Mirisi oko nas" - U prilogu je slikopriča i zadaci na temu mirisa. Dajte učenicima priliku da mirišu stvari u kući. Potaknite ih da pronađu cvijeće, neka ga pomirišu. Dajte učenicima da pomirišu svježe opranu odjeću, itd. Pokažite im način na koji da pomirišu, popratite s riječima "mmm, ovo miriši..." Isto tako možete i prikazati drugu relaciju, npr. pomirišite smeće, popratite riječima "uf, ovo smrdi", i gestom tako da začepite nos. Zahtjevajte od učenika da ponove.
Skrb o sebi - "Priprema napitka" - 2.4. čitali ste slikopriču o vrućoj čokoladi. Ponovite, utvrdite znanje, napravite vruću čokoladu i odgovorite na pitanja.
Socijalizacija - "Društvene igre" - Izaberite igru koju možete igrati zajedno. Neka to bude nešto jednostavno kao npr. memory (možete i nacrtati dva ista oblika, boje, životinju). Pružite učeniku podršku koja mu je potrebna. Na početku dogovorite jasna pravila. Cilj je da učenici poštuju dogovorena pravila.
Logopedske vježbe (Nemanja Vukotić) - Zadaci za učenike G.H. i V.P. nalaze se u prilogu. Osim toga, učenica G.H. neka odradi vježbu puhanja koju možete naći na linku: https://www.youtube.com/watch?v=cPEBfiTG9wg&feature=youtu.be
M.N. - poslušaj pjesmu na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=2FXEVGTIjzc
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj)
Učenik M.N. neka posluša priču "Velika buka" na ovoj poveznici https://youtu.be/kqiFAFK01AU
Nakon odslušane priče klikom na sljedeću poveznicu ponovimo najvažnije iz priče https://youtu.be/FTotBF3MqJI
Nastavljamo s vježbanjem. Zadaci s uputama su u prilogu.
Ponovite ono osnovno - imenujte voće koje vidite, koje je boje određeno voće, neka učenici u svojoj bilježnici pronađu tekst s temom voća, pročitajte učenicima, vježbajte grafomotoriku, crtajte oblike u brašnu, ponovite geometrijske oblike, pokažite koje boje poznajete, a pritom vježbate vizualnu i taktilnu percepciju te finu motoriku.
Radite zadatke kroz igru i uživajte!
Također, prema uputama stručne službe, ljubazno Vas molim da ispunite anketu na ovoj poveznici: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfkqY7ATJDGBDGUqIEhuy5S98vYpWTo-aZ9B4zPXOPTjcrsEQ/viewform
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Nemanja Vukotić) - U prilozima se nalaze zadaci za učenice G.H. i V.P. Razgovarajte s učenicima te kroz igru i opisivanje sličica širite njihov rječnik. Na kraju rada pohvalite učenice, a za nagradu možete zajednički pogledati kraći crtani film.
Dragi učenici i roditelji, stigao nam je tjedan vježbanja i ponavljanja, a i praznici su pred nama.
U sljedeća tri dana ovdje Vas čekaju zadaci koji su praktični, učenicima poznati, a većina prati temu Uskrsa.
Svaki dan izaberite zadatak koji Vam najviše odgovara, a ponavljajte i gradivo iz bilježnica!
Ponavljajte brojeve, brojite konkrete, pišite.
Vaša učiteljica
Završili smo još jedan tjedan online nastave.
Odmorite se za vikend, a sljedeći tjedan nas čeka vježbanje i ponavljanje.
A netko nam sutra slavi rođendan!
DRAGI NAŠ N., ŽELIM TI SVE NAJBOLJE I SRETAN TI ROĐENDAN!
Roditelji, provjerite mail, šaljem Vam kratki film za N. da se prisjeti trenutaka iz škole.
TZK - "Bacanje loptica" - Poigrajte se sa senzornim lopticama koje ste izradili. Slijedite iste upute kao i jučer.
Komunikacija - "Uparivanje slova" - vježbajte prema istim uputama kao u srijedu. Posjetite i virtualnu učionicu "Learning Apps"- uparivanje slova.
Razvoj kreativnosti - Poslušajte pjesmu - "Koka Đurđica". Potaknite učenike da zaplešu.
Link: https://www.youtube.com/watch?v=f6DtYnskkbk
Izradite prigodnog zeca. U prilogu su upute i slikovni prikaz.
Tjelesna i zdravstvena kultura – “Bacanje loptica” – U prilogu su upute za izradu senzornih loptica.
Skrb o sebi – “Priprema napitka” – Pročitajte slikopriču u prilogu te odgovorite na pitanja. Uživajte!
Radni odgoj – “Uskršnja jaja” - Slijedite upute za ukrašavanje uskršnjih jaja.
Vjeronauk - Pogledajte prezentaciju u prilogu. Na slici pokažite križ. Nacrtajte ili izradite križ.
*2.4. – Danas je Svjetski dan svjesnosti o autizmu. Pripremila sam vam prigodni slikovni kviz.
Link: https://wordwall.net/hr/resource/1190605/24-svjetski-dan-svjesnosti-o-autizmu
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj)
U prilogu se nalaze ideje za vježbu fine motorike za učenika N.L., a možete pokušati odraditi i vježbu puhanja koja se nalazi na ovoj poveznici:
Komunikacija – “Uparivanje slova” – U učionici “Learning Apps” pronađite zadatak pod nazivom “Upari samoglasnike”. Imenujte samoglasnike, neka učenici naprave isto, a nakon toga učenicima M.N. i G.H. u bilježnicu olovkom napišite sve samoglasnike, a oni neka kemijskom olovkom ponove po predlošcima. Učenica V.P. neka nabroji riječi koje počinju sa slovom a, i, o. Učenik N.L. neka upari samoglasnike po bojama/uzorcima u virtualnoj učionici.
Klik na: https://learningapps.org/display?v=p0eaknchc20
Upoznavanje škole i uže okoline – “Uskrs” – Uskoro nam stižu praznici i Uskrs. Povodom toga učenicima pročitajte kratku pjesmicu/slikopriču te odgovorite na pitanja zaokruživanjem slika. Slikopriča i pitanja su u prilogu.
TZK - vježbe izvodimo na mekanoj podlozi (u prilogu).
Radni odgoj – "Rukovanje škarama" - Na papir stavite dlan, nacrtajte ga, neka ga učenik izreže. Nacrtajte učeniku razne oblike, neka ih izreže. Primjeri su u prilogu niže.
Skrb o sebi – “Kuhinja” – Vježbajte pomoću nastavnog listiću kojeg ste u četvrtak zalijepili u bilježnicu. Zahtijevajte od učenika da prstom pokazuju slike, imenuju ih. Zatim pogledajte predmete. Pronađite iste predmete u kuhinji. Učenicima možete postaviti pitanja poput “S čim jedeš juhu?”, “U što stavljamo hranu?”, “U što točimo vodu?”…
Socijalizacija - "Slobodna igra" - Učenici mogu odabrati igru, samostalnu ili s braćom/sestrama/roditeljima. Ponudite im edukativne i korisne igre ili čitajte i listajte slikovnice.
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj)
U prilogu se nalazi današnja vježba jezične proizvodnje za učenika M.N. Roditelj postavlja pitanja, učenik odgovara čim dužim iskazom i pokazuje sličicu. Zadatak možete i isprintati i zaokruživati točne odgovore ako želite.
M.N. - Vjeronaučna skupina - poslušaj pjesmu "Mi želimo uzdić Isusa." Pokušaj pratiti pokrete. https://www.youtube.com/watch?v=d1jAX_X6ggA
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Nemanja Vukotić) - U prilogu ispod nalaze se zadaci za učenice G.H. i V.P. Upute se nalaze u dokumentima.
Upoznavanje škole i uže okoline - "Prostorije i inventar" - Danas ćete ponoviti prostorije u kući te predmete koji se u njima nalaze. Pratite upute od prošlog tjedna: "Pogledajte što se nalazi u kuhinji, kupaonici i spavaćoj sobi. Imenujte prostorije i pokažite predmete koje vidite (npr. u kupaoni - sapun, ručnici, četkica, šampon, u kuhinji - pribor za jelo, tanjure, frižider, a u spavaćoj sobi - jastuk, krevet). Zahtijevajte od učenika da pokažu te predmete (N.L.) te da ih samostalno imenuju (M.N., G.H., V.P.)."
Ako su učenici usvojili nazive prostorija i inventara prošlog tjedna, imenujte i pokažite im nove predmete u prostorijama.
Zadaci u učionici "Learning apps" za M.N., N.L.:
https://learningapps.org/display?v=ptg7zc6r320 https://learningapps.org/display?v=prk4sk8g320
.
INA (Za OOS 13 i 21) - "Proljeće" - Izrada tratinčica. U prilogu su upute.
TZK - u prilogu šaljem vježbe koje se izvode na mekanoj podlozi.
Tjelesna i zdravstvena kultura - Pročitajte učenicima socijalnu priču o Koronavirusu. Pogledajte i komentirajte slike. Priča je u prilogu.
(Izvor:www.malivrtuljak.hr)
Komunikacija - Vježbajte čitanje i imenovanje/pokazivanje fotografija proljetnica kao što ste radili u srijedu.
Razvoj kreativnosti (glazbene i likovne) - Otpjevajte pjesmu "Visibaba mala". Pratite pljeskanjem. Pjesma je dostupna na linku: https://www.youtube.com/watch?v=MQpyIrWWSSA.
*Dodatan zadatak:
Danas je Svjetski dan kazališta. Ako želite, možete pogledati predstavu za djecu "Ogledalce".
Link https://www.youtube.com/watch?v=mEpsq0N6pUU
Tjelesna i zdravstvena kutura - Za početak se možete malo razgibati.
Zadatak - napraviti 10 čučnjeva, 10 trbušnjaka, 10 dizanja ruka u zrak.
Učenicu V.P. primite za ruke te neka čučnjeve radi tako da sjeda na stolac i diže se. Učeniku N.L. pružiti podršku držanjem za ruke, a kod trbušnjaka držanjem za stopala.
Učenici G.H. i M.N. mogu samostalno napraviti navedene vježbe, a kod trbušnjaka možete im pomoći držanjem stopala.
Skrb o sebi - "Kuhinja" - U prilogu se nalazi radni listić. Pročitajte učenicima tekst, pogledajte slike. Zahtijevajte od učenika da prstom pokazuju slike, imenuju ih. Zatim pogledajte predmete. Pronađite iste predmete u kuhinji. Uključite učenike kod pospremanja, brisanja suđa.
Radni odgoj - "Rukovanje škarama" - U prilogu su upute za izradu "frizure". Pripremite škare, lijepilo, kolaž/papir i bojice.
Nacrtajte ili isprintajte lik dječaka. Učenici M.N., G.H. neka režu po valovitim crtama, a učenici N.L., V.P. po ravnim crtama.
Označite učenicima valovite i ravne crte na papiru ili kolažu kojeg će rezati.
Vjeronauk
- poslušajte pjesmu: " Ja volim Isusa"https://www.youtube.com/watch?v=bE_HWpbSm0k&list=RDbE_HWpbSm0k&start_radio=1
- pogledajte sliku Isusove posljednje večere u prilogu. Učenici G.K., M.N. i V.P. neka pokažu i imenuju Isusa i njegove učenike, učenik N.L. neka pokaže Isusa na slici.
- učenici G.K. i M.N. neka nacrtaju kruh.
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj)
Dragi učenici i roditelji stižu i zadaci za logopedske vježbe. Učenik N.L. neka posluša priču na poveznici, a učenik M.N. neka uz pomoć roditelja pročita pjesmicu koja se nalazi u prilogu.
Kuhinja ninanovakovic.pdf
Napravi frizuru ninanovakovic.pdf
KOKA I PILICI M.N..pdf
vjeronauk 1.jpg
Komunikacija - "Globalno čitanje" - Proljetnice - Pogledajte fotografije. Imenujte ih i pokazujte prstom više puta. ("To je visibaba." - pokažite prstom sliku. "Tu piše visibaba" - pokažite prstom na riječ.)
Učenici M.N., G.H., V.P. neka ponove nazive.
Učenica V.P. neka izgovori prvi glas u riječi ("V kao visibaba")
Učenik N.L. neka pokaže visibabu prstom.
Zatim obojajte odgovarajućim bojama.
*Dodatni zadaci vas čekaju u učionici "Learning apps" :
https://learningapps.org/display?v=p9qiqzvok20 - N.L.
https://learningapps.org/display?v=peckize7n20 - M.N.
Upoznavanje škole i uže okoline - "Prostorije i inventar" - Pogledajte što se nalazi u kuhinji, kupaonici i spavaćoj sobi. Imenujte prostorije i pokažite predmete koje vidite (npr. u kupaoni - sapun, ručnici, četkica, šampon, u kuhinji - pribor za jelo, tanjure, frižider, a u spavaćoj sobi - jastuk, krevet). Zahtijevajte od učenika da pokažu te predmete (N.L.) te da ih samostalno imenuju (M.N., G.H., V.P.).
Zadaci u učionici "Learning apps" :
https://learningapps.org/display?v=ptg7zc6r320
https://learningapps.org/display?v=prk4sk8g320
TZK - vježbe u prilogu
Radni odgoj - "Rukovanje škarama" - vježbanje- Nacrtajte učeniku na papir crte. Neka budu ravne, valovite... kao i u primjeru koji se nalazi u prilogu.
(Izvor: artrea.com.hr)
Za učenike V.P i N.L. - crte neka budu ravne i uočljive. Koristite flomaster.
Za učenike G.H. i M.N. - crte neka budu ravne, valovite.
Učenik neka drži škare u rukama i uz odgovarajuću podršku na dlanu, ili samostalno ako je to moguće, reže po crtama.
Skrb o srbi - "Priprema hrane" - Učenici neka sudjeluju s Vama u pripremi obroka. Uključite ih na jedan od načina. Neka stavljaju sastojke u posude, obrišu radne površine, miješaju, postavljaju stol. Pružite im odgovarajuću podršku prema procjeni (držanje za dlan, lakat, usmjeravanje riječima, koristite jednostavne rečenice, pokažite učeniku što točno treba napraviti).
Socijalizacija - "Slobodna igra" - Učenici mogu odabrati igru, samostalnu ili s braćom/sestrama/roditeljima. Koristite kocke, puzzle, čitajte slikovnice...
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Nemanja Vukotić) - Dobro jutro roditeljima/skrbnicima i učenicima! Prije zadataka napravite s učenicima vježbu puhanja s linka: https://www.youtube.com/watch?v=cPEBfiTG9wg&feature=youtu.be
ili https://www.youtube.com/watch?v=9_OtSQ1FKwM&feature=youtu.be
U prilozima dolje nalaze se dokumenti i upute za rad učenice G.H. i V.P. Oba dokumenta, tj. zadatka ne morate printati! Učenici G.H. zadatak je opisivati sličice - postavite joj pitanja, a ako je potrebno pomognite joj da odgovori i opiše sličicu. Raspravite zajedno koje aktivnosti sa sličica je danas ona napravila! Učenica V.P. najprije mora imenovati sličice, a zatim joj postavite pitanje. Nakon odgovora prelazite na sljedeće imenovanje i pitanja!
Nakon zadataka možete odigrati neku društvenu igru ili pogledati crtani film!
Upoznavanje škole i uže okoline - "Proljeće" - u bilježnici pronađi nastavne listiće s temom proljetne odjeće i obuće. Imenujte, pokažite, obojajte proljetnu garderobu. Komentirajte s učenikom odjeću i obuću za kišu. Izrežite listiće te ih zalijepite u bilježnicu. Ponovite obilježja proljeća pomoću riješenih nastavnih listića u bilježnici te posebno izrađenih materijala koji su poslani učenicima.
Za OOS 13 i 21 - INA - Izrada leptira. U prilogu su upute.
Tjelesna i zdravstvena kultura - "Bacanje loptice u kantu/koš" - Uzmite lopte različitih veličina i tekstura. Opipajte lopte, komentirajte teksturu i oblik. Dodavajte se s loptom. Bacajte loptu u kantu/koš. Potičite učenika na samostalno bacanje. Kantu/koš stavite na primjerenu udaljenost.
Komunikacija - Odgovaranje na pitanja - u bilježnici učeniku pročitajte tekst i ponovite odgovore na pitanja. Postavite učeniku pitanja i zahtjevajte da na njih odgovori verbalno ili neka pokaže na odgovarajuću sliku.
Upari iste slike na temu "Vuk i tri praščića"- https://learningapps.org/display?v=p283acbct20
Razvoj kretivnosti (likovne i glazbene) - "Pjevanje dječjih pjesama" - slušanje i pjevanje pjesme "Visibaba mala" i praćenje uz pljeskanje. Pjesma je dostupna na linku: https://www.youtube.com/watch?v=MQpyIrWWSSA.
- "Proljeće" - izradite likovni rad na temu proljeća (nacrtajte učeniku visibabu, neka oboji). Koristite bojice.
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Nemanja Vukotić) - LIjep pozdrav roditeljima/skrbnicima i učenicima! U prilozima dolje nalaze se dokumenti i upute za rad učenica G.H. i V.P. Osim toga, vježbajte s učenicama G.H. i V.P. :
VJEŽBA PIJENJA ZA UČENICE G.H. i V.P dostupne na linku: https://www.youtube.com/watch?v=kf1fep360SA&feature=youtu.be
VJEŽBA PUHANJA ZA UČENICU G.H. dostupne na linku: https://www.youtube.com/watch?v=cPEBfiTG9wg&feature=youtu.be
LOGOPEDSKE VJEZBE - IMENUJ PROLJETNO CVIJECE za G,H.doc
OPIS SLICICA ZA UCENICU V.P..pdf
Radni odgoj - "Rukovanje škarama" - Učenik neka drži škare u rukama i uz odgovarajuću podršku na dlanu, ili samostalno ako je to moguće, reže po crtama.
U prilogu se nalaze listići za rezanje. (Izvor: www.maligenijalci.com)
Skrb o sebi - "Priprema hrane" - Učenik sudjeluje u čišćenju i pospremanju kuhinje. Neka odradi aktivnosti poput - brisanja suđa, brisanja stola, pranja suđa.
Tjelesna i zdravstvena kultura - "Bacanje loptice u kantu/koš" - Pripremite kantu i loptu. Neka učenik baca loptu u kantu na primjerenoj daljini. Igrajte se s loptom, promatrajte, komentirajte teksturu i oblik lopte.
Vjeronauk - U prilogu se nalaze slike i radni listić. Promotrite sliku i pokažite na slici Isusa i ljude koji ga pozdravljaju. Riješite radni listić.
Komunikacija - Odgovaranje na pitanja - pročitajte priču, komentirajte slike, neka učenik na zahtjev pokazuje slike. Odgovorite na pitanja zaokruživanjem odgovarajućih slika. U prilogu je tekst s pitanjima.
Upoznavanje škole i uže okoline - "Proljeće"- riješite 2-3 nastavna listića koje imate spremne u bilježnici, a vezane su za temu "Proljeće" (obilježja proljeća, drvo u proljeće). Izrežite ih i zalijepite u bilježnicu.
Radni odgoj - "Glasanje životinja" - S učenikom ponovite glasanje životinja prema nastavnom listiću koji se nalazi u bilježnici. Ponovite imenovanje životinja, komentirajte izgled životinja te zahtjevajte od učenika da imitira kako se glasaju određene životinje.
Skrb o sebi - "Priprema hrane" - Učenik neka pripremi napitak prema izboru - cedevita, kakao, čaj. Tijekom zadatka pružajte jasne upute. U bilježnici ponovite slikovne upute za pripremu hrane koju smo pripremali u školi.
Socijalizacija - "Druženje" - Učenik neka provede vrijeme u slobodnoj igri ili s braćom/sestrama prema izboru, a prema potrebi pružite mu podršku u smislu verbalnog usmjeravanja.
Upoznavanje škole i uže okoline - tema je "Proljeće".
Pročitajte tekst i odgovorite na pitanja zaokruživanjem slika.
Oboji.
Tekst i pitanja preuzmite iz priloga.
INA - Art Grupa- Napravi likovni rad na temu "Proljeće" .
Uz pomoć roditelja nacrtaj visibabu, jaglac i obojaj.
Koristite flomastere ili bojice.
Radno vrijeme Centra za odgoj i obrazovanje Čakovec sa strankama je od ponedjeljka do petka od 08:30 sati do 13:30 sati.
« Travanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |