ZADACI I UPUTE:
KOMUNIKACIJA: HVALA NA SURADNJI! BIO SI JAKO MARLJIV I VRIJEDAN! VIDIMO SE DRUGE ŠKOLESKE GODINE.
UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE: POSPREMI SVE SVOJE LISTIĆE! HVALA NA SURADNJI! BIO SI JAKO MARLJIV I VRIJEDAN!
RADNI ODGOJ: POSPREMI SVE BILJEŽNICE I ŠKOLSKU TORBU.
VJERONAUK: POGLEDAJ KRATKI VIDEO O SVETOM NIKOLI NA POVEZNICI https://www.youtube.com/watch?v=LDweLfQvvEY&ab_channel=AntunGreganic
ZADACI I UPUTE:
KOMUNIKACIJA: RAZGOVARAJ S RODITELJEM O PROSLAVI ROĐENDANA. NABROJI TKO TI JE BIO NA ROĐENDANU, ŠTO SI JEO, ŠTO SI PIO, ŠTO SI DOBIO NA DAR. IMENUJ DAROVE.
UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE: PRONAĐI VOĆE U KUHINJI I IMENUJ GA.
SKRB O SEBI: PRIPREMI SI ZDRAVI OBROK OD VOĆA ZAJEDNO S RODITELJEM. SLIJEDI UPUTU.
SOCIJALIZACIJA: POSPREMI STVARI OD ROĐENDANSKE PROSLAVE.
Logopedske vježbe (Anita Marciuš)
I.Š. Otvori dokument I.Š.logoped i riješi zadatak.
INFORMATIČKA PISMENOST (IP) - Nastavni listić je u prilogu. Napište u svoje bilježnice ili računalo koje su razlike čovjeka i računala. Porazgovarajte sa ukućanima o tome. Pošaljite odgovore razrednici.
PERP (Ana Svetec Škudar)
Vježba za učenika I.Š. - stajanje na jednoj nozi (prvo na lijevoj, a zatim na desnoj). Pokušaj što duže održati ravnotežu! Zatim poskoči pet puta na lijevoj i pet puta na desnoj nozi.
TZK: HODANJE 45MIN S PROMJENOM BRZINE KRETANJA.
SKRB O SEBI: PRONAĐI U SVOJO KUHINJI VOĆE I PRIPREMI SI GA ZA UŽINU. IMENUJ VOĆE. POGLEDAJ KAKVOG JE OBLIKA, BOJE I MIRISA. ZAMOLI RODITELJA DA TI POMOGNE. SLIJEDI UPUTU RODITELJA.
RADNI ODGOJ: POSPREMI SVOJE STVARI, POSPREMI SVOJU SOBU.
GLAZBENA KREATIVNOST: uz slušanje i pjevanje međimurskih pjesama uhvati ritam – rukama plješći, hodaj uz glazbu - kreći se. Veseli se i uživaj!
Poslušaj i uključi se !! https://www.youtube.com/watch?v=KeQIwwJSAvw
TZK: HODANJE 45 MIN, ODIGRATI IGRU "KOCKOVJEŽB" U TRAJANJU 20 MIN
KOMUNIKACIJA: POGLEDAJ NASTAVNI LISTIĆ, IMENUJ VOĆE KOJE VIDIŠ. OPIŠI KAKVOG JE OBLIKA, BOJE. PROČITAJ RIJEČI I SPOJI SLIKU I RIJEČ.
UPOZNAVANJE ŠKOLE I UŽE OKOLINE: POGLEDAJ NASTAVNI LISTIĆ I IZRAČUNAJ.
RADNI ODGOJ: POSPREMI SVOJE STVARI, POSPREMI SVOJU SOBU.
VJERONAUK: Poslušaj još jednom priču o Isusovoj kući na poveznici https://www.storyjumper.com/book/read/84569875/CRKVA-ISUSOVA-KU%C4%86A i nacrtaj crkvu u bilježnicu.
TZK: Hodanje 30 min, slobodna igra loptom.
Ponedjeljak, 8.6. 2020.
ZADACI I UPUTE:
KOMUNIKACIJA: PRISJETI SE ŠTO SI JUČER RADIO, GDJE SI BIO, DA LI JE NETKO DOŠAO K VAMA. RAZGOVARAJ S RODITELJEM O JUČERAŠNJIM DANOM. KORISTI PUNI REČENICU.
UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE: PONOVNO POGLEDAJ PREZENTACIJU LJETO, POGLEDAJ KOJE VOĆE SAZRIJEVA U LJETO. IMENUJ VOĆE.
SOCIJALIZACIJA: USKORO TI DOLAZI ROĐENDAN. PRISJETI SE SVOJIH PRIJATELJA. KOGA BI ŽELIO POZVATI NA ROĐENDAN. NAPIŠI NJIHOVA IMENA U BILJEŽNICU.
SKRB O SEBI: PROLISTAJ KATALOG OD DUČANA I PRONAĐI LJETNO VOĆE. IMENUJ VOĆE.
INFORMATIČKA PISMENOST (IP) - Nastavni listić je u prilogu. Prepišite definiciju elektroničke pošte u bilježnicu ili na računalo. Porazgovarajte sa ukućanima koja je vaša kućna adresa i tko vama donosi poštu.
GLAZBENA KREATIVNOST: Uz slušanje glazbe - po izboru (dječje / zabavne - prema mogućnostima koristite RADIO/TV/CD/ MOBITEL/KOMPJUTER) pjevaj i kreći se. To može biti ples uz glazbu, hodanje, kretnje uz označavanje ritma – pljeskanje. Kreni !!
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Anita Marciuš)
I.Š. Otvori radni listić I.Š.logoped i riješi zadatak.
INFORMATICKA P 08.06. ELEKTRONICKA POSTA OOS 2.docx
I.S.logoped.pdf
Ljeto 2.pptx
ZADCI I UPUTE:
UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE: POGLEDAJ ZAJEDNO S RODITELJEM U SVOJ ORMAR. PRONAĐI LJETNU GARDEROBU. PRONAĐI KRATKE MAJCE I KRATKE HLAĆE.
RADNI ODGOJ: POSPREMI SVOJE STVARI, POSPREMI SVOJU SOBU, SLIJEDI UPUTE RODITELJA.
SKRB O SEBI: POSPREMI SVOJ ORMAR S LJETNOM ODJEĆOM
PSP: PROŠETAJ PO DVORIŠTU I POGLEDAJ OKO SEBE, POGLEDAJ KAKVO JE VRIJEME DANAS, DA LI JE SUNČANO ILI KIŠOVITO, KAKVO JE LIŠĆE NA DRVEĆU, DA LI VOĆKE IMAJU PLODOVE, DA LI TI PLODOVI RASTU
VJERONAUK: Poslušaj priču o Isusovoj kući na poveznici https://www.storyjumper.com/book/read/84569875/CRKVA-ISUSOVA-KU%C4%86A
PERP (Ana Svetec Škudar)
I.Š. - dvije kratke vježbice za danas: 1. Desnom rukom dotakni lijevo uho, a lijevom rukom desno uho. Ponovi 5 puta! 2. Desnim laktom dotakni lijevo koljeno, a lijevim laktom desno koljeno. Ponovi 5 puta!
ZADACI I UPUTE:
UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE: PROČITAJ NA PREZENTACIJI „LJETO“ VRIJEME LJETI. POGLEDAJ KAKVO JE DANAS VRIJEME VANI I NACRTAJ U SVOJU BILJEŽNICU. PRATI DA LI JE KOJI DAN BIO PLJUSAK ILI GRMLJAVIMA.
SOCIJALIZACIJA: BLIŽI TI SE ROĐENDAN, RAZGOVARAJ S RODITELJIMA O PROSLAVI TVOJEG ROĐENDANA. NAPIŠI U BILJEŽNICU KOJE PRIJATELJE BI ŽELIO IMATI NA PROSLAVI ROĐENDANA.
KOMUNIKACIJA: PREPIŠI U BILJEŽNICU PJESMU SLADOLED.
PSP: AKO IMAŠ DOMA SLADOLED SAM SI SERVIRAJ U ŠALICU.
ZADACI I UPUTE:
KOMUNIKACIJA: PROČITAJ PJESMU „SLADOLED“. NAPIŠI U BILJEŽNICU KAKAV TI VOLIŠ SLADOLED. NACRTAJ SLADOLED.
UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE: PROŠETAJ PO DVORIŠTU, PRONAĐI U DVORIŠTU VOĆKU, POGLEDAJ DA LI VOĆKE IMAJU PLODOVE, POGLEDAJ KAKVE BOJE SU PLODOVI, IMENUJ PLODOVE I BOJU PLODA. PROMATRAJ BILJKE NA VRTU KAKO RASTO.
PSP: NACRTAJ LUBENICU I OBOJAJ JE
RADNI ODGOJ: POSPREMI SVOJE STVARI, POSPREMI SVOJU SOBU.
GLAZBENA KREATIVNOST: molim vas dragi učenici da čim više slušate i pjevate pjesme po svom izboru (dječje, zabavne - tj. prema mogućnostima) te se poslužižite reprodukcijom glazbe - TV / CD / mobitel. Želim vam ugodnu zabavu slušajući i pjevajući !
KOMUNIKACIJA: RAZGOVARAJ S RODITELJEM O SLADOLEDU, GDJE MOŽEŠ KUPITI SLADOLED? KAKAV SLADOLED MOŽEŠ KUPITI? KOJE OKUSE? DA LI VOLIŠ SLADOLED? KOJI SLADOLED VOLIŠ?
UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE: POGLEDAJ PREZENTACIJU „LJETO“
RADNI ODGOJ: POSPREMI SVOJE STVARI, POSPREMI SVOJU SOBU.
INFORMATIČKA PISMENOST (IP) - Nastavni listić je u prilogu. Molim vas da napišete rečenice u svoje bilježnice ili računalo. Pokušajte ih naučiti i nacrtati. Pošaljite odgovore razrednici.
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Anita Marciuš)
I.Š. Otvori radni list I.Š.logoped i riješi zadatak.
PERP (Ana Svetec Škudar)
I.Š. - pogledajte vježbu "Gladne životinje" koju je pripremila naša pedagoginja Jelena Lakuš i pokušajte odraditi: http://www.centar-odgojiobrazovanje-ck.skole.hr/upload/centar-odgojiobrazovanje-ck/images/static3/2546/attachment/19._vjezba_GLADNE_ZIVOTINJE.pdf
TZK: ODIGRAJ IGRU "KOCKOVJEŽ" SA NEKIM OD UKUĆANA U TRAJANJU 30min
INFORMATICKA P 01.06. OSNOVNE TIPKE NA TIPKOVNICI OOS 2.docx
I.S.logoped.docx
Ljeto 2.pptx
ZADACI I UPUTE:
UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE: IZRAĆUNAJ ZADATKE NA NASTAVNOM LISTIĆU. PROČITAJ ZADATAKA.
SKRB O SEBI: POGLEDAJ POWER POINT PREZENTACIJU „OSOBNA HIGIJENA“
RADNI ODGOJ: UKLJUČI SE U PRIPREMU DANAŠNJEG OBROKA. ZAMOLI RODITELJA DA TI DA ZADATAK U VEZI PRIPREME OBROKA. IMENUJ SVE NAMIRNICE KOJE ĆEŠ KORISTITI. SLIJEDI UPUTU RODITELJA.
ZADACI I UPUTE:
KOMUNIKACIJA: PROČITAJ TEKST PEPPA PIG I ODGOVORI NA PITANJA U NASTAVNOM LISTIĆU
GLAZBENA KREATIVNOST: Otvori link i prvo poslušaj pjesmu HOKI - POKI: https://www.youtube.com/watch?v=LmQtdquhWnk
Nastavi s pjevanjem i pokretima. Pozovi i ukućane da se uključe u izvođenje glazbe Želim ti ugodnu zabavu!!
TZK: PROŠEĆI SE DO DJEČJEG IGRALIŠTA, POIGRAJ SE NA SPRAVAMA.
ZADACI I UPUTE:
KOMUNIKACIJA: PRONAĐI TEKST „VODA“ I PROČITAJ.
UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE: POGLEDAJ PONOVNO POWER POINT PREZENTACIJU MOJA ŽUPANIJA.
RADNI ODGOJ: POSPREMI SVOJE STVARI, POSPREMI SVOJU SOBU.
VJERONAUK: I.Š. Pogledaj kratki video o Isusovom krštenju na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=51XB5cx0a3U i prepričaj ga svojim ukućanima.
TZK: ŠETNJA 30 MIN, SLOBODNA IGRA LOPTOM.
Zadaci i upute:
Komunikacija: Nacrtaj svoje prijatelje i napiši njihova imena.
Upoznavanje škole i radne okoline: Pročitaj tekst „Upoznajmo selo i grad“
Socijalizacija: Napiši u bilježnicu što bi htio dobiti za rođendan.
Radni odgoj: Pospremi svoje stvari, pospremi svoju sobu, slušaj upute roditelja, uključi se u kućanske poslove.
Skrb o sebi: Održavaj osobnu higijenu, operi zube, umij se.
INFORMATIČKA PISMENOST (IP) - Nastavni listić je u prilogu. Molim vas da pronađete i obojite samo računalo na slici, ostale dijelove prekrižite. Pošaljite odgovore razrednici.
GLAZBENA KREATIVNOST: Idemo u Zagorje. Poslušajte i upoznajte Zagorske pjesme na linku:
https://www.youtube.com/watch?v=Z5leA4qazUI
https://www.youtube.com/watch?v=T8cf6JfiAx0
Zabavite se svi u kući - pjevanjem, plesom, sviranjem. Neka je veselo!!
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Anita Marciuš)
I.Š. Vježbe jezičnog razumijevanja-izvršavanje jednostavnih naloga, npr. Daj mi knjigu. Odnesi tanjur u kuhinju. Operi i obriši ruke. Donesi mi torbu iz spavaće sobe. Izađi iz kuhinje i idi u svoju sobu. Imenujte i sortirajte predmete po kući. Možete imenovati najprije prostorije u kući, a zatim predmete koji se u njima nalaze. Nakon toga, možete ga uključiti u sortiranje i pospremanje predmeta u kući (npr. pribor za jelo u kuhinji, igračke u sobi, knjige i novine u dnevnoj sobi). Sve što radite popratite govorom i gestama.
ZADACI I UPUTE:
UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE: POGLEDAJ JOŠ JEDNOM PREZENTACIJU ZARAZNE BOLESTI. RAZGOVARAJ S RODITELJEM O TOME. RAZGOVARAJ S RODITELJEM O NOVIM PRAVILIMA PONAŠANJA KADA ĆEŠ DOĆI U ŠKOLU. NEMOJ SE NIČEG BOJATI, MI ODRASLI PAZIT ĆEMO NA TEBE I TVOJE ZDRAVLJE.
SKRB O SEBI: SPREMI SVOJU ŠKOLSKU TORBU. PRONAĐI ŠKOLSKI PRIBOR (OLOVKU, BOJICE I GUMICU), BILJEŽNICU (DOVOLJNA JE JEDNA) I PAPUČE. ŠKOLSKA TORBA ĆE OSTATI U ŠKOLI DO KRAJA ŠKOLSKE GODINE KAKO NE BI PRENOSIO VIRUS.
RADNI ODGOJ: DOGOVORI S RODITELJEM DANAŠNJI MENI. RAZGOVARAJTE KOJE SU VAM NAMIRNICE POTREBNE. NEKA TI RODITELJ POKAŽE NAMIRNICE, IMENUJ NAMIRNICE. UKLJUČI SE U PRIPREMU OBROKA. SLIJEDI UPUTU RODITELJA. I DOBAR TEK!
PERP (Ana Svetec Škudar)
Vježbu opuštanja "Ovdjezemska" za učenika I.Š. preuzmite na sljedećem linku: https://www.youtube.com/watch?v=TQY3eXAIgnU
VJERONAUK - Upoznajte sakrament krštenja uz priču na poveznici https://www.storyjumper.com/book/read/83739115/KR%C5%A0TENJE
ZADACI I UPUTE:
UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE: POGLEDAJ NASTAVNE LISTIĆE „UPOZNAJMO SELO“ I „UPOZNAJMO GRAD“. ZAPAMTI ŠTO SVE MOŽEŠ VIDJETI U GRADU, A ŠTO U SELU. U PONEDJELJAK IDEMO TRAŽITI ZNAMENOTOSTI GRADA.
SOCIJALIZACIJA: PRONAĐI LISTIĆ KAKO PRAVILNO PRATI RUKE, ILI ZAMOLI RODITELJA DA TI POKAŽE KAKO PRATI RUKE.
KOMUNIKACIJA: SJETI SE SVIH SVOJIH PRIJATELJA, U BILJEŽNICU ILI NA KOMPJUTER NAPIŠI NJIHOVA IMENA, RAZMISLI ŠTO BI IM HTIO REČI KADA IH VIDIŠ.
PSP: PRONAĐI SVOJU TORBU, PRONAĐI ŠKOLSKI PRIBOR, ZAMOLI RODITELJA PA ZAJEDNO SLOŽITE ŠKOLSKE STVARI.
LIKOVNA KULTURA :
Nacrtaj crtež na papiru (A4 format) najdražeg učitelja ili najdraže učiteljice.
Tema, motiv: "Moj najdraži učitelj/učiteljica"
Tehnika: olovka, drvene bojice
KOMUNIKACIJA:PROČITAJ TEKST „UPOZNAJMO GRAD“ I ODGOVRI NA PITANJA
UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE:IZRAČUNAJ ZADATKE NA NASTAVNOM LISTIĆU
RADNI ODGOJ: POSTAVI STOL PREMA PREDLOŠKU NA NASTAVNOM LISTIĆU
PSP: OBOJAJ SLIKU!
GLAZBENA KREATIVNOST: Pjevač za izvođenje glazbe koristi svoj glas. Tako i ti kod kuće napravi svoj prvi solo koncert na koji ćeš pozvati sve ukućane da ti budu publika a ti budi glavni izvođač - solo pjevač. Otpjevaj im nekoliko pjesmica koje najbolje znaš! Ja mislim da za tvoj trud nagrada neće izostati: NAJVEĆI PLJESAK PUBLIKE !!
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Anita Marciuš)
M.Ž. Otvorite dokument M.Ž.logoped i slijedite upute.
LIKOVNA KULTURA :
Nacrtaj crtež na papiru (A4 format) najdražeg učitelja ili najdraže učiteljice.
Tema, motiv: "Moj najdraži učitelj/učiteljica"
Tehnika: olovka, drvene bojice
M.Z.logoped.pdf
IZRACUNAJ – 2.docx
ODGOVORI O GRADU.docx
POSTAVLJANJE STOLA.docx
ZADACI I UPUTE:
SKRB O SEBI: POGLEDAJ POWER POINT PREZENTACIJU O OSOBNOJ HIGIJENI. VODI RAČUNA O OSOBNOJ HIGIJENI.
RADNI ODGOJ: UKLJUČI SE U PRIPREMU OBROKA. SLIJEDI UPUTE RODITELJA. OPERI SVOJ TANJUR NAKON OBROKA.
TZK: šetnja 30 min, nakon šetnje napravite vježbe snage priložene u dokumentima. Poigrajte se i loptom (dodavanje u paru, rukama i nogama).
ZADACI I UPUTE:
KOMUNIKACIJA:
RAZGOVARAJ S RODITELJEM ŠTO TI SE ZANIMLJIVO DOGODILO ZA VIKEND.
DA LI SI NEGDJE BIO?
DA LI JE NETKO DOŠAO TEBI U GOSTE?
ŠTO SI JEO/PIO?
KORISTI PUNU REČENICU. AKO MOŽEŠ ZAPIŠI U BILJEŽNICU ILI NA KOMPJUTER.
UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKILINE: PROČITAJ TEKST „UPOZNAJMO GRAD“ SLIJEDI UPUTE NA NASTAVNOM LISTIĆU. NAPIŠI SVOJU ADRESU.
SKRB O SEBI: POGLEDAJ NASTAVNI LISTIĆ I SPOJI RIJEČ I SLIKU
RADNI ODGOJ (INFORMATIČKA PISMENOST (IP)): POGLEDAJ ZADATAK NA NASTAVNOM LISTIĆU. Molim vas da u svoje bilježnice nacrtate računalo kao na slici te olovkom povežite dijelove računala sa tekstom ispod slike. (npr. Crtež monitora spojimo sa tekstom monitor….)
PSP: OBOJAJ PREDLOŽAK NA NASTAVNOM LISTIĆU
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Anita Marciuš)
I.Š. Otvori radni listić I.Š.logoped i slijedi upute.
K.Š. Otvorite dokument K.Š.logoped i slijedite upute za vježbanje oralne motorike.
PERP (Ana Svetec Škudar)
Na sljedećem linku nalazi se dječja meditacija za učenika I.Š. Udobno se smjesti i opusti! Slušaj meditaciju i pokušaj disati i zamišljati onako kako te vodi glas u meditaciji: https://www.youtube.com/watch?v=8By11Lu4jwM
TZK: 30 min šetnja s promjenom tempa. Nakon šetnje napravire vježbe u sjedećem položaju priložene u dokumentima.
ZADACI I UPUTE:
UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE: PROČITAJ TEKST „UPOZNAJMO SELO“. PONOVI SVE O SELU PRATEĆI ZADATKE NA NASTVNOM LISTIĆU.
SKRB O SEBI: POGLEDAJ PREZENTACIJU O ZDRAVLJU, NA KRAJU TE ČEKA KVIZ.
RADNI ODGOJ: DOGOVORI S RODITELJEM DANAŠNJI MENI. RAZGOVARAJTE KOJE SU VAM NAMIRNICE POTREBNE. NEKA TI RODITELJ POKAŽE NAMIRNICE, IMENUJ NAMIRNICE. UKLJUČI SE U PRIPREMU OBROKA. SLIJEDI UPUTU RODITELJA.
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Anita Marciuš)
M.Ž. Danas podsjećam na važnost vježba za bolju govornu razumljivost. Bitno je svakodnevno vježbati govorne mišiće putem vježbi artikulatora(te vježbe ste već dobili), vježbi puhanja i pijenja na slamku. Šaljem vam još dva prijedloga za vježbe puhanja: https://youtu.be/9_OtSQ1FKwM , https://youtu.be/m5qwelolm-4
ZADACI I UPUTE:
KOMUNIKACIJA: PROČITAJ TEKST „MJESTO U KOJEM ŽIVIM“ I ODGOVORI NA PITANJA NA NASTAVNOM LISTIĆU.
LIKOVNA KULTURA :
Jedan crtež na papiru (A4 format)
Tema, motiv: "Moja najdraža igra"
Tehnika: olovka, drvene bojice
GLAZBENA KREATIVNOST: Pjesmica se zove DOM. Prvo idite van u dvorište i dobro pogledajte gdje stanujete. Kako izgleda vaša kuća? Tko živi u njoj? S kim ti živiš? Tko čuva tvoju kuću? Poslušaj pjesmicu DOM!!
https://www.youtube.com/watch?v=j6c9-FW81aA Možeš i zapjevati.
Uzmi komad papira i nacrtaj tvoj dom u kojem živiš!
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Anita Marciuš)
K.Š. Otvori dokument K.Š.logoped. Odslušaj priču Olujni kit i riješi radni listić.
TZK: Šetnja 30min, odigrajte igru "Kockovježb"
ZADACI I UPUTE:
SKRB O SEBI: PROČITAJ TEKST O ZDRAVLJU. POGLEDAJ SLIKE NA NASTAVNOM LISTIĆU. NA KRAJU TE ČEKA ZADATAK. U TABLICU ZAPIŠI KAKO TI BRINEŠ O SVOM ZDRAVLJU. POGLEDAJ GDJE BI SE TREBAO/TREBALA POBOLJŠATI KAKO BI OČUVAO ZDRAVLJE.
PSP
DOBAR DAN !
EVO NAS OPET ZAJEDNO.
ZA DANAS VAS MOLIM, ODITE U SVOJE SOBE I:
1. NAPRAVITE SVOJ KREVET 2. USISAJTE POD VAŠE SOBE 3. OBRIŠITE PRAŠINU U VAŠOJ SOBI.
BRAVO ZA SVE VAS! DAJTE MI 5.
VIDIMO SE ZA 2 TJEDNA ILI 14 DANA. UČITELJICA ZITA
RADNI ODGOJ: PRIPREMI SI UŽINU. ZAMOLI RODITELJA DA TI POMOGNE. SLIJEDI UPUTU RODITELJA.
TZK: Šetnja 30min, napravite vježbe u sjedećem položaju priložene u dokumentima.
ZADACI I UPUTE:
KOMUNIKACIJA: PROČITAJ TEKST „MJESTO U KOJEM ŽIVIM“
UPOZNAVANJE ŠKOLE I UŽE OKOLINE: SLIJEDI UPUTE NA NASTAVNOM LISTIĆU. ODGOVORI NA PITANJA
RADNI ODGOJ: POSPREMI SVOJE STVARI, POSPREMI SVOJU SOBU, UKLJUČI SE U KUĆANSKE POSLOVE.
VJERONAUK - Poslušaj priču o Isusovoj majci Mariji na poveznici https://www.storyjumper.com/book/read/83248855/MARIJA-NA%C5%A0A-NEBESKA-MAJKA#
TZK: Šetnja 30min, slobodna igra loptom.
ZADACI I UPUTE:
KOMUNIKACIJA: PREPRIČAJ PROŠLI DOGAĐAJ RODITELJU. KORISTI PUNU REČENICU. ŠTO SI JUČER RADIO? DA LI SI NEGJE BIO? DA LI SI DOBIO GOSTE? ŠTO SI VIDIO? KAKO SI SE OSJEĆAO? ŠTO STE JUČER IMALI ZA RUČAK? ŠTO SI TI RADIO? (AKO MOŽEŠ I ŽELIŠ ZAPIŠI PAR REČENICA U BILJEŽNICU ILI NA KOMPJUTER)
UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE:
POGLEDAJ KRATKI FILMIĆ NA LINKU: https://www.youtube.com/watch?v=_ydUnpF53Tw. POGLEDAJ POWER POINT PREZENTACIJU „MOJ ZAVIČAJ 3“
SOCIJALIZACIJA: PROČITAJ TEKST ROĐENDAN. SLIJEDI UPUTU NA RADNOM LISTIĆU.
RADNI ODGOJ: INFORMATIČKA PISMENOST (IP) - POGLEDAJ NASTAVNI LISTIĆ. Prepišite u bilježnice što je bonton internet i pravila ponašanja. Porazgovarajte o tome sa svojim prijateljima i ukućanima. Pošaljite odgovore razrednici.
SKRB O SEBI: ODRŽAVAJ OSOBNU HIGIJENU, PERI ZUBE, RUKE.
GLAZBENA KREATIVNOST: Kako ste proslavili Majčin dan u nedjelju? Da li ste obradovali koga?
Poslušaj! https://www.youtube.com/watch?v=dBHwycgytG0
Slušajući glazbu likovno se izrazi: NACRTAJ SVOJU MAMU !
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Anita Marciuš)
I.Š. Otvori dokument I.Š.logoped i slijedi upute.
ZADACI I UPUTE:
VJERONAUK - Dragi moji učenici danas sam za vas pripremio jednu digitalnu slikovnicu "Majčin dan" koja se nalazi na poveznici https://www.storyjumper.com/book/read/82722445/MAJ%C4%8CIN-DAN# Slikovnicu listate pritiskom na miš, a zvuk pokrećete pritiskom na plavi gumb ispod slikovnice.
UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE:
POGLEDAJ NASTAVNI LISTIĆ. SLIJEDI UPUTE.
SKRB O SEBI: ODRŽAVAJ OSOBNU HIGIJENU, REDOVITO PERI RUKE.
RADNI ODGOJ: POSPREMI SVOJE STVARI. UKLJUČI SE U KUĆANSKE POSLOVE SLIJEDI UPUTU RODITELJA.
PSP: PROŠETAJ. GLEDAJ OKO SEBE. PRONAĐI NIZINU ILI BREŽULJAK. ZAMOLI RODITELJA DA ZAJEDNO PROŠETATE DO RIJEKE/POTOKA/ JEZERA KOJE VAM JE U BLIZINI. IMENUJTE RIJEKU/JEZERO/POTOK.
KOMUNIKACIJA: PROČITAJ PJESMU „MOJA MAJČICA“
PERP (Ana Svetec Škudar)
I.Š. - pogledajte vježbu koju je pripremila naša pedagoginja Jelena Lakuš i pokušajte odraditi: http://www.centar-odgojiobrazovanje-ck.skole.hr/upload/centar-odgojiobrazovanje-ck/images/static3/2546/attachment/11._vjezba_CIK-CAK_SKARAMA.pdf
ZADACI I UPUTE:
UPOZNAVANJE UŽE I ŠIRE OKOLINE:
POGLEDAJ PONOVNO POWER POINT PREZENTACIJU MOJ ZAVIČAJ I MOJA ŽUPANIJA I RIJEŠI ZADATKE NA NASTAVNOM LISTIĆU
SOCIJALIZACIJA I KOMUNIKACIJA:
PROČITAJ PRAVILA PONAŠANJA KOD KUĆE. RAZGOVARAJ S RODITELJEM O VAŠIM PRAVILIMA. POŠTUJ PRAVILA KOJA STE DOGOVORILI.
PSP: ODSLUŠAJ PRIČU „OLUJNI KIT“ I OBOJAJ KITA.
LIKOVNA KULTURA :
Jedan crtež na papiru (A4 format)
Tema, motiv: "Moja najdraža igra"
Tehnika: olovka, drvene bojice
ZADACI I UPUTE:
GLAZBENA KREATIVNOST: U nedjelju obilježavamo Majčin dan. Molim vas da napravite čestitku za vaš majku, baku…. ili im naberite buket cvijeća u prirodi i čestitate im u nedjelju Majčin dan. Okupite sve ukućane i otpjevajte svi zajedno pjesmu: ČESTITKA MAJČICI !! Poslušaj, slijedi poveznicu!
http://www.pjesmicezadjecu.com/majcin-dan/ispred-nase-kucice.html
Slušajući glazbu uzmi komad papira i nacrtaj buket cvijeća !!
KOMUNIKACIJA:
JOŠ JEDNOM PROČITAJ PJESMU „MOJA MAMICA“. DOBRO POGLEDAJ SVOJU MAMU I OPIŠI JE. NAPIŠI ŠTO ONA NAJBOLJE RADI. SLIJEDI UPUTU NA NASTAVNOM LISTIĆU.
UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE:
POGLEDAJ POWERPOINT PREZENTACIJU I ODGOVORI RODITELJU NA TRI PITANJA NA KRAJU PREZENTACIJE. KADA IDEŠ U ŠETNJU, POGLEDAJ OKO SEBE, DA LI VIDIŠ NIZINU ILI BREŽULJAK. AKO JE U BLIZINI BREŽULJAK PROBAJ SE POPETI.
PSP: OBOJAJ BREŽULJAK
RADNI ODGOJ:
POSPREMI SVOJE STVARI, UKLJUČI SE U KUĆANSKE POSLOVE, SLIJEDI UPUTU RODITELJA
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Anita Marciuš)
M.Ž. Otvorite dokument M.Ž.logoped i slijedite upute.
LIKOVNA KULTURA :
Jedan crtež na papiru (A4 format)
Tema, motiv: "Moja najdraža igra"
Tehnika: olovka, drvene bojice
ZADACI I UPUTE:
TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA:
ŠETNJA 30 MIN, POKUŠAJTE NAPRAVITI VJEŽBE SNAGE PRILOŽENE U DOKUMENTU. TIJEKOM DANA POIGRAJTE SE LOPTOM U DVORIŠTU.
SKRB O SEBI: BRINI O OSOBNOM IZGLEDU, UMIJ SE, POČEŠLJAJ, NAPRAVI FRIZURU.
RADNI ODGOJ: PRIPREMI S RODITELJEM JUHU. SLIJEDI RECEPT ILI UPUTU RODITELJA. PROČITAJ RECEPT. IMENUJ SASTOJKE. POGLEDAJ DA LI U KUĆI IMAŠ SVE SASTOJKE. SASTOJKE MOŽEŠ IZMJENITI ILI DODATI. POMOGNI RODITELJU OPRATI, OBRISATI I POSPREMITI SUĐE.
TZK: Šetnja 30 min, naravite vježbe snage priložene u dokumentu , M. i F.- napravite vježebe u sjedećem položaju priložene u dokumentu.
ZADACI I UPUTE:
KOMUNIKACIJA:
RAZGOVARAJ S RODITELJEM I ODGOVORI NA PITANJA S NASTAVNOG LISTIĆA: KOGA NAJVIŠE VOLIŠ, TKO SE NAJVIŠE BRINE O TEBI. ZAMOLI RODITELJA DA TI PROČITA PJESMU „MOJA MAMICA“ A ONDA PROČITAJ I TI. ODGOVORI NA PITANJA NA NSATAVNOM LISTIĆU.
UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE:
POGLEDAJ POWERPOINT PREZENTACIJU MOJ ZAVIČAJ
SKRB O SEBI:
ODRŽAVAJ OSOBU HIGIJENU, NE ZABORAVI PRAVILNO PRATI RUKE I SVAKI PUT KADA DOĐEŠ IZ VANA.
RADNI ODGOJ (INFORMATIKA):
POGLEDAJ NASTAVNI LISTIĆ, SLIJEDI UPUTU.
PSP:
OBOJAJ VAZU S CVIJEĆEM I NAPRAVI ČESTITKU ZA MAMU. PRESAVINI PAPIR KOJI SI OBOJAO I NAPIŠI: MAMA, VOLIM TE! HVALA TI!
TZK: Šenja 30 min, pokušajte napraviti vježbe snage priložene u dokumentu. Tijekom dana poigrajte se loptom u dvorištu.
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Anita Marciuš)
K.Š. U dokumentu K.Š.logoped napisala sam nekoliko prijedloga za vježbanje i proširivanje rječnika.
I.Š. Otvori dokument I.Š.logoped i riješi zadatke.
PERP (Ana Svetec Škudar)
Današnja aktivnost za učenika I.Š. je igra i modeliranje plastelinom, glinom, glinamolom ili slanim tijestom. Preporučam domaći plastelin prema receptu priloženom 24.4.2020. Neka se učenik poigra plastelinom, mijesi ga, gnječi, stišće... Zatim neka oblikuje kuglice od plastelina različitih veličina. Veće kuglice može potom stiskati šakama, a manje palcem i kažiprstom obje ruke.
ZADACI I UPUTE:
KOMUNIKACIJA:
PROČITAJ PONOVNO TEKST „PRAZNIK RADA“.
POGLEDAJ I SLUŠAJ SLIKOVNICU „TRI PRIJATELJA U ČAMCU“. ODGOVORI NA PITANJA NA NASTAVNOM LISTIĆU. AKO TREBA PONOVNO SLUŠAJ PRIČU.
GLAZBENA KREATIVNOST: Slušanje dječjih pjesama po vlastitom izboru. Poslužiti se reprodukcijom glazbe (TV/CD/MOBITEL/KOMPJUTER). Položaj tijela kod slušanja glazbe: leći na krevet/kauč/pod i/ili se kretati uz ritam glazbe.
TZK: Odigrajte igru "Kockovježb" u trajanju 30 min. M. i F.-Napravite vježbe u sjedećem položaju
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Anita Marciuš)
K.Š. Označite na kalendaru aktivnosti koje radite sa K. Možete zalijepiti sliku te radnje ili nešto što će K. podsjetiti što je radio(npr. ako ste pekli kolač zalijepite/nacrtajte pećnicu/mikser). Na kraju dana/tjedna pogledajte na kalendar i raspravite što ste sve radili. To vam omogućuje da vježbate prošlo vrijeme, govoreći o događajima koji su još uvijek svježi, tako da je vjerojatno da se K. sjeća tih događaja. "Što smo radili u ponedjeljak?" "Pekli smo kolač. Radili smo u vrtu." "Utorak, išli smo u šetnju.", itd. Povremeno ispitujte i što je imao za doručak/ručak/večeru.
LIKOVNA KULTURA :
Jedan crtež na papiru (A4 format)
Tema, motiv: "Voće i povrće"
Tehnika: olovka, drvene bojice
ZADACI I UPUTE:
SKRB O SEBI:
PRIPREMI NAPITAK. ZAMOLI RODITELJA I ZAJEDNO PRIPREMITE NAPITAK KOJI ŽELIŠ, SLIJEDI UPUTU RODITELJA
PSP
DOBAR DAN SVIMA
- SJEĆATE LI SE OVE POVEZNICE OD PRIJE 2 TJEDNA: https://www.youtube.com/watch?v=LGT8ieR7N8Q
- ŠTO VAM SE NAJVIŠE SVIDJELO?
IMAŠ 2 ZADATKA ZA DANAS . ČITAJ PAŽLJIVO:
1. ZADATAK:
RECI NAGLAS I NACRTAJ VOĆE KOJE SE POJAVILO U SRIJEDU?
2.ZADATAK:
RECI NAGLAS I NACRTAJ HRANU KOJU TREBAMO JESTI NAJMANJE IZ PIRAMIDE ZDRAVE PREHRANE.
VJERUJEM DA STE USPJEŠNO RIJEŠILI ZADATAK.
ČUJEMO SE ZA 2 TJEDNA.
LIJEP POZDRAV SVIMA, UČITELJICA ZITA
TZK: Kombinacija šetnje i povremenog laganog trčanja 30min. Odigrajte "Kockovježb" u trajanju 30 min sa nekim od ukućana.
M. i F.- bacanje lopte sa prassa prema naprijed i bacanje lopte u zrak.
RADNI ODGOJ: POSPREMI SVOJE STVARI, POSPREMI SVOJU SOBU, SLOŽI KREVET, UKLJUČI SE U SVAKODNEVNE AKTIVNOSTI OBITELJI. SLIJEDI UPUTU RODITELJA
ZADACI I UPUTE:
KOMUNIKACIJA:
SLIJEDI UPUTU NA NASTAVNOM LISTIĆU, RAZGOVARAJ S RODITELJEM O POSLU, PROČITAJ TEKST I ODGOVORI NA PITANJE
UPOZNAVANJE UŽE I ŠIRE OKOLINE:
SPOJI SLIKU I RIJEČ NA NASTAVNOM LISTIĆU, IZRAČUNAJ
RADNI ODGOJ: POSPREMI SVOJE STVARI, POSPREMI SVOJU SOBU, SLOŽI KREVET, UKLJUČI SE U SVAKODNEVNE AKTIVNOSTI OBITELJI. SLIJEDI UPUTU RODITELJA
VJERONAUK - Pogledaj prezentaciju u prilogu.
TZK: Šetnja sa promjenom tempa u trajanju 30 min, slobodna igra loptom.
ZADACI I UPUTE:
KOMUNIKACIJA:
POKUŠAJ PREPRIČATI DOGAĐAJ RODITELJU, ŠTO SI RADIO ZA VIKEND, ŠTO SE PRIPREMALI ZA NEDJELJNI RUČAK, ŠTO TI VOLIŠ JESTI, ŠTO VOLIŠ PITI. KORISTI PUNU REČENICU. AKO MOŽEŠ NAPIŠI ODGOVORE NA NASTAVNI LISTIĆ.
GLAZBENA KREATIVNOST: Uz slušanje glazbe - po izboru (dječje / zabavne - prema mogućnostima koristite RADIO/TV/CD/ KOMPJUTER) koristite se rukama – plješčite uz glazbu. Zadatak: napraviti zvečku. Uzeti 1 plastičnu bočicu od jogurta i staviti rižu u nju. Tresti kod izvođenja.
UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE:
POGLEDAJ PONOVNO POWER POINT PREZENTACIJE „LJUDI U PROLJEĆE“ (VRT, BALKON, POLJE I VOĆNJAK) I PONOVI ŠTO RADE LJUDI U PROLJEĆE. RIJEŠI NASTAVNI LISTIĆ.
SOCIJALIZACIJA:
POGLEDAJ PREZENTACIJU O PLANETI ZEMLJI. ZAMOLI RODITELJA DA TI PROČITA TEKST. NAKON PREZENTACIJE, RAZMILSI KAKO BI I TI MOGA POMOĆI ZEMLJI DA NEBUDE TUŽNA. POKUPI SMEĆE KOJE VIDIŠ DOK IDEŠ U ŠETNJU, SORTIRAJ.
LINK: https://www.youtube.com/watch?v=fuHQgpbkqhQ
RADNI ODGOJ: NASTAVNI LISTIĆ IZ INFORMATIKE
INFORMATIČKA PISMENOST (IP) - Nastavni listić nalazi se u prilogu. Danas ponavljamo internet. Napišite u bilježnice svojim riječima što bi to bio internet i što se sve na internetu može napraviti. Pošaljite odgovore svojim razrednicima.
SKRB O SEBI: ODRŽAVAJ OSOBNU HIGIJENU,UMIJ, PERI ZUBE, POČEŠLJAJ SE, TUŠIRAJ.
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Anita Marciuš)
I.Š. Nadam se da barem povremeno vježbate i razgibavate govorne mišiće(prvi video koji sam vam poslala). Ako ste zaboravili-video vam je stalno dostupan na sljedećoj poveznici -https://youtu.be/jsd-bxzlnrg. Danas vam šaljem dvije poveznice na vježbe puhanja:
Vježba puhanja 2 https://youtu.be/9_OtSQ1FKwM
Vježba puhanja 3 https://youtu.be/m5qwelolm-4
Molim Vas da barem nešto od toga vježbate svakodnevno jer su ove vježbe izrazito bitne za jačanje govornih mišića i bolju razumljivost govora.
ZADACI I UPUTE:
UPOZNAVANJE UŽE I ŠIRE OKOLINE:
POGLEDAJ POWER POINT PREZENTACIJU LJUDI U PROLJEĆE –POLJE. NA KRAJU PREZENTACIJE TE ČEKA ZADATAK. POKAŽI RODITELJU NA KOJOJ SLICI ZEMLJA IMA VELIKE GRUDE. DRUGI ZADATAK JE, AKO BUDEŠ ŠETAO POLJEM DA POGLEDAŠ OKO SEBE. AKO BUDEŠ VIDIO TRAKTOR, POGLEDAJ ŠTO RADI.
RADNI ODGOJ:
PROČITAJ RECEPT „ZLEVANJKA“. POGLEDAJ SASTOJKE, POGLEDAJ DA LI IMAŠ U SVOM DOMU POTREBNE SASTOJKE. U DOGOVORU S RODITELJEM ISPECITE ZLEVANJKU. SLIJEDI UPUTU RODITELJA.
SKRB O SEBI:
ODRŽAVAJ OSOBNU HIGIJENU, UMIJ SE, POČEŠLJAJ, OPERI ZUBE, OTUŠIRAJ. SLIJEDI UPUTU RODITELJA. POSPREMI SVOJE STVARI.
PSP: OBOJAJ LISTIĆ
KOMUNIKACIJA:
POGLEDAJ SLIKOVNICU MEDO I KLAVIR KOJU JE PRIPREMIO NAŠ KNJIŽNIČAR ROBERT. ODGOVORI NA PITANJA U BILJEŽNICU ILI RODITELJU.
LINK: https://www.youtube.com/watch?v=lsDuLxjBBKQ
PITANJA:
- GDJE MEDO ŽIVI?
- ŠTO JE MEDO PRONAŠAO U ŠUMI?
- ŠTO JE MEDO DOBRO RADIO?
- KAMO JE MEDO OTIŠAO?
- ZAŠTO SE MEDO VRATIO U ŠUMU?
PERP (Ana Svetec Škudar)
Današnja aktivnost za učenika I.Š. je igra i modeliranje plastelinom, glinom, glinamolom ili slanim tijestom. Preporučam domaći plastelin (recept u prilogu). Neka učenik mijesi, gnječi, stišće, oblikuje plastelin. Tako razvija finu motoriku i kreativnost, a pomoći će mu i da se opusti. U igru možete dodati predmete poput valjka i kalupa za tijesto.
VJERONAUK - pogledaj kratku predstavu o Isusovu uskrsnuću na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=tmNvvICThqk
ZADACI I UPUTE:
UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE:
JOŠ JEDNOM POGLEDAJ PREZENTACIJU ČUVAM OKOLIŠ. DOBRO ZAPAMTI SPREMNIKE KOJE SI VIDIO. POKUŠAJ RIJEŠITI NASTAVNI LISTIĆ.
SOCIJALIZACIJA:
POGLEDAJ CRTIĆ PEPPA PIG NA LINKU: https://www.youtube.com/watch?v=nAV8fnR5JaI&t=39s
I U BILJEŽNICU ODOGOVORI ŠTO RADI PEPPA U RECIKLAŽNOM DVORIŠTU
KOMUNIKACIJA:
PROČITAJ PJESMU MAJČICA ZEMLJA I ODSLUŠAJ JE
PSP:
PROŠETAJ PRIRODOM ILI DVORIŠTEM I POKUPI SMEĆE, RAZVRSTAJ GA U ODGOVARAJUĆU KANTU.
TAKOĐER, MOŽEŠ OD KUTIJE ILI ROLE WC PAPIRA IZRADITI ČOVEČULJKA, IZRADI MU OČI, USTA I RUKE, BUDI KREATIVAN.
Danas se obilježava Noć knjige pa vam preporučam da pročitate/odslušate slikovnicu Medo i klavir, koju čita naš knjižničar Robert Posavec
LIKOVNA KULTURA :
Jedan crtež na papiru (A4 format)
Tema, motiv: "Voće i povrće"
Tehnika: olovka, drvene bojice
ZADACI I UPUTE:
GLAZBENA KREATIVNOST: Slušanje dječjih pjesama po vlastitom izboru. Poslužiti se reprodukcijom glazbe (TV/CD/MOBITEL/KOMPJUTER). Položaj tijela kod slušanja glazbe: kretati uz ritam glazbe kroz prostor (to može biti vježbanje ili razni pokreti uz glazbu).
KOMUNIKACIJA:
PRATI UPUTU NA NASTAVNOM LISTIĆU „MAJČICA ZEMLJA“, PROČITAJ PJESMU I ODSLUŠAJ PJESMU DJEČJEG ZBORA KIKIĆI.
EVO LINK: https://www.youtube.com/watch?v=l8UGTEzax2U
TKO MOŽE NEKA PREPIŠE REFREN PJESME U BILJEŽNICU.
UPOZNAVANJE UŽE I ŠIRE OKOLINE:
POGLEDAJ PREZENTACIJU DAN PLANETA ZEMLJA I ČUVAM OKOLIŠ.
ZAMOLI RODITELJA DA TI POKAŽE GDJE VI U DOMU SORTIRATI SMEĆE, SORTIRAJ I TI.
PSP: OBOJAJ NASTAVNI LISTIĆ
RADNI ODGOJ: POKUPI SMEĆE PO DVORIŠTU I SORTIRAJ, ZALIJ BILJKU.
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Anita Marciuš)
M.Ž. Uz pomoć ukućana pogledaj prezentaciju Dan planete Zemlje. Razmislite zajedno kako vi možete pomoći planetu. Kod kuće uvijek ima stvari koje vam više ne trebaju i koje treba baciti. Zajedno s ukućanima pregledaj kuću i dvorište. Sve što vam ne treba stavite na jednu hrpu: stare novine i papire, plastične stvari i staru odjeću. Nakon toga nađite tri košare ili kutije i označite ih: jednu za papir, drugu za plastiku, a treću za staru odjeću. Igrajte košarku recikliranja. Odjeću koju ste prikupili odnesite u spremnik za odjeću, plastiku i papir u posebne vreće/spremnike. Sve što ste bacili na ovaj način moći će se ponovo upotrijebiti i na taj način čuvamo naš planet.
LIKOVNA KULTURA :
Jedan crtež na papiru (A4 format)
Tema, motiv: "Voće i povrće"
Tehnika: olovka, drvene bojice
ZADACI I UPUTE:
SKRB O SEBI:
ZAMOLI RODITELJA DA TE UKLJUČI U PRIPREMU OBROKA. SLIJEDI UPUTE RODITELJA.
RADNI ODGOJ:
POGLEDAJ PREZENTACIJU LJUDI U PROLJEĆE – BALKONI. NA KRAJU PREZENTACIJE POGLEDAJ ZADATAK.
ZAJEDNO S RODITELJEM PRESADITE CVIJEĆE ILI UKRASNO BILJE.
PROBAJ RUKAMA ZEMLJU, PROBAJ GRUDICE ZEMLJE, LOPATICOM NAPUNI TEGLU, POSADI BILJKU.
ZAMOLI RODITELJA DA TI DA JEDNU BILJKU O KOJOJ ĆEŠ VODITI BRIGU, ZALIJEVAJ JE.
PROMATRAJ BILJKU KAKO RASTE.
POKUPI SMEĆE PO DVORIŠTU.
TZK: Šetnja 30 min, nakon šenja napravite vježbe snage priložene u dokumentima "vježbe sa slikama". Tjekom dana odigrajte sa nekim od ukućana igru "Kockovježb" u trajanju 20min.
F. i M. -Napravite vježebe u sjedećem položaju.
Vjezbe sa slikama.docx
Vjezbe u sjedecem polozaju.docx
LJUDI U PROLJECE BALKON.pptx
ZADACI I UPUTE:
UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE:
POGLEDAJ POWER POINT PREZENTACIJU LJUDI U PROLJEĆE, VOĆNJAK. NA KRAJU PREZENTACIJE ČEKA TE ZADATAK. POTRAŽI U SVOM DVORIŠTU VOĆKU, POGLEDAJ DA LI CVATE, POGLEDAJ DA LI IMA KOJA PČELA. PITAJ RODITELJA KOJI ĆE PLOD IZ TE VOĆKE IZRASTI.
KOMUNIKACIJA: PROČITAJ TEKT „VOĆNJAK“, ODGOVORI NA PITANJA U NASTAVNOM LISTIĆU.
SKRB O SEBI: VODI BRIGU O OSOBNOJ HIGIJENI, UMIJ SE, POČEŠLJAJ, OPERI ZUBE, ODIJENI ČISTU ODJEĆU
RADNI ODGOJ: POGLEDAJ NASTAVNI LISTIĆ „INFORMATIKA“ I SLIJEDI UPUTE
INFORMATIČKA PISMENOST (IP) - Nastavni listić nalazi se u prilogu. Napišite u svoje bilježnice što je program bojanje i što pomoću njega možemo napraviti (PONAVLJANJE). Na prazna polja napišite što možemo napraviti pomoću tih alata. Porazgovarajte sa ukućanima što se sve u njemu može nacrtati . Pošaljite odgovore razrednici.
PSP: OBOJAJ PČELE
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Anita Marciuš)
K.Š., I.Š.
Danas Vam šaljem poveznicu na priču Dan kada sam se pretvorio u pticu(Ingrid Chabbert)- https://www.youtube.com/watch?v=xIq_utCqjvw
Poslušajte najprije cijelu priču pa nakon toga pitajte o čemu se radilo u priči. Znam da je to teži dio, ali budite strpljivi. Ako dečki nisu razumjeli priču, poslušajte je opet. Ali sad dio po dio. Stranicu po stranicu i nakon svake stranice postavite pitanja vezana uz taj dio priče. Na taj način vježbate jezično razumijevanje priče i proširujete njihov rječnik.
Na isti način možete slušati i ostale priče na Youtube kanalu Centra za odgoj i obrazovanje- https://www.youtube.com/channel/UCvIcKYF3DHMmTEbhku0is6w
TZK: Šetnja 30 min, nakon šetnje napravite vježebe u sjedećem položaju priložene u datotekama. svaku vježbu ponoviti 3 puta, mala pauza između svake vježbe.
PERP (Ana Svetec Škudar)
Vježbe za stopala za I.Š. - ponoviti vježbice od ponedjeljka, 6.4.2020. Dodati novu vježbicu - hod na vanjskim rubovima stopala.
UPOZNAVANJE ŠKOLE I RADNE OKOLINE:
POGLEDAJ PREZENTACIJU LJUDI U PROLJEĆE, VRT. POGLEDAJ ZADATAK NA KRAJU PREZENTACIJE. RIJEŠI NASTAVNI LISTIĆ.
SKRB O SEBI:
VODI BRIGU O OSOBNOJ HIGIJENI. UJUTRO SE UMIJ, POČEŠLJAJ, OPERI ZUBE. PERI ZUBE NAKON OBROKA. NAVEČER SE TUŠIRAJ. SLIJEDI UPUTU RODITELJA.
RADNI ODGOJ:
UKLJUČI SE U SVAKODNEVNE KUĆANSKE POSLOVE VAŠE OBITELJI. ZAMOLI RODITELJA ZA ZADATAK. MOŽETE ZAJEDNO KUHATI. IMENUJ ŠTO RADIŠ. SLIJEDI UPUTE RODITELJA.
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Anita Marciuš)
M.Ž. Otvorite dokument M.Ž.logoped i slijedite upute.
ZADACI I UPUTE:
KOMUNIKACIJA:
PROČITAJ PJESMU, ODGOVORI NA PITANJA NA NASTAVNOM LISTIĆU, PREPIŠI PJEMU U BILJEŽNICU. OBOJAJ NASTAVNI LISTIĆ.
GLAZBENA KREATIVNOST: Uz slušanje glazbe - po izboru (dječje / zabavne – klasična glazba - prema mogućnostima koristite RADIO/TV/CD/KOMPJUTER). Legnite na krevet /kauč / pod te zatvorenih očiju slušajte i opažajte glazbene pojave i duboko dišite. Opustite se i dajte da vas glazba nosi!!
TZK: Brzo hodanje 30 min, odigrajte sa ukućanima igru "Lovice". M. i F. - ubacivanje lopte u nisko postavljeni koš (kanta).
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Anita Marciuš)
K.Š. U dokumentu K.Š.logoped su napisane upute za vježbanje imenovanja i komunikacije.
LIKOVNA KULTURA :
ZADACI I UPUTE:
SKRB O SEBI:
POGLEDAJ NASTAVNI LISTIĆI, PREMA UPUTAMA NA NASTAVNOM LISTIĆU OPERI ZUBE, PROČITAJ TEKST NA NASTAVNOM LISTIĆU I OBOJAJ SLIKU!
RADNI ODGOJ:
POSPREMI SVOJE STVARI, POSPREMI SVOJU SOBU, POMAŽI RODITELJIMA U KUĆANSKIM POSLOVIMA, SLIJEDI UPUTU RODITELJA
PSP - Evo nas opet zajedno.
Lijepo nacrtajte 3 voća i 3 povrća u svoje bilježnice.
- Što ste to nacrtali? - Zašto ih volite jesti?
Odgovore recite svojim ukućanima.
Za kraj, kliknite na ovu poveznicu:
https://www.youtube.com/watch?v=LGT8ieR7N8Q
- Što ste zapamtili iz videa?
To ćete mi kazati sljedeći put .
Pozdravlja Vas učiteljica Zita
TZK: Brzo hodanje 30 min, nakon toga odigrajte igru "Kockovježb" sa nekim od ukućana u trajanju 20min.
M. i F. nakon šetnje napraviti vježebe u sjedećem položaju, pogledajte u priloženim dokumentima.
Dragi učenici, dragi roditelji,
nadam se da ste svi zdravi i da ste se dobro odmorili za vrijeme ovih proljetnih praznika.
Nastavljamo dalje sa nastavom na daljinu po rasporedu.
Učiteljica Željka
ZADACI I UPUTE:
KOMUNIKACIJA:
NAPIŠI NA NASTAVNOM LISTIĆU ILI U BILJEŽNICU ILI NACRTAJ KAKO SI PROVEO USKRS, ŠTO SI SVE RADIO, ŠTO SI JEO, DA LI SI U NEĆEMU POMAGAO RODITELJIMA, ŠTO TI JE BILO NAJLJEPŠE RADITI SA SVOJOM OBITELJI.
UPOZNAVANJE UŽE I ŠIRE OKOLINE:
RIJEŠI NASTAVNI LISTIĆ, SLIJEDI UPUTU NA NASTAVNOM LISTIĆU
RADNI ODGOJ:
POSPREMI SVOJE STVARI, POSPREMI SVOJU SOBU, SLIJEDI UPUTE RODITELJA
TZK: Šetnja 30 min, napravite vježebe u sjedećem položaju priložene u dokumentima, svaku vježbu napraviti 3 puta, mali odmor između svake.
VJERONAUK: Pogledaj prezentaciju u prilogu. Poslušaj biblijsku priču o Isusovu uskrsnuću i promotri slike.
ZADACI I UPUTE:
KOMUNIKACIJA:
PROČITAJ PJESMICU „PISANICA“
UPOZNAVANJE UŽE I ŠIRE OKOLINE:
POGLEDAJ NASTAVNI LISTIĆ „PROLJEĆE PONAVLJANJE“ I ODGOVORI NA PITANJA
PSP:
OBOJAJ PISANICU ILI S RODITELJEM IZRADI UKRAS
RADNI ODGOJ:
POSPREMI SVOJE STVARI, POSPREMI SVOJU SOBU, POMAŽI RODITELJIMA U KUĆNIM POSLOVIMA, SLUŠAJ UPUTE RODITELJA.
GLAZBENA KREATIVNOST: Uz slušanje DUHOVNE GLAZBE – (koristite KATOLIČKI RADIO /TV/CD/KOMPJUTER) oslikavajte crteže (može u bilježnicu ili na papir). Pogledajte crtež u prilogu! SRETAN USKRS !!!
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Anita Marciuš)
M.Ž. Ovaj tjedan je u znaku Uskrsa. Pričajte sa M. o blagdanu Uskrsa. Kako ga vi slavite? Što ćete raditi? Kakvi su običaji u Vašoj obitelji za Uskrs? Idete li u Crkvu? Što nosite tamo? Kakvu hranu pripremate? Kakav će biti uskršnji doručak? Ručak? Želim Vam Sretan Uskrs!
LIKOVNA KULTURA :
ZADACI I UPUTE:
SKRB O SEBI:
BRINI O OSOBNOJ HIGIJENI (UMIJ SE, POČEŠLJAJ, ODIJENI U SKLADU S VREMENOM)
RADNI ODGOJ:
PROČITAJ PJESMU PISANICA I ODGOVORI NA PITANJA NA NASTAVNOM LISTIĆU
POSPREMI SVOJU SOBU, POSPREMI SVOJE STVARI. UZ POMOĆ RODITELJA NAPRAVI SI TOPLI NAPITAK: ČAJ/KAKAO/KAPUČINO. SLIJEDI UPUTE RODITELJA.
TZK: Izađite van u dvorište, prošećite se i odigrajte igru "Lovice" sa nekim od ukućana. Nakon šetnje i igre napravite vježbe u sjedećem položaju priložene u dokumentima. Napravite tri kruga vježba , odmor od 1min i ponovite sve još 2 puta.
ZADACI I UPUTE:
KOMUNIKACIJA:
PORAZGOVARAJ S RODITELJEM O BLAGDANU KOJI DOLAZI, ŠTO RADITE PRIJE I ZA USKRS. PROČITAJ PJESMU „PISANICA“
UPOZNAVANJE UŽE I ŠIRE OKOLINE:
POGLEDAJ PREZENTACIJE O PROLJEĆU I PONOVI: VRIJEME U PROLJEĆE, ŽIVOTINJE U PROLJEĆE, BILJKE U PROLJEĆE
SKRB O SEBI:
BRINI O OSOBNOJ HIGIJENI (UMIJ SE, POČEŠLJAJ, ODIJENI U SKLADU S VREMENOM)
PSP:
OBOJAJ PISANICU
INFORMATIČKA PISMENOST (IP) - Nastavni listić nalazi se u prilogu.
RADNI ODGOJ:
POGLEDAJ NASTAVNI LISTIĆ „INFORMATIKA“
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Anita Marciuš)
K.Š. Pričajte s K. o blagdanu Uskrsa. Što ćete raditi? Kakvi su običaji u Vašoj obitelji za Uskrs? Idete li u Crkvu? Što nosite tamo? Kakvu hranu pripremate? Kakav će biti uskršnji doručak? Ručak?
Šaljem Vam i poveznicu na memory o Uskrsu. Svaku sliku koju otvori najprije treba imenovati, tek onda otvara drugu sliku.
https://matchthememory.com/memory-uskrs?card_count=12
I.Š. Ovaj nam je tjedan u znaku Uskrsa. Pričajte s I. o blagdanu Uskrsa. Što ćete raditi? Kakvi su običaji u Vašoj obitelji za Uskrs? Idete li u Crkvu? Što nosite tamo? Kakvu hranu pripremate? Kakav će biti uskršnji doručak? Ručak? Otvori dokument I.Š.logoped i riješi zadatke.
PERP (Ana Svetec Škudar)
I.Š. - Vježbe za stopala: 1. Hodati na prstima. 2. Hodati na petama (desnom nogom koliko može). 3. Hodati bosim nogama po različitim površinama (tepih, pločice/parket/laminat, po kuglicama od papira razbacanima po podu). 4. Pokušati prstićima oba stopala hvatati kuglice s poda.
ZADACI I UPUTE:
UPOZNAVANJE UŽE I ŠIRE OKOLINE:
POGLEDAJ PREZENTACIJU ŽIVOTINJE U PROLJEĆE I RIJEŠI NASTAVNI LISTIĆ ŽIVOTINJE U PROLJEĆE.
ZBROJI HRVATSKI NOVAC.
SKRB O SEBI:
VODI BRIGU O OSOBNOJ HIGIJENI ( UJUTRO SE UMIJ, OPERI ZUBE, POČEŠLJAJ, ODIJENI ČISTU ODJEĆU)
RADNI ODGOJ:
UKLJUČI SE U PRIPREMU OBROKA, SLIJEDI UPUTE RODITELJA.
POSPREMI SVOJE STVARI, POSPREMI SVOJU SOBU.
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Anita Marciuš)
M.Ž.
Zadatak: Barem jednom dnevno odradite vježbe za pokretljivost govornih organa. Pokušajte uvesti vježbe puhanja i pijenja na slamku (ako imate doma). U prilogu imate video snimke koji će Vam pomoći u tome. Pričajte, komunicirajte, pjevajte!
Vježba pijenja https://youtu.be/kf1fep360SA
Vježba puhanja 1 https://youtu.be/cPEBfiTG9wg
ZADACI I UPUTE:
KOMUNIKACIJA:
PROČITAJ TEKST„HRVATSKI NOVAC“ I ODGOVORI NA PITANJA NA NASTAVNOM LISTIĆU! SLIJEDI OSTALE UPUTE NA NASTAVNOM LISTIĆU!
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Anita Marciuš):
K.Š. Razgovarajte o svemu što radite i što se događa oko vas.
Pokušajte jednom dnevno raditi vježbe za bolju pokretljivost govornih organa (prema videu koji sam vam već poslala). Na to nadovežite vježbe puhanja i pijenje na slamku onako kako to inače radimo u školi. U prilogu imate video snimke koji će K. pomoći da se prisjeti vježbi.
Vježba pijenja https://youtu.be/kf1fep360SA
Vježba puhanja 1 https://youtu.be/cPEBfiTG9wg
GLAZBENA KREATIVNOST: SLUŠANJE: DUHOVNE PJESME (koristite KATOLIČKI RADIO /TV/ CD /KOMPJUTER) Cesta, Da te samo dotaknem… Uz slušanje glazbe uključite se i vi te glasno pjevajte.
https://www.youtube.com/watch?v=sQMRG__7HqU
https://www.youtube.com/watch?v=m03bgFedMYg&list=PLy8zbyhSfee0IzNXpRAIT4I_YvtF--Wm7&index=27&t=0s
LIKOVNA KULTURA :
PSP
IGRAT ĆEMO SE MEMORY, MOŽE? SAMO KLIKNI NA OVAJ LINK: https://www.bookwidgets.com/play/2CTJZX
ČUJEMO SE ZA DVA TJEDNA. ČUVAJTE SE! UČITELJICA ZITA
TZK: Prošeći 30 min, poigraj se sa loptom u dvorištu, napravi vježbe na poveznici "Vježbe sa slikama"
ZADACI I UPUTE:
SKRB O SEBI:
POGLADJ LISTIĆ „OSOBNA HIGIJENA“ I SLIJEDI UPUTE NA LISTIĆU
RADNI ODGOJ:
POSLUŽI SI UŽINU, VOĆE, SLIJEDI UPUTU RODITELJA
ZADACI I UPUTE:
KOMUNIKACIJA:
PROČITAJ TEKST „VIRUS“.
TKO MOŽE NEKA GA PREPIŠE U BILJEŽNICU.
UPOZNAVANJE ŠIRE I UŽE OKOLINE:
PROČITAJ NASTAVNI LISTIĆ „HRVATSKI NOVAC“ I SLIJEDI UPUTE
RADNI ODGOJ:
POSPREMI SVOJE STVARI, POSPREMI SVOJU SOBU, SLIJEDI UPUTE RODITELJA (USISAJ, OBRIŠI STOL, OBRIŠI PRAŠINU)
TZK: 1. Hodaj 5 kruga oko stola, 2. Hodaj na prstima 3 kruga oko stola, 3. Hodaj na petama 3 kruga oko stola, 4. Laganim poskocima skači 2 kruga, 5. Hodaj četveronoške 2 kruga, 6. Sjedni na stolicu i brzo ustani 10puta, 7. Ostani u poziciji skleka 20sec, 8. Iz pozicije ležanja dođi u sjed 10 puta
VJERONAUK: Pogledaj prezentaciju u prilogu.
HRVATSKI NOVAC.docx
VJERONAUK - USKRS RADNI LISTIC.docx
VJERONAUK - ISUSOVA MUKA I SMRT.pptx
ZADACI I UPUTE:
KOMUNIKACIJA:
PROČITAJ TEKST I ODGOVORI NA PITANJA ISPOD TEKSTA
UPOZNAVANJE UŽE I ŠIRE OKOLINE:
IZRAČUNAJ MATEMATIČKE ZADATKE NA LISTIĆU
SOCIJALIZACIJA:
POGLEDAJ PREZENTACIJU ZARAZNE BOLESTI I SPOJI ISTE BAKTERIJE I VIRUSE
RADNI ODGOJ:
POGLEDAJ NASTAVNI LISTIĆ „INTERNET, ŠTO JE TO?“ I SLIJEDI UPUTE NA NASTAVNOM LISTIĆU
SKRB O SEBI:
PRAVILNO PERI RUKE KROZ DAN, ODRŽAVAJ OSOBNU HIGIJENU
INFORMATIČKA PISMENOST (IP) : Nastavni listić nalazi se u prilogu
GLAZBENA KREATIVNOST:
Uz slušanje glazbe - po izboru (dječje / zabavne - prema mogućnostima koristite RADIO/TV/CD) krećite se. To može biti ples uz glazbu, hodanje, kretnje uz označavanje ritma – pljeskanje. Volim se gibat, gibat uz glazbu !!
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Anita Marciuš)
I.Š.
Zadatak: Vježbaj puhanje i pijenje na slamku onako kako to inače radimo u školi. Ovdje su video snimke koji će ti pomoći da se prisjetiš vježbi.
Vježba pijenja https://youtu.be/kf1fep360SA
VIRUSI.docx
MATEMATIKA.docx
SPOJI ISTE VIRUSE.docx
IP 30.03. INTERNET STO JE TO OOS 2-1.docx
ZADACI I UPUTE:
VJERONAUK:
SLIJEDITE UPUTE U PRILOŽENOM LISTIĆU.
UPOZNAVANJE UŽE I ŠIRE OKOLINE:
POGLEDAJ LISTIĆ „BEZ VODE NEMA ŽIVOTA“
UOČI RAZLIKU IZMEĐU PRVE I DRUGE SLIKE.
OBJASNI RAZLIKU RODITELJU! OBOJAJ!
NAPIŠI ILI OBJASNI ZA ŠTO SVE TREBAMO VODU.
PRONAĐI PUT DO VODE!
POGLEDA FILMIĆ VODA NA STRANICI:
ttps://www.youtube.com/watch?v=nL-l_l-dzuA&list=UUevCkqLJ5bx45z9JDoYzFCA
PRATI KOJE SE SVE ŽIVOTINJE POJAVLJUJU U FILMU
RADNI ODGOJ:
ISPECI UZ POMOĆ RODITELJA PITU OD JABUKE. SLIJEDI RECEPT!
SKRB O SEBI:
SAMOSTALNO SI POSLUŽI UŽINU ILI VOĆE.
KOMUNIKACIJA:
PROČITAJ PJESMU O VODI.
PERP (Ana Svetec Škudar)
Vježbe za razvoj fine i oralne motorike (I.Š.). Učenik neka ponovi vježbice sa kuglicama papira od jučer. Nakon toga ćemo dodati vježbicu puhanja. Učenik neka puše u kuglice koje su na stolu (usmjeriti ga na dubok udah i jako puhanje sa napućenim usnama). Ponoviti nekoliko puta. Ova aktivnost može se provoditi i u paru kao zabavna igra (kuglica se stavi na sredinu stola, suigrači sjede za suprotnim stranama stola i pušu, a cilj je jakim puhanjem otpuhati kuglicu na suigračevu stranu stola).
ZADACI I UPUTE:
UPOZNAVANJE UŽE I ŠIRE OKOLINE:
NAPRAVI POKUS, UZMI PROZIRNU ČAŠU I NATOČI VODE.
PROBAJ VODU I OTKRIJ KAKVOG JE OKUSA.
POMIRIŠI VODU I OTKRIJ KAKVOG JE MIRISA.
POGLEDAJ VODU I OTKRIJ KAKVE JE BOJE.
POGLEDAJ VODU I OTKRIJ KAKVOG JE OBLIKA.
JOŠ JEDNOM POGLEDAJ PREZENTACIJU O VODI.
KOMUNIKACIJA:
PROČITAJ PJESMU O VODI
SOCIJALIZACIJA:
RAZGOVARAJ S RODITELJIMA O ZARAZNIM BOLESTIMA I VAŽNOSTI PRANJA RUKU. MOŽEŠ POGLEDATI PREZENTACIJU O ZARAZNIM BOLESTIMA. OPERI PRAVILNO RUKE.
PSP:
OBOJAJ VODU!
PERP (Ana Svetec Škudar)
Vježbe za razvoj fine motorike (I.Š.) Učenik neka prstima trga papir (novinski, krep ili običan) i gužva ga u male kuglice. Kuglice od papira neka "pincet" hvatom (palcem i kažiprstom) prima i baca u neku posudicu desnom, a zatim i lijevom rukom. Nakon toga ponavlja istu aktivnost s obje ruke istovremeno.
LIKOVNA KULTURA :
https://www.youtube.com/watch?
ZADACI I UPUTE:
KOMUNIKACIJA:
ZAMOLI RODITELJA DA TI PROČITA PJEMU „VODA“. NAKON TOGA PROČITAJ I TI! AKO MOŽEŠ NAPIŠI U KOJIM SITUACIJAMA KORISTIŠ VODU. I OBOJAJ LISTIĆ!
UPOZNAVANJE UŽE I ŠIRE OKOLINE:
POGLEDAJ PREZENTACIJU „VODA“
LIKOVNA KREATIVNOST:
NACRTAJ KAPLJICU VODE
PSP:
ZAMOLI RODITELJA DA TI POKAŽE NAJSIGURNIJE MJESTO U KUĆI U SLUČAJU POTRESA, VJEŽBAJ KAKO SE SAKRITI!
RADNI ODGOJ:
POSPREMI SVOJE STVARI, POSPREMI SVOJU SOBU, SLUŠAJ UPUTE RODITELJA!
LOGOPEDSKE VJEŽBE(ANITA MARCIUŠ)
M.Ž. KOMUNIKACIJA JE NAJVAŽNIJA-POSEBICE SADA KAD NE SMIJEMO NAPUŠTATI NAŠE DOMOVE. ZA NJU NE TREBA IZDVAJATI POSEBNO VRIJEME JER STALNO KOMUNICIRAMO. U PRILOGU JE PAR PRIJEDLOGA KAKO TO MOŽETE VJEŽBATI.
LIKOVNA KULTURA :
Jedan crtež na papiru (A4 format)
Tema, motiv: "Moji prijatelji"
https://www.youtube.com/watch?
ZADACI I UPUTE:
SKRB O SEBI:
KADA SE PROBUDIŠ, OBAVI OSOBNU HIGIJENU ŠTO VIŠE SAMOSTALNO. UMIJ SVOJE LICE, OBRIŠI GA, OPERI ZUBE, POČEŠLJAJ SE
RADNI ODGOJ:
ZAMOLI ODRASLU OSOBU I ZAJEDNO PRIPREMITE TOPLI NAPITAK KOJI VOLIŠ, ČAJ ILI KAKAO. SLIJEDI UPUTE ODRASLE OSOBE!
TZK: 1. HODANJE 30MIN, 2. DUBOKI ČUČANJ 10X, 20X POSKOK NAPRIJED-NATRAG, PODIZANJE LOPTE SA PRSA IZNAD GLAVE 20X – mala pauza između svake vježbe 3. SLOBODNA IGRA LOPTOM
3. SLOBODNA IGRA LOPTOM
I JOŠ MALO USPUT!
POGLEDAJ KROZ PROZOR! KAKVO JE VRIJEME? DA LI JE OVO VRIJEME UOBIČAJENO ZA PROLJEĆE? U KOJE GODIŠNJE DOBA BI TREBAO PADATI SNIJEG? PORAZGOVARAJ S RODITELJIMA O TOME!
DRAGI UČENICI, POŠTOVANI RODITELJI,
NAJPRIJE VAS SVE POZDRAVLJAM I NADAM SE DA STE DOBRO I DA STE ZDRAVI! HVALA VAM ŠTO PRATITE SVE ŠTO VAM ŠALJEMO OVIM PUTEM TE NAM TAKO POMAŽETE U PROVOĐENJU NASTAVE NA DALJINU. UKOLIKO IMATE BILO KAKVA PITANJA, SLOBODNO ME NAZOVETE!
ČUVAJTE SE I OSTANITE ZDRAVI!
VAŠA RAZREDNICA, ŽELJKA VIDOVIĆ BALIĆ
ZADACI I UPUTE:
KOMUNIKACIJA:
PROŠETAJ PO DVORIŠTU, REČI ODRASLOJ OSOBI ŠTO SI VIDIO/VIDJELA.
PROČITAJ PJESMU „PROLJETNA PJESMA“
UPOZNAVANJE ŠIRE I UŽE OKOLINE:
POGLEDAJ PREZENETACIJU PRIRODNE NEPOGODE
SKRB O SEBI:
UZMI ZDRAVU NAMIRNICU (VOĆE), SAM/SAMA OPERI I POJEDI
INFORMATIČKA PISMENOST (IP) - Nastavni listići informatičke pismenosti nalaze se u prilogu.
RADNI ODGOJ: POSPREMI SVOJU SOBU
PSP: NACRTAJ NEŠTO ŠTO TE DANAS VESELI
TZK: BRZO HODANJE 30 MIN, DODAVANJE LOPTOM U PARU. (Z učenike M.Ž. i F.- Podizanje lopte sa prsa iznad glave 10ponavljanja x 3 i udaranje balona iznad glave, balon svezati koncem i držati dijetetu iznad glave).
PERP (Ana Svetec Škudar, prof. reh.)
U ovoj mapi pronaći ćete aktivnosti posebne edukacijsko rehabilitacijske podrške za učenika I.Š.
Pogledajte vježbe na sljedećoj poveznici, odaberite nekoliko vježbi i odradite ih kod kuće.
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Anita Marciuš)
I.Š. - Popričaj s roditeljima o proljeću. Pročitaj slikopriču Ivanova lastavica. Prepričaj roditeljima priču.
K.Š. - Popričaj s roditeljima o proljeću. Zamoli mamu da ti pročita (mama čita, ti ponavljaj za njom) slikopriču Ivanova lastavica. Nakon toga riješi priloženi listić.
ZADACI I UPUTE:
UPOZNAVANJE UŽE I ŠIRE OKOLINE:
POGLEDAJ PREZENTACIJU : BILJKE U PROLJEĆE
ODGOVORI NA PITANJA U NASTAVNOM LISTIĆU BILJKE U PROLJEĆE!
SKRB O SEBI:
PROČITAJ RECEPT „TRGANCI S VRHNJEM“
IMENUJ I NABROJI NAMIRNICE POTREBNE ZA TRGANCE
IMENUJ ZDRAVE NAMIRNICE
RADNI ODGOJ:
PRIPREMI SA ODRASLOM OSOBOM TRGANCE S VRHNJEM, SLIJEDI RECEPT
ZADACI I UPUTE:
KOMUNIKACIJA:
POGLEDAJ POWER POINT PREZENTACIJU I ODGOVORI NA PITANJA.
TZK: ŠETNJA U PRIRODI 45 MIN.
GLAZBENA KREATIVNOST: U IZVOĐENJU/PROIZVODNJI ZVUKA KORISTI SE RAZLIČITIM SREDSTVIMA, LUPAJ KUHAČAMA PO LONCU, LUPAJ RUKAMA PO STOLU, LUPAJ O PLASTIČNE BOCE, NAPRAVI I TRESI PLASTIČNU BOCU S RIŽOM, IZRADI DRVENE ŠTAPIĆE OD GRANE.
LOGOPEDSKE VJEŽBE (ANITA MARCIUŠ):
K.Š.
KOMUNICIRAJTE S DJETETOM JER JE TO NAJBOLJA VJEŽBA KOJU MU MOŽETE DATI. USREDOTOČITE SE NA KOMUNIKACIJU, A NE NA TERAPIJU. NEMOJTE IZDVAJATI VRIJEME ZA VJEŽBANJE. UKLJUČITE OVE VJEŽBE TAMO GDJE SE UKLAPAJU U SVAKODNEVNI ŽIVOT.
POGLEDAJTE VJEŽBE NA SLIJEDEĆOJ POVEZNICI I ODRADITE IH DOMA (HTTPS://YOUTU.BE/JSD-BXZLNRG)
ZADACI I UPUTE:
SKRB O SEBI:
SAMOSTALNO SE ODJENI
PSP:
PROMATRAJ VRIJEME I NACRTAJ U BILJEŽNICU
RADNI ODGOJ:
POSPREMI SVOJE STVARI, POMOGNI MAMI OKO POSPREMANJA KUĆANSTVA
LOGOPEDSKE VJEŽBE (ANITA MARCIUŠ):
M.Ž.
KOMUNICIRAJTE S DJETETOM JER JE TO NAJBOLJA VJEŽBA KOJU MU MOŽETE DATI. USREDOTOČITE SE NA KOMUNIKACIJU, A NE NA TERAPIJU. NEMOJTE IZDVAJATI VRIJEME ZA VJEŽBANJE. UKLJUČITE OVE VJEŽBE TAMO GDJE SE UKLAPAJU U SVAKODNEVNI ŽIVOT.
POGLEDAJTE VJEŽBE NA SLIJEDEĆOJ POVEZNICI I ODRADITE IH DOMA (HTTPS://YOUTU.BE/JSD-BXZLNRG)
TZK: BRZO HODANJE 30min., DUBOKI ČUČANJ 10X, SUNOŽNI SKOKOVI NAPRIJED NATRAG 20X, PODIZANJE LOPTE SA PRSA IZNAD GLAVE 10X. SLOBODNA IGRA LOPTOM.
UTORAK, 17.3. 2020.
ZADACI I UPUTE:
KOMUNIKACIJA:
PROČITAJ TEKST „PROLJEĆE“
UPOZNAVANJE UŽE I ŠIRE OKOLINE:
POGLEDAJ PREZENTACIJU VRIJEME U PROLJEĆE,
PRATI KAKVO JE VRIJEME I NACRTAJ U SVOJU BILJEŽNICU
RADNI ODGOJ:
POSPREMI SVOJE STVARI, OBRIŠI PRAŠINU
VJ - Slijedite upute u radnom listiću.
TZK: ŠETNJA 45min
ZADACI I UPUTE:
KOMUNIKACIJA:
PROČITAJ TEKST PROLJEĆE, OBOJAJ, SPOJI SLIKU I RIJEČ
GLAZBENA KREATIVNOST:
SLUŠANJE I PJEVANJE DJEČJIH PJESMICA PO IZBORU (TV/RADIO/CD)
UPOZNAVANJE UŽE I ŠIRE OKOLINE:
PROŠETAJ, POGLEDAJ PRIRODU OKO SEBE, PRONAĐI CVIJET (VISIBABU, JAGLAC, LJUBIČICU, ZVONČIĆ, TRATINČICU), POMIRIŠI GA, ZATVORI OČI I SLUŠAJ ZVUKOVE.
SOCIJALIZACIJA: POGLEDAJ PREZENTACIJU ZARAZNE BOLESTI
RADNI ODGOJ:
POSPREMI SVOJE STVARI, POSPREMI SVOJU SOBU
SKRB O SEBI:
PRAVILNO PERI RUKE
IP: Nastavni listić Informatičke pismenosti nalazi se u prilogu
LOGOPEDSKE VJEŽBE (ANITA MARCIUŠ):
I.Š.
KOMUNICIRAJTE S DJETETOM JER JE TO NAJBOLJA VJEŽBA KOJU MU MOŽETE DATI. USREDOTOČITE SE NA KOMUNIKACIJU, A NE NA TERAPIJU. NEMOJTE IZDVAJATI VRIJEME ZA VJEŽBANJE. UKLJUČITE OVE VJEŽBE TAMO GDJE SE UKLAPAJU U SVAKODNEVNI ŽIVOT.
POGLEDAJTE VJEŽBE NA SLIJEDEĆOJ POVEZNICI I ODRADITE IH DOMA (HTTPS://YOUTU.BE/JSD-BXZLNRG)
Radno vrijeme Centra za odgoj i obrazovanje Čakovec sa strankama je od ponedjeljka do petka od 08:30 sati do 13:30 sati.
« Rujan 2026 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |