preskoči na sadržaj

Centar za odgoj i obrazovanje Čakovec

srijeda, 17.6.2020

ZADACI I UPUTE:

KOMUNIKACIJA: HVALA NA SURADNJI! BIO SI JAKO MARLJIV I VRIJEDAN! VIDIMO SE DRUGE ŠKOLESKE GODINE.

UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE: POSPREMI SVE SVOJE LISTIĆE! HVALA NA SURADNJI! BIO SI JAKO MARLJIV I VRIJEDAN!

RADNI ODGOJ: POSPREMI SVE BILJEŽNICE I ŠKOLSKU TORBU.

VJERONAUK: POGLEDAJ KRATKI VIDEO O SVETOM NIKOLI NA POVEZNICI https://www.youtube.com/watch?v=LDweLfQvvEY&ab_channel=AntunGreganic


utorak, 16.6.2020

SKRB O SEBI: PRIPREMI SI UZ POMOĆ RODITELJA VOĆNI OBROK. SLIJEDI UPUTU RODITELJA.

RADNI ODGOJ: POSPREMI SVOJE STVARI, POSPREMI SVOJU SOBU.

TZK: HVALA NA SURADANJI, ŽELIM VAM UGODNO I TOPLO LJETO. ODMORITE SE.


ponedjeljak, 15.6.2020

ZADACI I UPUTE:

KOMUNIKACIJA: RAZGOVARAJ S RODITELJEM O PROSLAVI ROĐENDANA. NABROJI TKO TI JE BIO NA ROĐENDANU, ŠTO SI JEO, ŠTO SI PIO, ŠTO SI DOBIO NA DAR. IMENUJ DAROVE.

UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE: PRONAĐI VOĆE U KUHINJI I IMENUJ GA.

SKRB O SEBI: PRIPREMI SI ZDRAVI OBROK OD VOĆA ZAJEDNO S RODITELJEM. SLIJEDI UPUTU.

SOCIJALIZACIJA: POSPREMI STVARI OD ROĐENDANSKE PROSLAVE.

Logopedske vježbe (Anita Marciuš)

I.Š. Otvori dokument I.Š.logoped i riješi zadatak. 

INFORMATIČKA PISMENOST (IP) - Nastavni listić je u prilogu. Napište u svoje bilježnice ili računalo koje su razlike čovjeka i računala. Porazgovarajte sa ukućanima o tome. Pošaljite odgovore razrednici.

 

PERP (Ana Svetec Škudar)

Vježba za učenika I.Š. - stajanje na jednoj nozi (prvo na lijevoj, a zatim na desnoj). Pokušaj što duže održati ravnotežu! Zatim poskoči pet puta na lijevoj i pet puta na desnoj nozi.

TZK: HODANJE 45MIN S PROMJENOM BRZINE KRETANJA.


srijeda, 10.6.2020

SKRB O SEBI: PRONAĐI U SVOJO KUHINJI VOĆE I PRIPREMI SI GA ZA UŽINU. IMENUJ VOĆE. POGLEDAJ KAKVOG JE OBLIKA, BOJE I MIRISA. ZAMOLI RODITELJA DA TI POMOGNE. SLIJEDI UPUTU RODITELJA.

RADNI ODGOJ: POSPREMI SVOJE STVARI, POSPREMI SVOJU SOBU.

GLAZBENA KREATIVNOST:  uz slušanje i pjevanje međimurskih pjesama uhvati ritam – rukama plješći, hodaj uz glazbu - kreći se. Veseli se i uživaj!

Poslušaj i uključi se !!  https://www.youtube.com/watch?v=KeQIwwJSAvw

TZK: HODANJE 45 MIN, ODIGRATI IGRU "KOCKOVJEŽB" U TRAJANJU 20 MIN


utorak, 9.6.2020

KOMUNIKACIJA: POGLEDAJ NASTAVNI LISTIĆ, IMENUJ VOĆE KOJE VIDIŠ. OPIŠI KAKVOG JE OBLIKA, BOJE. PROČITAJ RIJEČI I SPOJI SLIKU I RIJEČ.

UPOZNAVANJE ŠKOLE I UŽE OKOLINE: POGLEDAJ NASTAVNI LISTIĆ I IZRAČUNAJ.

RADNI ODGOJ: POSPREMI SVOJE STVARI, POSPREMI SVOJU SOBU.

VJERONAUK: Poslušaj još jednom priču o Isusovoj kući na poveznici https://www.storyjumper.com/book/read/84569875/CRKVA-ISUSOVA-KU%C4%86A i nacrtaj crkvu u bilježnicu.

TZK: Hodanje 30 min, slobodna igra loptom.

Priloženi dokumenti:
SPOJI SLIKU I RIJEC LJETNO VOCE.docx


ponedjeljak, 8.6.2020

Ponedjeljak, 8.6. 2020.

ZADACI I UPUTE:

KOMUNIKACIJA: PRISJETI SE ŠTO SI JUČER RADIO, GDJE SI BIO, DA LI JE NETKO DOŠAO K VAMA. RAZGOVARAJ S RODITELJEM O JUČERAŠNJIM DANOM. KORISTI PUNI REČENICU.

UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE: PONOVNO POGLEDAJ PREZENTACIJU LJETO, POGLEDAJ KOJE VOĆE SAZRIJEVA U LJETO. IMENUJ VOĆE.

SOCIJALIZACIJA: USKORO TI DOLAZI ROĐENDAN. PRISJETI SE SVOJIH PRIJATELJA. KOGA BI ŽELIO POZVATI NA ROĐENDAN. NAPIŠI NJIHOVA IMENA U BILJEŽNICU.

SKRB O SEBI: PROLISTAJ KATALOG OD DUČANA I PRONAĐI LJETNO VOĆE. IMENUJ VOĆE.

INFORMATIČKA PISMENOST (IP) - Nastavni listić je u prilogu. Prepišite definiciju elektroničke pošte u bilježnicu ili na računalo. Porazgovarajte sa ukućanima koja je vaša kućna adresa i tko vama donosi poštu.

GLAZBENA KREATIVNOST:  Uz slušanje glazbe  - po izboru (dječje / zabavne - prema mogućnostima koristite RADIO/TV/CD/ MOBITEL/KOMPJUTER) pjevaj i kreći se. To može biti ples uz glazbu, hodanje, kretnje uz označavanje ritma – pljeskanje. Kreni !!

LOGOPEDSKE VJEŽBE (Anita Marciuš)

I.Š. Otvori radni listić I.Š.logoped i riješi zadatak.


petak, 5.6.2020.

ZADCI I UPUTE:

UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE: POGLEDAJ ZAJEDNO S RODITELJEM U SVOJ ORMAR. PRONAĐI LJETNU GARDEROBU. PRONAĐI KRATKE MAJCE I KRATKE HLAĆE.

RADNI ODGOJ: POSPREMI SVOJE STVARI, POSPREMI SVOJU SOBU, SLIJEDI UPUTE RODITELJA.

SKRB O SEBI: POSPREMI SVOJ ORMAR S LJETNOM ODJEĆOM

PSP: PROŠETAJ PO DVORIŠTU I POGLEDAJ OKO SEBE, POGLEDAJ KAKVO JE VRIJEME DANAS, DA LI JE SUNČANO ILI KIŠOVITO, KAKVO JE LIŠĆE NA DRVEĆU, DA LI VOĆKE IMAJU PLODOVE, DA LI TI PLODOVI RASTU

VJERONAUK: Poslušaj priču o Isusovoj kući na poveznici https://www.storyjumper.com/book/read/84569875/CRKVA-ISUSOVA-KU%C4%86A

 

PERP (Ana Svetec Škudar)

I.Š. - dvije kratke vježbice za danas: 1. Desnom rukom dotakni lijevo uho, a lijevom rukom desno uho. Ponovi 5 puta!                                                                                                                         2. Desnim laktom dotakni lijevo koljeno, a lijevim laktom desno koljeno. Ponovi 5 puta!


četvrtak, 4.6.2020

ZADACI I UPUTE:

UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE: PROČITAJ NA PREZENTACIJI „LJETO“ VRIJEME LJETI. POGLEDAJ KAKVO JE DANAS VRIJEME VANI I NACRTAJ U SVOJU BILJEŽNICU. PRATI DA LI JE KOJI DAN BIO PLJUSAK ILI GRMLJAVIMA.

SOCIJALIZACIJA: BLIŽI TI SE ROĐENDAN, RAZGOVARAJ S RODITELJIMA O PROSLAVI TVOJEG ROĐENDANA. NAPIŠI U BILJEŽNICU KOJE PRIJATELJE BI ŽELIO IMATI NA PROSLAVI ROĐENDANA.

KOMUNIKACIJA: PREPIŠI U BILJEŽNICU PJESMU SLADOLED.

PSP: AKO IMAŠ DOMA SLADOLED SAM SI  SERVIRAJ U ŠALICU.


srijeda, 3.6.2020.

ZADACI I UPUTE:

KOMUNIKACIJA: PROČITAJ PJESMU „SLADOLED“. NAPIŠI U BILJEŽNICU KAKAV TI VOLIŠ SLADOLED. NACRTAJ SLADOLED.

UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE: PROŠETAJ PO DVORIŠTU, PRONAĐI U DVORIŠTU VOĆKU, POGLEDAJ DA LI VOĆKE IMAJU PLODOVE, POGLEDAJ KAKVE BOJE SU PLODOVI, IMENUJ PLODOVE I BOJU PLODA. PROMATRAJ BILJKE NA VRTU KAKO RASTO.

PSP: NACRTAJ LUBENICU I OBOJAJ JE

RADNI ODGOJ: POSPREMI SVOJE STVARI, POSPREMI SVOJU SOBU.

GLAZBENA KREATIVNOST: molim vas dragi učenici da čim više slušate i pjevate pjesme po svom izboru (dječje, zabavne - tj. prema mogućnostima) te se poslužižite reprodukcijom glazbe - TV / CD / mobitel. Želim vam ugodnu zabavu slušajući i pjevajući !

Priloženi dokumenti:
SLADOLED.docx


utorak, 2.6.2020.

ZADACI I UPUTE:

SKRB O SEBI: POGLEDAJ POWER POINT PREZENTACIJU O OSOBNOJ HIGIJENI. VODI RAČUNA O OSOBNOJ HIGIJENI.

RADNI ODGOJ: UKLJUČI SE U PRIPREMU OBROKA. SLIJEDI UPUTE RODITELJA. OPERI SVOJ TANJUR  NAKON OBROKA.

TZK: ŠETNJA 45min, NAKON TOGA NAPRAVITI VJEŽBE SNAGE I ZA KRAJ SLOBODNA IGRA LOPTOM.

Priloženi dokumenti:
Vjezbe snage 2.docx


ponedjeljak, 01.06.2020.

KOMUNIKACIJA: RAZGOVARAJ S RODITELJEM O SLADOLEDU, GDJE MOŽEŠ KUPITI SLADOLED? KAKAV SLADOLED MOŽEŠ KUPITI? KOJE OKUSE? DA LI VOLIŠ SLADOLED? KOJI SLADOLED VOLIŠ?

UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE: POGLEDAJ PREZENTACIJU „LJETO“

RADNI ODGOJ: POSPREMI SVOJE STVARI, POSPREMI SVOJU SOBU.

INFORMATIČKA PISMENOST (IP) - Nastavni listić je u prilogu. Molim vas da napišete rečenice u svoje bilježnice ili računalo.  Pokušajte ih naučiti i nacrtati. Pošaljite odgovore razrednici.

LOGOPEDSKE VJEŽBE (Anita Marciuš)

I.Š. Otvori radni list I.Š.logoped i riješi zadatak.

PERP (Ana Svetec Škudar)

I.Š. - pogledajte vježbu "Gladne životinje" koju je pripremila naša pedagoginja Jelena Lakuš i pokušajte odraditi: http://www.centar-odgojiobrazovanje-ck.skole.hr/upload/centar-odgojiobrazovanje-ck/images/static3/2546/attachment/19._vjezba_GLADNE_ZIVOTINJE.pdf

TZK: ODIGRAJ IGRU "KOCKOVJEŽ" SA NEKIM OD UKUĆANA U TRAJANJU 30min

 


petak, 29.5.2020

ZADACI I UPUTE:

UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE: IZRAĆUNAJ ZADATKE NA NASTAVNOM LISTIĆU. PROČITAJ ZADATAKA.

SKRB O SEBI: POGLEDAJ POWER POINT PREZENTACIJU „OSOBNA HIGIJENA“

RADNI ODGOJ: UKLJUČI SE U PRIPREMU DANAŠNJEG OBROKA. ZAMOLI RODITELJA DA TI DA ZADATAK U VEZI PRIPREME OBROKA. IMENUJ SVE NAMIRNICE KOJE ĆEŠ KORISTITI. SLIJEDI UPUTU RODITELJA.


četvrtak, 28.5.2020

ZADACI I UPUTE:

KOMUNIKACIJA: PROČITAJ TEKST PEPPA PIG I ODGOVORI NA PITANJA U NASTAVNOM LISTIĆU

GLAZBENA KREATIVNOST: Otvori link i prvo poslušaj pjesmu HOKI - POKI: https://www.youtube.com/watch?v=LmQtdquhWnk 

Nastavi s pjevanjem i pokretima. Pozovi i ukućane da se uključe u izvođenje glazbe Želim ti ugodnu zabavu!!

TZK: PROŠEĆI SE DO DJEČJEG IGRALIŠTA, POIGRAJ SE NA SPRAVAMA.

Priloženi dokumenti:
peppa pig.docx


srijeda, 27.5.2020

ZADACI I UPUTE:

SKRB O SEBI: BRINI O OSOBNOJ HIGIJENI I SVOM IZGLEDU, OPERI ZUBE, UMIJ SE, POČEŠLJAJ, ODIJENI ČISTU ODJEĆU

RADNI ODGOJ: SAMOSTALNO POSLUŽI SI UŽINU, SLIJEDI UPUTE RODITELJA

TZK: šetnja 45 min, nako toga napravite vježbe u sjedećem položaju.

Priloženi dokumenti:
Vjezbe u sjedecem polozaju.docx


utorak, 26.5.2020

ZADACI I UPUTE:

KOMUNIKACIJA: PRONAĐI TEKST „VODA“ I PROČITAJ.

UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE: POGLEDAJ PONOVNO POWER POINT  PREZENTACIJU MOJA ŽUPANIJA.

RADNI ODGOJ: POSPREMI SVOJE STVARI, POSPREMI SVOJU SOBU.

VJERONAUK: I.Š. Pogledaj kratki video o Isusovom krštenju na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=51XB5cx0a3U i prepričaj ga svojim ukućanima.

TZK:  ŠETNJA 30 MIN, SLOBODNA IGRA LOPTOM.


25.5.2020

Zadaci i upute:

Komunikacija: Nacrtaj svoje prijatelje i napiši njihova imena.

Upoznavanje škole i radne okoline: Pročitaj tekst „Upoznajmo selo i grad“

Socijalizacija: Napiši u bilježnicu što bi htio dobiti za rođendan.

Radni odgoj: Pospremi svoje stvari, pospremi svoju sobu, slušaj upute roditelja, uključi se u kućanske poslove.

Skrb o sebi: Održavaj osobnu higijenu, operi zube, umij se.

INFORMATIČKA PISMENOST (IP) - Nastavni listić je u prilogu. Molim vas da pronađete i obojite samo računalo na slici, ostale dijelove prekrižite. Pošaljite odgovore razrednici.

GLAZBENA KREATIVNOST: Idemo u Zagorje. Poslušajte i upoznajte Zagorske pjesme na linku:

https://www.youtube.com/watch?v=Z5leA4qazUI

https://www.youtube.com/watch?v=T8cf6JfiAx0

Zabavite se svi u kući - pjevanjem, plesom, sviranjem. Neka je veselo!!

LOGOPEDSKE VJEŽBE (Anita Marciuš)

I.Š. Vježbe jezičnog razumijevanja-izvršavanje jednostavnih naloga, npr. Daj mi knjigu. Odnesi tanjur u kuhinju. Operi i obriši ruke. Donesi mi torbu iz spavaće sobe. Izađi iz kuhinje i idi u svoju sobu. Imenujte i sortirajte predmete po kući. Možete imenovati najprije prostorije u kući, a zatim predmete koji se u njima nalaze. Nakon toga, možete ga uključiti u sortiranje i pospremanje predmeta u kući (npr. pribor za jelo u kuhinji, igračke u sobi, knjige i novine u dnevnoj sobi). Sve što radite popratite govorom i gestama.


petak, 22.5.2020

ZADACI I UPUTE:

UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE: POGLEDAJ JOŠ JEDNOM PREZENTACIJU ZARAZNE BOLESTI. RAZGOVARAJ S RODITELJEM O TOME. RAZGOVARAJ S RODITELJEM O NOVIM PRAVILIMA PONAŠANJA KADA ĆEŠ DOĆI U ŠKOLU. NEMOJ SE NIČEG BOJATI, MI ODRASLI PAZIT ĆEMO NA TEBE I TVOJE ZDRAVLJE.

SKRB O SEBI: SPREMI SVOJU ŠKOLSKU TORBU. PRONAĐI ŠKOLSKI PRIBOR (OLOVKU, BOJICE I GUMICU), BILJEŽNICU (DOVOLJNA JE JEDNA) I PAPUČE. ŠKOLSKA TORBA ĆE OSTATI U ŠKOLI DO KRAJA ŠKOLSKE GODINE KAKO NE BI PRENOSIO VIRUS.

RADNI ODGOJ: DOGOVORI S RODITELJEM DANAŠNJI MENI. RAZGOVARAJTE KOJE SU VAM NAMIRNICE POTREBNE. NEKA TI RODITELJ POKAŽE NAMIRNICE, IMENUJ NAMIRNICE. UKLJUČI SE U PRIPREMU OBROKA. SLIJEDI UPUTU RODITELJA. I DOBAR TEK!

 

PERP (Ana Svetec Škudar)

Vježbu opuštanja "Ovdjezemska" za učenika I.Š. preuzmite na sljedećem linku: https://www.youtube.com/watch?v=TQY3eXAIgnU

VJERONAUK - Upoznajte sakrament krštenja uz priču na poveznici https://www.storyjumper.com/book/read/83739115/KR%C5%A0TENJE


četvrtak, 21.5.2020.

ZADACI I UPUTE:

UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE: POGLEDAJ NASTAVNE LISTIĆE „UPOZNAJMO SELO“ I „UPOZNAJMO GRAD“. ZAPAMTI ŠTO SVE MOŽEŠ VIDJETI U GRADU, A ŠTO U SELU. U PONEDJELJAK IDEMO TRAŽITI ZNAMENOTOSTI GRADA.

SOCIJALIZACIJA:  PRONAĐI LISTIĆ KAKO PRAVILNO PRATI RUKE, ILI ZAMOLI RODITELJA DA TI POKAŽE KAKO PRATI RUKE.

KOMUNIKACIJA: SJETI SE SVIH SVOJIH PRIJATELJA, U BILJEŽNICU ILI NA KOMPJUTER NAPIŠI NJIHOVA IMENA, RAZMISLI ŠTO BI IM HTIO REČI KADA  IH VIDIŠ.

PSP: PRONAĐI SVOJU TORBU, PRONAĐI ŠKOLSKI PRIBOR, ZAMOLI RODITELJA PA ZAJEDNO SLOŽITE ŠKOLSKE STVARI.

LIKOVNA KULTURA :

Nacrtaj crtež na papiru (A4 format) najdražeg učitelja ili najdraže učiteljice.
Tema, motiv: "Moj najdraži učitelj/učiteljica"
Tehnika: olovka, drvene bojice

 


srijeda, 20.5.2020

KOMUNIKACIJA:PROČITAJ TEKST „UPOZNAJMO GRAD“ I ODGOVRI NA PITANJA

UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE:IZRAČUNAJ ZADATKE NA NASTAVNOM LISTIĆU

RADNI ODGOJ: POSTAVI STOL PREMA PREDLOŠKU NA NASTAVNOM LISTIĆU

PSP: OBOJAJ SLIKU!

GLAZBENA KREATIVNOST: Pjevač za izvođenje glazbe koristi svoj glas. Tako i ti kod kuće napravi svoj prvi solo koncert na koji ćeš pozvati sve ukućane da ti budu publika a ti budi glavni izvođač - solo pjevač. Otpjevaj im nekoliko pjesmica koje najbolje znaš! Ja mislim da za tvoj trud nagrada neće izostati: NAJVEĆI PLJESAK PUBLIKE !!

LOGOPEDSKE VJEŽBE (Anita Marciuš)

M.Ž. Otvorite dokument M.Ž.logoped i slijedite upute.

LIKOVNA KULTURA :

Nacrtaj crtež na papiru (A4 format) najdražeg učitelja ili najdraže učiteljice.
Tema, motiv: "Moj najdraži učitelj/učiteljica"
Tehnika: olovka, drvene bojice

 


utorak, 19.5.2020

ZADACI I UPUTE:

SKRB O SEBI: POGLEDAJ POWER POINT PREZENTACIJU O OSOBNOJ HIGIJENI. VODI RAČUNA O OSOBNOJ HIGIJENI.

RADNI ODGOJ: UKLJUČI SE U PRIPREMU OBROKA. SLIJEDI UPUTE RODITELJA. OPERI SVOJ TANJUR  NAKON OBROKA.

TZK: šetnja 30 min, nakon šetnje napravite vježbe snage priložene u dokumentima. Poigrajte se i loptom (dodavanje u paru, rukama i nogama).


ponedjeljak, 18.5.2020

ZADACI I UPUTE:

KOMUNIKACIJA:

RAZGOVARAJ S RODITELJEM ŠTO TI SE ZANIMLJIVO DOGODILO ZA VIKEND.

DA LI SI NEGDJE BIO?

 DA LI JE NETKO DOŠAO TEBI U GOSTE?

ŠTO SI JEO/PIO?

KORISTI PUNU REČENICU. AKO MOŽEŠ ZAPIŠI U BILJEŽNICU ILI NA KOMPJUTER.

UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKILINE: PROČITAJ TEKST „UPOZNAJMO GRAD“ SLIJEDI UPUTE NA NASTAVNOM LISTIĆU. NAPIŠI SVOJU ADRESU.

SKRB O SEBI: POGLEDAJ NASTAVNI LISTIĆ I SPOJI RIJEČ I SLIKU

RADNI ODGOJ (INFORMATIČKA PISMENOST (IP)): POGLEDAJ ZADATAK NA NASTAVNOM LISTIĆU. Molim vas da u svoje bilježnice nacrtate računalo kao na slici te olovkom povežite dijelove računala sa tekstom ispod slike. (npr.  Crtež monitora spojimo sa tekstom monitor….)

PSP: OBOJAJ PREDLOŽAK NA NASTAVNOM LISTIĆU

LOGOPEDSKE VJEŽBE (Anita Marciuš)

I.Š. Otvori radni listić I.Š.logoped i slijedi upute.

K.Š. Otvorite dokument K.Š.logoped i slijedite upute za vježbanje oralne motorike.

 

PERP (Ana Svetec Škudar)

Na sljedećem linku nalazi se dječja meditacija za učenika I.Š. Udobno se smjesti i opusti! Slušaj meditaciju i pokušaj disati i zamišljati onako kako te vodi glas u meditaciji: https://www.youtube.com/watch?v=8By11Lu4jwM

TZK: 30 min šetnja s promjenom tempa. Nakon šetnje napravire vježbe u sjedećem položaju priložene u dokumentima.


petak, 15.5.2020

ZADACI I UPUTE:

UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE: PROČITAJ TEKST „UPOZNAJMO SELO“. PONOVI SVE O SELU PRATEĆI ZADATKE NA NASTVNOM LISTIĆU.

SKRB O SEBI: POGLEDAJ PREZENTACIJU O ZDRAVLJU, NA KRAJU TE ČEKA KVIZ.

RADNI ODGOJ: DOGOVORI S RODITELJEM DANAŠNJI MENI. RAZGOVARAJTE KOJE SU VAM NAMIRNICE POTREBNE. NEKA TI RODITELJ POKAŽE NAMIRNICE, IMENUJ NAMIRNICE. UKLJUČI SE U PRIPREMU OBROKA. SLIJEDI UPUTU RODITELJA.

LOGOPEDSKE VJEŽBE (Anita Marciuš)

M.Ž. Danas podsjećam na važnost vježba za bolju govornu razumljivost. Bitno je svakodnevno vježbati govorne mišiće putem vježbi artikulatora(te vježbe ste već dobili), vježbi puhanja i pijenja na slamku. Šaljem vam još dva prijedloga za vježbe puhanja: https://youtu.be/9_OtSQ1FKwM  , https://youtu.be/m5qwelolm-4  

Priloženi dokumenti:
UPOZNAJMO SELO.docx
ZDRAVLJE.1.pptx


četvrtak, 14.5.2020

ZADACI I UPUTE:

KOMUNIKACIJA: PROČITAJ TEKST „MJESTO U KOJEM ŽIVIM“ I ODGOVORI NA PITANJA NA NASTAVNOM LISTIĆU.

LIKOVNA KULTURA :

Jedan crtež na papiru (A4 format)

Tema, motiv: "Moja najdraža igra"

Tehnika: olovka, drvene bojice

GLAZBENA KREATIVNOST:  Pjesmica se zove DOM. Prvo idite van u dvorište i dobro pogledajte gdje stanujete. Kako izgleda vaša kuća? Tko živi u njoj? S kim ti živiš? Tko čuva tvoju kuću? Poslušaj pjesmicu DOM!! 

https://www.youtube.com/watch?v=j6c9-FW81aA  Možeš i zapjevati.

Uzmi komad papira i nacrtaj tvoj dom u kojem živiš!

LOGOPEDSKE VJEŽBE (Anita Marciuš)

K.Š. Otvori dokument K.Š.logoped. Odslušaj priču Olujni kit i riješi radni listić.

TZK: Šetnja 30min, odigrajte igru "Kockovježb"


srijeda, 13.5.2020

ZADACI I UPUTE:

SKRB O SEBI: PROČITAJ TEKST O ZDRAVLJU. POGLEDAJ SLIKE NA NASTAVNOM LISTIĆU. NA KRAJU TE ČEKA ZADATAK. U TABLICU ZAPIŠI KAKO TI BRINEŠ O SVOM ZDRAVLJU. POGLEDAJ GDJE BI SE TREBAO/TREBALA POBOLJŠATI KAKO BI OČUVAO ZDRAVLJE.

PSP

DOBAR DAN wink!

EVO NAS OPET ZAJEDNO.

ZA DANAS VAS MOLIM, ODITE U SVOJE SOBE I:

1. NAPRAVITE SVOJ KREVET  2. USISAJTE POD VAŠE SOBE  3. OBRIŠITE PRAŠINU U VAŠOJ SOBI.

BRAVO ZA SVE VAS! DAJTE MI 5yes.

VIDIMO SE ZA 2 TJEDNA ILI 14 DANA. UČITELJICA ZITA

RADNI ODGOJ: PRIPREMI SI UŽINU. ZAMOLI RODITELJA DA TI POMOGNE. SLIJEDI UPUTU RODITELJA.

TZK: Šetnja 30min, napravite vježbe u sjedećem položaju priložene u dokumentima.


utorak, 12.5.2020

ZADACI I UPUTE:

KOMUNIKACIJA: PROČITAJ TEKST „MJESTO U KOJEM ŽIVIM“

UPOZNAVANJE ŠKOLE I UŽE OKOLINE: SLIJEDI UPUTE NA NASTAVNOM LISTIĆU. ODGOVORI NA PITANJA

RADNI ODGOJ: POSPREMI SVOJE STVARI, POSPREMI SVOJU SOBU, UKLJUČI SE U KUĆANSKE POSLOVE.

VJERONAUK - Poslušaj priču o Isusovoj majci Mariji na poveznici https://www.storyjumper.com/book/read/83248855/MARIJA-NA%C5%A0A-NEBESKA-MAJKA#

TZK: Šetnja 30min, slobodna igra loptom.


ponedjeljak, 11.5.2020

ZADACI I UPUTE:

KOMUNIKACIJA: PREPRIČAJ PROŠLI DOGAĐAJ RODITELJU. KORISTI PUNU REČENICU. ŠTO SI JUČER RADIO? DA LI SI NEGJE BIO? DA LI SI DOBIO GOSTE? ŠTO SI VIDIO? KAKO SI SE OSJEĆAO? ŠTO STE JUČER IMALI ZA RUČAK? ŠTO SI TI RADIO? (AKO MOŽEŠ I ŽELIŠ ZAPIŠI PAR REČENICA U BILJEŽNICU ILI NA KOMPJUTER)

UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE:

POGLEDAJ KRATKI FILMIĆ NA LINKU: https://www.youtube.com/watch?v=_ydUnpF53Tw. POGLEDAJ POWER POINT PREZENTACIJU „MOJ ZAVIČAJ 3“

SOCIJALIZACIJA: PROČITAJ TEKST ROĐENDAN. SLIJEDI UPUTU NA RADNOM LISTIĆU.

RADNI ODGOJ: INFORMATIČKA PISMENOST (IP) - POGLEDAJ NASTAVNI LISTIĆ. Prepišite u bilježnice što je bonton internet i pravila ponašanja. Porazgovarajte o tome sa svojim prijateljima i ukućanima. Pošaljite odgovore razrednici.

SKRB O SEBI: ODRŽAVAJ OSOBNU HIGIJENU, PERI ZUBE, RUKE.

GLAZBENA KREATIVNOST:  Kako ste proslavili Majčin dan u nedjelju? Da li ste obradovali koga?

Poslušaj!      https://www.youtube.com/watch?v=dBHwycgytG0

Slušajući glazbu likovno se izrazi: NACRTAJ SVOJU MAMU !

LOGOPEDSKE VJEŽBE (Anita Marciuš)

I.Š. Otvori dokument I.Š.logoped i slijedi upute.


petak, 8.5.2020

ZADACI I UPUTE:

VJERONAUK Dragi moji učenici danas sam za vas pripremio jednu digitalnu slikovnicu "Majčin dan" koja se nalazi na poveznici https://www.storyjumper.com/book/read/82722445/MAJ%C4%8CIN-DAN# Slikovnicu listate pritiskom na miš, a zvuk pokrećete pritiskom na plavi gumb ispod slikovnice.

UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE:

POGLEDAJ NASTAVNI LISTIĆ. SLIJEDI UPUTE.

SKRB O SEBI:  ODRŽAVAJ OSOBNU HIGIJENU, REDOVITO PERI RUKE.

RADNI ODGOJ: POSPREMI SVOJE STVARI. UKLJUČI SE U KUĆANSKE POSLOVE SLIJEDI UPUTU RODITELJA.

PSP: PROŠETAJ.  GLEDAJ OKO SEBE. PRONAĐI NIZINU ILI BREŽULJAK. ZAMOLI RODITELJA DA ZAJEDNO PROŠETATE DO RIJEKE/POTOKA/ JEZERA KOJE VAM JE U BLIZINI. IMENUJTE RIJEKU/JEZERO/POTOK.

KOMUNIKACIJA: PROČITAJ PJESMU „MOJA MAJČICA“

 

PERP (Ana Svetec Škudar)

I.Š. - pogledajte vježbu koju je pripremila naša pedagoginja Jelena Lakuš i pokušajte odraditi: http://www.centar-odgojiobrazovanje-ck.skole.hr/upload/centar-odgojiobrazovanje-ck/images/static3/2546/attachment/11._vjezba_CIK-CAK_SKARAMA.pdf


četvrtak, 7.5.2020

ZADACI I UPUTE:

UPOZNAVANJE UŽE I ŠIRE OKOLINE:

POGLEDAJ PONOVNO POWER POINT PREZENTACIJU MOJ ZAVIČAJ I MOJA ŽUPANIJA I RIJEŠI ZADATKE NA NASTAVNOM LISTIĆU

SOCIJALIZACIJA I KOMUNIKACIJA:

PROČITAJ PRAVILA PONAŠANJA KOD KUĆE. RAZGOVARAJ S RODITELJEM O VAŠIM PRAVILIMA. POŠTUJ PRAVILA KOJA STE DOGOVORILI.

PSP: ODSLUŠAJ PRIČU „OLUJNI KIT“ I OBOJAJ KITA.

LIKOVNA KULTURA :

Jedan crtež na papiru (A4 format)
Tema, motiv: "Moja najdraža igra"
Tehnika: olovka, drvene bojice

 


srijeda, 6.5.2020.

ZADACI I UPUTE:

GLAZBENA KREATIVNOST: U nedjelju obilježavamo Majčin dan. Molim vas da napravite čestitku za vaš majku, baku…. ili im naberite buket cvijeća u prirodi i čestitate im u nedjelju Majčin dan. Okupite sve ukućane i otpjevajte svi zajedno pjesmu: ČESTITKA MAJČICI !! Poslušaj, slijedi poveznicu!

http://www.pjesmicezadjecu.com/majcin-dan/ispred-nase-kucice.html

Slušajući glazbu uzmi komad papira i nacrtaj buket cvijeća !!

KOMUNIKACIJA:

JOŠ JEDNOM PROČITAJ PJESMU „MOJA MAMICA“. DOBRO POGLEDAJ SVOJU MAMU I OPIŠI JE. NAPIŠI ŠTO ONA NAJBOLJE RADI. SLIJEDI UPUTU NA NASTAVNOM LISTIĆU.

UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE:

POGLEDAJ POWERPOINT PREZENTACIJU I ODGOVORI RODITELJU NA TRI PITANJA NA KRAJU PREZENTACIJE. KADA IDEŠ U ŠETNJU, POGLEDAJ OKO SEBE, DA LI VIDIŠ NIZINU ILI BREŽULJAK. AKO JE U BLIZINI BREŽULJAK PROBAJ SE POPETI.

PSP: OBOJAJ BREŽULJAK

RADNI ODGOJ:

POSPREMI SVOJE STVARI, UKLJUČI SE U KUĆANSKE POSLOVE, SLIJEDI UPUTU RODITELJA

LOGOPEDSKE VJEŽBE (Anita Marciuš)

M.Ž. Otvorite dokument M.Ž.logoped i slijedite upute.

LIKOVNA KULTURA :

Jedan crtež na papiru (A4 format)
Tema, motiv: "Moja najdraža igra"
Tehnika: olovka, drvene bojice

 

Priloženi dokumenti:
M.Z.logoped.pdf


utorak, 5.5.. 2020

ZADACI I UPUTE:

TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA:

 ŠETNJA 30 MIN, POKUŠAJTE NAPRAVITI VJEŽBE SNAGE PRILOŽENE U DOKUMENTU. TIJEKOM DANA POIGRAJTE SE LOPTOM U DVORIŠTU.

SKRB O SEBI: BRINI O OSOBNOM IZGLEDU, UMIJ SE, POČEŠLJAJ, NAPRAVI FRIZURU.

RADNI ODGOJ: PRIPREMI S RODITELJEM JUHU. SLIJEDI RECEPT ILI UPUTU RODITELJA. PROČITAJ RECEPT. IMENUJ SASTOJKE. POGLEDAJ DA LI U KUĆI IMAŠ SVE SASTOJKE. SASTOJKE MOŽEŠ IZMJENITI ILI DODATI. POMOGNI RODITELJU OPRATI,  OBRISATI I POSPREMITI SUĐE.

TZK: Šetnja 30 min, naravite vježbe snage priložene u dokumentu , M. i F.- napravite vježebe u sjedećem položaju priložene u dokumentu.


ponedjeljak, 4.5.2020

ZADACI I UPUTE:

KOMUNIKACIJA:

RAZGOVARAJ S RODITELJEM I ODGOVORI NA PITANJA S NASTAVNOG LISTIĆA: KOGA NAJVIŠE VOLIŠ, TKO SE NAJVIŠE BRINE O TEBI. ZAMOLI RODITELJA DA TI PROČITA PJESMU „MOJA MAMICA“ A ONDA PROČITAJ I TI. ODGOVORI NA PITANJA NA NSATAVNOM LISTIĆU.

UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE:

POGLEDAJ POWERPOINT PREZENTACIJU MOJ ZAVIČAJ

SKRB O SEBI:

ODRŽAVAJ OSOBU HIGIJENU, NE ZABORAVI PRAVILNO PRATI RUKE I SVAKI PUT KADA DOĐEŠ IZ VANA.

RADNI ODGOJ (INFORMATIKA):

POGLEDAJ NASTAVNI LISTIĆ, SLIJEDI UPUTU.

PSP:

OBOJAJ VAZU S CVIJEĆEM I NAPRAVI ČESTITKU ZA MAMU. PRESAVINI PAPIR KOJI SI OBOJAO I NAPIŠI: MAMA, VOLIM TE! HVALA TI!

TZK: Šenja 30 min, pokušajte napraviti vježbe snage priložene u dokumentu. Tijekom dana poigrajte se loptom u dvorištu.

LOGOPEDSKE VJEŽBE (Anita Marciuš)

K.Š. U dokumentu K.Š.logoped napisala sam nekoliko prijedloga za vježbanje i proširivanje rječnika.

I.Š. Otvori dokument I.Š.logoped i riješi zadatke.

PERP (Ana Svetec Škudar)

Današnja aktivnost za učenika I.Š. je igra i modeliranje plastelinom, glinom, glinamolom ili slanim tijestom. Preporučam domaći plastelin prema receptu priloženom 24.4.2020. Neka se učenik poigra plastelinom, mijesi ga, gnječi, stišće... Zatim neka oblikuje kuglice od plastelina različitih veličina. Veće kuglice može potom stiskati šakama, a manje palcem i kažiprstom obje ruke.

 


četvrtak, 30.4.2020

ZADACI I UPUTE:

KOMUNIKACIJA:

PROČITAJ PONOVNO TEKST „PRAZNIK RADA“.

POGLEDAJ I SLUŠAJ SLIKOVNICU „TRI PRIJATELJA U ČAMCU“. ODGOVORI NA PITANJA NA NASTAVNOM LISTIĆU. AKO TREBA PONOVNO SLUŠAJ PRIČU.

GLAZBENA KREATIVNOST: Slušanje dječjih pjesama po vlastitom izboru. Poslužiti se reprodukcijom glazbe (TV/CD/MOBITEL/KOMPJUTER). Položaj tijela kod slušanja glazbe: leći na krevet/kauč/pod i/ili se kretati uz ritam glazbe.

TZK: Odigrajte igru "Kockovježb" u trajanju 30 min. M. i F.-Napravite vježbe u sjedećem položaju

LOGOPEDSKE VJEŽBE (Anita Marciuš)

K.Š. Označite na kalendaru aktivnosti koje radite sa K. Možete zalijepiti sliku te radnje ili nešto što će K. podsjetiti što je radio(npr. ako ste pekli kolač zalijepite/nacrtajte pećnicu/mikser). Na kraju dana/tjedna pogledajte na kalendar i raspravite što ste sve radili. To vam omogućuje da vježbate prošlo vrijeme, govoreći o događajima koji su još uvijek svježi, tako da je vjerojatno da se K. sjeća tih događaja. "Što smo radili u ponedjeljak?" "Pekli smo kolač. Radili smo u vrtu." "Utorak, išli smo u šetnju.", itd. Povremeno ispitujte i što je imao za doručak/ručak/večeru.

LIKOVNA KULTURA :

Jedan crtež na papiru (A4 format)

Tema, motiv: "Voće i povrće"

Tehnika: olovka, drvene bojice


srijeda, 29.4.2020

ZADACI I UPUTE:

SKRB O SEBI:

PRIPREMI NAPITAK.  ZAMOLI RODITELJA I ZAJEDNO PRIPREMITE NAPITAK KOJI ŽELIŠ, SLIJEDI UPUTU RODITELJA

PSP

DOBAR DAN SVIMAwink

- SJEĆATE LI SE OVE POVEZNICE OD PRIJE 2 TJEDNA: https://www.youtube.com/watch?v=LGT8ieR7N8Q

- ŠTO VAM SE NAJVIŠE SVIDJELO?

IMAŠ 2 ZADATKA ZA DANAS smiley. ČITAJ PAŽLJIVO:

1. ZADATAK:

RECI NAGLAS I NACRTAJ VOĆE KOJE SE POJAVILO U SRIJEDU? 

2.ZADATAK:

RECI NAGLAS I NACRTAJ HRANU KOJU TREBAMO JESTI NAJMANJE IZ PIRAMIDE ZDRAVE PREHRANE.

VJERUJEM DA STE  USPJEŠNO RIJEŠILI ZADATAKyes.

ČUJEMO SE ZA 2 TJEDNA.

LIJEP POZDRAV SVIMA, UČITELJICA ZITAwink

TZK: Kombinacija šetnje i povremenog laganog trčanja 30min. Odigrajte "Kockovježb" u trajanju 30 min sa nekim od ukućana.

 M. i F.- bacanje lopte sa prassa prema naprijed i bacanje lopte u zrak.

RADNI ODGOJ: POSPREMI SVOJE STVARI, POSPREMI SVOJU SOBU, SLOŽI KREVET, UKLJUČI SE U SVAKODNEVNE AKTIVNOSTI OBITELJI. SLIJEDI UPUTU RODITELJA

 


utorak, 28.4.2020

ZADACI I UPUTE:

KOMUNIKACIJA:

SLIJEDI UPUTU NA NASTAVNOM LISTIĆU, RAZGOVARAJ S RODITELJEM O POSLU, PROČITAJ TEKST I ODGOVORI NA PITANJE

UPOZNAVANJE UŽE I ŠIRE OKOLINE:

SPOJI SLIKU I RIJEČ NA NASTAVNOM LISTIĆU, IZRAČUNAJ

RADNI ODGOJ: POSPREMI SVOJE STVARI, POSPREMI SVOJU SOBU, SLOŽI KREVET, UKLJUČI SE U SVAKODNEVNE AKTIVNOSTI OBITELJI. SLIJEDI UPUTU RODITELJA

VJERONAUK - Pogledaj prezentaciju u prilogu.

TZK: Šetnja sa promjenom tempa u trajanju 30 min, slobodna igra loptom.


ponedjeljak, 27.4.2020

ZADACI I UPUTE:

KOMUNIKACIJA:

POKUŠAJ PREPRIČATI DOGAĐAJ RODITELJU, ŠTO SI RADIO ZA VIKEND, ŠTO SE PRIPREMALI ZA NEDJELJNI RUČAK, ŠTO TI VOLIŠ JESTI, ŠTO VOLIŠ PITI. KORISTI PUNU REČENICU. AKO MOŽEŠ NAPIŠI ODGOVORE NA NASTAVNI LISTIĆ.

GLAZBENA KREATIVNOST:  Uz slušanje glazbe - po izboru (dječje / zabavne - prema mogućnostima koristite RADIO/TV/CD/ KOMPJUTER)  koristite se rukama – plješčite uz glazbu. Zadatak: napraviti zvečku. Uzeti 1 plastičnu bočicu od jogurta i staviti rižu u nju. Tresti kod izvođenja.

UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE:

POGLEDAJ PONOVNO POWER POINT PREZENTACIJE „LJUDI U PROLJEĆE“ (VRT, BALKON, POLJE I VOĆNJAK) I PONOVI ŠTO RADE LJUDI U PROLJEĆE. RIJEŠI NASTAVNI LISTIĆ.

SOCIJALIZACIJA:

POGLEDAJ PREZENTACIJU O PLANETI ZEMLJI. ZAMOLI RODITELJA DA TI PROČITA TEKST. NAKON PREZENTACIJE, RAZMILSI KAKO BI I TI MOGA POMOĆI ZEMLJI DA NEBUDE TUŽNA. POKUPI SMEĆE KOJE VIDIŠ DOK IDEŠ U ŠETNJU, SORTIRAJ.

LINK: https://www.youtube.com/watch?v=fuHQgpbkqhQ

RADNI ODGOJ: NASTAVNI LISTIĆ IZ INFORMATIKE

INFORMATIČKA PISMENOST (IP) - Nastavni listić nalazi se u prilogu. Danas ponavljamo internet. Napišite u bilježnice svojim riječima što bi to bio internet i što se sve na internetu može napraviti.  Pošaljite odgovore svojim razrednicima.

SKRB O SEBI: ODRŽAVAJ OSOBNU HIGIJENU,UMIJ,  PERI ZUBE, POČEŠLJAJ SE, TUŠIRAJ.

LOGOPEDSKE VJEŽBE (Anita Marciuš)

I.Š. Nadam se da barem povremeno vježbate i razgibavate govorne mišiće(prvi video koji sam vam poslala). Ako ste zaboravili-video vam je stalno dostupan na sljedećoj poveznici -https://youtu.be/jsd-bxzlnrg. Danas vam šaljem dvije poveznice na vježbe puhanja:

Vježba puhanja 2 https://youtu.be/9_OtSQ1FKwM  

Vježba puhanja 3 https://youtu.be/m5qwelolm-4  

Molim Vas da barem nešto od toga vježbate svakodnevno jer su ove vježbe izrazito bitne za jačanje govornih mišića i bolju razumljivost govora.


petak,24.4.2020.

ZADACI I UPUTE:

UPOZNAVANJE UŽE I ŠIRE OKOLINE:

POGLEDAJ POWER POINT PREZENTACIJU LJUDI U PROLJEĆE –POLJE. NA KRAJU PREZENTACIJE TE ČEKA ZADATAK. POKAŽI RODITELJU NA KOJOJ SLICI ZEMLJA IMA VELIKE GRUDE. DRUGI ZADATAK JE, AKO BUDEŠ ŠETAO POLJEM DA POGLEDAŠ OKO SEBE. AKO BUDEŠ VIDIO TRAKTOR, POGLEDAJ ŠTO RADI.

RADNI ODGOJ:

PROČITAJ RECEPT „ZLEVANJKA“. POGLEDAJ SASTOJKE, POGLEDAJ DA LI IMAŠ U SVOM DOMU POTREBNE SASTOJKE. U DOGOVORU S RODITELJEM ISPECITE ZLEVANJKU. SLIJEDI UPUTU RODITELJA.

SKRB O SEBI:

ODRŽAVAJ OSOBNU HIGIJENU, UMIJ SE, POČEŠLJAJ, OPERI ZUBE, OTUŠIRAJ. SLIJEDI UPUTU RODITELJA. POSPREMI SVOJE STVARI.

PSP: OBOJAJ LISTIĆ

KOMUNIKACIJA:

POGLEDAJ SLIKOVNICU MEDO I KLAVIR KOJU JE PRIPREMIO NAŠ KNJIŽNIČAR ROBERT. ODGOVORI NA PITANJA U BILJEŽNICU ILI RODITELJU.

LINK: https://www.youtube.com/watch?v=lsDuLxjBBKQ

PITANJA:

  1. GDJE MEDO ŽIVI?
  2. ŠTO JE MEDO PRONAŠAO U ŠUMI?
  3. ŠTO JE MEDO DOBRO RADIO?
  4. KAMO JE MEDO OTIŠAO?
  5. ZAŠTO SE MEDO VRATIO U ŠUMU?

 

PERP (Ana Svetec Škudar)

Današnja aktivnost za učenika I.Š. je igra i modeliranje plastelinom, glinom, glinamolom ili slanim tijestom. Preporučam domaći plastelin (recept u prilogu). Neka učenik mijesi, gnječi, stišće, oblikuje plastelin. Tako razvija finu motoriku i kreativnost, a pomoći će mu i da se opusti. U igru možete dodati predmete poput valjka i kalupa za tijesto.  

VJERONAUK -  pogledaj kratku predstavu o Isusovu uskrsnuću na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=tmNvvICThqk


četvrtak,22.4.2020.

ZADACI I UPUTE:

UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE:

JOŠ JEDNOM POGLEDAJ PREZENTACIJU ČUVAM OKOLIŠ. DOBRO ZAPAMTI SPREMNIKE KOJE SI VIDIO. POKUŠAJ RIJEŠITI NASTAVNI LISTIĆ.

SOCIJALIZACIJA:

 POGLEDAJ CRTIĆ PEPPA PIG NA LINKU: https://www.youtube.com/watch?v=nAV8fnR5JaI&t=39s

I U BILJEŽNICU ODOGOVORI ŠTO RADI PEPPA U RECIKLAŽNOM DVORIŠTU

KOMUNIKACIJA:

PROČITAJ PJESMU MAJČICA ZEMLJA I ODSLUŠAJ JE

PSP:

 PROŠETAJ PRIRODOM ILI DVORIŠTEM I POKUPI SMEĆE, RAZVRSTAJ GA U ODGOVARAJUĆU KANTU.

TAKOĐER, MOŽEŠ OD KUTIJE ILI ROLE WC PAPIRA IZRADITI ČOVEČULJKA, IZRADI MU OČI, USTA I RUKE, BUDI KREATIVAN.

Danas se obilježava Noć knjige pa vam preporučam da pročitate/odslušate slikovnicu Medo i klavir, koju čita naš knjižničar Robert Posavec

https://www.youtube.com/watch?v=lsDuLxjBBKQ
 

LIKOVNA KULTURA :

Jedan crtež na papiru (A4 format)

Tema, motiv: "Voće i povrće"

Tehnika: olovka, drvene bojice

 


srijeda, 22.4. 2020.

ZADACI I UPUTE:

GLAZBENA KREATIVNOST: Slušanje dječjih pjesama po vlastitom izboru. Poslužiti se reprodukcijom glazbe (TV/CD/MOBITEL/KOMPJUTER). Položaj tijela kod slušanja glazbe: kretati uz ritam glazbe kroz prostor (to može biti vježbanje ili razni pokreti uz glazbu).

KOMUNIKACIJA:

PRATI UPUTU NA NASTAVNOM LISTIĆU „MAJČICA ZEMLJA“, PROČITAJ PJESMU I ODSLUŠAJ PJESMU DJEČJEG ZBORA KIKIĆI.

EVO LINK: https://www.youtube.com/watch?v=l8UGTEzax2U

TKO MOŽE NEKA PREPIŠE REFREN PJESME U BILJEŽNICU.

UPOZNAVANJE UŽE I ŠIRE OKOLINE:

POGLEDAJ PREZENTACIJU  DAN PLANETA ZEMLJA I ČUVAM OKOLIŠ.

ZAMOLI RODITELJA DA TI POKAŽE GDJE VI U DOMU SORTIRATI SMEĆE, SORTIRAJ I TI.

PSP: OBOJAJ NASTAVNI LISTIĆ

RADNI ODGOJ: POKUPI SMEĆE PO DVORIŠTU I SORTIRAJ, ZALIJ BILJKU.

LOGOPEDSKE VJEŽBE (Anita Marciuš)

M.Ž. Uz pomoć ukućana pogledaj prezentaciju Dan planete Zemlje. Razmislite zajedno kako vi možete pomoći planetu. Kod kuće uvijek ima stvari koje vam više ne trebaju i koje treba baciti. Zajedno s ukućanima pregledaj kuću i dvorište. Sve što vam ne treba stavite na jednu hrpu: stare novine i papire, plastične stvari i staru odjeću. Nakon toga nađite tri košare ili kutije i označite ih: jednu za papir, drugu za plastiku, a treću za staru odjeću. Igrajte košarku recikliranja. Odjeću koju ste prikupili odnesite u spremnik za odjeću, plastiku i papir u posebne vreće/spremnike. Sve što ste bacili na ovaj način moći će se ponovo upotrijebiti i na taj način čuvamo naš planet. 

LIKOVNA KULTURA :

Jedan crtež na papiru (A4 format)

Tema, motiv: "Voće i povrće"

Tehnika: olovka, drvene bojice


utorak,21.4.2020.

ZADACI I UPUTE:

SKRB O SEBI:

ZAMOLI RODITELJA  DA TE UKLJUČI U PRIPREMU OBROKA. SLIJEDI UPUTE RODITELJA.

RADNI ODGOJ:

POGLEDAJ PREZENTACIJU LJUDI U PROLJEĆE – BALKONI. NA KRAJU PREZENTACIJE POGLEDAJ ZADATAK.

ZAJEDNO S RODITELJEM PRESADITE CVIJEĆE ILI UKRASNO BILJE.

PROBAJ RUKAMA ZEMLJU, PROBAJ GRUDICE ZEMLJE, LOPATICOM NAPUNI  TEGLU, POSADI BILJKU.

ZAMOLI RODITELJA DA TI DA JEDNU BILJKU O KOJOJ ĆEŠ VODITI BRIGU, ZALIJEVAJ JE.

PROMATRAJ BILJKU KAKO RASTE.

POKUPI SMEĆE PO DVORIŠTU.

TZK: Šetnja 30 min, nakon šenja napravite vježbe snage priložene u dokumentima "vježbe sa slikama". Tjekom dana odigrajte sa nekim od ukućana igru "Kockovježb" u trajanju 20min.

F. i M. -Napravite vježebe u sjedećem položaju.


ponedjeljak, 20.4.2020

ZADACI I UPUTE:

UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE:

POGLEDAJ POWER POINT PREZENTACIJU LJUDI U PROLJEĆE, VOĆNJAK. NA KRAJU PREZENTACIJE ČEKA TE ZADATAK. POTRAŽI U SVOM DVORIŠTU  VOĆKU, POGLEDAJ DA LI CVATE, POGLEDAJ DA LI IMA KOJA PČELA. PITAJ RODITELJA KOJI ĆE PLOD IZ TE VOĆKE IZRASTI.

KOMUNIKACIJA: PROČITAJ TEKT „VOĆNJAK“, ODGOVORI NA PITANJA U NASTAVNOM LISTIĆU.

SKRB O SEBI: VODI BRIGU O OSOBNOJ HIGIJENI, UMIJ SE, POČEŠLJAJ, OPERI ZUBE, ODIJENI ČISTU ODJEĆU

RADNI ODGOJ: POGLEDAJ NASTAVNI LISTIĆ „INFORMATIKA“ I SLIJEDI UPUTE

INFORMATIČKA PISMENOST (IP) - Nastavni listić nalazi se u prilogu. Napišite u svoje bilježnice što je program bojanje i što pomoću njega možemo napraviti (PONAVLJANJE). Na prazna polja napišite što možemo napraviti pomoću tih alata.  Porazgovarajte sa ukućanima što se sve u njemu može nacrtati .  Pošaljite odgovore razrednici.

PSP:  OBOJAJ PČELE

LOGOPEDSKE VJEŽBE (Anita Marciuš)

K.Š., I.Š. 

Danas Vam šaljem poveznicu na priču Dan kada sam se pretvorio u pticu(Ingrid Chabbert)- https://www.youtube.com/watch?v=xIq_utCqjvw

Poslušajte najprije cijelu priču pa nakon toga pitajte o čemu se radilo u priči. Znam da je to teži dio, ali budite strpljivi. Ako dečki nisu razumjeli priču, poslušajte je opet. Ali sad dio po dio. Stranicu po stranicu i nakon svake stranice postavite pitanja vezana uz taj dio priče. Na taj način vježbate jezično razumijevanje priče i proširujete njihov rječnik.

Na isti način možete slušati i ostale priče na Youtube kanalu Centra za odgoj i obrazovanje- https://www.youtube.com/channel/UCvIcKYF3DHMmTEbhku0is6w

TZK: Šetnja 30 min, nakon šetnje napravite vježebe u sjedećem položaju priložene u datotekama. svaku vježbu ponoviti 3 puta, mala pauza između svake vježbe.

PERP (Ana Svetec Škudar)

Vježbe za stopala za I.Š. - ponoviti vježbice od ponedjeljka, 6.4.2020. Dodati novu vježbicu - hod na vanjskim rubovima stopala.


petak, 17.4.2020

UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE:

POGLEDAJ PREZENTACIJU LJUDI U PROLJEĆE, VRT. POGLEDAJ ZADATAK NA KRAJU PREZENTACIJE. RIJEŠI NASTAVNI LISTIĆ.

SKRB O SEBI:

VODI BRIGU O OSOBNOJ HIGIJENI. UJUTRO SE UMIJ, POČEŠLJAJ, OPERI ZUBE. PERI ZUBE NAKON OBROKA. NAVEČER SE TUŠIRAJ. SLIJEDI UPUTU RODITELJA.

RADNI ODGOJ:

UKLJUČI SE U SVAKODNEVNE KUĆANSKE POSLOVE VAŠE OBITELJI. ZAMOLI RODITELJA ZA ZADATAK. MOŽETE ZAJEDNO KUHATI. IMENUJ ŠTO RADIŠ.  SLIJEDI UPUTE RODITELJA.

LOGOPEDSKE VJEŽBE (Anita Marciuš)

M.Ž. Otvorite dokument M.Ž.logoped i slijedite upute.


četvrtak,16.4.2020

ZADACI I UPUTE:

KOMUNIKACIJA:

 PROČITAJ PJESMU, ODGOVORI NA PITANJA NA NASTAVNOM LISTIĆU, PREPIŠI PJEMU U BILJEŽNICU. OBOJAJ NASTAVNI LISTIĆ.

GLAZBENA KREATIVNOST:  Uz slušanje glazbe - po izboru (dječje / zabavne – klasična glazba -  prema mogućnostima koristite RADIO/TV/CD/KOMPJUTER).  Legnite na krevet /kauč / pod te zatvorenih očiju slušajte i opažajte glazbene pojave i duboko dišite. Opustite se  i dajte da vas glazba nosi!!

TZK: Brzo hodanje 30 min, odigrajte sa ukućanima igru "Lovice". M. i F. - ubacivanje lopte u nisko postavljeni koš (kanta).

LOGOPEDSKE VJEŽBE (Anita Marciuš)

K.Š. U dokumentu K.Š.logoped su napisane upute za vježbanje imenovanja i komunikacije. 

LIKOVNA KULTURA :

Jedan crtež na papiru (A4 format)
Tema, motiv: "Moja škola"
Tehnika: olovka, drvene bojice
 
Priloženi dokumenti:
PROLJETNA PJESMA.docx
K.S.logoped.pdf


srijeda, 15.4.2020

ZADACI I UPUTE:

SKRB O SEBI:

POGLEDAJ NASTAVNI LISTIĆI, PREMA UPUTAMA NA NASTAVNOM LISTIĆU OPERI ZUBE, PROČITAJ TEKST NA NASTAVNOM LISTIĆU I OBOJAJ SLIKU!

RADNI ODGOJ:

POSPREMI SVOJE STVARI, POSPREMI SVOJU SOBU, POMAŽI RODITELJIMA U KUĆANSKIM POSLOVIMA, SLIJEDI UPUTU RODITELJA

PSP - Evo nas opet zajednowink.

Lijepo nacrtajte 3 voća i 3 povrća u svoje bilježnice.

- Što ste to nacrtali? - Zašto ih volite jesti?

Odgovore recite svojim ukućanima.

Za kraj, kliknite na ovu poveznicu:

https://www.youtube.com/watch?v=LGT8ieR7N8Q 

- Što ste zapamtili iz videa?

To ćete mi kazati sljedeći put wink.

Pozdravlja Vas učiteljica Zita

TZK: Brzo hodanje 30 min, nakon toga odigrajte igru "Kockovježb" sa nekim od ukućana u trajanju 20min.

           M. i F. nakon šetnje napraviti vježebe u sjedećem položaju, pogledajte u priloženim dokumentima.

 

 

 


utorak, 14.4.2020

Dragi učenici, dragi roditelji,

nadam se da ste svi zdravi i da ste se dobro odmorili za vrijeme ovih proljetnih praznika.

Nastavljamo dalje sa nastavom na daljinu po rasporedu.

Učiteljica Željka

ZADACI I UPUTE:

KOMUNIKACIJA:

NAPIŠI NA NASTAVNOM LISTIĆU ILI U BILJEŽNICU ILI NACRTAJ KAKO SI PROVEO USKRS, ŠTO SI SVE RADIO, ŠTO SI JEO, DA LI SI U NEĆEMU POMAGAO RODITELJIMA, ŠTO TI JE BILO NAJLJEPŠE RADITI SA SVOJOM OBITELJI.

UPOZNAVANJE UŽE I ŠIRE OKOLINE:

RIJEŠI NASTAVNI LISTIĆ, SLIJEDI UPUTU NA NASTAVNOM LISTIĆU

RADNI ODGOJ:

POSPREMI SVOJE STVARI, POSPREMI SVOJU SOBU, SLIJEDI UPUTE RODITELJA

TZK: Šetnja 30 min, napravite vježebe u sjedećem položaju priložene u dokumentima, svaku vježbu napraviti 3 puta, mali odmor između svake.

VJERONAUKPogledaj prezentaciju u prilogu. Poslušaj biblijsku priču o Isusovu uskrsnuću i promotri slike.


srijeda, 8.4. 2020.

ZADACI I UPUTE:

KOMUNIKACIJA:

PROČITAJ PJESMICU „PISANICA“

UPOZNAVANJE UŽE I ŠIRE OKOLINE:

POGLEDAJ NASTAVNI LISTIĆ „PROLJEĆE PONAVLJANJE“ I ODGOVORI NA PITANJA

PSP:

OBOJAJ PISANICU ILI S RODITELJEM IZRADI UKRAS

RADNI ODGOJ:

POSPREMI SVOJE STVARI, POSPREMI SVOJU SOBU, POMAŽI RODITELJIMA U KUĆNIM POSLOVIMA, SLUŠAJ UPUTE RODITELJA.

GLAZBENA KREATIVNOST: Uz slušanje DUHOVNE GLAZBE – (koristite KATOLIČKI RADIO /TV/CD/KOMPJUTER) oslikavajte crteže (može u bilježnicu ili na papir). Pogledajte crtež u prilogu!  SRETAN USKRS !!!

LOGOPEDSKE VJEŽBE (Anita Marciuš)

M.Ž. Ovaj tjedan je u znaku Uskrsa. Pričajte sa M. o blagdanu Uskrsa. Kako ga vi slavite? Što ćete raditi? Kakvi su običaji u Vašoj obitelji za Uskrs? Idete li u Crkvu? Što nosite tamo? Kakvu hranu pripremate? Kakav će biti uskršnji doručak? Ručak? Želim Vam Sretan Uskrs!

LIKOVNA KULTURA :

Jedan crtež na papiru (A4 format)
Tema, motiv: "Moja kuća"
Tehnika: olovka, drvene bojice
 
 

utorak, 7. 4. 2020

ZADACI I UPUTE:

SKRB O SEBI:

BRINI O OSOBNOJ HIGIJENI (UMIJ SE, POČEŠLJAJ, ODIJENI U SKLADU S VREMENOM)

RADNI ODGOJ:

PROČITAJ PJESMU PISANICA I ODGOVORI NA PITANJA NA NASTAVNOM LISTIĆU

POSPREMI SVOJU SOBU, POSPREMI SVOJE STVARI. UZ POMOĆ RODITELJA NAPRAVI SI TOPLI NAPITAK: ČAJ/KAKAO/KAPUČINO. SLIJEDI UPUTE RODITELJA.

TZK: Izađite van u dvorište, prošećite se i odigrajte igru "Lovice" sa nekim od ukućana. Nakon šetnje i igre napravite vježbe u sjedećem položaju priložene u dokumentima. Napravite tri kruga vježba , odmor od 1min i ponovite sve još 2 puta.


ponedjeljak, 6.4. 2020

ZADACI I UPUTE:

KOMUNIKACIJA:

PORAZGOVARAJ S RODITELJEM O BLAGDANU KOJI DOLAZI, ŠTO RADITE PRIJE I ZA USKRS. PROČITAJ PJESMU „PISANICA“

UPOZNAVANJE UŽE I ŠIRE OKOLINE:

POGLEDAJ PREZENTACIJE O PROLJEĆU I PONOVI: VRIJEME U PROLJEĆE, ŽIVOTINJE U PROLJEĆE, BILJKE U PROLJEĆE

SKRB O SEBI:

BRINI O OSOBNOJ HIGIJENI (UMIJ SE, POČEŠLJAJ, ODIJENI U SKLADU S VREMENOM)

PSP:

 OBOJAJ PISANICU

INFORMATIČKA PISMENOST (IP) - Nastavni listić nalazi se u prilogu.

RADNI ODGOJ:

POGLEDAJ NASTAVNI LISTIĆ „INFORMATIKA“

LOGOPEDSKE VJEŽBE (Anita Marciuš)

K.Š.  Pričajte s K. o blagdanu Uskrsa. Što ćete raditi? Kakvi su običaji u Vašoj obitelji za Uskrs? Idete li u Crkvu? Što nosite tamo? Kakvu hranu pripremate? Kakav će biti uskršnji doručak? Ručak?

Šaljem Vam i poveznicu na memory o Uskrsu. Svaku sliku koju otvori najprije treba imenovati, tek onda otvara drugu sliku.

https://matchthememory.com/memory-uskrs?card_count=12

I.Š. Ovaj nam je tjedan u znaku Uskrsa. Pričajte s I. o blagdanu Uskrsa. Što ćete raditi? Kakvi su običaji u Vašoj obitelji za Uskrs? Idete li u Crkvu? Što nosite tamo? Kakvu hranu pripremate? Kakav će biti uskršnji doručak? Ručak?  Otvori dokument I.Š.logoped i riješi zadatke. 

 

PERP (Ana Svetec Škudar)

I.Š. - Vježbe za stopala: 1. Hodati na prstima. 2. Hodati na petama (desnom nogom koliko može). 3. Hodati bosim nogama po različitim površinama (tepih, pločice/parket/laminat, po kuglicama od papira razbacanima po podu). 4. Pokušati prstićima oba stopala hvatati kuglice s poda.

 

 


petak, 3. 4. 2020.

ZADACI I UPUTE:

UPOZNAVANJE UŽE I ŠIRE OKOLINE:

POGLEDAJ PREZENTACIJU ŽIVOTINJE U PROLJEĆE I RIJEŠI NASTAVNI LISTIĆ ŽIVOTINJE U PROLJEĆE.

ZBROJI HRVATSKI NOVAC.

SKRB O SEBI:

VODI BRIGU O OSOBNOJ HIGIJENI ( UJUTRO SE UMIJ, OPERI ZUBE, POČEŠLJAJ, ODIJENI ČISTU ODJEĆU)

RADNI ODGOJ:

UKLJUČI SE U PRIPREMU OBROKA, SLIJEDI UPUTE RODITELJA.

POSPREMI SVOJE STVARI, POSPREMI SVOJU SOBU.

LOGOPEDSKE VJEŽBE (Anita Marciuš)

M.Ž. 

Zadatak: Barem jednom dnevno odradite vježbe za pokretljivost govornih organa. Pokušajte uvesti vježbe puhanja i pijenja na slamku (ako imate doma). U prilogu imate video snimke koji će Vam pomoći u tome. Pričajte, komunicirajte, pjevajte!

Vježba pijenja https://youtu.be/kf1fep360SA

Vježba puhanja 1 https://youtu.be/cPEBfiTG9wg 


četvrtak, 2.4.2020

ZADACI I UPUTE:

KOMUNIKACIJA:

PROČITAJ TEKST„HRVATSKI NOVAC“ I ODGOVORI NA PITANJA NA NASTAVNOM LISTIĆU! SLIJEDI OSTALE UPUTE NA NASTAVNOM LISTIĆU!

LOGOPEDSKE VJEŽBE (Anita Marciuš):

K.Š.  Razgovarajte o svemu što radite i što se događa oko vas.

Pokušajte jednom dnevno raditi vježbe za bolju pokretljivost govornih organa (prema videu koji sam vam već poslala). Na to nadovežite vježbe puhanja i pijenje na slamku onako kako to inače radimo u školi. U prilogu imate video snimke koji će K. pomoći da se prisjeti vježbi.

Vježba pijenja https://youtu.be/kf1fep360SA

Vježba puhanja 1 https://youtu.be/cPEBfiTG9wg  

GLAZBENA KREATIVNOST: SLUŠANJE:  DUHOVNE PJESME  (koristite KATOLIČKI RADIO /TV/ CD /KOMPJUTER) Cesta, Da te samo dotaknem… Uz slušanje glazbe uključite se i vi te glasno pjevajte.

https://www.youtube.com/watch?v=sQMRG__7HqU

https://www.youtube.com/watch?v=m03bgFedMYg&list=PLy8zbyhSfee0IzNXpRAIT4I_YvtF--Wm7&index=27&t=0s

LIKOVNA KULTURA :

Jedan crtež na papiru (A4 format)
Tema, motiv: "Moji prijatelji"
Tehnika: olovka, drvene bojice
 
TZK:  1.Izađite van, prošećite se 30 min
           2. napravi vježbe sa videopoveznice :https://www.youtube.com/watch?v=x_9L5_A6Ww4
M.Ž. i F. : 1.odite van na zrak u šetnju sa mamom, 2.uzmite lotu, podignite je 15 puta iznad glave, 3.bacite loptu čim dalje prema naprijed 10puta
 
Priloženi dokumenti:
hrvatski novac - odgovori.docx


srijeda, 1.4.2020

PSP

IGRAT ĆEMO SE MEMORY, MOŽE? SAMO KLIKNI NA OVAJ LINK:  https://www.bookwidgets.com/play/2CTJZX

ČUJEMO SE ZA DVA TJEDNA. ČUVAJTE SE! UČITELJICA ZITA

TZK: Prošeći 30 min, poigraj se sa loptom u dvorištu, napravi vježbe na poveznici "Vježbe sa slikama"

ZADACI I UPUTE:

SKRB O SEBI:

POGLADJ LISTIĆ „OSOBNA HIGIJENA“ I SLIJEDI UPUTE NA LISTIĆU

RADNI ODGOJ:

POSLUŽI SI UŽINU, VOĆE, SLIJEDI UPUTU RODITELJA

Priloženi dokumenti:
Vjezbe sa slikama.docx


utorak, 31.3.2020.

ZADACI I UPUTE:

KOMUNIKACIJA:

PROČITAJ TEKST „VIRUS“.

TKO MOŽE NEKA GA PREPIŠE U BILJEŽNICU.

UPOZNAVANJE ŠIRE I UŽE OKOLINE:

PROČITAJ NASTAVNI LISTIĆ „HRVATSKI NOVAC“ I SLIJEDI UPUTE

RADNI ODGOJ:

POSPREMI SVOJE STVARI, POSPREMI SVOJU SOBU, SLIJEDI UPUTE RODITELJA (USISAJ, OBRIŠI STOL, OBRIŠI PRAŠINU)

TZK:  1. Hodaj 5 kruga oko stola, 2. Hodaj na prstima 3 kruga oko stola, 3. Hodaj na petama 3 kruga oko stola, 4. Laganim poskocima skači 2 kruga, 5. Hodaj četveronoške 2 kruga, 6. Sjedni na stolicu i brzo ustani 10puta, 7. Ostani u poziciji skleka 20sec, 8. Iz pozicije ležanja dođi u sjed 10 puta

VJERONAUK: Pogledaj prezentaciju u prilogu.


ponedjeljak, 30.3.2020.

ZADACI I UPUTE:

KOMUNIKACIJA:

PROČITAJ TEKST I ODGOVORI NA PITANJA ISPOD TEKSTA

UPOZNAVANJE UŽE I ŠIRE OKOLINE:

IZRAČUNAJ MATEMATIČKE ZADATKE NA LISTIĆU

SOCIJALIZACIJA:

POGLEDAJ PREZENTACIJU ZARAZNE BOLESTI I SPOJI ISTE BAKTERIJE I VIRUSE

RADNI ODGOJ:

POGLEDAJ NASTAVNI LISTIĆ „INTERNET, ŠTO JE TO?“ I SLIJEDI UPUTE NA NASTAVNOM LISTIĆU

SKRB O SEBI:

PRAVILNO PERI RUKE KROZ DAN, ODRŽAVAJ OSOBNU HIGIJENU

INFORMATIČKA PISMENOST (IP) : Nastavni listić nalazi se u prilogu

GLAZBENA KREATIVNOST: 

Uz slušanje glazbe  - po izboru (dječje / zabavne - prema mogućnostima koristite RADIO/TV/CD)  krećite se. To može biti ples uz glazbu, hodanje, kretnje uz označavanje ritma – pljeskanje. Volim se gibat, gibat uz glazbu !!

LOGOPEDSKE VJEŽBE (Anita Marciuš)

I.Š.

Zadatak: Vježbaj puhanje i pijenje na slamku onako kako to inače radimo u školi. Ovdje su video snimke koji će ti pomoći da se prisjetiš vježbi.

Vježba pijenja https://youtu.be/kf1fep360SA

Vježba puhanja 1 https://youtu.be/cPEBfiTG9wg  

petak, 27.3.2020

ZADACI I UPUTE:

 

VJERONAUK:

SLIJEDITE UPUTE U PRILOŽENOM LISTIĆU.

UPOZNAVANJE UŽE I ŠIRE OKOLINE:

POGLEDAJ LISTIĆ „BEZ VODE NEMA ŽIVOTA“

UOČI RAZLIKU IZMEĐU PRVE I DRUGE SLIKE.

OBJASNI RAZLIKU RODITELJU! OBOJAJ!

NAPIŠI ILI OBJASNI ZA ŠTO SVE TREBAMO VODU.

PRONAĐI PUT DO VODE!

POGLEDA FILMIĆ VODA NA STRANICI:

ttps://www.youtube.com/watch?v=nL-l_l-dzuA&list=UUevCkqLJ5bx45z9JDoYzFCA

PRATI KOJE SE SVE ŽIVOTINJE POJAVLJUJU U FILMU

RADNI ODGOJ:

ISPECI UZ POMOĆ RODITELJA PITU OD JABUKE. SLIJEDI RECEPT!

SKRB O SEBI:

SAMOSTALNO SI POSLUŽI UŽINU ILI VOĆE.

KOMUNIKACIJA:

PROČITAJ PJESMU O VODI.

PERP (Ana Svetec Škudar)

Vježbe za razvoj fine i oralne motorike (I.Š.). Učenik neka ponovi vježbice sa kuglicama papira od jučer. Nakon toga ćemo dodati vježbicu puhanja. Učenik neka puše u kuglice koje su na stolu (usmjeriti ga na dubok udah i jako puhanje sa napućenim usnama). Ponoviti nekoliko puta. Ova aktivnost može se provoditi i u paru kao zabavna igra (kuglica se stavi na sredinu stola,  suigrači sjede za suprotnim stranama stola i pušu, a cilj je jakim puhanjem otpuhati kuglicu na suigračevu stranu stola).


četvrtak, 26.3.2020

ZADACI I UPUTE:

UPOZNAVANJE UŽE I ŠIRE OKOLINE:

NAPRAVI POKUS, UZMI PROZIRNU ČAŠU I NATOČI VODE.

PROBAJ VODU I OTKRIJ KAKVOG JE OKUSA.

POMIRIŠI VODU I OTKRIJ KAKVOG JE MIRISA.

POGLEDAJ VODU I OTKRIJ KAKVE JE BOJE.

POGLEDAJ VODU I OTKRIJ KAKVOG JE OBLIKA.

JOŠ JEDNOM POGLEDAJ PREZENTACIJU O VODI.

KOMUNIKACIJA:

PROČITAJ PJESMU O VODI

SOCIJALIZACIJA:

RAZGOVARAJ S RODITELJIMA O ZARAZNIM BOLESTIMA I VAŽNOSTI PRANJA RUKU. MOŽEŠ POGLEDATI PREZENTACIJU O ZARAZNIM BOLESTIMA. OPERI PRAVILNO RUKE.

PSP:

OBOJAJ VODU!

 

PERP (Ana Svetec Škudar)

Vježbe za razvoj fine motorike (I.Š.) Učenik neka prstima trga papir (novinski, krep ili običan) i gužva ga u male kuglice. Kuglice od papira neka "pincet" hvatom (palcem i kažiprstom) prima i baca u neku posudicu desnom, a zatim i lijevom rukom. Nakon toga ponavlja istu aktivnost s obje ruke istovremeno.

LIKOVNA KULTURA :

Jedan crtež na papiru (A4 format)
Tema, motiv: "proljetno cvijeće"
Tehnika: olovka, drvene bojice
Pogledati animiranu kompoziciju Alexeya Berezyuka pod nazivom "Kandinsky Composition VIII"

https://www.youtube.com/watch?v=aWjRlBF91Mk&list=PLQx3v2CiFVIW4_btPMis-eQ1EwvcYoj1J&index=6&t=45s

 

Priloženi dokumenti:
BOJANKA VODA.docx
POKUS.docx


srijeda, 25.3. 2020

ZADACI I UPUTE:

KOMUNIKACIJA:

ZAMOLI RODITELJA DA TI PROČITA PJEMU „VODA“. NAKON TOGA PROČITAJ I TI! AKO MOŽEŠ NAPIŠI U KOJIM SITUACIJAMA KORISTIŠ VODU. I OBOJAJ LISTIĆ!

UPOZNAVANJE UŽE I ŠIRE OKOLINE:

POGLEDAJ PREZENTACIJU „VODA“

LIKOVNA KREATIVNOST:

NACRTAJ KAPLJICU VODE

PSP:

ZAMOLI RODITELJA DA TI POKAŽE NAJSIGURNIJE MJESTO U KUĆI U SLUČAJU POTRESA, VJEŽBAJ KAKO SE SAKRITI!

RADNI ODGOJ:

POSPREMI SVOJE STVARI, POSPREMI SVOJU SOBU, SLUŠAJ UPUTE RODITELJA!

GLAZBENA KREATIVNOST: 
Slušanjem i pjevanjem pjesama - po izboru (dječje / zabavne - prema mogućnostima koristite RADIO/TV/CD)  pjevajte glasno uz rad koji obavljate. Želim vam ugodnu zabavu !
 

LOGOPEDSKE VJEŽBE(ANITA MARCIUŠ)

M.Ž.  KOMUNIKACIJA JE NAJVAŽNIJA-POSEBICE SADA KAD NE SMIJEMO NAPUŠTATI NAŠE DOMOVE.  ZA NJU NE TREBA IZDVAJATI POSEBNO VRIJEME JER STALNO KOMUNICIRAMO. U PRILOGU JE PAR PRIJEDLOGA KAKO TO MOŽETE VJEŽBATI.

LIKOVNA KULTURA :

Jedan crtež na papiru (A4 format)

Tema, motiv: "Moji prijatelji"

Tehnika: olovka, drvene bojice
 
INA: Pogledati animiranu kompoziciju Alexeya Berezyuka pod nazivom "Kandinsky Composition VIII"

https://www.youtube.com/watch?v=aWjRlBF91Mk&list=PLQx3v2CiFVIW4_btPMis-eQ1EwvcYoj1J&index=6&t=45s

Priloženi dokumenti:
VODA.docx
VODA.pptx
M.Z.-logoped.pdf


utorak, 24.3.2020.

ZADACI I UPUTE:

SKRB O SEBI:

KADA SE PROBUDIŠ, OBAVI OSOBNU HIGIJENU ŠTO VIŠE SAMOSTALNO. UMIJ SVOJE LICE, OBRIŠI GA, OPERI ZUBE, POČEŠLJAJ SE

RADNI ODGOJ:

ZAMOLI ODRASLU OSOBU I ZAJEDNO PRIPREMITE TOPLI NAPITAK KOJI VOLIŠ, ČAJ ILI KAKAO. SLIJEDI UPUTE ODRASLE OSOBE!

TZK: 1. HODANJE 30MIN, 2. DUBOKI ČUČANJ 10X, 20X POSKOK NAPRIJED-NATRAG, PODIZANJE LOPTE SA PRSA IZNAD GLAVE 20X – mala pauza između svake vježbe 3. SLOBODNA IGRA LOPTOM

3. SLOBODNA IGRA LOPTOM

I JOŠ MALO USPUT!

POGLEDAJ KROZ PROZOR! KAKVO JE VRIJEME? DA LI JE OVO VRIJEME UOBIČAJENO ZA PROLJEĆE? U KOJE GODIŠNJE DOBA BI TREBAO PADATI SNIJEG? PORAZGOVARAJ S RODITELJIMA O TOME!


ponedjeljak, 23.3.2020

DRAGI UČENICI, POŠTOVANI RODITELJI,

NAJPRIJE VAS SVE POZDRAVLJAM I NADAM SE DA STE DOBRO I DA STE ZDRAVI! HVALA VAM ŠTO PRATITE SVE ŠTO VAM ŠALJEMO OVIM PUTEM TE NAM TAKO POMAŽETE U PROVOĐENJU NASTAVE NA DALJINU. UKOLIKO IMATE BILO KAKVA PITANJA, SLOBODNO ME NAZOVETE!

ČUVAJTE SE I OSTANITE ZDRAVI!

VAŠA RAZREDNICA, ŽELJKA VIDOVIĆ BALIĆ

 

 

ZADACI I UPUTE:

KOMUNIKACIJA:

PROŠETAJ PO DVORIŠTU, REČI ODRASLOJ OSOBI ŠTO SI VIDIO/VIDJELA.

PROČITAJ PJESMU „PROLJETNA PJESMA“

UPOZNAVANJE ŠIRE I UŽE OKOLINE:

POGLEDAJ PREZENETACIJU PRIRODNE NEPOGODE

SKRB O SEBI:

UZMI ZDRAVU NAMIRNICU (VOĆE), SAM/SAMA OPERI I POJEDI

INFORMATIČKA PISMENOST (IP) - Nastavni listići informatičke pismenosti nalaze se u prilogu.

RADNI ODGOJ: POSPREMI SVOJU SOBU

PSP: NACRTAJ NEŠTO ŠTO TE DANAS VESELI

TZK: BRZO HODANJE 30 MIN, DODAVANJE LOPTOM U PARU. (Z učenike M.Ž. i F.- Podizanje lopte sa prsa iznad glave 10ponavljanja x 3 i udaranje balona iznad glave, balon svezati koncem i držati dijetetu iznad glave).

 

PERP (Ana Svetec Škudar, prof. reh.)

U ovoj mapi pronaći ćete aktivnosti posebne edukacijsko rehabilitacijske podrške za učenika I.Š.

Pogledajte vježbe na sljedećoj poveznici, odaberite nekoliko vježbi i odradite ih kod kuće.

https://www.youtube.com/watch?v=0AvTr32UkUc&feature=share&fbclid=IwAR3s60_Bx-InSB4FP1zyd51X8Bf-M6_gJrVn_A1M93bwe4oXolt55zh-KL4

 

LOGOPEDSKE VJEŽBE (Anita Marciuš)

I.Š. - Popričaj s roditeljima o proljeću. Pročitaj slikopriču Ivanova lastavica. Prepričaj roditeljima priču. 

K.Š. - Popričaj s roditeljima o proljeću. Zamoli mamu da ti pročita (mama čita, ti ponavljaj za njom) slikopriču Ivanova lastavica. Nakon toga riješi priloženi listić.

 

 


petak, 20.3.2020

ZADACI I UPUTE:

 

UPOZNAVANJE UŽE I ŠIRE OKOLINE:

POGLEDAJ PREZENTACIJU : BILJKE U PROLJEĆE

ODGOVORI NA PITANJA U NASTAVNOM LISTIĆU BILJKE U PROLJEĆE!

SKRB O SEBI:

PROČITAJ RECEPT „TRGANCI S VRHNJEM“

IMENUJ I NABROJI NAMIRNICE POTREBNE ZA TRGANCE

IMENUJ ZDRAVE NAMIRNICE

RADNI ODGOJ:

PRIPREMI SA ODRASLOM OSOBOM TRGANCE S VRHNJEM, SLIJEDI RECEPT


četvrtak, 19.3.2020

ZADACI I UPUTE:

KOMUNIKACIJA:

POGLEDAJ POWER POINT PREZENTACIJU I ODGOVORI NA PITANJA.

TZK: ŠETNJA U PRIRODI 45 MIN.

GLAZBENA KREATIVNOST: U IZVOĐENJU/PROIZVODNJI ZVUKA KORISTI SE RAZLIČITIM SREDSTVIMA, LUPAJ KUHAČAMA PO LONCU, LUPAJ RUKAMA PO STOLU, LUPAJ O PLASTIČNE BOCE, NAPRAVI I TRESI PLASTIČNU BOCU S RIŽOM, IZRADI DRVENE ŠTAPIĆE OD GRANE.

LOGOPEDSKE VJEŽBE (ANITA MARCIUŠ): 

K.Š.

KOMUNICIRAJTE S DJETETOM JER JE TO NAJBOLJA VJEŽBA KOJU MU MOŽETE DATI. USREDOTOČITE SE NA KOMUNIKACIJU, A NE NA TERAPIJU. NEMOJTE IZDVAJATI VRIJEME ZA VJEŽBANJE. UKLJUČITE OVE VJEŽBE TAMO GDJE SE UKLAPAJU U SVAKODNEVNI ŽIVOT.

 POGLEDAJTE VJEŽBE NA SLIJEDEĆOJ POVEZNICI I ODRADITE IH DOMA (HTTPS://YOUTU.BE/JSD-BXZLNRG)

Priloženi dokumenti:
Tekst Proljece.pptx


srijeda, 18.3.2020.

ZADACI I UPUTE:

SKRB O SEBI:

SAMOSTALNO SE ODJENI

PSP:

PROMATRAJ VRIJEME I NACRTAJ U BILJEŽNICU

RADNI ODGOJ:

POSPREMI SVOJE STVARI, POMOGNI MAMI OKO POSPREMANJA KUĆANSTVA

LOGOPEDSKE VJEŽBE (ANITA MARCIUŠ): 

M.Ž. 

KOMUNICIRAJTE S DJETETOM JER JE TO NAJBOLJA VJEŽBA KOJU MU MOŽETE DATI. USREDOTOČITE SE NA KOMUNIKACIJU, A NE NA TERAPIJU. NEMOJTE IZDVAJATI VRIJEME ZA VJEŽBANJE. UKLJUČITE OVE VJEŽBE TAMO GDJE SE UKLAPAJU U SVAKODNEVNI ŽIVOT.

 POGLEDAJTE VJEŽBE NA SLIJEDEĆOJ POVEZNICI I ODRADITE IH DOMA (HTTPS://YOUTU.BE/JSD-BXZLNRG)

TZK: BRZO HODANJE 30min., DUBOKI ČUČANJ 10X, SUNOŽNI SKOKOVI NAPRIJED NATRAG 20X, PODIZANJE LOPTE SA PRSA IZNAD GLAVE 10X. SLOBODNA IGRA LOPTOM.

 


utorak,17.3.2020.

UTORAK, 17.3. 2020.

ZADACI I UPUTE:

KOMUNIKACIJA:

PROČITAJ TEKST „PROLJEĆE“

UPOZNAVANJE UŽE I ŠIRE OKOLINE:

POGLEDAJ PREZENTACIJU VRIJEME U PROLJEĆE,

PRATI KAKVO JE VRIJEME I NACRTAJ U SVOJU BILJEŽNICU

RADNI ODGOJ:

POSPREMI SVOJE STVARI, OBRIŠI PRAŠINU

VJ - Slijedite upute u radnom listiću.

TZK: ŠETNJA 45min


ponedjeljak, 16.3.2020

ZADACI I UPUTE:

KOMUNIKACIJA:

PROČITAJ TEKST  PROLJEĆE, OBOJAJ, SPOJI SLIKU I RIJEČ

GLAZBENA KREATIVNOST:

SLUŠANJE I PJEVANJE DJEČJIH PJESMICA PO IZBORU (TV/RADIO/CD)

UPOZNAVANJE UŽE I ŠIRE OKOLINE:

PROŠETAJ, POGLEDAJ PRIRODU OKO SEBE, PRONAĐI CVIJET (VISIBABU, JAGLAC, LJUBIČICU, ZVONČIĆ, TRATINČICU), POMIRIŠI GA, ZATVORI OČI I SLUŠAJ ZVUKOVE.

SOCIJALIZACIJA: POGLEDAJ PREZENTACIJU ZARAZNE BOLESTI

RADNI ODGOJ:

POSPREMI SVOJE STVARI, POSPREMI SVOJU SOBU

SKRB O SEBI:

PRAVILNO PERI RUKE

IP: Nastavni listić Informatičke pismenosti nalazi se u prilogu

LOGOPEDSKE VJEŽBE (ANITA MARCIUŠ): 

I.Š. 

KOMUNICIRAJTE S DJETETOM JER JE TO NAJBOLJA VJEŽBA KOJU MU MOŽETE DATI. USREDOTOČITE SE NA KOMUNIKACIJU, A NE NA TERAPIJU. NEMOJTE IZDVAJATI VRIJEME ZA VJEŽBANJE. UKLJUČITE OVE VJEŽBE TAMO GDJE SE UKLAPAJU U SVAKODNEVNI ŽIVOT.

 POGLEDAJTE VJEŽBE NA SLIJEDEĆOJ POVEZNICI I ODRADITE IH DOMA (HTTPS://YOUTU.BE/JSD-BXZLNRG)

 

 

 


 

Organigram škole

Priloženi dokumenti:
ORGANIGRAM2.pdf

 

 

E-DNEVNIK

Rad sa strankama

Radno vrijeme Centra za odgoj i obrazovanje Čakovec sa strankama je od ponedjeljka do petka od 08:30 sati do 13:30 sati.

Kalendar
« Rujan 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

MZOS

AZZO

 

Vijesti iz Hrvatske
Korisne poveznice



CMS za škole logo
Centar za odgoj i obrazovanje Čakovec / Ivana pl. Zajca 26, HR-40000 Čakovec / centar-odgojiobrazovanje-ck.skole.hr / ured@centar-odgojiobrazovanje-ck.skole.hr
preskoči na navigaciju