preskoči na sadržaj

Centar za odgoj i obrazovanje Čakovec

Petak 22 5 2020

1. Upoznavanje škole i uže okoline - Životinje (pčela) - Otvorite ppt dokument pod naslovom "Pčela". Pregledajte s djetetom slike i pročitajte mu tekst uz svaku sliku. Razgovarajte o sadržaju: Je li pčela kukac? (Da.) Kako se zove obitelj pčela? (Roj.) Što pčele skupljaju s cvjetova? (Pelud i nektar.) Kamo pčele nose skupljeni pelud i nektar? (U svoju kuću.) Kako se zove pčelinja kuća? (Košnica.) U čemu nastaje med od peludi i nektara? (U saću.) Kako se zove čovjek koji se bavi pčelama i medom? (Pčelar.)

2. Skrb o sebi - Redoviti izlasci na svježi zrak - Naglasite djetetu da je važno svaki dan provesti određeno vrijeme na otvorenom. Provedite ugodne trenutke zajedno na svježem zraku.

3. Vjeronauk*

4. Razvoj kreativnosti - Ritmiziranje - Prilikom slušanja dječjih pjesmica, pjevušenja... imajte pri ruci zvečku ili neku drugu šuškalicu. Tresite zvečku i pjevajte. Omogućite djetetu da svojom rukom drži zvečku i svira u skladu s ritmom pjesme koju pjevate ili slušate. Upotrijebite za ritmiziranje uz pjevanje dvije drvene kuhače: jednu neka dijete drži u ruci, samostalno ili uz vašu pomoć, dok drugom kuhačom vi lagano lupkate po djetetovoj i proizvodite ritam usklađen s pjesmom po izboru.

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Nošenje predmeta - Uz vašu pomoć dijete neka prihvati i drži rukama, ovisno o potrebi oslonjeno na natkoljenice tijekom voženje u kolicima, plastičnu bocu do polovice napunjenu vodom. Cilj je aktivnosti prenijeti predmet od polazne do završne točke koju vi odredite.


Četvrtak 21 5 2020

1. Upoznavanje škole i uže okoline - Životinje (pčela) - Otvorite ppt dokument pod naslovom "Pčela". Pregledajte s djetetom slike i pročitajte mu tekst uz svaku sliku. Razgovarajte o sadržaju: Je li pčela kukac? (Da.) Kako se zove obitelj pčela? (Roj.) Što pčele skupljaju s cvjetova? (Pelud i nektar.) Kamo pčele nose skupljeni pelud i nektar? (U svoju kuću.) Kako se zove pčelinja kuća? (Košnica.) U čemu nastaje med od peludi i nektara? (U saću.) Kako se zove čovjek koji se bavi pčelama i medom? (Pčelar.)

2. Komunikacija - "Vrijedna pčelica" - pjesmica - Pročitajte naglas stihove o vrijednoj pčelici.

3. Radni odgoj - Razvijanje fine motorike šake - Držite djetetovu šaku sa svoja oba dlana. S malo mlijeka za tijelo na svojim dlanovima masirajte lagano cijelu šaku, potom zglavak, pa nadlanicu. Nakon toga jednom rukom držite zglavak ruke, a drugom masirajte jedan po jedan prst djeteta počevši od članaka uz dlan, a završite kod noktiju.

4. Tjelesna i zdravstvena kultura*

5. Tjelesna i zdravstvena kultura*


Srijeda 20 5 2020

1. Upoznavanje škole i uže okoline - Životinje (pčela) - Otvorite ppt dokument pod naslovom "Pčela" u prilogu jučerašnje pošte. Pregledajte s djetetom slike i pročitajte mu tekst uz svaku sliku. Razgovarajte o sadržaju: Je li pčela kukac? (Da.) Kako se zove obitelj pčela? (Roj.) Što pčele skupljaju s cvjetova? (Pelud i nektar.) Kamo pčele nose skupljeni pelud i nektar? (U svoju kuću.) Kako se zove pčelinja kuća? (Košnica.) U čemu nastaje med od peludi i nektara? (U saću.) Kako se zove čovjek koji se bavi pčelama i medom? (Pčelar.)

2. Komunikacija - "Vrijedna pčelica" - pjesmica - Pročitajte naglas stihove o vrijednoj pčelici.

3. Skrb o sebi - Redoviti izlasci na svježi zrak - U dijelu dana u kojem procijenite da su vremenski uvjeti najpovoljniji izađite s djetetom na otvoreno. Pritom se vi i dijete odjenite u skladu s vremenskim prilikama.

4. Radni odgoj - Razvijanje fine motorike šake - Držite djetetovu šaku sa svoja oba dlana. S malo mlijeka za tijelo na svojim dlanovima masirajte lagano cijelu šaku, potom zglavak, pa nadlanicu. Nakon toga jednom rukom držite zglavak ruke, a drugom masirajte jedan po jedan prst djeteta počevši od članaka uz dlan, a završite kod noktiju.

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Nošenje predmeta - Uz vašu pomoć dijete neka prihvati i drži rukama, ovisno o potrebi oslonjeno na natkoljenice tijekom voženje u kolicima, plastičnu bocu do polovice napunjenu vodom. Cilj je aktivnosti prenijeti predmet od polazne do završne točke koju vi odredite.


Utorak 19. 5. 2020.

1. Upoznavanje škole i uže okoline - Životinje (pčela) - Otvorite ppt dokument pod naslovom "Pčela" u prilogu. Pregledajte s djetetom slike i pročitajte mu tekst uz svaku sliku.

2. Komunikacija - "Vrijedna pčelica" - pjesmica - Otvorite dokument u prilogu jučerašnje pošte pod ovim naslovom. Pročitajte naglas stihove o vrijednoj pčelici.

3. Skrb o sebi - Redoviti izlasci na svježi zrak - Naglasite djetetu da je važno svaki dan provesti određeno vrijeme na otvorenom. Provedite ugodne trenutke zajedno na svježem zraku.

4. Radni odgoj - Razvijanje fine motorike šake - Držite djetetovu šaku sa svoja oba dlana. S malo mlijeka za tijelo na svojim dlanovima masirajte lagano cijelu šaku, potom zglavak, pa nadlanicu. Nakon toga jednom rukom držite zglavak ruke, a drugom masirajte jedan po jedan prst djeteta počevši od članaka uz dlan, a završite kod noktiju.

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Nošenje predmeta - Uz vašu pomoć dijete neka prihvati i drži rukama, ovisno o potrebi oslonjeno na natkoljenice tijekom voženje u kolicima, plastičnu bocu do polovice napunjenu vodom. Cilj je aktivnosti prenijeti predmet od polazne do završne točke koju vi odredite.

Priloženi dokumenti:
PCELA.ppt


Ponedjeljak 18. 5. 2020.

1. Komunikacija - "Vrijedna pčelica" - pjesmica - Otvorite dokument u prilogu pod ovim naslovom. Pročitajte naglas stihove o vrijednoj pčelici.

2. Razvoj kreativnosti - Pčela (slikanje dlanovima) - Otvorite dokument u prilogu pod ovim naslovom. Razgledajte ga s djetetom. Kažite djetetu da je na slici pčela. Dlan djeteta pomoću kista premažite žutom bojom za slikanje prstima ili neka dijete pritisne dlan na tanjurić s žutom bojom za slikanje prstima. Potom neka uz vašu pomoć dijete pritisne dlan na papirnatu ili kartonsku podlogu. Kad se otisak dlana osuši, dijete neka uz vašu pomoć i vođenje kistom povuče crte preko otiska dlana kao što je prikazano na fotografiji u prilogu. Bijelom bojom pridružite zajedno s djetetom pčelici krila. Divite se zajedno prelijepom likovnom uratku koji prikazuje pčelu, jedno od najznačajnijih bića za održanje života na Zemlji.

3. Socijalizacija - Korištenje slobodnog vremena - Iskoristite povoljne vremenske prilike. Provedite slobodno vrijeme s djetetom na otvorenom. Uživajte u blagodatima svježeg zraka i sunčeve  topline. Promatrajte biljni svijet oko sebe i uočite ljepotu koju je oko nas prosulo proljeće.

4. Radni odgoj - Razvijanje fine motorike šake - Držite djetetovu šaku sa svoja oba dlana. S malo mlijeka za tijelo na svojim dlanovima masirajte lagano cijelu šaku, potom zglavak, pa nadlanicu. Nakon toga jednom rukom držite zglavak ruke, a drugom masirajte jedan po jedan prst djeteta počevši od članaka uz dlan, a završite kod noktiju.

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Nošenje predmeta - Uz vašu pomoć dijete neka prihvati i drži rukama, ovisno o potrebi oslonjeno na natkoljenice tijekom voženje u kolicima, plastičnu bocu do polovice napunjenu vodom. Cilj je aktivnosti prenijeti predmet od polazne do završne točke koju vi odredite.

LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj)

Dragi svi, današnji zadatak za SVE učenike je pogledati i poslušati priču o psu Piku na ovoj poveznici:

https://www.youtube.com/watch?v=Xa614mDsVMA


Petak 15. 5. 2020.

1. Upoznavanje škole i uže okoline - Pogledajte ppt prezentaciju "Pas". Razgovarajte s djetetom: Kakvi sve psi postoje? (Veliki i mali) Kako se psi glasaju? (Vau vau) Kako psi pomažu ljudima? (Čuvaju im dvorišta i kuće, čuvaju ovce, pomažu slijepim osobama, pomažu osobama koje teže hodaju) Tko su slijepe osobe? (Osobe koje ne vide) Kako se nazivaju bebe psići? (Štenci) Kako se treba brinuti o psu? (Davati mu hranu i čistu vodu, redovito ga voditi veterinaru) Tko je veterinar? (Liječnik za životinje) Kod postavljenog svakog pitanja imajte na ekranu otvorenu sliku koja prikazuje odgovor. Kada dajete odgovor na pitanje koje ste postavili, pokažite rukom prema ekranu i usmjerite dijete neka pogleda u tom smjeru.

2. Skrb o sebi - Redovito pranje zuba - Potičite dijete na sudjelovanje u redovitom pranju zuba. Naglašavajte mu zbog čega je to važno. U tome neka vam pomogne pjesmica koju smo slušali jučer. Ovdje je njezina poveznica:

https://www.youtube.com/watch?v=A8PvPkxpg7w

3. Vjeronauk- Poslušajte priču o Isusovoj majci Mariji na poveznici https://www.storyjumper.com/book/read/83248055/sbratinscak

4. Razvoj kreativnosti - Ritmiziranje - Prilikom slušanja dječjih pjesmica, pjevušenja... imajte pri ruci zvečku ili neku drugu šuškalicu. Tresite zvečku i pjevajte. Omogućite djetetu da svojom rukom drži zvečku i svira u skladu s ritmom pjesme koju pjevate ili slušate. Upotrijebite za ritmiziranje uz pjevanje dvije drvene kuhače: jednu neka dijete drži u ruci, samostalno ili uz vašu pomoć, dok drugom kuhačom vi lagano lupkate po djetetovoj i proizvodite ritam usklađen s pjesmom po izboru.

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Kretanje na otvorenom - Uz vašu pomoć dijete neka se kreće na otvorenom: gurajte ga u kolicima, odnosno pomozite mu da korača.


Četvrtak 14. 5. 2020.

1. Upoznavanje škole i uže okoline - Pogledajte ppt prezentaciju "Pas". Razgovarajte s djetetom: Kakvi sve psi postoje? (Veliki i mali) Kako se psi glasaju? (Vau vau) Kako psi pomažu ljudima? (Čuvaju im dvorišta i kuće, čuvaju ovce, pomažu slijepim osobama, pomažu osobama koje teže hodaju) Tko su slijepe osobe? (Osobe koje ne vide) Kako se nazivaju bebe psići? (Štenci) Kako se treba brinuti o psu? (Davati mu hranu i čistu vodu, redovito ga voditi veterinaru) Tko je veterinar? (Liječnik za životinje) Kod postavljenog svakog pitanja imajte na ekranu otvorenu sliku koja prikazuje odgovor. Kada dajete odgovor na pitanje koje ste postavili, pokažite rukom prema ekranu i usmjerite dijete neka pogleda u tom smjeru.

2. Komunikacija - Otvorite listić s tekstom pjesmice "Mame" i pročitajte naglas tekst pjesmice djetetu. Zajedno pogledajte sličice kojima je pjesmica ilustrirana. Razgovarajte s djetetom: Kako su mame snažne i odvažne? (Kao lavice) Što bi mame rado činile s kosom baš kao djevojčice? (Plele pletenice) Čime bi se mame rado osladile? (Sladoledom) Kojom vježbom bi se mame željele zabaviti? (Preskakivanjem užeta) Što bi mame rado žvakale, baš poput djevojčica? (Žvaku) Kakve mame ostanu duboko u sebi čak i kad odrastu? (Ostanu male)

3. Radni odgoj - Odigrajte igru "Boje i oblici" pomoću materijala koji ste izradili u ponedjeljak

4. Tjelesna i zdravstvena kultura - vježbe u prilogu

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - vježbe u prilogu

 

Priloženi dokumenti:
PASIVNO ISTEZANJE 4.docx


Srijeda 13. 5. 2020.

1. Upoznavanje škole i uže okoline - Pogledajte ppt prezentaciju "Pas". Razgovarajte s djetetom: Kakvi sve psi postoje? (Veliki i mali) Kako se psi glasaju? (Vau vau) Kako psi pomažu ljudima? (Čuvaju im dvorišta i kuće, čuvaju ovce, pomažu slijepim osobama, pomažu osobama koje teže hodaju) Tko su slijepe osobe? (Osobe koje ne vide) Kako se nazivaju bebe psići? (Štenci) Kako se treba brinuti o psu? (Davati mu hranu i čistu vodu, redovito ga voditi veterinaru) Tko je veterinar? (Liječnik za životinje) Kod postavljenog svakog pitanja imajte na ekranu otvorenu sliku koja prikazuje odgovor. Kada dajete odgovor na pitanje koje ste postavili, pokažite rukom prema ekranu i usmjerite dijete neka pogleda u tom smjeru.

2. Komunikacija - Otvorite listić s tekstom pjesmice "Mame" i pročitajte naglas tekst pjesmice djetetu. Zajedno pogledajte sličice kojima je pjesmica ilustrirana. Razgovarajte s djetetom: Kako su mame snažne i odvažne? (Kao lavice) Što bi mame rado činile s kosom baš kao djevojčice? (Plele pletenice) Čime bi se mame rado osladile? (Sladoledom) Kojom vježbom bi se mame željele zabaviti? (Preskakivanjem užeta) Što bi mame rado žvakale, baš poput djevojčica? (Žvaku) Kakve mame ostanu duboko u sebi čak i kad odrastu? (Ostanu male)

Odigrajte igru slagalicu:

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=135009cea972

3. Skrb o sebi - Redovito pranje zuba - Potičite dijete na sudjelovanje u redovitom pranju zuba. Naglašavajte mu zbog čega je to važno. U tome neka vam pomogne pjesmica koju smo slušali jučer. Ovdje je njezina poveznica:

https://www.youtube.com/watch?v=A8PvPkxpg7w

4. Radni odgoj - Odigrajte igru "Boje i oblici" pomoću materijala koji ste izradili u ponedjeljak

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Kretanje na otvorenom - Uz vašu pomoć dijete neka se kreće na otvorenom: gurajte ga u kolicima, odnosno pomozite mu da korača.


Utorak 12. 5. 2020.

1. Upoznavanje škole i uže okoline - Životinje (pas) - Otvorite ppt dokument pod naslovom "Pas" u prilogu. Pregledajte s djetetom slike i pročitajte mu tekst uz svaku sliku. Tekst na početku prezentacije je podsjetnik za vas.

2. Komunikacija - Pjesma "Mame" - Otvorite listić s tekstom pjesmice "Mame" i pročitajte naglas tekst pjesmice djetetu. Zajedno pogledajte sličice kojima je pjesmica ilustrirana. Razgovarajte s djetetom: Kako su mame snažne i odvažne? (Kao lavice) Što bi mame rado činile s kosom baš kao djevojčice? (Plele pletenice) Čime bi se mame rado osladile? (Sladoledom) Kojom vježbom bi se mame željele zabaviti? (Preskakivanjem užeta) Što bi mame rado žvakale, baš poput djevojčica? (Žvaku) Kakve mame ostanu duboko u sebi čak i kad odrastu? (Ostanu male)

Poigrajte se digitalnom slagalicom otvaranjem sljedeće poveznice:

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=135009cea972

Autorica je naša profesorica Maja Oreški Bradarić.

3. Skrb o sebi - Redovito pranje zuba - Zašto je važno redovito prati zube ponovite slušajući pjesmicu na sljedećoj poveznici:

https://www.youtube.com/watch?v=A8PvPkxpg7w

4. Radni odgoj - Boje i oblici - Jučer ste primili poveznicu na kojoj se nalazi ideja za provođenje ove vježbe. Autorica joj je naša pedagoginja Jelena Lakuš, mag. educ. reh.. Sigurna sam da ste uspješno izradili materijal za nju i da ste s učenikom odigrali nekoliko puta predloženu igru.

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Kretanje na otvorenom - Uz vašu pomoć dijete neka se kreće na otvorenom: gurajte ga u kolicima, odnosno pomozite mu da korača.

Priloženi dokumenti:
PAS.ppt


Ponedjeljak 11. 5. 2020.

1. Komunikacija - Pjesma "Mame" - Na listiću se nalazi tekst pjesmice "Mame". Otvorite listić i pročitajte naglas tekst pjesmice djetetu. Zajedno pogledajte sličice kojima je pjesmica ilustrirana.

2. Razvoj kreativnosti - Slikanje stopalima - "Pas" - Otvorite priloženu fotografiju i pogledajte ideju na koji način slikanjem stopalima stvoriti sliku psa. Za izvođenje zadatka potrebna vam je boja za slikanje prstima, kist i papir. Oslikajte stopalo djetetu. Uz vašu pomoć neka ga pažljivo prisloni na papir kako bi ostao jasan trag. Kad se otisak stopala osuši, dopunite uradak prema predlošku ili osobnom nadahnuću.

3. Socijalizacija - Korištenje slobodnog vremena - Iskoristite povoljne vremenske prilike. Provedite slobodno vrijeme s djetetom na otvorenom. Uživajte u blagodatima svježeg zraka i sunčeve  topline.

4. Radni odgoj - Boje i oblici - Otvorite poveznicu na kojoj se nalazi ideja za provođenje ove vježbe. Autorica joj je naša pedagoginja Jelena Lakuš, mag. educ. reh..

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Kretanje na otvorenom - Uz vašu pomoć dijete neka se kreće na otvorenom: gurajte ga u kolicima, odnosno pomozite mu da korača.

 

LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj)

Dragi učenici, danas pogledajte i poslušajte kratak video o divljim životinjama na ovoj poveznici:

  https://www.youtube.com/watch?v=zg2W1gkBni0&feature=youtu.be


Petak 8. 5. 2020.

1. Upoznavanje škole i uže okoline - Životinje (mačka) - Pregledajte s djetetom PPT prezentaciju o mački. Pročitajte mu tekst koji se nalazi uz svaku pojedinu fotografiju. Odslušajte čitanje slikovnice "Kakve su mačkice".

2. Skrb o sebi - Svlačenje i oblačenje - majica - Prilikom odijevanja završnu fazu navlačenja majice (guranje ruke kroz rukav) dijete neka odradi samo. Pohvalite ga!

3. Vjeronauk*

4. Razvoj kreativnosti - Ritmiziranje - Prilikom slušanja dječjih pjesmica, pjevušenja... imajte pri ruci zvečku ili neku drugu šuškalicu. Tresite zvečku i pjevajte. Omogućite djetetu da svojom rukom drži zvečku i svira u skladu s ritmom pjesme koju pjevate ili slušate.

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Vježbe opuštanja - Smjestite dijete na sigurnu ravnu podlogu. Dobro je da je to spužvasta podloga na podu. Poduprite mu glavu na odgovarajućoj visini jastučićem, a po jedan jastučić stavite iza leđa i stražnjice, smještajući dijete u položaj koji je nešto između leđnog i položaja na boku. Pripremite suhu frotirnu trljačicu. Njome polako prelazite preko djetetovih ruku i nogu, počevši u ramenom, odnosno zglobu kuka, pa do prstiju. Na svakoj ruci i nozi radite desetak ponavljanja. Kad završite s jednom stranom tijela, promijenite položaj djeteta laganim okretanjem i podupiranjem iza leđa i stražnjice na drugoj polovici tijela. Ponavljajte opisanu vježbu na ruci i potom na nozi.


Četvrtak 7. 5. 2020.

1. Upoznavanje škole i uže okoline - Životinje (mačka) - Mnogi ljudi vole mačke. Drže ih kao kućne ljubimce. O njima čak pišu i pjesmice i slikovnice! Slikovnicu "Kakve su mačkice" pogledajte i poslušajte aktiviranjem poveznice.

 https://youtu.be/yY_j4abkYWo

2. Komunikacija - "Iva se skriva" - Slušajte priču, gledajte slike. Razmislite i odgovorite: u što se sve Iva mogla uklopiti i postati dobro skrivena?

3. Radni odgoj - Vježbe za poticanje perceptivnih sposobnosti - Gledajte, slušajte: stabla, lišće koje zašušti kad zapuhne vjetrić, ptičicu koja sjedi na grančici i pjeva...Omirišite, okusite, držite u ruci: jagode, trešnje... Radujte se proljeću putem svih osjetila!

4. Tjelesna i zdravstvena kultura - slušanje glazbe i opuštanje

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - slušanje glazbe i opuštanje


Srijeda 6. 5. 2020.

1. Upoznavanje škole i uže okoline - Životinje - mačka - Pogledajte PPT prezentaciju. Pročitajte djetetu naglas rečenice koje se nalaze uz pojedine slike.

2. Komunikacija - Priča "Iva se skriva" - Poslušajte priču o Ivi, prijateljima i kako se sve možemo igrati. I kako se dogovoriti što da se igramo. Promatrajte ilustracije u slikovnici.

3. Skrb o sebi - Svlačenje i oblačenje - majica - Prilikom odijevanja završnu fazu navlačenja majice (guranje ruke kroz rukav) dijete neka odradi samo. Pohvalite ga!

4. Radni odgoj - Vježbe za poticanje razvoja perceptivnih sposobnosti - Pripremite različite materijale iz kućanstva, primjerice limun, vanilin šećer iz kuhinje, sapun iz kupaonice... Omogućite djetetu da ih omiriše. Dok dijete doživljava miris predmeta, vi ga imenujte. U nastavku vježbe se možete poigrati: dijete neka zažmiri. Vi mu dajte da omiriše jedan od predmeta koji ste koristili na početku vježbe. Maknite predmet. Dijete neka otvori oči. Pokazujte mu jedan po jedan predmet. Dijete neka pogodi koji od predmeta je upravo pomirisalo.

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Vježbe opuštanja - Smjestite dijete na sigurnu ravnu podlogu. Dobro je da je to spužvasta podloga na podu. Poduprite mu glavu na odgovarajućoj visini jastučićem, a po jedan jastučić stavite iza leđa i stražnjice, smještajući dijete u položaj koji je nešto između leđnog i položaja na boku. Pripremite suhu frotirnu trljačicu. Njome polako prelazite preko djetetovih ruku i nogu, počevši u ramenom, odnosno zglobu kuka, pa do prstiju. Na svakoj ruci i nozi radite desetak ponavljanja. Kad završite s jednom stranom tijela, promijenite položaj djeteta laganim okretanjem i podupiranjem iza leđa i stražnjice na drugoj polovici tijela. Ponavljajte opisanu vježbu na ruci i potom na nozi.


Utorak 5. 5. 2020.

1. Upoznavanje škole i uže okoline - Životinje - mačka - Pogledajte PPT prezentaciju u prilogu. Pročitajte djetetu naglas rečenice koje se nalaze uz pojedine slike.

2. Komunikacija - Priča "Iva se skriva" - Aktiviranjem poveznice koju ste primili jučer poslušajte priču o Ivi, prijateljima i kako se sve možemo igrati. I kako se dogovoriti što da se igramo.

3. Skrb o sebi - Svlačenje i oblačenje - majica - Prilikom odijevanja završnu fazu navlačenja majice (guranje ruke kroz rukav) dijete neka odradi samo. Pohvalite ga!

4. Radni odgoj - Vježbe za poticanje razvoja perceptivnih sposobnosti - Imitirajte glasom različite životinje (mačku, psa, pticu)... Zapitajte dijete o kojoj je životinji riječ. Navedite primjer. Pohvalite dijete kad glasom, pokretom lica ili tijela da do znanja da je prepoznalo životinju.

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Vježbe opuštanja - Smjestite dijete na sigurnu ravnu podlogu. Dobro je da je to spužvasta podloga na podu. Poduprite mu glavu na odgovarajućoj visini jastučićem, a po jedan jastučić stavite iza leđa i stražnjice, smještajući dijete u položaj koji je nešto između leđnog i položaja na boku. Pripremite suhu frotirnu trljačicu. Njome polako prelazite preko djetetovih ruku i nogu, počevši u ramenom, odnosno zglobu kuka, pa do prstiju. Na svakoj ruci i nozi radite desetak ponavljanja. Kad završite s jednom stranom tijela, promijenite položaj djeteta laganim okretanjem i podupiranjem iza leđa i stražnjice na drugoj polovici tijela. Ponavljajte opisanu vježbu na ruci i potom na nozi.

Priloženi dokumenti:
MACKA.ppt


Ponedjeljak 4. 5. 2020.

1. Komunikacija - "Iva se skriva" - Poslušajte priču o Ivi otvaranjem poveznice. Tu se nalazi snimljena slikovnica. Za naše učenike su je pripremili djelatnici Centra za odgoj i obrazovanje Čakovec.

https://www.youtube.com/watch?v=TM3MXMyyWZA

2. Razvoj kreativnosti - Leptir - U narednom razdoblju bavit ćemo se slikanjem dlanovima. Djeci se obično sviđa ova aktivnost i rado u njoj sudjeluju. Za nju su potrebne boje za slikanje prstima i papir. Boje koje planirate koristiti ulijte na tanjuriće. Pomozite djetetu da otvoreni dlan pritisne na tanjurić s bojom. Odmah zatim uz vašu pomoć neka pritisne dlan na željeno mjesto na papiru. U prilogu se nalazi fotografija s prijedlogom kako bi rezultat mogao izgledati (Leptir otisak dlana).

3. Socijalizacija - Korištenje slobodnog vremena - Tijekom dana razdoblja ispunjena obvezama izmjenjuju se s razdobljima slobodnog vremena. Kako ga iskoristiti? Što vaše dijete najviše voli raditi kad je slobodno? Šetati? Slušati glazbu? Gimnasticirati na sigurnoj podlozi? Odaberite zajedničku zabavnu aktivnost za slobodno vrijeme. Naglasite djetetu da se radi o vremenu odmora u kojem osoba može odabrati ono što je veseli, tome se posvetiti i u tome uživati.

4. Radni odgoj - Vježbe za poticanje razvoja perceptivnih sposobnosti - tijekom izrade leptira tehnikom otiskivanja dlanova govorite djetetu o tome kako sada osjeća na dlanu dodir kista i boje, imenujte boju koju nanosite, govorite o tome kako je papir gladak i ravan i da će to moći osjetiti kad o njega pritisne obojani dlan. Na taj način potičete razvoj vida i osjeta dodir kod djeteta.

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Vježbe opuštanja - Smjestite dijete na sigurnu ravnu podlogu. Dobro je da je to spužvasta podloga na podu. Poduprite mu glavu na odgovarajućoj visini jastučićem, a po jedan jastučić stavite iza leđa i stražnjice, smještajući dijete u položaj koji je nešto između leđnog i položaja na boku. Pripremite suhu frotirnu trljačicu. Njome polako prelazite preko djetetovih ruku i nogu, počevši u ramenom, odnosno zglobu kuka, pa do prstiju. Na svakoj ruci i nozi radite desetak ponavljanja. Kad završite s jednom stranom tijela, promijenite položaj djeteta laganim okretanjem i podupiranjem iza leđa i stražnjice na drugoj polovici tijela. Ponavljajte opisanu vježbu na ruci i potom na nozi.

LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj)

Dragi učenici, slijede novi zadaci. Učenici J.M. i N.L. neka naprave zadatak "Funkcija predmeta", a ostali učenici neka uz pomoć roditelja izaberu i naprave jedan od zadataka ("Kvačice" ili "Kockice"). Molim roditelje, pružite fizičku podršku prilikom izvođenja zadataka onim učenicima kojima je ona potrebna. Osim toga, ukoliko je učenik neverbalan, molim roditelja da komentira i objašnjava što se radi u zadatku. Učenici slušaju i prate. Hvala na suradnji!


Četvrtak 30 4 2020

1. Upoznavanje škole i uže okoline - Količina (malo, mnogo) - Od prikupljenih prirodnih materijala formirajte skupove od "malo" i "mnogo" članova (kamenčići, listići, cvjetići...). Pokazujte i imenujte. Kad pokažete skup s malo članova, kažite: "Malo". Kad pokažete skup s mnogo članova, kažite: "Mnogo". Uključite u igru figurice, kockice i druge igračke kojih imate u više primjeraka. I od njih formirajte skupove od malo i mnogo članova. Pokazujte i imenujte količinu.

2. Komunikacija - Pjesma "Što je duga" -  Čitajte pjesmu. Pogledajte prezentaciju. Prilikom gledanja pročitajte pripadajući stih koji je napisan uz odgovarajuću ilustraciju. Čitajte pitanja s jučerašnjeg listića. Odgovarajte na njih uz pomoć otvorene prezentacije.

3. Radni odgoj - Uparivanje - Stvarajte parove od po dva predmeta vadeći ih iz zajedničke posude/hrpe... Primjerice, pribor za jelo, kamenčiće, cvjetiće, pribor za osobnu higijenu... Redajte parove ispred djeteta. Imenujte predmete koji su u paru. Ponekad se našalite, uparite ono što ne pripada zajedno, pa pitajte dijete jeste li dobro riješili zadatak. Promatrajte njegovu reakciju. Omogućite djetetu da drži predmete koje koristite u ovoj vježbi, da njima rukuje, poigra se...

4. Tjelesna i zdravstvena kultura - u prilogu vježbe za pasivno istezanje

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - u prilogu vježbe za pasivno istezanje

Priloženi dokumenti:
PASIVNO ISTEZANJE 3.docx


Srijeda 29 4 2020

1. Upoznavanje škole i uže okoline - Količina (malo, mnogo) - Prilikom serviranja obroka, kad stavljate hranu sebi na tanjur, stavite najprije sasvim malu količinu. Kažite: "Malo. Trebam još.". Stavite potom na tanjur planiranu količinu hrane. Kažite: "Mnogo. Bit će dovoljno.".

2. Komunikacija - Pjesma "Što je duga" -  Čitajte pjesmu. Pogledajte prezentaciju. Prilikom gledanja pročitajte pripadajući stih koji je napisan uz odgovarajuću ilustraciju. Čitajte pitanja s jučerašnjeg listića. Odgovarajte na njih uz pomoć otvorene prezentacije.

3. Skrb o sebi - Održavanje navike pranja ruku - Otvorite poveznicu. S djetetom pogledajte glazbeni spot o pranju ruku. Zaplešite uz glazbu. Prepoznajte situacije prije i nakon kojih je potrebno prati ruke.

https://www.youtube.com/watch?v=emy_SBGqLLA

4. Radni odgoj - Uparivanje - Stvarajte parove od po dva predmeta vadeći ih iz zajedničke posude/hrpe... Primjerice, pribor za jelo, kamenčiće, cvjetiće, pribor za osobnu higijenu... Redajte parove ispred djeteta. Imenujte predmete koji su u paru. Ponekad se našalite, uparite ono što ne pripada zajedno, pa pitajte dijete jeste li dobro riješili zadatak. Promatrajte njegovu reakciju. Omogućite djetetu da drži predmete koje koristite u ovoj vježbi, da njima rukuje, poigra se...

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Igre balonom - Igrajte se dodavanja napuhanim balonom. Potičite dijete na bacanje i i hvatanje balona.


Utorak 28 4 2020

1. Upoznavanje škole i uže okoline - Količina (malo, mnogo) - Tijekom boravka na otvorenom s djetetom naberite tratinčice, skupite lišće, kamenčiće... Prikupljeni materijal sortirajte na stolu i imenujte ("Ovo su tratinčice. Ovo je lišće. Ovo su kamenčići"). Potom sve skupine prirodnih materijala (udaljite na stolu), a približite jednu, odabranu vrstu. Izdvojite jedan primjerak (npr. kamenčić). Imenujte ga. Naglasite: "Samo jedan kamenčić." Potom na stolu posložite više kamenčića (npr. desetak). Pokažite hrpicu djetetu. Kažite: "Mnogo kamenčića!". Iz hrpice izdvojite 2-3 kamenčića. Držite ih na dlanu. Kažite djetetu: "Samo malo kamenčića. Ima ih malo!". Kažiprstom druge ruke pokazujte hrpu na stolu: "Mnogo!". Potom pokažite nekoliko kamenčića na dlanu i kažite: "Malo!". Na opisani način približite djetetu količine "mnogo" i "malo" koristeći preostale vrste prikupljenih prirodnih materijala. Na kraju aktivnosti omogućite djetetu da drži materijale, da se njima poigra.

2. Komunikacija - Pjesma "Što je duga" -  Čitajte pjesmu. Pogledajte prezentaciju. Prilikom gledanja pročitajte pripadajući stih koji je napisan uz odgovarajuću ilustraciju. Čitajte pitanja na priloženom listiću. Odgovarajte na njih uz pomoć otvorene prezentacije.

3. Skrb o sebi - Otvorite poveznicu. S djetetom pogledajte glazbeni spot o pranju ruku. Zaplešite uz glazbu. Prepoznajte situacije prije i nakon kojih je potrebno prati ruke.

https://www.youtube.com/watch?v=emy_SBGqLLA

4. Radni odgoj - Uparivanje - Stvarajte parove od po dva predmeta vadeći ih iz zajedničke posude/hrpe... Primjerice, pribor za jelo, kamenčiće, cvjetiće, pribor za osobnu higijenu... Redajte parove ispred djeteta. Imenujte predmete koji su u paru. Ponekad se našalite, uparite ono što ne pripada zajedno, pa pitajte dijete jeste li dobro riješili zadatak. Promatrajte njegovu reakciju. Omogućite djetetu da drži predmete koje koristite u ovoj vježbi, da njima rukuje, poigra se...

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Igre balonom - Igrajte se dodavanja napuhanim balonom. Potičite dijete na bacanje i i hvatanje balona.

Priloženi dokumenti:
Sto je duga Razgovor o pjesmi.doc


Ponedjeljak 27 4 2020

1. Komunikacija - Pjesma "Što je duga" - U prilogu se nalaze tekst pjesme i ppt prezentacija s ilustracijama. Čitajte pjesmu. Pogledajte prezentaciju. Prilikom gledanja pročitajte pripadajući stih koji je napisan uz odgovarajuću ilustraciju.

2. Razvoj kreativnosti - Pastel - Pričvrstite papir za radnu podlogu na visini odgovarajućoj djetetu. Pripremljenim pastelama nacrtajte dugu.

3. Socijalizacija - Ispunjavanje radnih i drugih aktivnosti u danu - Razgovarajte s djetetom o njegovoj dnevnoj rutini. Nabrojite aktivnosti kako slijede (ustajanje, osobna higijena, odijevanje, doručak...). Potom tijekom dana svaku aktivnost najavite djetetu neposredno prije nego što ćete je izvesti. Pitajte ga koja je aktivnost sljedeća. Sami odgovorite i pitajte dijete je li odgovor točan. Obratite pozornost na njegov odgovor (gestu, mimiku, vokalizaciju...).

4. Radni odgoj - Uparivanje - Poigrajte se priborom za jelo. Stavite na stol po dvije žlice, vilice, noža, kuhače, grabilice... Potom ih posložite u parove. Kažite djetetu: "Pogledaj. Slažemo parove." Potaknite dijete da se poigra samo, stvarajući parove.

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Igre balonom - Napunite balon zrakom. Igrajte se njime dodajući ga iz jedne ruke u drugu. Dijete neka vas gleda. Potom u igru uključite i dijete. Dodavajte se balonom. Iskoristite povoljne vremenske prilike i aktivnost ostvarite na otvorenom. Vjetar će igru učiniti još zanimljivijom i dinamičnijom.

LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj)

Dragi učenici, poslušajte priču Željke Horvat Vukelja: "Crvić" na poveznici

https://www.youtube.com/watch?v=L9zR6sZwxBs

Nakon toga pokušajte riješiti zadatak u prilogu pod nazivom "Crvić-razumijevanje", svi učenici osim N.L. Učenica N.L. neka riješi vježbu "Crvić-N.L."


Petak 24 4 2020

1. Upoznavanje škole i uže okoline - Planet Zemlja - naš zajednički dom - Uživajte u priči "U tlu čistu imamo glistu". Prisjetite se ujedno kako čuvati okoliš pomoću prezentacije na poveznici:

https://view.genial.ly/5e9c612b124e5b0d7bd5cd20/presentation-zastita-i-cuvanje-okolisa

2. Skrb o sebi - Održavanje urednosti životnog prostora - U vašem društvu dijete će ponoviti važnost održavanja čistoće i urednosti prostora u kojem živimo, unutar i oko kuće.

3. Vjeronauk*

4. Razvoj kreativnosti - Brojalice - Ponovite naučene brojalice: "Boc, boc iglicama", "Jedna vrana gakala", "Eci peci pec". Igrajte se prebrojavanja.

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Vježbe na trbuhu - Položite dijete u potrbušni položaj. Sjednite kraj njega. Ukoliko postoji potreba, pridržavajte ga kako biste omogućili zadržavanje položaja. Ispred djeteta, unutar dosega ruku, postavite njegovu omiljenu igračku. Potičite dijete na podizanje glave, postavljanje na podlaktice i posezanje jednom rukom za postavljenim predmetom.


Četvrtak 23 4 2020

1. Upoznavanje škole i uže okoline - Planet Zemlja - naš zajednički dom - Uživajte u priči "U tlu čistu imamo glistu".

2. Komunikacija - Priča "Vrlo gladna gusjenica" - Poslušajte s djetetom priču i pogledajte pritom stranice slikovnice aktiviranjem poveznice.

Vrlo gladna gusjenica

3. Radni odgoj - Zabavljajte se s djetetom ponavljajući vježbu sa žabicom. Lopticu za stolni tenis možete zamijeniti komadićima papira ili laticama rascvalog stabla.

vjezba JE LI ZABA ULOVILA MUHU.pdf

4. Tjelesna i zdravstvena kultura - prošećite sa djetetom, uživajte na svježem zraku!

5. Tjelesna i zdravstvena kultura

Priloženi dokumenti:
Eko- u tlu cistu imamo glistu.pptx


Srijeda 22 4 2020

1. Upoznavanje škole i uže okoline - Planet Zemlja - naš zajednički dom - Kako čuvati život na Zemlji? Što može učiniti svatko od nas? Obilježite današnji Dan planeta Zemlje čitanjem priče i gledanjem prezentacije "U tlu čistu imamo glistu". Pronaći ćete je u prilozima ispod teksta.

2. Komunikacija - Priča "Vrlo gladna gusjenica" - Poslušajte s djetetom priču i pogledajte pritom stranice slikovnice aktiviranjem poveznice.

3. Skb o sebi - Održavanje urednosti životnog prostora - Vaša okućnica je također vaš životni prostor. Povedite dijete sa sobom dok uređujete prostor oko kuće. Govorite mu o svakoj aktivnosti koju provodite. Omogućite mu da drži biljni materijal kojim se bavite (grančice, busen trave, stabljiku odrezanog uvenulog tulipana...).

4. Radni odgoj - Puhanje u lagani materijal - Skupite nešto latica s rascvjetalih stabala u dlan i puhnite dok vas dijete gleda. Potaknite dijete da otpuše latice s vašeg dlana. Čestitajte mu svaki put kad se potrudi ispuniti zadatak.

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Vježbe na trbuhu - Položite dijete u potrbušni položaj. Sjednite kraj njega. Ukoliko postoji potreba, pridržavajte ga kako biste omogućili zadržavanje položaja. Ispred djeteta, unutar dosega ruku, postavite njegovu omiljenu igračku. Potičite dijete na podizanje glave, postavljanje na podlaktice i posezanje jednom rukom za postavljenim predmetom.

Priloženi dokumenti:
Eko- u tlu cistu imamo glistu.pptx


Utorak 21 4 2020

1. Upoznavanje škole i uže okoline - Planet Zemlja - naš zajednički dom - Sutra obilježavamo Dan planeta Zemlje. Vezano uz tu temu, ovdje se nalazi prezentacija koju pogledajte zajedno s djecom. Pročitajte im tekst. Razmislite i razgovarajte o tome zašto je važno svoj dom i svoj planet čuvati i održavati urednim i čistim. Povežite razgovor s onim koji će uslijediti tijekom aktivnosti vezanih uz Skrb o sebi.

https://view.genial.ly/5e9c612b124e5b0d7bd5cd20/presentation-zastita-i-cuvanje-okolisa

2. Komunikacija - Priča "Vrlo gladna gusjenica" - Poslušajte s djetetom priču i pogledajte pritom stranice slikovnice.

3. Skrb o sebi - Održavanje urednosti životnog prostora - Tijekom obavljanja svakodnevnih poslova u kućanstvu (pranje i pospremanje suđa, brisanje radnih površina, metenje i brisanje podova, iznošenje smeća) djetetu koje se nalazi uz vas govorite o tome što radite i zašto je važno voditi brigu o urednosti životnog prostora. Dopustite djetetu da drži neko od pomagala kojima se služite (krpu za suđe, lopaticu za smeće). Svakako nakon obavljanja kućanskih poslova operite ruke sebi i djetetu i naglasite da je jako važno održavati mjere osobne higijene u svakom trenutku.

4. Radni odgoj - Puhanje u lagani materijal - Zabavljajte se s djetetom ponavljajući jučerašnju vježbu sa žabicom. Lopticu za stolni tenis možete zamijeniti komadićima papira.

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Vježbe na trbuhu - Položite dijete u potrbušni položaj. Sjednite kraj njega. Ukoliko postoji potreba, pridržavajte ga kako biste omogućili zadržavanje položaja. Ispred djeteta, unutar dosega ruku, postavite njegovu omiljenu igračku. Potičite dijete na podizanje glave, postavljanje na podlaktice i posezanje jednom rukom za postavljenim predmetom.


Ponedjeljak 20 4 2020

1. Komunikacija - Priča "Vrlo gladna gusjenica" - Poslušajte s djetetom priču i pogledajte pritom stranice slikovnice. Za vas su je snimili djelatnici Centra za odgoj i obrazovanje Čakovec u okviru projekta "Čitanje je važno".

Vrlo gladna gusjenica

2. Razvoj kreativnosti - Pastel - Pričvrstite ljepljivom trakom za radnu podlogu djeteta komad papira na kojem će dijete crtati. Odaberite pastele zelene i plave boje. Uz vašu pomoć dijete neka nacrta krug. Ispunite krug plavim i zelenim dijelovima koristeći pastelne boje. Nacrtali ste planet Zemlju, naš zajednički dom.

3. Socijalizacija - Ispunjavanje radnih i drugih obveza - Važno je da je dijete prisutno i uključeno u dnevne aktivnosti obitelji, koje uključuju i njegove aktivnosti vezane uz školu na daljinu. Neka dijete bude uz vas dok obavljate kućanske poslove, pripremate obroke za obitelj... Isto tako, pridržavanje dnevne rutine koja sadrži aktivnosti osobne higijene, odijevanja, hranjenja doprinosi predvidljivosti ritma dana i osjećaju kontrole situacije. U trenutnim uvjetima ovo je itekako poželjan osjećaj za sve, male i velike.

4. Radni odgoj - Puhanje u lagani materijal - Pogledajte prilog. Izradom predloženog materijala omogućit ćete svome djetetu vježbu disanja, usmjeravanja zračne struje, aktiviranje mišića usta.

vjezba JE LI ZABA ULOVILA MUHU.pdf

Ovu i mnoge druge simpatične i korisne vježbe možete pronaći na web stranici Centra za odgoj i obrazovanje:

http://centar-odgojiobrazovanje-ck.skole.hr/ped

Za vas i nas ih priprema naša pedagoginja, Jelena Lakuš, mag.rehab.educ..

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Vježbe na trbuhu - Položite dijete u potrbušni položaj. Sjednite kraj njega. Ukoliko postoji potreba, pridržavajte ga kako biste omogućili zadržavanje položaja. Ispred djeteta, unutar dosega ruku, postavite njegovu omiljenu igračku. Potičite dijete na podizanje glave, postavljanje na podlaktice i posezanje jednom rukom za postavljenim predmetom.

LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj)

Lijep pozdrav svima! U prilogu se nalaze današnji zadaci. Učenici G.J., E.S., J.Š. će napraviti zadatak "Životinje i njihovi domovi", dok će učenici J.M. i N.L. napraviti vježbu ritma uz jezično razumijevanje. Sretno!


Petak 17 4 2020

1. Upoznavanje škole i uže okoline - Prostorni odnosi (bliže, dalje) - Provodimo ranije opisane aktivnosti u okviru ove teme.

2. Skrb o sebi - Redoviti izlasci na svježi zrak - Vremenske prilike nam idu u prilog. Ostanite sigurni! Boravite na otvorenom u svome dvorištu! Poštujte socijalnu distancu!

3. Vjeronauk - Upute su u prilogu

4. Razvoj kreativnosti - Brojalice - Ponovite naučene brojalice: "Boc, boc iglicama", "Jedna vrana gakala", "Eci peci pec". Igrajte se prebrojavanja.

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Nošenje predmeta - Pomognite djetetu da prihvati odabranu igračku/predmet o kojoj će voditi računa i prenijeti je s jednog mjesta na drugo dok ga vi gurate u kolicima/pomažete mu da prehoda ciljanu udaljenost.

Priloženi dokumenti:
VJERONAUK OOS 7.doc


Četvrtak 16 4 2020

1. Upoznavanje škole i uže okoline - Prostorni odnosi (bliže, dalje) - Postavite predmet (igračku) na sredinu stola. Pokažite ga djetetu. Igrajte se: pomičite predmet unazad udaljujući ga od djeteta i govorite: "Dalje!" Svaki put kad to izgovorite pogledajte dijete, potaknite ga da vam uzvrati pogled, pa mu se nasmiješite. Zatim pomičite predmet približavajući ga djetetu i govorite: "Bliže!". Pritom ponavljajte poticanje interakcije. Kad predmet sasvim približite djetetu, kažite: "Evo ga! Tu je!". Potom predmet dajte djetetu kako bi se njime poigralo. Na taj način ste ga nagradili. Pogledajte i filmiće koje sam pripremila za vas na ovu temu:

https://youtu.be/g4PJ3oz2g0s  

https://youtu.be/5peRLKnbkek 

2. Komunikacija - Igrokaz "Zeko i ja" - Igrajte se kazalište izvođenjem ovog igrokaza. Izmjenjujte rekvizite i na taj način i uloge. Klikom na poveznicu možete pogledati snimku igrokaza koji izvodim za vas.

https://youtu.be/WWuy87jV06U

3. Radni odgoj - Igre pijeskom - Pridržavanjem posude s pijeskom omogućite djetetu kontakt s ovim prirodnim materijalom. Potaknite ga da uživa propuštajući pijesak koji teče kroz prstiće.

4. Tjelesna i zdravstvena kultura - vježbe istezanja u prilogu

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - vježbe istezanja u prilogu

Priloženi dokumenti:
PASIVNO ISTEZANJE 2.docx


Srijeda 15 4 2020

1. Upoznavanje škole i uže okoline - Prostorni odnosi (bliže, dalje) - Tijekom šetnje i boravka u dvorištu najavite djetetu: "Hajdemo bliže onom grmu." Kad se udaljavate, najavite: "Odlazimo od grma. Idemo dalje."

2. Komunikacija - Igrokaz "Zeko i jaje" - Među djetetovim igračkama odaberite manju ili veću, plastičnu ili plišanu... figuricu zeca. Odaberite i jednu od pisanica pripremljenih povodom Uskrsa. Koristeći tekst igrokaza odglumite ga. Dijete može sudjelovati držeći jednu od figurica, dok vi izgovarate tekst oba lika.

3. Skrb o sebi - Redoviti izlasci na svježi zrak - Uživajte s djetetom u današnjem vedrom danu i svježem zraku. Ne zaboravite se dovoljno toplo odjenuti, prilično je hladno.

4. Radni odgoj - Igre pijeskom - Istraživanje ručicom ovog ugodnog i umirujućeg materijala. U nedostatku pijeska može poslužiti šećer, zemlja nakopana u dvorištu i razmrvljena...

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Nošenje predmeta - Pomognite djetetu da prihvati odabranu igračku/predmet o kojoj će voditi računa i prenijeti je s jednog mjesta na drugo dok ga vi gurate u kolicima/pomažete mu da prehoda ciljanu udaljenost.

 


Utorak 14 4 2020

1. Upoznavanje škole i uže okoline - Prostorni odnosi (bliže, dalje) - Igrajte se s djetetom. Kažite: "Evo me kod tebe. Doći ću ti bliže." Priđite. Nastavite: "Evo me još bliže! I još bliže! Najbliže!" Sa svakim korakom približavajući se djetetu komentirajte aktivnost govorom. Potom se udaljavajte. Kažite: "Idem sad dalje" (zakoračite korak unazad udaljavajući se od djeteta). Nastavite. Kad ste udaljeni nekoliko koraka, ali još uvijek u dosegu djetetova pogleda, kažite: "Najdalje! Ku - ku! Sad sam najdalje." Igrajte se više puta tijekom dana, kad god vam je zgodno. Vidjet ćete kako će se dijete veseliti igri.

2. Komunikacija - Igrokaz "Zeko i jaje" - Još smo uvijek u prazničnom duhu. Pred nama je kratki igrokaz. Pročitajte ga djetetu, a potom mu na ekranu pokažite ilustraciju. Kliknite na poveznicu kako biste vidjeli tekst i sliku.

http://www.pjesmicezadjecu.com/prigodni-igrokazi/zeko-i-jaje.html

3. Skrb o sebi - Redoviti izlasci na svježi zrak - Rezervirajte vrijeme svakoga dana koje ćete s djetetom provesti na otvorenom. Odlično je što raspolažete vlastitim dvorištem, pa ste sigurni da zadržavate socijalnu distancu. Provođenje vremena na otvorenom, na svježem zraku, osobito je blagotvorna mjera sprečavanja oboljenja. Također, sjetite se redovno nekoliko puta tijekom dana prozračiti prostorije u kojima boravite.

4. Radni odgoj - Igre pijeskom - U pliću posudu sipajte pijesak do polovice visine stijenki posude. Postavite posudu djetetu u krilo ili na podlogu poput stola odgovarajuće visine. Pridržavajte posudu i omogućite djetetu da rukom dodirne pijesak. Neka ga istražuje igrajući se na razne načine. Poigrajte se i vi i dajte djetetu ideje na taj način. Dijete će se veseliti upoznavanju novih tekstura i obogatiti svoje iskustvo i spoznaju.

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Nošenje predmeta - Evo malo izazova! Dijete neka odabere igračku između dvije koje mu vi ponudite. Pomozite mu da je prihvati i drži rukom. Odvezite dijete na drugi kraj prostorije (odnosno pomozite mu da prehoda udaljenost). Prilikom dolaska na cilj neka vam preda igračku koju  je nosilo. Pohvalite ga!


Srijeda 8.4.2020.

1. Upoznavanje škole i uže okoline - Uskrs - Razgovarajte, pripremajte obiteljsku proslavu, veselite se u zajedništvu.

2. Komunikacija - Priča po nizu slika "Oživjela pisanica" - Sjetite se junaka ove naše priče po nizu slika tijekom izrade pisanica.

3. Skrb o sebi - Izbjegavanje zaraznih bolesti - Štitite sebe, članove svoje obitelji i druge ljude poštujući pravila zaštite od bolesti COVID-19 i drugih zaraznih bolesti.

4. Radni odgoj - Štipaljke - Kad stavljate oprano rublje na sušenje i skupljate osušeno, vaše dijete će vam pomoći pridržavajući vam štipaljke.

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Ljuljanje - Boraveći u miru svoga dvorišta, poštujući pravila socijalne distance, ljuljajte svoje dijete u kolicima dok se divite proljeću.


Utorak 7.4.2020.

1. Upoznavanje škole i uže okoline - Uskrs - Uskrsni običaji, uskrsni doručak, simboli Uskrsa - razgovor uz pomoć ppt prezentacije

2. Komunikacija - Priča po nizu slika "Oživjela pisanica" - Kako je zabunom stariji brat oslikao mlađeg? Ponovite uz pomoć priče po nizu slika.

3. Skrb o sebi - Izbjegavanje zaraznih bolesti - Kako se čuvati? Kako spriječiti obolijevanje od zaraznih bolesti? Sapun, voda, dezinficijens naši su najbolji prijatelji. Pjevušite dok perete ruke djetetu ili brojite do 10 za svaku ručicu tijekom pranja.

4. Radni odgoj - Vježbajte sa štipaljkama. Navijajte za dijete! Pohvalite ga.

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Ljuljajte se na podu, sa zagrljenim djetetom ispred sebe. Radujte se zajedničkim trenucima!

Priloženi dokumenti:
USKRS.ppt
Ozivjela pisanica.pdf


Ponedjeljak 6.4.2020.

Slijedi nam razdoblje ponavljanja onoga što smo naučili.

1. Komunikacija - Priča po nizu slika "Oživjela pisanica" - pomoću niza slika pričajte priču o pisanici koja je iznenada oživjela kad se iz nje izleglo pile.

2. Razvoj kreativnosti - Bojanje - Pomoću pastela nacrtajte i obojajte pisanice.

3. Socijalizacija - Ispunjavanje radnih i drugih aktivnosti - Važno je da je dijete prisutno i uključeno u dnevne aktivnosti obitelji, koje uključuju i njegove aktivnosti vezane uz školu na daljinu. Neka dijete bude uz vas dok obavljate kućanske poslove, pripremate obroke za obitelj...

4. Radni odgoj - Igre pijeskom - U neveliku posudu sipajte pijesak do polovice. Posudu s pijeskom postavite i držite da bude djetetu na dohvat ruke. Dijete neka rukom dodiruje i istražuje ovaj materijal.

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Ljuljanje - Ljuljajte se s djetetom na ranije opisan način.

 

LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj)

U prilogu se nalazi vježba jezičnog razumijevanja i vizualne percepcije za sve učenike iz OOS7.

Priloženi dokumenti:
USKRS-VJ.JEZ.RAZUMIJEVANJA.docx


Petak 3 4 2020

1. Upoznavanje škole i uže okoline - Uskrs - pogledajte s djetetom prezentaciju. Gledajte sliku po sliku i uz to čitajte djetetu rečenicu koja se nalazi uz svaku sliku. Potom otvorite priloženi dokument "Pitanja o Uskrsu". Vratite se na početak prezentacije. Uz svaku sliku pročitajte pripadajuće pitanje s dokumenta. To pitanje uputite djetetu. Zatim vi odgovorite na pitanje, pa upitajte dijete: "Slažeš li se?" Pratite djetetovu reakciju i pohvalite ga za suradnju.

2. Skrb o sebi - Izbjegavanje zaraznih bolesti - Pogledajte s djetetom filmić koji se nalazi na poveznici

https://www.youtube.com/watch?v=AQqlUY2kVUY

Razgovarajte o naučenom. U svakodnevnim situacijama govoreći i pokazujući djetetu povezujte aktivnosti koje provodite s naučenim sadržajem o ovoj temi

3. Vjeronauk* - Poslušaj priču o Isusovoj smrti. Pokaži na slici u prilogu Isusa na križu.

4. Razvoj kreativnosti - Ponovite naučene brojalice: "Boc, boc iglicama", "Jedna vrana gakala", "Eci peci pec". Igrajte se prebrojavanja.

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - - Ljuljanje - Sjednite na pod i oslonite se leđima na zid ili drugi čvrsti oslonac. Noge neka su vam savijene u koljenima. Posjednite dijete ispred sebe. Leđima neka se osloni na vas. Obuhvatite ga rukama ispod laktova i oko gornjeg dijela tijela, a vaše savijene noge neka mu budu bočni oslonac. Lagano se njišite lijevo - desno. Pritom ćete ljuljati i dijete u vašem naručju u istome ritmu. Tiho mu pjevušite.

Priloženi dokumenti:
Vjeronauk OOS 7.ppsx


Četvrtak 2 4 2020

1. Upoznavanje škole i uže okoline - Uskrs - pogledajte s djetetom jučerašnju prezentaciju. Gledajte sliku po sliku i uz to čitajte djetetu rečenicu koja se nalazi uz svaku sliku. Potom otvorite priloženi dokument "Pitanja o Uskrsu". Vratite se na početak prezentacije. Uz svaku sliku pročitajte pripadajuće pitanje s današnjeg dokumenta. To pitanje uputite djetetu. Zatim vi odgovorite na pitanje, pa upitajte dijete: "Slažeš li se?" Pratite djetetovu reakciju i pohvalite ga za suradnju.

2. Komunikacija - Priča po nizu slika "Oživjela pisanica" - Uz pomoć teksta ispričajte priču gledajući ilustraciju (jučerašnji materijali). Zatim otvorite priloženi dokument "Oživjela pisanica - Razgovor". Pomoću pitanja i odgovora razgovarajte s djetetom o priči.

3. Radni odgoj - Štipaljke - Vježbajte aktivnost. Dijete neka skida štipaljke s ruba niske mekane plastične posude. Pomozite djetetu držeći posudu rukom.

4. Tjelesna i zdravstvena kultura* - pasivno istezanje (vježbe u prilogu).

5. Tjelesna i zdravstvena kultura* - pasivno istezanje (vježbe u prilogu).


Srijeda 1 4 2020

1. Upoznavanje škole i uže okoline - Uskrs - Pogledajte s djetetom PPT prezentaciju o Uskrsu koja se nalazi u prilogu.

2. Komunikacija - Priča po nizu slika "Oživjela pisanica" - Priča po nizu slika i tekst koji ide uz nju nalazi se u prilogu. Gledajte s djetetom slike i čitajte mu pripadajuće rečenice.

3. Skrb o sebi - Izbjegavanje zaraznih bolesti - Pogledajte s djetetom filmić koji se nalazi na poveznici

https://www.youtube.com/watch?v=AQqlUY2kVUY

 U njemu medicinska sestra našeg Centra govori o provođenju higijenskih mjera kod kuće u cilju samozaštite od zaraznih bolesti.

4. Radni odgoj - Štipaljke - Na rub plitke posude od mekane plastike nanižite štipaljke za rublje. Dijete neka vas promatra dok to radite. Potom pokažite djetetu kako skidate štipaljke s ruba posude. Potaknite dijete da nastavi skidati štipaljke. Pridržavajte posudu dok dijete obavlja ovu aktivnost.

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Ljuljanje - Sjednite na pod i oslonite se leđima na zid ili drugi čvrsti oslonac. Noge neka su vam savijene u koljenima. Posjednite dijete ispred sebe. Leđima neka se osloni na vas. Obuhvatite ga rukama ispod laktova i oko gornjeg dijela tijela, a vaše savijene noge neka mu budu bočni oslonac. Lagano se njišite lijevo - desno. Pritom ćete ljuljati i dijete u vašem naručju u istome ritmu. Tiho mu pjevušite.


Utorak 31 3 2020

1. Komunikacija - Bajka "Tri praščića" - Pročitajte bajku djetetu kad otvorite poveznicu

http://www.pjesmicezadjecu.com/bajke-i-price-za-djecu/tri-prascica.html

Ponovite s djetetom odgovarajući na pitanja na priloženom listiću.

2. Upoznavanje škole i uže okoline - Prostor (gore, dolje) - Pogledajte filmiće na poveznicama. Ponovite naučeno o tome što je gore, a što dolje pokazivanjem i izgovaranjem ("Luster je gore. Tepih je dolje.").

 https://youtu.be/yrhKqxRW5tQ 

 https://youtu.be/-3qW25jVSi0  

3. Skrb o sebi - Odijevanje u skladu s vremenskim prilikama - Ponovite naučeno. Izvadite iz ormara proljetne odjevne predmete poput jakne, balonera, tanje majice dugih rukava, tankog šala, lagane kape, plitkih cipela ili tenisica. Pokažite svaki odjevni predmet djetetu i imenujte ga. Kažite da je to proljetni odjevni predmet/proljetna obuća. Dajte djetetu da opipa i drži svaki odjevni predmet/obuću.

4. Radni odgoj - Gnječenje - Pomozite djetetu da primi u šaku komad plastelina. Potaknite ga da gnječi. Nakon aktivnosti oblikujte obrađeni plastelin u figuricu prema dogovoru s djetetom (predložite figuru, promatrajte djetetovu reakciju; kad zaključite da se dijete slaže s prijedlogom, oblikujte figuricu i pokažite je djetetu; smjestite je na vidljivo mjesto). Pohvalite dijete nakon aktivnosti.

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Igre balonom - Dodavajte se s djetetom napuhanim balonom.

Priloženi dokumenti:
Tri prascica pitanja za razgovor.doc


Ponedjeljak 30 3 2020

1. Komunikacija - Puževski razgovor (igrokaz) - Pogledajte snimku igrokaza:

https://youtu.be/1xu7mnHQzYE 

 Odglumite igrokaz s djetetom. Koristite lutkice na štapu koje ste izradili.

2. Razvoj kreativnosti - Modeliranje - Uz vašu pomoć dijete neka od plastelina koji je gnječilo izradi figuricu po želji (npr. puža).

3. Socijalizacija - Pogledajte PPT prezentaciju "U kazalištu".

4. Radni odgoj - Dijete neka uz vašu pomoć prihvati ručicom komad plastelina i neka ga gnječi.

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Igre balonom - Napunite balon zrakom. Igrajte se njime dodajući ga iz jedne ruke u drugu. Dijete neka vas gleda. Potom u igru uključite i dijete. Dodavajte se balonom.

 

LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj)

Dragi roditelji/udomitelji, učenici, poslušajte priču koja se nalazi na ovoj poveznici:

https://youtu.be/loWKhKj4SyY

Priloženi dokumenti:
IDEMO U KAZALISTE-1.ppt


petak 27 3 2020

1. Upoznavanje škole i uže okoline - Prostor (gore, dolje) - Vježbamo naučeno u prostoru. Uz vašu pomoć dijete neka pokazuje ono što je gore (vi imenujte predmet i položaj) i ono što je dolje. Pogledajte zajedno filmić od jučer, a također i sljedeći:  https://youtu.be/1xu7mnHQzYE  . Uz vašu pomoć dijete neka aktivira snimke.

2. Skrb o sebi - Upotreba vilice kod uzimanja obroka - Prilikom obroka pokažite vilicu djetetu, imenujte je, koristite je prilikom jela. Navedite djetetu koje vrste hrane se mogu jesti pomoću vilice. Otvorite iznova listić "Jesti vilicom", čitajte rečenice i pokazujte slike.

3. Vjeronauk*

4. Razvoj kreativnosti - Pokreti u skladu s ritmom glazbe - Uključite veselu glazbu bržeg ritma koja se sviđa i djetetu i vama. Zajedno plešite. Potičite dijete na samostalno pokretanje ruku, nogu, trupa i glave u ritmu glazbe.

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Vježbe relaksacije - Opustite se s djetetom u mirnom, opuštajućem okružju u ležećem položaju. Pokrećite polako jednu po jednu djetetovu nogu, a zatim jednu po jednu ruku. Laganom gumenom igračkom tapkajte dijete po nogama i rukama počevši od prstića, pa prema sredini tijela. Ponovite nekoliko puta. Pritom djetetu pjevušite tihim glasom.


četvrtak 26 3 2020

1. Upoznavanje škole i uže okoline - Prostor (gore, dolje) - pokazujte predmete, imenujte ih i kažite jesu li gore ili dolje. Pogledajte s djetetom snimku na poveznici  https://youtu.be/PAttOK_FVIo , pod naslovom "Gore, dolje". Dijete neka uz vašu pomoć aktivira snimku.

2. Komunikacija - Igrokaz "Puževski razgovor" - ponovite igrokaz. Neka dijete sudjeluje držeći jednu od lutkica na štapu.

3. Radni odgoj - Igre s vodilicama - Dijete neka se poigra vodeći figuricu - vodilicu utorom.

4. Tjelesna i zdravstvena kultura*

5. Tjelesna i zdravstvena kultura* - vježbe u prilogu


srijeda 25 3 2020

1. Upoznavanje škole i uže okoline - Prostor (gore, dolje) - Ponovite igru podizanja ruku i nogu prema gore i gledanja igračaka podignutih gore. Potom pokazujte dolje: stanite ispred djeteta, pogledajte svoja stopala, pokažite kažiprstom prema njima i kažite: "Dolje!" Ponovite s djetetovim nogama. Uz vašu pomoć dijete neka svojom rukom pokaže prema dolje svoja stopala. Potaknite ga da ih pogleda. Svaki put kažite: "Dolje!"

2. Komunikacija - Igrokaz "Puževski razgovor" pogledajte na sljedećoj poveznici:zi https://youtu.be/PuDfgPO32Pc

3. Skrb o sebi- Upotreba vilice kod uzimanja obroka - Prilikom obroka pokažite vilicu i kažite: "Vilica! Jedem (imenujte hranu) vilicom." Nakon obroka pogledajte s djetetom materijal o vilici.

4. Radni odgoj - Igre s vodilicama - Neka se dijete uz vašu pomoć poigra. Pohvalite ga za svaki pokušaj, a osobito za uspjeh.

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Vježbe relaksacije - Stvorite miran, opuštajući ugođaj. Uključite ugodnu glazbu. Smjestite dijete u ugodan položaj. Pričajte mu tihim glasom. Nježno i polako masirajte potkoljenice, natkoljenice, stopala, podlaktice, nadlaktice i potom jedan po jedan prst svake ruke djeteta.


utorak 24 3 2020

1. Upoznavanje škole i uže okoline - Prostor (gore, dolje) - Podižite svoje ruke iznad glave i kažite: "Ruke su gore. Gore!". Podignite jednu, pa drugu nogu i kažite pritom: "Gore!". Podižite djetetove ruke, pa noge i svaki put kažite: "Gore!". Uzmite djetetovu omiljenu igračku, podignite je visoko i kažite: "Gore!" Potaknite dijete da pogleda igračku koja je gore. Pohvalite ga za obavljeni zadatak.

2. Komunikacija - "Puževski razgovor" - Pročitajte djetetu igrokaz. Odglumite uloge koristeći lutkice - pužice na štapićima.

3. Skrb o sebi - Upotreba vilice kod uzimanja obroka - Prilikom obroka pokažite vilicu djetetu, imenujte je, koristite je prilikom jela. Navedite djetetu koje vrste hrane se mogu jesti pomoću vilice. Otvorite listić "Jesti vilicom" i pokažite ga djetetu. Pročitajte rečenice i pokazujte slike.

4. Radni odgoj - Igre s vodilicama - Uz vašu pomoć dijete neka se poigra igračkom s vodilicama.

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Vježbe relaksacije - U vrijeme dnevnog odmora masažom i laganim pokretima pomozite djetetu da se opusti u ležećem položaju.

Priloženi dokumenti:
JESTI VILICOM.doc


ponedjeljak 23 3 2020

1. Komunikacija - "Puževski razgovor" - Otvorite dokument priložen ispod ovog teksta pod nazivom "Puževski razgovor". Pročitajte djetetu igrokaz. Zapitajte dijete: "Zašto puž ne može dalje od svog kućnog praga?" Zatim odgovorite: "Zato što svoju kućicu nosi na leđima. Ne može se od nje odvojiti." Potom zapitajte dijete:"Je li tako?" Očekujte reakciju djeteta kao potvrdni odgovor.

2. Razvoj kreativnosti - Modeliranje - Izradite tijesto od brašna, vode i ulja. Odlomite komadić i gnječite ga rukom dok dijete gleda. Prebacite komadić tijesta iz ruke u ruku. Nastavite gnječiti. Modelirajte lopticu (ili neki drugi oblik po želji). Imenujte oblik koji ste modelirali. Odlomite komadić tijesta i stavite ga djetetu u šakicu. Potičite ga da gnječi tijesto. Nakon nekog vremena, potaknite dijete da otvori šakicu i dade vam tijesto koje je izmijesilo - modeliralo. Imenujte oblik koji je dijete izradilo. Pohvalite ga za obavljeni zadatak.

3. Socijalizacija - Posjet kazalištu - Ispišite štampačem listić pod nazivom "Gospođa pužica i susjeda", obojajte likove i izrežite ih ili prema predlošku nacrtajte i obojajte dva puža. Izrežite crteže, nalijepite svaki na svoj štapić na ražnjiće pomoću ljepljive trake. Dobili ste lutkice na štapu. Koristite ih tijekom izvođenja igrokaza "Puževski razgovor". Najavite djetetu: "Poigrat ćemo se kazališta. Gledat ćeš lutkarsku predstavu." Potom izvedite igrokaz. Možete u nastavku pogledati prošlotjednu prezentaciju pod naslovom "U kazalištu" (nalazi se u nastavku ponedjeljka, 16.3.2020.).

4. Radni odgoj - Igre s vodilicama - Dijete neka uz vašu pomoć rukuje igračkom na kojoj pokreće dio predviđeni dio. Podsjetnik na izgled igre s vodilicama nalazi se na poveznici priloženoj ispod.

5. Tjelesna i zdravstvena kultura - Vježbe relaksacije - Nakon kupanja masirajte dijete mlijekom za tijelo.

 

LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj)

Dragi roditelji/skrbnici, učenici svakog ponedjeljka ovdje ćete dobiti zadatke za logopedske vježbe. Otvorite dokument u prilogu i pokušajte s djetetom odraditi današnju vježbu slušne pažnje i jezičnog razumijevanja. Pružite djetetu fizičku podršku ako mu je potrebna.


20.3.2020., petak

1. Upoznavanje škole i uže okoline: Proljeće (promjene u prirodi) - ponovite što smo ovaj tjedan zapažali, učili i govorili o promjenama u prirodi koje donosi proljeće.

2. Skrb o sebi: Odijevanje u skladu s vremenskim prilikama - ponovite što smo ovaj tjedan učili i razgovarali o odjevnim predmetima i odijevanju u proljeće.

3. Vjeronauk*: Pogledaj sliku u prilogu. Uz fizičku podršku pokaži na slici Isusa.

4. Razvoj kreativnosti: Pokreti u skladu s ritmom glazbe - slušajte s djetetom glazbu koju voli. Odaberite pjesmu brzog ritma, pa potaknite dijete da se samostalno pokreće u skladu s ritmom glazbe. Potom odaberite pjesmu sporijeg ritma. Neka se dijete pokreće u skladu s tim ritmom. Zaplešite s djetetom!

5. Tjelesna i zdravstvena kultura: Vježbe na trbuhu - neka se dijete protegne i razgiba u potrbušnom položaju.

Priloženi dokumenti:
VJ 1.jpg


19.3.2020., četvrtak

1. Upoznavanje škole i uže okoline: Proljeće (promjene u prirodi) - prošećite svojim dvorištem s djetetom. Uočite i imenujte promjene na stablima, travnjaku, cvjetnim gredicama i povrtnjaku. Prisjetite se onih viđenih na fotografijama u prezentaciji.

2. Komunikacija: Bajka "Živa voda" - prepričajte bajku koristeći slikovni materijal u prezentaciji. Dijete sluša bajku i promatra fotografije. Slijedi aktivnost povezana s vodom, s obzirom da u nedjelju, 22.3. obilježavamo Svjetski dan voda. Na početku aktivnosti koristite priloženi nastavni listić "Voda i ja". Pročitajte rečenice i promatrajte crteže na listiću. Potom se poigrajte vodom, a dijete neka bude uz vas, gleda i prema mogućnostima iskusi: operite svoje i djetetove ruke sapunom i tekućom vodom; pustite mlaz vode iz slavine i napunite vrč; ulijte vodu iz vrča u čašu; dajte djetetu piti vodu, a i vi popijte. Plastičnu posudu do polovice napunite vodom. Smjestite je na plohu stola na način da djetetu bude dostupna. Neka dijete uroni ručice. Pored posude na plohu stola postavite nekoliko plastičnih/gumenih/drvenih igračaka ili predmeta za svakodnevnu uporabu. Dijete neka jedan po jedan predmet ubaci u vodu. Promatrajte i komentirajte koji će predmeti plutati, a koji potonuti.

3. Radni odgoj: Umetaljke - dijete neka izvadi elemente s podloge, te ih na ispravna mjesta vrati.

4. Tjelesna i zdravstvena kultura*

5. Tjelesna i zdravstvena kultura*


18.3.2020., srijeda

1. Upoznavanje škole i uže okoline: Proljeće (promjene u prirodi) - pregledajte s djetetom istoimenu prezentaciju. Uočite detalje na fotografijama i pokažite ih djetetu. Omogućite mu da, prema mogućnostima, uz vaše vođenje pritišće odgovarajuću tipku na tipkovnici i na taj način samostalno pomiče slajdove u prezentaciji. Pohvalite ga za svaki uspješan pokušaj.

2. Komunikacija: Bajka "Živa voda" - pomoću fotografija u prezentaciji prepričajte bajku. Omogućite djetetu pokretanje slajdova uz vašu pomoć i vođenje.

3.  Skrb o sebi: Odijevanje u skladu s vremenskim prilikama - pokazujte djetetu pojedine dijelove proljetne garderobe uz imenovanje. Neka dijete drži pojedini proljetni odjevni predmet.

4. Radni odgoj: Umetaljke - poigrajte se s djetetom umetaljkama. Dijete neka vadi i potom vraća na odgovarajuća mjesta elemente umetaljke uz vašu pomoć i vođenje u odgovarajućoj mjeri.

5. Tjelesna i zdravstvena kultura: Vježbe na trbuhu - omogućite djetetu aktivni odmor u potrbušnom položaju. Smjestite se i vi na način kako bi vaše i djetetove oči bile na istoj razini. Vježbajte pogled oči u oči. Potičite dijete na reakciju proizvodeći šaljive zvukove i grimase.


17.3.2020., utorak

1. Upoznavanje škole i uže okoline: Proljeće (promjene u prirodi) - pričajte djetetu o promjenama u prirodi koje dolaze s proljećem. Pokažite mu istoimenu prezentaciju kako biste mu dočarali prizore.

2. Komunikacija: Bajka "Živa voda" - pročitajte djetetu bajku. Prikažite mu ilustracije bajke u istoimenoj prezentaciji. Nakon čitanja pregledajte još jednom fotografije. Uočite detalje i pokažite ih djetetu.

3. Skrb o sebi: Odijevanje u skladu s vremenskim prilikama - izvadite iz ormara proljetne odjevne predmete poput jakne, balonera, tanje majice dugih rukava, tankog šala, lagane kape, plitkih cipela ili tenisica. Pokažite svaki odjevni predmet djetetu i imenujte ga. Kažite da je to proljetni odjevni predmet/proljetna obuća. Dajte djetetu da opipa i drži svaki odjevni predmet/obuću.

4. Radni odgoj: Umetaljke - poigrajte se s djetetom umetaljkama kojima raspolažete u svojoj kućnoj kolekciji didaktičkog materijala.

5. Tjelesna i zdravstvena kultura: Vježbe na trbuhu - dijete neka u potrbušnom položaju pokuša ručicama dohvatiti zanimljivi predmet koji ćete postaviti ispred njega.

Priloženi dokumenti:
PROLJECE PROMJENE U PRIRODI.ppt


16.3., ponedjeljak

1. Komunikacija: Bajka "Živa voda" - pročitajte djetetu bajku uz prikazivanje istoimene prezentacije.

2. Razvoj kreativnosti: Modeliranje - uz vašu pomoć dijete neka rukom gnječi komad plastelina i potom ga oblikuje po želji

3. Socijalizacija: Posjet kazalištu - približite djetetu doživljaj odlaska u kazalište pripovijedajući mu o tome uz promatranje fotografija u prezentaciji "Idemo u kazalište".

4. Radni odgoj: Umetaljke - uz vašu pomoć dijete neka izvadi elemente umetaljke s podloge, a potom neka ih vrati na pravo mjesto na ispravan način. Podsjetite se kakva je to vrsta didaktičkog materijala otvaranjem poveznice.

5. Tjelesna i zdravstvena kultura: Vježbe na trbuhu - smjestite dijete u potrbušni položaj na ugodnu podlogu. Budite uz njega i potičite ga na podizanje glave, podizanje na podlaktice, zadržavanje tog položaja.

Priloženi dokumenti:
ZIVA VODA.ppt
IDEMO U KAZALISTE.pptx


 

Organigram škole

Priloženi dokumenti:
ORGANIGRAM2.pdf

 

 

E-DNEVNIK

Rad sa strankama

Radno vrijeme Centra za odgoj i obrazovanje Čakovec sa strankama je od ponedjeljka do petka od 08:30 sati do 13:30 sati.

Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

MZOS

AZZO

 

Vijesti iz Hrvatske
Korisne poveznice



CMS za škole logo
Centar za odgoj i obrazovanje Čakovec / Ivana pl. Zajca 26, HR-40000 Čakovec / centar-odgojiobrazovanje-ck.skole.hr / ured@centar-odgojiobrazovanje-ck.skole.hr
preskoči na navigaciju