Biljni i životinjski svijet
Autor: Dinka Žulić, 3. 5. 2022.
Draga kolegice, dragi kolega, pred tobom je set od 6 igara i igrolikih aktivnosti koje su prvenstveno namijenjene radu s učenicima s intelektualnim teškoćama koji se školuju po posebnom programu uz individualizirani pristup. Aktivnosti se odnose na sadržaje Prirode i društva. Mogu se primijeniti i u radu s učenicima koji se školuju po posebnom programu za stjecanje kompetencija u aktivnostima svakodnevnog života u području Upoznavanje škole i okoline i/ili Komunikacija. Aktivnosti su primjenjive i za učenike s teškoćama koji su uključeni u redovne osnovne škole. Ovaj set aktivnosti usmjeren je ostvarivanje odgojno-obrazovnih ishoda tematskih cjelina nastave Prirode i društva (1. – 6.razreda) i Prirode (7. i 8.razred) koje se odnose na upoznavanje biljnog (nazivi, vrste/skupine) i životinjskog (nazivi, podjela, načini prehrane, staništa i dr.) svijeta.
Uz svaku aktivnost je naveden cilj i opis aktivnosti, potreban pribor, odgojno-obrazovni ishod (na kraju obrazovnog razdoblja na koje se sadržaj programa odnosi), ishod na razini aktivnosti, prijedlozi za primjenu u odgojno-obrazovnom radu te izvori podataka i fotografija/crteža. Uz aktivnost su priložene i fotografije pribora te, ukoliko je primjenjivo, predlošci za ispis.
Krizaljka_zivotinje.pdf (146.04 KB)
Kvartet_biljke.pdf (145.27 KB)
Kvartet_zivotinje.pdf (142.03 KB)
Pogodi_tko_sam_-_zivotinje.pdf (155.53 KB)
Tko_zna_vise.pdf (150.33 KB)
Tko_gdje_stanuje.pdf (144.04 KB)
Radno vrijeme Centra za odgoj i obrazovanje Čakovec sa strankama je od ponedjeljka do petka od 08:30 sati do 13:30 sati.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |