- Upute za izradu duge i kišnog oblaka preuzmite u prilogu.
- Uparite i imenujte glazbene instrumente na https://learningapps.org/21543065
Tjelesna i zdravstvena kultura - ponavljanje- nakon laganog trčanja i istezanja izvedite vježbe za razvoj koordinacije : bacanje veće lopte i hvatanje, bacanje manje lopte i hvatanje, ucrtajte "školicu" na beton i odigrajte igru ili postavite obruče, oznake i skačite sunožno, na jednoj nozi, s noge na nogu lijevo - desno i daleko - naprijed.
- U prilogu preuzmite upute za izradu proljetnih ukrasa.
- Uključite učenike u svakodnevnu pripremu hrane/pospremanje na njima primjeren način. Neka Vam pomognu u pripremi doručka/ručka/večere postavljanjem stola, rezanjem, pospremanje, pranjem suđa uz podršku.
- U prilogu preuzmite ostale zadatke - obilježja proljeća.
- Učenici M. i učenica G. imaju u bilježnici zadan zadatak. Molim pogledati i riješiti.
- Učenik N. i učenica V - spojiti sliku sa svojim imenom.
- Uključite učenike u svakodnevnu pripremu hrane/pospremanje na njima primjeren način. Neka Vam pomognu u pripremi doručka/ručka/večere postavljanjem stola, rezanjem, pospremanje, pranjem suđa uz podršku.
- Ponovite obilježja proljeća.
- Pođite s roditeljima u trgovinu. Dajte priliku učenicima da koriste novac, neka predaju novac blagajnici i sudjeluju u kupovini. Imenujte proizvode koje ste kupili te stvari koje vidite oko sebe. Komentirajte sve što radite kada ste u trgovini ("najprije moramo uzeti košaru", "moramo kupiti kruh, banane...", "sada idemo na blagajnu", "na blagajni ćemo platiti novcem..", i slično.
- Pođite s roditeljima u šetnju prirodom. Promatrajte koje promjene se događaju na drveću. Imenujte predmete, stvari, pojave oko sebe. Zahtjevajte od učenika da vam pokaznom gestom pokaže drvo, cvijeće, lišće, travu, sunce, nebo...
- U prilogu preuzmite upute za izradu proljetnih ukrasa.
VJERONAUK - Poslušaj priču o Isusovoj muci i smrti koja se nalazi na poveznici https://express.adobe.com/video/3OXUak7gDT6Bp
Uz pomoć ukućana nacrtaj križ i Isusa na križu.
Tjelesna i zdravstvena kultura - nakon laganog trčanja i istezanja izvedite vježbe za razvoj koordinacije : bacanje veće lopte i hvatanje, bacanje manje lopte i hvatanje, ucrtajte "školicu" na beton i odigrajte igru ili postavite obruče, oznake i skačite sunožno, na jednoj nozi, s noge na nogu lijevo - desno i daleko - naprijed.
- Poslušajte proljetni miks pjesama - https://www.youtube.com/watch?v=uGc8r80XxqI. Koje pjesme prepoznajete?
- Za likovni upute preuzmite u prilogu
- Tjelesna i zdravstvena kultura : u ovom videu: https://www.youtube.com/watch?v=ZeALDlAw3Ag - možete pronaći primjer vježbi s loptom koje možete raditi sa svojim ukućanima
- Riješite listić u prilogu. Imenujte slike. Obojite i zalijepite u bilježnicu.
- Upute za izradu leptira pronađite u prilogu. Ukrasite svoju sobu ili ga nekome poklonite.
predvjezbe pisanje.pdf
Spoji slike Noa.pdf
Izradite leptira pomocu svoje ruke.docx
- Uključite učenike u svakodnevnu pripremu hrane/pospremanje na njima primjeren način. Neka Vam pomognu u pripremi doručka/ručka/večere postavljanjem stola, rezanjem, pospremanje, pranjem suđa uz podršku.
- Iz bilježnice ponovite pjesmicu o proljeću. Ponovite pitanja i odgovore.
- Spoji iste proljetnice na https://learningapps.org/9894169. Ponovi njihove nazive.
Danas je prvi dan proljeća i Dan osoba s Down sindromom.
Obucite različite šarene čarape i prošećite.
Uparite iste slike na: https://learningapps.org/24509970
Poslušajte pjesmu "Proljeće je baš če če" na https://www.youtube.com/watch?v=RKYK6lxn3A0
U bilježnici ponovite što su to proljetnice.
U prilogu preuzmite upute za izradu visibabe pomoću kolaža.
Tjelesna i zdravstvena kultura – Nakon šetnje i opće pripremnih vježbi u prilogu, postavite koš ili kantu i sl. i vježbajte preciznost, ubacivanje lopte ili manjih loptica u koš (kantu) i sl.
Vjeronauk - Pogledajte priču o Cvjetnici koja se nalazi na poveznici https://spark.adobe.com/video/upfo2fMcuwlE5 Pokažite grančice i Isusa gdje jaše na magarcu.
Poslušajte pjesmu na: https://www.youtube.com/watch?v=6Rbo-izbHNs
Za likovni upute preuzmite u prilogu.
- Zajednički pročitajte priču o proljeću. Koje godišnje doba se bliži? Kakvo je vrijeme u proljeće?
- Uključite učenike u pripremu jednog obroka u danu. Neka Vam pomažu u kuhinji s jednostavnim zadacima (stavljanje namirnice u posudu, miješanje ili postavljanje stola, pospremanje suđa).
- U prilogu preuzmite vježbu za rezanje.
- Riješite grafomotoričke vježbe. Prve su za učenike N. i V., a drugi dokument je za učenika M. i učenicu G.
- Uključite učenike u pripremu jednog obroka u danu. Neka Vam pomažu u kuhinji s jednostavnim zadacima (stavljanje namirnice u posudu, miješanje ili postavljanje stola, pospremanje suđa).
- Odvedite učenike u zajedničku kupovinu namirnica. Neka sudjeluju u izboru i kupovini.
- Gdje smo bili ovaj tjedan? U kojem dućanu? Kako smo išli u dućan?
Pogledajte slike i tekst na prezentaciji "Idemo u dućan".
Što smo kupili u dućanu?
- Kod kuće pronađite katalog iz dućana. Prije odlaska u dućan s roditeljima pogledajte što ćete kupiti. Izrežite par proizvoda iz kataloga i napravite listu za kupovinu. Možete zalijepiti u bilježnicu.
- Kada idete s roditeljima s dućan na blagajni predajte novac blagajnici. Koristite riječi "izvolite, hvala".
Vjeronauk - Pogledajte crtani film o susretu Isusa i Bartimeja koji se nalazi na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=gXx_zrbkAhE&t=21s&ab_channel=MartinaHorvat Riješi radni listić u prilogu.Radni listić imaš isprintan u torbi.
- Poslušaj pjesmicu "Dani po redu" na https://www.youtube.com/watch?v=ZFyeFfbU4Dk&t=9s. Koji je danas dan? Ponovi dane u tjednu.
- U prilogu preuzmite zadatak i upute za likovnu kreativnost.
- TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA : PONAVLJANJE : nakon laganog trčanja i istezanja izvedite vježbe za razvoj koordinacije : bacanje veće lopte i hvatanje, bacanje manje lopte i hvatanje, ucrtajte "školicu" na beton i odigrajte igru ili postavite obruče, oznake i skačite sunožno, na jednoj nozi, s noge na nogu lijevo - desno i daleko - naprijed.
- Povodom Valentinova izradite prigodnog medvjedića sa srcem. Upute su u prilogu.
- U prilogu preuzmite zadatak "pročitaj". Imenujte slike i pročitajte riječ ispod slike. Izrežite i zalijepite u bilježnicu.
- Zatim upari sliku s riječima na linku https://learningapps.org/23816115
- Zadatak za učenika NL - upari iste slike na https://learningapps.org/23816295
- Na sljedećem linku sortiraj predmete - https://wordwall.net/resource/2080194. Imenunj predmete na slikama, a zatim ih povuci na odgovarajuća mjesta.
- Uključite učenike u svakodnevnu pripremu hrane/pospremanje na njima primjeren način. Neka Vam pomognu u pripremi doručka/ručka/večere postavljanjem stola, rezanjem, pospremanje, pranjem suđa uz podršku.
- U bilježnici ponovite pjesmicu "Ide zima". O kome se govori? Što zeko ima? Što zeko nema?
- U blježnici pronađi pjesmicu "Ide zima". Učenicima pročitajte pjesmu te ponovite odgovore na pitanja na sljedećoj stranici.
- U prilogu preuzmite zadatak na temu zanimanja.
- U prilogu preuzmite zadatak "priprema pudinga".
Uključite učenike u svakodnevnu pripremu hrane/pospremanje na njima primjeren način.
U prilozima preuzmite zadatke s uputama.
Teme su sljedeće:
- sortiranje predmeta prema boji
- zanimanja
- emocije
VJERONAUK - Poslušajte priču o Isusovu prijatelju Mateju koja se nalazi na poveznici https://www.storyjumper.com/book/read/97520406/ISUS-POZIVA-MATEJA# Slikovnica se lista pritiskom na tipku miša, a zvuk na slikovnici pokreće se pritiskom na plavu strelicu ispod slikovnice.Poslušajte i otpjevajte pjesmu " Odlučio sam slijediti Krista" koja se nalazi na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=okpMSK4nZAA&ab_channel=CANOVALS
Riješene zadatke zalijepite u bilježnicu.
Tjelesna i zdravstvena kultura – nakon laganog trčanja i istezanja izvedite vježbe za razvoj koordinacije : bacanje veće lopte i hvatanje, bacanje manje lopte i hvatanje, ucrtajte "školicu" na beton i odigrajte igru ili postavite obruče, oznake i skačite sunožno, na jednoj nozi, s noge na nogu lijevo desno i daleko naprijed.
- Poslušajte pjesmu "Zeko i potočić" na https://www.youtube.com/watch?v=HbqEUymELZ0. Zapjevate!
- U prilogu preuzmite zadatak za likovnu kreativnost.
- TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA : vježbe u prilogu
Vidimo se u ponedjeljak!
- U bilježnici ponovite globalno čitanje riječi zima i pahuljica, a na poveznici uparite sliku i riječ - https://learningapps.org/17095193
- Na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=42HjrCMwhTg&t=177s ponovite kako se glasaju domaće životinje. Pokušajte imitirati.
- Riješite zadatak u prilogu.
- Neka učenici obave aktivnosti osobne higijene što samostalnije (umivanje, pranje zubi, oblačenje, sudjelovanje u pripremi obroka, pospremanje).
- Koje prostorije imamo u kući? Što se u njima nalazi? Na poveznici https://learningapps.org/9895404 razvrstaj predmete u odgovarajuće prostorije.
- Na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=42HjrCMwhTg&t=177s ponovite kako se glasaju domaće životinje. Pokušajte imitirati.
- Neka učenici obave aktivnosti osobne higijene što samostalnije (umivanje, pranje zubi, oblačenje, sudjelovanje u pripremi obroka, pospremanje).
- U bilježnici ponovite globalno čitanje riječi zima i pahuljica, a na poveznici uparite sliku i riječ - https://learningapps.org/17095193
- Ponovite i glasanje životinja na https://wordwall.net/resource/1271788/glasanje-%C5%BEivotinja te dane u tjednu.
- Vjeronauk -Poslušaj pjesmu " Ja volim Isusa" koja se nalazi na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=bE_HWpbSm0k&ab_channel=ExodusAD Prati upute i riješi nastavni listić u prilogu.
- Ponovimo dane u tjednu. Koji je danas dan? Nakon imenovanja dana u tjednu uz pomoć roditelja riješite zadatak na https://wordwall.net/resource/606119/priroda-i-dru%c5%a1tvo/ju%c4%8der-danas-sutra .
- Zajednički odigrajte društvenu igru po izboru - memori, čovječe ne ljuti se...
- Zavrtite kolo sa slikama životinja. Koja je to životinja? Kako se glasa? https://wordwall.net/resource/1271788/glasanje-%C5%BEivotinja
- TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA : Nakon hodanja ili laganog trčanja izvedite vježbe u prilogu.
Poslušajte pjesmu "Pahuljice padajte" na https://www.youtube.com/watch?v=WXx0SDOkC3o
U prilogu preuzmite upute za likovnu kreativnost.
Tjelesna i zdravstvena kultura - nakon šetnje i opće pripremnih vježbi u prilogu izvedite nastavnu temu poligon. Postavite poligon prepreka u svom domu. Postavite oznake i slalom trčite između njih, postavite stol (provucite se ispod njega), stolica ( naskok na stolicu i saskok), postavite krug na podu uz pomoć odjeće i sl. (gađajte lopticom u označeni krug). Ponovite poligon 3 puta.
- Obavite aktivnosti osobne higijene što samostalnije - umivanje, pranje zubi. Na poveznci pogledajte slike, imenujte aktivnosti osobne higijene. https://learningapps.org/13957293
- Uparite iste slike na sljedećoj poveznici - https://learningapps.org/23207058.
- U bilježnici ponovite obilježja zime, a na poveznici sortirajte slike zime i ljeta - https://learningapps.org/23239734
- Na poveznici pogledajte slike, imenujte ih te uparite iste. Što moramo raditi kako bismo bili čisti i zdravi? https://learningapps.org/13957293
- Neka učenici obave aktivnosti osobne higijene što samostalnije (umivanje, pranje zubi, oblačenje, sudjelovanje u pripremi obroka, pospremanje).
- U prilogu preuzmite vježbe za grafomotoriku. Učenik MN neka ponovi i pisanje malih i velikih tiskanih slova I, O, U.
- Preuzmite prilog "Što rade djeca na slici" i obojite.
Dragi učenici i roditelji,
nastavljamo s online nastavom.
- Molim Vas da danas iz bilježnice ponovite obilježja zime.
- Na sljedećoj poveznici uparite iste slike - https://learningapps.org/23207058.
Što vidite na slikama? Imenujte, opišite slike. Što možemo raditi kada padne snijeg?
- Zajednička igra - https://wordwall.net/resource/25548218 - zavrtite kolo. Pokažite dio tijela koji vidite na slici. U igru uključite braću/sestre.
Vjeronauk - Poslušajte priču o Isusovu rođenju koja se nalazi na poveznici https://spark.adobe.com/video/da9Fug76D51cR Poslušajte pjesmu "Betlehemska sveta noć" koja se nalazi na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=StDiLQgD8lU&ab_channel=Mafia111A
Tjelesna i zdravstvena kultura - nakon šetnje i opće pripremnih vježbi u prilogu izvedite nastavnu temu poligon. Postavite poligon prepreka u svom domu. Postavite oznake i slalom trčite između njih, postavite stol (provucite se ispod njega), stolica ( naskok na stolicu i saskok), postavite krug na podu uz pomoć odjeće i sl. (gađajte lopticom u označeni krug). Ponovite poligon 3 puta.
- božićna glazba - poslušajte pjesme na https://www.youtube.com/watch?v=l8R5_FZbhiQ . Zapjevajte i zaplešite!
- rad s kolažom - u prilogu preuzmite upute i primjer izrade božićnog vijenca
Tjelesna i zdravstvena kultura : nakon šetnje i opće pripremnih vježbi u prilogu izvedite nastavnu temu udaranje lopte nogom (nogomet),dodajete se u paru uz malu pomoć ukućana (udarac lijevom i desnom nogom).
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj, mag.)
Dragi učenici M.N. i V.P. u prilogu se nalazi današnji zadatak za vas iz logopedskih vježbi pod nazivom "Ukrasi božićno drvce". Ugodan vikend!
Poštovani roditelji, dragi učenici, sljedećih 10 dana ste u samoizolaciji. Ovdje ćete kao i dosada naći zadatke, molim Vas da ih rješavate.
- slovo u - vježbati pisanje malog i velikog tiskanog slova U - učenik MN
- ostali učenici - https://learningapps.org/display?v=pinyj1znt21 Tko je na slikama? Pokaži, imenuj, upari.
- razgovor o zimi - pomoću listića u prilogu ponovite što ste učili ovaj tjedan o zimi. Izađite van. Što danas pada? Opipajte snijeg. Je li vruć ili hladan? Što možemo napraviti od snijega?
- izrada božićnih ukrasa - u prilogu preuzmite upute za izradu prigodnog ukrasa.
LOGOPEDSKE VJEŽBE (Maja Žikić Kralj, mag.)
Dragi roditelji i učenici N.L. i G.H. pogledajte kroz prozor. Danas vani pada snijeg. Povedite svoju djecu u šetnju ili barem na dvorište. Imenujte sve oko sebe, pričajte djetetu o snijegu i igrama na snijegu. Neka djeca probaju uhvatiti snijeg rukama. Opišite im kakav je snijeg (bijeli, hladan). Zagrabite malo snijega i pokušajte oblikovati snježnu grudu zajedno s djetetom. Neka djeca bacaju snježne grude i pokušaju ih napraviti sami. Od tri grude pokušajte napraviti malog snjegovića. Komentirajte što Vam sve treba da biste izradili snjegovića. Kliknite na poveznicu i otpjevajte pjesmu Padaj, padaj snježiću! https://www.youtube.com/watch?v=ut3RbJdOw94 Uživajte na snijegu! Lijep pozdrav!
- Sveti Nikola - uskoro nam dolazi Sveti Nikola. Poslušajte prigodnu pjesmu, zapjevajte i zaplešite.https://www.youtube.com/watch?v=Cod37G9h610
- Rad s kolaž papirom - u prilogu preuzmite zadatak.
Nemojte zaboraviti očistiti svoje čizme za Svetog Nikolu! :)
Tjelesna i zdravstvena kultura : Vježbe u prilogu.
- Izrada snježne kugle - Izradite snježnu kuglu pomoću uputa i slike u prilogu. Možete ukrasiti svoju sobu!
- Slovo U - zadatak za učenika MN preuzmite u prilogu. Učenik NL neka u bilježnici potraži svoju sliku i ime. Učenice VP i GH neka riješe zadatak na - https://learningapps.org/display?v=pu7z5tffa18
- Uskoro dolazi zima. Pomoću slika i pitanja u prilogu razgovarajte o obilježjima zime. Listić zatim zalijepite u bilježnicu.
- Zimska odjeća - kakvu odjeću nosimo zimi? Pogledajte u prilogu- imenujte odjeću, obojite i zalijepite u bilježnicu.
- Izradite zimsku kapu. Upute i primjer pogledajte u prilogu.
Razgovor o zimi.docx
Izrada zimske kape.docx
Zimska odjeca.docx
Vjezbaj pisanje slova U.docx
- Ponovite dijelove tijela na sebi i drugima. Preuzmite zadatak iz priloga, zalijepi listić u bilježnicu.
- Brojevi - zadatak za učenika MN je u prilogu ("Izračunaj1_MN)
- Brojevi - zadatak za učenicu GH - uzmite 10 bojica i vježbajte brojanje do 10 pomoću bojica - zadatak za učenicu VP - vježbajte brojanje do 30 - zadatak za učenika NL - u bilježnici ponovite kako izgleda broj 1.
-
Grafomotorika - preuzmite u prilogu.
Dragi učenici i roditelji,
u prilogu preuzmite zadatke.
- Rukovanje škarama - režite papir po označenim linijama. Učenicima NL, VP pružite podršku na dlanu prilikom rezanja. Učenici MN, GH neka režu samostalno.
- Brojevi - zadatak za učenicu GH - uzmite 10 bojica i vježbajte brojanje do 10 pomoću bojica
- zadatak za učenicu VP - vježbajte brojanje do 30
- zadatak za učenika NL - u bilježnici ponovite kako izgleda broj 1.
Koliko banana je u košari?
- zadatak za učenika MN - preuzmite u prilogu "Izračunaj_MN".
Slijedite upute.
- Igra - zajednički odigrajte igru memori s dijelovima tijela na https://learningapps.org/display?v=p5um95cz321
VJERONAUK - Poslušaj priču o svetom Nikoli koja se nalazi na poveznici https://spark.adobe.com/video/39NAV1VX7WSr2 Nacrtaj čizmicu za svetog Nikolu.
Tjelesna i zdravstvena kultura : Vježbe u prilogu.
Rezanje NL VP.docx
Izrezi MN GH.docx
Izracunaj MN.docx
PASIVNO ISTEZANJE 1.docx
- Danas ćete ponoviti pravilno slaganje odjeće. Ponovite aktivnost od jučer. Neka učenici sudjeluju u slaganju odjeće i stavljanju odjeće u ormar. Odaberite hlače/majicu/čarape. Učenicima pokažite kako se pravilno slaže odjeća prije stavljanja u ormar. Zatim neka, uz vašu podršku probaju i oni. Vježbajte više puta.
- Iz blježnice ponovite aktivnost slaganja redosljeda slika od ponedjeljka. Opišite svoj dan uz pomoć slika.
- Za temu "više-manje" uzmite predmete/igračke. Na jednu stranu stavite više, na drugu manje. Npr. na lijevu stranu stavite dvije igračke, a na drugu šest igračaka. Prebrojite svaku stranu, a zatim pitajte učenike da vam pokažu gdje ima više igračaka. Ponovite ovaj zadatak koristeći brojeve do deset.
OBAVIJEST
U četvrtak je praznik, a u petak imamo nenastavni dan.
Vidimo se u ponedjeljak!
- U prilogu preuzmite upute i zadatke.
- Grafomotoričke vježbe1_MN su za učenika M.N.
- Za područje skrbi o sebi imamo temu "slaganje odjeće". Kod kuće odaberite hlače/majicu/čarape. Učenicima pokažite kako se pravilno slaže odjeća prije stavljanja u ormar. Zatim neka, uz vašu podršku probaju i oni. Vježbajte više puta.
Dragi učenici i roditelji,
u prilogu preuzmite upute i zadatke.
- Nakon što riješite zadaću - igrajte se igru memori u paru - https://wordwall.net/resource/1070252/memory-animali1
VJERONAUK - Dragi učenici danas sam za Vas pripremila digitalnu slikovnicu " Petrina obitelj u posjetu Isusu" koja se nalazi na poveznici https://www.storyjumper.com/book/read/117677792/sbratinscak# Zvuk na slikovnici pokreće se pritiskom na plavi gumb ispod slikovnice, a listate pritiskom miša na slikovnicu.
Tjelesna i zdravstvena kultura : vježbe na strunjači u prilogu.
- Poslušajte pjesmu "Juri juri vlak" i pratite ritam pljeskanjem.
https://www.youtube.com/watch?v=rh2eenaGCas&list=RDrh2eenaGCas&start_radio=1
- Zadatak za likovnu kreativnost preuzmite u prilogu!
- Tjelesna i zdravstvena kultura - šetnja 20 tak minuta, nakon šetnje izvedite opće pripremne vježbe u prilogu. Organizirajte malo natjecanje u kući (stanu) ili dvorštu : podijelite se u parove i izvedite vježbe : hodanje na prstima, hodanje na petama, hodanje natraške, sunožni skokovi,hodanje u čučnju, trčanje. Pobjednik je onaj tko prvi dođe do cilja uz pravilno izvođenje vježbi.
- Pogledajte crtić na temu glazbenih instrumenata - koje instrumente prepoznajete? https://www.youtube.com/watch?v=g-tsfPhd_14
- Zadatak za likovnu kreativnost preuzmite u prilogu.
- Tjelesna i zdravstvena kultura - nakon zagrijavanja (trčanje,hodanje i opće pripremne vježbe u prilogu), uz pomoć ukućana izvedite kolut naprijed na mekanoj podlozi (deka,podloga za vježbanje i sl.). https://youtu.be/iLNQ1-rGOnY
Vidimo se u ponedjeljak!
- Ponovite imenovanje slika koje ste prethodno sortirali (životinje, odjeća, hrana, igračke, promet, voće...).
- Ponovite globalno čitanje koje ste prethodno zalijepili u bilježnicu (žito, kruh, pekar).
- Za učenika NL.- neka pokaže prstom na sliku koju ste imenovali (gdje je kruh, gdje su igračke, gdje je odjeća, itd.)
- Neka učenici obave aktivnosti osobne higijene što samostalnije (umivanje, pranje zubi, oblačenje, sudjelovanje u pripremi obroka, pospremanje).
- Zadatak za učenika M.N. u prilogu - izreži i zalijepi brojeve na odgovarajuće mjesto.
- Zadatak za sve učenike - sortiranje životnja, odjeće i hrane. Preuzmite zadatak iz priloga.
- Vježbajte rezanje, imenovanje slika, pokazivanje prstom na zahtjev, lijepljenje u tablicu.
izrezi brojeve MN.pdf
Sortiranje razlic slika iste kategorije zivotinje odjeca hrana.pdf
- Neka učenici obave aktivnosti osobne higijene što samostalnije (umivanje, pranje zubi, oblačenje, sudjelovanje u pripremi obroka, pospremanje).
- Zadatak za M.N. - ponoviti pisanje brojeva do 30 pomoću nastavnog listića u prilogu.
- Globalno čitanje - preuzmite listić "Pročitaj" te pogledajte slike i pročitajte što piše ispod slike, učenici neka ponove.
- Učenik N.L. neka na vaš zahtjev prstom pokaže odgovarajuću sliku.
- Iz bilježnice ponovite pjesmicu o pekaru!
- Ponovite nazive emocija pomoću listića koji ste trebali zalijepiti u bilježnicu prošli tjedan online nastave. Probajte imitirati emocije na slikama. Pokažite učenicima kako ih imitirati, a zatim neka probaju ponoviti.
- Za učenika M.N - u prilogu preuzmite listić "Brojevi do 30". Imenujte sve brojeve i riješite zadatak.
- Za učenika N.L. - u prezentaciji "brojevi do 10" pogledati samo slike. Neka učenik prstom pokaže odgovor na pitanje "gdje je lav, kuća?", itd.
- Ostali neka prebroje predmete na svakoj stranici. Koliko ima lavova? Koliko kuća je na slici?
- Zadatak za sve učenike - sortiranje različitih slika iste kategorije. Preuzmite zadatak i sortirajte predmete u odgovarajuću tablicu.
- VJERONAUK - Poslušaj pjesmu " Pekar" koja se nalazi na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=H2TfLMr7W0E&ab_channel=YellowMegaphone
- Pokušaj pjesmu sam otpjevati ili samo pokazuj pokrete. Uz pomoć ukućana u svoju bilježnicu nacrtaj kruh i pecivo koje najviše voliš. Zahvali Bogu na kruhu.
- Tjelesna i zdravstvena kultura - nakon zagrijavanja (trčanje,hodanje i opće pripremne vježbe u prilogu), uz pomoć ukućana izvedite kolut naprijed na mekanoj podlozi (deka,podloga za vježbanje i sl.). https://youtu.be/iLNQ1-rGOnY
- Na poveznici https://learningapps.org/21543065 imenujte i uparite iste glazbene instrumente.
- U prilogu preuzmite upute za izradu likovnog rada.
- Tjelesna i zdravstvena kultura : Bočno valjanje u lijevo i desno. Postavite mekanu podlogu na pod (deka, strunjača,prostirka za vježbanje) i zakotrljajte se u lijevu i desnu stranu, može vam poslužiti i deka u koju se možete omotati uz pomoć ukućana. Izvedite opće pripremne vježbe u prilogu.
Vidimo se u ponedjeljak!
:)
- U prilogu preuuzmite zadatak, a na poveznici https://learningapps.org/10216940 uparite ista slova različitih tekstura.
- Zadatak za učenika M. - u bilježnici vježbati pisanje velikog i malog tiskanog slova I.
PONOVIMO -
Zadaci koji vrijede za svaki dan su oni koji potiču samostalnost i razvoj svakodnevnih vještina učenika što nam je i primarni cilj.
To znači da treba svakodnevno poticati učenike da što samostalnije obavljaju aktivnosti osobne higijene (od toaleta, pranja zubi, kupanja, oblačenja, svlačenja).
Nadalje, vrlo je važno da sudjeluju u pripremi obroka na način da ih uključite u nešto njima primjereno i jednostavno - npr. da stavljaju nešto u zdjelu, da odnesu nešto na stol, da postavljaju stol, da probate zajednički oprati tanjur, izvaditi suđe iz ormara ili staviti u ormar.
Također, zahtjevate od učenika da što samostalnije pospreme svoje igračke/sobu.
Neka imaju svoje obaveze (nešto jednostavno i primjereno) kojih se trebaju pridržavati.
U svim aktivnostima možete im prvo pokazati što moraju raditi i dati im odgovarajuću podršku (npr. uzeti njihovu ruku i pokazati kamo staviti namirnicu).
Zadatak za bilježnicu preuzmite iz priloga!
Zadatak za učenika M. - pisanje slova I, i
Pomoću slikovnih prikaza u bilježnici ponovite obilježja jeseni.
Iz priloga preuzmite zadatak "Spojite točke po brojevima" i "Prepoznaj emocije".
Zadatak za učenika NL - "Spojite točke_Noa".
Zadatke riješite i zalijepite u bilježnicu.
Vjeronauk (vjeroučiteljica Sanja Bratinšćak) -Pogledaj kratak crtani film o stvaranju svijeta koji se nalazi na poveznici https://www.youtube.com/watch?v=r06JV3DC3cE&t=188s&ab_channel=svecinet Riješi radni listić u prilogu.
Tjelesna i zdravstvena kultura : trčanje laganim tempom 10 minuta, nakon trčanja opće pripremne vježbe u prilogu. Hodajte ili trčite uz i niz stepenice ili uzbrdice (ponoviti 5 puta sa odmorom između svake serije). Uzbrdicu i ponavljanje odaberite prema vlastitim sposobnostima.
Spoji tocke po brojevima.pdf
Spojite tocke Noa.docx
Prepoznaj emocije.pdf
Vjeronauk OOS 5.docx
OPV.docx
Za kraj tjedna izradite "otisak jeseni".
U prirodi pronađite različito jesensko lišće koje ćete zatim utisnuti u plastelin i dobiti raznovrsne otiske.
Upute su u prilogu.
Prilikom likovne aktivnosti poslušajte prigodne jesenske pjesme na - https://www.youtube.com/watch?v=I-hvQJjaL9U&list=PLPjdDFvTuU4jlJWQqXUOLWUZlxG4v4tfw
TJELESNA I ZDRASTVENA KULTURA - šetnja, prilikom šetnje slobodno pretrčavajte niže prepreke (grane i sl.) Nakon šetnje izvedite opće pripremne vježbe u prilogu.
U prilogu se nalaze novi zadaci!
Tko sve sudjeluje u cestovnom prometu? Imenuj slike i zaokruži točne odogovore.
Ponovite zadatke na poveznicama od prijašnjih dana.
Sljedeći zadatak je izrada bundeve od novinskog papira.
A za kraj imamo temu "priprema hrane". Ovaj put napravite puding. Slikovne upute nalaze se u prilogu.
Uključite učenike u svakodnevnu pripremu hrane/pospremanje na njima primjeren način.
Uživajte i dobar tek! :)
Sudionici u prometu.pdf
Napravit cemo puding.docx
Izrada bundeve od novinskog papira.pdf
Kako se ponašamo u prometu? Koja su pravila?
Poslušajte i pogledajte na sljedećoj poveznici - https://www.youtube.com/watch?v=mOoMHALAnUA
Ponovite zadatak od juče na poveznici: https://wordwall.net/play/21884/871/745
Zatim, u prilogu preuzmite početne vježbe pisanja.
Za učenika NL: povlačenje ravnih okomitih linija od gore prema dolje.
Izrežite i zalijepite papir u bilježnicu.
Za kraj napravite sok od naranče. Upute se nalaze u prilogu!
Dragi učenici i roditelji,
za početak imenujte pojmove na slici. Što sve vidimo na slici? Od učenika tražite da prstom pokaže pojam na slici (auto, zebra, semafor, pješaci, škola).
Spojite riječi sa odgovarajućim mjestom na slici.
Poveznica je na: https://wordwall.net/play/21884/871/745
Zatim izradite ježa prema uputama u prilogu.
Za kraj, u prilogu možete pronaći prijedlog zajedničke igre.
VJERONAUK - Dragi učenici danas sam za vas pripremila digitalnu knjigu o crkvi koja se nalazi na poveznici https://www.storyjumper.com/book/read/84569875/CRKVA-ISUSOVA-KU%C4%86A#page/4 Odgovorite na pitanja usmeno ( Učenik N.L. pokazuje na slici):
1. Kako se zove Isusova kuća?
2. Tko nas čeka u crkvi?
Tjelesna i zdravstvena kultura –izađi u prirodu i hodaj 10 minuta laganim tempom. Nakon hodanja izvedi opće pripremne vježbe u prilogu. Hodaj brzo 100m, a zatim sporo 100m. Ponovi sve 6 puta. (3 puta brzo i 3 puta sporo).
Razvoj kreativnosti:
Stiže nam godišnje doba - jesen.
Na sljedećem linku poslušaj poznate jesenske pjesme - https://www.youtube.com/watch?v=1xKGsif-E-o
Iz priloga "Slikanje" preuzmite upute za likovnu kreativnost.
Tjelesna i zdravstvena kultura : Vježbe pravilnog disanja. https://www.youtube.com/watch?v=uThqxtASJnU.
Na sljedećem linku uparite slike učenika i njihova imena:
https://learningapps.org/display?v=pu7z5tffa18
Iz priloga preuzmite zadatke sortiranja predmeta po veličini.
Zalijepite u bilježnicu.
Zadaci:
- aktivnosti osobne higijene (od toaleta, pranja zubi, kupanja, oblačenja, svlačenja)
- sudjelovanje u pripremi obroka
Sortiraj predmete po sobama na https://learningapps.org/9654066 .
Iz priloga preuzmite zadatak "Škola i prijatelji".
Zaokruživanjem i povezivanjem riješite zadatke.
Na sljedećem linku uparite slike učenika i njihova imena:
https://learningapps.org/display?v=pu7z5tffa18
Zadaci koji vrijede za svaki dan su oni koji potiču samostalnost i razvoj svakodnevnih vještina učenika što nam je i primarni cilj.
To znači da treba svakodnevno poticati učenike da što samostalnije obavljaju aktivnosti osobne higijene (od toaleta, pranja zubi, kupanja, oblačenja, svlačenja).
Nadalje, vrlo je važno da sudjeluju u pripremi obroka na način da ih uključite u nešto njima primjereno i jednostavno - npr. da stavljaju nešto u zdjelu, da odnesu nešto na stol, da postavljaju stol, da probate zajednički oprati tanjur, izvaditi suđe iz ormara ili staviti u ormar.
Također, zahtjevate od učenika da što samostalnije pospreme svoje igračke/sobu.
Neka imaju svoje obaveze (nešto jednostavno i primjereno) kojih se trebaju pridržavati.
U svim aktivnostima možete im prvo pokazati što moraju raditi i dati im odgovarajuću podršku (npr. uzeti njihovu ruku i pokazati kamo staviti namirnicu).
Danas ponovite pravila ponašanja u razredu pomoću slikovnog prikaza u prilogu.
Ponovite slikopriču "Povratak u školu".
Ovo možete i zalijepiti u bilježnicu!
Digitalni alati:
Na sljedećem linku uparite slike učenika i njihova imena:
https://learningapps.org/display?v=pu7z5tffa18
Radno vrijeme Centra za odgoj i obrazovanje Čakovec sa strankama je od ponedjeljka do petka od 08:30 sati do 13:30 sati.
« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |